- Synology NAS
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Mobilinternet
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Vivaldi (böngésző)
- Linux kezdőknek
- Autodesk - Revit
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Vírusirtó topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
F2 Plus akciós:
https://euronics.hu/elektromos-roller/segway-ninebot-kickscooter-f2-plus-elektromos-roller-184.900HUFJavíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
Boond
addikt
válasz Thunderzolee #25205 üzenetére
Tavaly augusztusban 189 volt kb.Szintén hasonló akció. + pontokat is kaptam duplán tehát kb ennyire jött ki összesen, mint most aki akcióba megveszi és nincs euronics kártyája.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz Peaceliker #25207 üzenetére
Teljesen új chipekkel vannak szerelve és új gyártók is a színre léptek, akik próbálják megnehezíteni a belenyúlást. A programozóknak ezt utána kell követni, és nem kis munka, mert fel kell törni a feltörhetetlennek megalkotott rendszereket.
Például a Xiaomi Pro 4-et eleinte a Ninebot gyártotta, de Gen 2-től a Brightway gyártja.
Meg visszautalnék a korábbi hozzászólásomra:
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_24659-24659.html -
Peaceliker
őstag
válasz PociAti #25208 üzenetére
Részében szomorú ez, mondhatni. Részben meg érthető és jogos ilyenkor a felvetés, hogy ha gyorsabb gép kell, akkor nagyobbat kell venni (vagy etwow alirol ).
Van pár, apróbb és mégis erősebb gép azért. Pl widewheel pro. 2x500w 40es max tempó és impozáns gyorsulás. Elöl hátul rugózik. Kicsi, "könnyű", 48v 15ah...persze 350k meg fura jószág
De nekem is itt van a 48v os g30 ami tud 50et de nálam ez a gépek basztatása ez egy külön hobbi"Oh my Goa'uld!"
-
Norbeey90
tag
Sziasztok!
Ninebot G30le. Szeretném levenni a fiókomról, Ninebot appban, unbind megnyomása után kér egy kódot,amit elküld elvileg a mailre, de sajnos sosem érkezik meg(se spam se másik mappa, rákeresve sem), így le se tudom csatolni a profilról, hogy az új tulaj fel tudja regisztrálni. Tudnátok valami tanácsot adni?
Köszi! -
DigitXT
félisten
válasz hakos1987 #25200 üzenetére
Na, örülök, hogy megoldódott! Lehet, nálam is valami hasonló probléma lesz, mert most azzal szembesültem, hogy néha úgy gondolja a féklámpa, hogy bekapcsolva marad. (Egy sima autós relére van kötve a tápja, amivel 9V és 12V között váltom a tápfeszültségét, ezzel szimulálva a kétféle izzó erősséget...) Ez ugye "kétszeresen" is problémás lesz, egyrészt hamis jelzést adhat a mögöttem érkezőknek (folyamatos fékezés), másrészt mivel ugyanarra a testre lett kötve a "kill switch", ezért a VESC is úgy gondolja, hogy fékezek, és tiltja a hajtást, sőt, akár valóban fékezni kezd (beállítástól függ). Jó lenne rájönni, mitől maradhat úgy, mert a relé kattanása határozottan hallatszik ilyenkor, ahogy behúz, aztán meg az hallatszik, hogy nem hallatszik semmi (nem engedi el). Bezzeg gyújtás elvételre igen (nyilván akkor mindenképpen megszakad az áramkör): rá kellene jönnöm, mi hozza elő a hibát, mert ugye nem mindig keletkezik (az ilyen a legalattomosabb). Egyelőre kínomban letiltottam a kill switch funkciót, de nyilván ez csak tüneti kezelés. Valami behúzva tartja a relét, az az igazi gebasz. Szerk: hacsak nem valami olyan triviális probléma, hogy rossz a fékkar kapcsolója...
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #25211 üzenetére
Maradekfesz, vagy a kozos vezeteken eso fesz meghajtja ellentetes feszultseggel is. Kezdetnek kossel sorba egy diodat a tekerccsel.
