Új hozzászólás Aktív témák

  • Silentfrog

    veterán

    Lassan blogot írok itt a fórumba. :D
    Okai neon lite.
    Fontosabb rövid történet, vázlatokban.
    Karácsony előtt visszavittem a MM-ba mivel nem vette e töltést.( volt több baja is, gumi engedett, a kormányt lötyögőse csinálták meg előzőleg)
    Állapot újszerű volt leírva az állapothoz mikor leadtam.
    Megcsinálta a TMX szerviz, a töltőcsatlakozót cserélték, a szervízlapban sérülésmentes állapotot írtak ők is.
    Hazavittem pár nap múlva töltöttem volna másodjára a szerviz után de nem vette a töltést.
    Megint ugyanaz a hiba. Áhh.
    Így két hét után ismét visszaküldtem hogy csak nem jó, szintén nem tölt. A boltba kipróbáltuk ott sem töltött.
    A MM újra felvette a hibát, állapot ujjlenyomatos.
    Egy hónap múlva, ma jött a mail, átvehetem a rollert.
    Elmentem és boltba a csajszi mondta hogy nem csinálták meg mert mechanikai sérülést láttak rajta, ugrott a garancia.
    Mikor másodjára visszavittem a csaj még képet is készített róla és mondta milyen szép állapotú.
    A Media Markt-os csaj azt mondta próbál valamit segíteni, nem is hoztam haza a gépet.
    Szerintetek ilyenkor mit tudok tenni?
    Nem szeretném ráhagyni, mert tudom hogy nincs igazuk.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák