Új hozzászólás Aktív témák

  • CPT.Pirk

    Jómunkásember

    Kugoo M2 Pro tulaj lettem, több mint 1 hónapja hajtom csaknem napi szinten. Tapasztalataim:

    -eléggé masszív, de azért csörög-zörög ha nem szép új aszfalton mész vele, már pedig általában nem olyan az út.

    -a hátsó keréknél ki kellett cserélni a csapágyazást és a távtartókat, mert a tengelyt rögzítő csavarok meghúzása azzal járt, hogy összeszorította a csapágyakat és szorult a kerék. Nem is értem ezt miért így csinálták. :U

    -mindig meg kell rántani felfelé a kormányt ha azt látod, hogy valami göröngy van előtted az úton, akkor simán átsiklik felette és nem csattan bazi nagyot

    -a rugózás a hátsó keréknél van beépítve az alvázba, ami azzal jár, hogy ha lejtőn behúzod a féket akkor úgy érzed, hogy dőlsz előre, mint mikor biciklivel véletlen az első kerékkel próbálsz fékezni. A legjobb, ha egy nagyobb lejtőn csak óvatosan fékezel.

    -a hatótáv nem túl jó, az én 56 kilómmal is csak kb. 18km, 4 bar köré fújt kerekekkel. Ha a gyári értékre fújod a kerekeket, akkor még ennyi sincs meg. A bátrak valahová 4.2 fölé fújják őket emiatt. - használtan vettem, de előttem mindössze 30km-t se tettek bele, szóval még kvázi új a gép.

    -nem mindig gyorsul ugyanúgy. Úgy érzem vannak napok, amikor mintha egy másik profil szerint gyorsulna, hiába indulok el mindig teljesen feltöltve reggelente. Mondjuk nem túl nagy a különbség, de azért van.

    -a gyári program csak az alap adatokat szolgáltatja, semmi extra nincs benne. A töltöttség kijelző a gépen nem ad megbízható visszajelzést az aksi állapotára, a pontos töltöttséget csak a telefonos abból lehet kideríteni.

    [ Szerkesztve ]

    Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

Új hozzászólás Aktív témák