Pl. Ha a lampa miatt a vezeteken esik 1V fesz es a lampa mellett kototted be a tekercs egyik polusat, akkor ha a masikat 12V-0V-ra rantod, akkor a feszultsegeses miatt 11V-rol -1V-ra valtozik a tekercsfeszultseg es az eleg lehet, hogy behuzva tartsa.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #25212 üzenetére
Úgy tűnik, maga a VESC csinálja a balhét. Lehúztam a PPM
csatlakozót, tökéletesen kapcsolgat a féklámpa. Ellenben a
VESC úgy gondolja, hogy a kill switch aktív... Mondom jó,
elvégre semmi nincs rákötve, lehet zaj, akármi, letiltom.
Viszont ha újraindítom, megint aktív a funkció... nem értem.
(Kínomban már visszaraktam az eggyel korábbi firmware-t,
de nem úgy néz ki, mintha bármit segített volna a gondon.) -
senior tag
sziasztok.
ninebot f2 plust fel lehet-e tornázni egy f2 pro szintjére?
mondjuk egy monorim mf2 vagy dupla lengéscsillapítót beapplikálni előre, a gyári f2 pro lötyögős helyett?
árban megérné-e a csináld magad produkció?
szoftosan mit lehet kihozni a történetből, illetve mennyiért?
kösziΘ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
addikt
válasz geryboro #25215 üzenetére
Át lehet cserélni.
Az F2 sorozathoz van Monorim.
A G2 elsőtelója helyére is fel lehet tenni pl Sharksetet.Kroxne.com-on láttam a listában, de valószínűleg idehaza is meg lehet venni, ha máshol nem is, rolleres szervizekben.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
senior tag
válasz Thunderzolee #25217 üzenetére
már csak az a kérdés hogy megéri-e a vesződést egy zsír új f2 pro helyett?
Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
BitRider
aktív tag
Helló!
Most vált aktuálissá egy jószág beszerzése. Van most valami best buy 250 és 350 között?
- 75 kg motyókkal együtt és 172 cm
- a Batthyány tér és a Zugligeti libegő alsó állomása között napi használatra
- néha síkabb terepen hosszabban is menne, akár 30 km-t (+ a végén felmászás)
- fontos lenne a stabilitás / rugózás és főleg a fék (bírnia kell a lejtőt túlmelegedés nélkül)
- a súly ezek után csak sokadlagos tud lenni, de hátha lehet faragni rajta..Külföldi rendelés vagy megbízható használt is játszhat (már ha van ilyen). Némi upgrade is belefér, ha érdemes azzal kezdeni és van hozzá az 1., 2., 12. kerületben ajánlott szerviz.
Ugyanennek a kérdésnek esetemben neki se merek menni... 120 kg / 203 cm. Nekem marad az elektromos bringa, ha meglesz rá a ~1,5+ millióm. Valamikor.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #25214 üzenetére
Sikerült újra kábeleznem (nem kellett volna, de sajnos teszthez sem
lehetett hozzá férni, nyitás közben meg elfáradt* pár vezeték), csak
hogy ott folytassam, ahol abbahagytam. Viszont! 6.2 firmware okés,
egyelőre NEM kapcsoltam be a kill switch módot hátha beragad, de
mérni már sikerült: 6V körül van alapból a jelláb, ami már elég, hogy
megtartsa a relét. Szóval mégis csak diódázni kell, köszi a tippet...*: konkrétan össze volt taknyolva ragasztópisztollyal**, és ahogy ezt
olvasztottam le, megolvadt pár kábel szigetelés, ami nem lett volna
akkora baj, ha teljesen áramtalanítva van, de kiderült hogy nincs.*****: vmi hülye azt hitte, hogy "jóvanazúgy", nem kell már hozzányúlni.
***: ilyenkor mindig elköszön valami, pedig nem volt nagy szikrázás...
Az eFuse kulcsos kapcsolós bemente volt a ludas, de szerencsére az
egész hóbelevanc nem halt meg, csak a kapcsolós áramköre. (Vissza
fogom rakni az RC autóba, ott gombbal kapcsolom/úgyis onnan jött,
ebbe meg levettem a polcról a másikat, még szerencse, hogy volt.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #25216 üzenetére
Meg kell követnem a VESC-et, abszolút nem tehetett róla... Én voltam
a balfék, hogy nem gondoltam végig az áramkört. Amíg nem kapcsolt
a fékkar testet, a relé lábán ott volt a 12V, a tekercsen keresztül. Mivel
nem iktattam be diódát, kapta a PPM bemenet is. (Becsületére legyen
szólva, nem sipákolt, sőt egy darabig működött így is. Aztán kakukk...)A szoftveres bugot mondjuk nem mossa le magáról, azaz "lementette"
a beállítást, vissza is olvasta (tuti megjegyezte), erre kikapcsolás után
megint az előzőt tölti vissza. Ez tényleg egy "kicsit" idegesítő volt.
Most úgy tűnik elmúlt, szóval most már gurulni szeretnék egyet.De ha megint az lesz, hogy 10000 erpm fölött rezonancia jelentkezik!
Komolyan rohadt idegesítő tud lenni, amikor a tök csendes gurulásba
belerondít valami ilyesmi... Egy "hagyományos" vezérlőnél megszokja
az ember, hogy cogging/PWM/vinnyogás, minden van, folyamatosan.
Ennél meg egyik sincs, ha minden összejön, tök csendben jár, amíg...Ui: az se mindegy, melyik limiten megy az ember... 60V akkuval brutál
volt, amit előadott, visszaraktam a 36V akkut, ezzel is elég jól megy...
Csak ezzel el lehet jutni 95% duty cycle limitig kényelmesen, ahol már
kezd a fázisáram csökkenni. Hogy-hogynem, ez van pont 10000-nél...
(60V akkunál nem is tudom, mikor jött volna elő, elvileg 16000 körül...
előbbi 29 km/h, utóbbi viszont 46 km/h, picit más olyankor a szél...)[ Szerkesztve ]
-
hakos1987
őstag
Tesztelgettem én is a rollert és egy érdekesség felmerült: sokszor a motor (főleg egyenletes haladáskor) morgó-búgó hangot ad. Az akku kicsit sem fitt, terhelésre már 8-10 km után rendesen esik a fesz. Lehet az az oka, hogy nem bírja már úgy a terhelést?! Az első pár km-en feltöltve nem jelentkezett a probléma eddig. Vagy valami melegszik, esetleg a motor xarakodna?!
[ Szerkesztve ]
Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
DigitXT
félisten
válasz hakos1987 #25223 üzenetére
Ha nincs a motorban hőmérő, akkor a VESC nem tud utána menni a
megváltozó paramétereinek: ilyenkor előfordulhat, hogy furán hajt...
Gondolom nincs benne, ha nem írod, hogy mennyire melegszik.
(Ahogy melegszik, rendesen megnő a réz vezető ellenállása, ami így
pozitív visszacsatolást jelent, még több lesz a hőtermelése, sajnos...
Ezt persze fordíthatjuk röviden arra is, hogy a motor "szarakodik".)Én is meglepődtem, miután raktam bele hőmérőt, mivel alapból tök
szolid hőmérsékleten leszabályoz (85-100 fok). Ezzel az a baj, hogy
nagyon hamar eléri, ha az ember sok ampert enged meg magának!
És még az is, hogy valójában nem veszélyes hőmérséklet. Kívülről a
burkolaton még alig 50 fok mérhető. Nyilván lehet ezt feljebb tolni*,
de az igazi az lenne, ha jobb lenne a hőleadás...ezért jön Statorade.Amíg nem volt hőmérőm, nem tudtam mennyire melegszik, de ha a
burkolat jóval melegebb volt egy komolyabb terhelés után egészen
biztos, hogy a tekercsek még sokkal melegebbek voltak. Égés most
épp nem lett belőle hálistennek, de mérés nélkül lutri túlhajtani...
Párszor már sikerült megtapasztalni, milyen, ha vmi túlmelegszik.
(Ennél az esetnél még nem égett le a tekercselés, de ledobta a Hall
szenzorok forrasztását, szóval sejthető, hogy nem volt hideg: 180+)
Ennél az esetnél az emelkedő végére a motornak is vége lett. Pech!*: mondjuk 100-150 fok közé első közelítésben, csak szép szolidan...
-
hakos1987
őstag
válasz DigitXT #25224 üzenetére
Valóban, nincs benne hőmérő és valszeg a motorokat is terhelem... 🙂 Viszont az út végén (8.5km) a kezemet rátéve a burkolatára, nem tűnt különösen melegnek, ami persze messze van a pontos meghatározástól
Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
FingR86
őstag
üdv mindenki.
Érdeklődni szeretnék, hogy ez az akksi pakk milyen árat képvisel? KB ~30km van benne, és két töltési ciklus.
rá kellett jönnöm, hogy 100kg felett kell egy saját készítésű pakk. Már össze is állt a terv egy 100 cellás mókára (a hely meg is van hozzá) , csak ezt előtte el kellene adnom akkor.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz FingR86 #25226 üzenetére
Attól függ, milyen cellákból áll, milyen BMS van benne (áramkorlát nagyon szokta érdekelni a vevőket, pedig nem csak az fontos, sőt), mennyi valódi (!) kapacitása (ehhez mérés kell: sanszos, hogy nincs meg a 15Ah, ha rögtön cserére szorul, egyáltalán mennyit bírt alattad, milyen rollerben van?), milyenek a konkrét fizikai méretei és csatlakozói (milyen rollerbe dobható be esetleg plug&play módon), végül hogy árulni akarod-e, vagy gyorsan eladni. Szóval szerintem 20-60K között bárhol.
-
FingR86
őstag
válasz DigitXT #25227 üzenetére
ht-t4 max [link]
nincs még egy hetes sem.
az a probléma, hogy rájöttem, hogy szoftverben ki lehet ütni a sebesség korlátot és már csak 35-el akarok menni állandóan és sztem ez a full sebesség meg a 105kg-om nem nagyon szeretik egymást. A 30km-t így alulról súrolja távban. A belesjéről egyértelműen nem tudok infót adni, de csatik terén sztem általános. XT60 ahogy láttam meg JST amin veszi a töltést. Itt találtam egy ugyanilyet: [link] - [link] az eladó 60-ért tette fel.[ Szerkesztve ]
-
FingR86
őstag
válasz FingR86 #25228 üzenetére
mi úgy számolgattuk, hogy ha 2500-as cellákból van összerakva és 10s (36V), akkor 60 cella adja ki a ráírt 15Ah-t és méretben akkora az akksi, simán kiadja a 60 cellát.
~45g x 60db az olyan 2700g
szóval súlyban pont ott van.
Műszaki adatok: 36V - 15Ah (540Wh)
Méretek: 70 x 80 x 300 mm
Súly: 2, 8 kg
Csatlakozó: XT60[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz FingR86 #25230 üzenetére
A visszatöltés idejéből kapacitást becsülni nagyon pontatlan módszer.
Eleve kérdés, hogy csutkára volt-e merítve egyáltalán? Másrészt a töltő
hatásfoka se mindegy, meg annak a (CV) szakasznak a pontos lefutása,
amikor már nem állandó a 2A. Ja és a 85W konnektorból? Mikor? A CC
szakaszban a leadott teljesítmény folyamatosan emelkedik... ha 85W az
elején, az a végén sokkal több lesz. Ha végén annyi, az elején kevesebb.
A hatásfok jó esetben nem változik. HA tényleg pontosan 2A-es a töltőd,
ezt is meg lehet mérni, akkor 30V*2A=60W teljesítménnyel indul a töltés:
ehhez képest a konnektorból 85W az csak 70% hatásfok... Lehetséges!
A magam részéről 85%-ot mértem: konnektorból 420W, akkuba 357W.*
(Mindezt értelemszerűen nem folyamatosan, csak egy adott pillanatban.)Nem kell túlbonyolítani. Új akku, kínai cellás. Tud 30 km hatótávolságot a
jól láthatóan kínai klón rollerben. Ez valakinek kevés, valakinek elég. Meg
kell próbálni eladni 60K-ért, aztán ahogy/ha nem viszik, lehet csökkenteni.A magam részéről nem vennék (mérési eredmények nélkül) "teszteletlen",
kínai akkut, maximum ha nagyon nyomott áron van (és pont kell valamire).
Van egy 36V10Ah akkum a polcon. Teszteltem. Tudja a 10Ah-t, viszont az
alattam csak 22 km-re volt elég, ezért nem fogom használni, elpasszolom
olcsón, ismerősnek, mivel ő még tudja használni (hirdethetném drágán is).*: végül még egy kérdés, hogy a felvett teljesítménynek mekkora része is
alakul eltárolt kémiai energiává, és mekkora része további veszteség, ami
közvetlenül pl. a cellák melegedésén figyelhető meg. Maga a BMS sem
veszteség nélküli megoldás, bár kicsi az ellenállása a FET-eknek, nem 0...
Szóval visszakanyarodva az elejére, ez minden, csak nem pontos: fordítva
kell mérni, feltölteni teljesen, majd egy műterhelésen kisütni, kikapcsolásig.[ Szerkesztve ]
-
Silentfrog
veterán
Utolsó helyzetjelentés az Okai neon rollerem ügyében , innen GVH, fogyasztóvédelem stb.
Media Martos vásárlás.
Röviden a roller töltőcsatlakozóját azért nem cseréli ki a TMX gariban ( a TMX az Okai szervize, ami egyébként a hazai forgalmazó is egyben ) mert a gumi sérült. Nem lyukas csak engedi a levegőt.
Tehát elveszítettem a garanciát mert a gumin mechanikai sérülést vettek észre.
Ők is megcsinálják a gumi cserét az első és a hátsó 84 ezer forint lenne.
Kikértem a véleményt a TMX-től ha megcsináltatod a gumit ami pl elkopott máshol akkor a roller veszti a garanciáját.
Minden hazai rollert a forgalmazó a TMX szervizeli.
Erre varrjatok gombot!
Besz@rok![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz FingR86 #25233 üzenetére
Műterhelésre. Vagy valakikre, aki megcsinálja neked, mert 1 db akkuért venni...
Kis akkuknál tökéletesen használható a kínai párezer forintos. Gyorsan ez nem
tud meríteni, és nem is terheli meg komolyabban az akkut, de kis akkunál okés.
Mértem persze vele nagy akkut, rettenetes türelemmel: nem életszerű terhelés.
Viszont ha már ilyen 72V20A környékén akarsz tesztelni, az drága lesz. -
Boond
addikt
válasz BitRider #25220 üzenetére
elvileg ígymég nem próbáltam + nagyobb lenne a fogyasztás.
-
BitRider
aktív tag
Áhá. Amúgy a "improve" cuccok arra vonatkoznak, hogy az app küldhet-e használati statisztikákat a fejlesztőknek. Jó eséllyel, szerintem.
----
Jó lenne valami megerősítés vagy egyéb a roli kérdésem kapcsán, mert azért nem hajigáljuk a százezreseket csak úgy.
[ Szerkesztve ]
-
fles1
csendes tag
válasz Thunderzolee #25180 üzenetére
Sziasztok,
Köszi Zoli a részletes összehasonlítást, ez alapján elég meggyőző az E2 Pro. Ehhez a szériához pótalkatrész (pl sárvédő) mennyire könnyen szerezhető be? Illetve egy valamit hiányolok: Nincsen rajta szemmel látható felfüggesztés. Ezeknek a lengéscsillapítása milyen egy Lime rollerhez képest? (A nagy gépekre gondolok, amik a nagyvárosokban vannak, nem pedig a vidéki gagyi modellekre...)
~150 eFt a lélektani határ, találtam ennyiért egy Acer ES 5 sorozatú rollert, aminek a hatótávja közel duplája az E2 pro-hoz képest, illetve első ránézésre ennek komolyabb a hátsó felfüggesztése is (habár lehetséges, hogy ez a tömör gumikat hivatott ellensúlyozni).
Egyébként sima városi használatra kell, napi 6-8 km megtételéhez, szóval semmi extra igény, de azon belül a lehető legjobb utazási élményt szeretném elérni. Szóval mit javasoltok a számomra? -
-
addikt
Az E2 Pro teljesen új roller.
Nyilván semmi sincs hozzá, és még sokáig nem is lesz.
Alin, Ebayen lehet elsősorban találni egyébként alkatrészeket.Lengéscsillapítók pálcikarollereken általában nincsenek.
Kivétel a nemrég megjelent G2, F2 Pro (csak az első keréken), Inmotion S1, Xiaomi Ultra/Navee S65.Én nem tudom a Lime az neked jó-e, de szerintem annak is semmitérő a rugózása, elöl még talán ér valamit - nagyobb súlyú embernél, de hátul ugye egyrészt nincs, másrészt mivel tömör gumis, az első teló hiába segít a komfortosság érzetben, a hátsóval áthaladva az adott úthibán, agyonvágja az élményt a tömör kerék.
Annál kb minden roller jobb.Az Acer egy G30 másolat kábé, ugyanakkora akksival. A lengéscsillapitás kb annyit ér rajta, amit írtál is, a tömör kerekeket próbálja ellensúlyozni.
Ez nyilván csak feltételezés, mert nem probáltam, de tapasztalat, h ennyi pénzért nem lehet jobb.
Az akksija 15Ah, ami kb 45-50km-re elég.
Jo hír, h ebben már legalább 350W-os motor van.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, engedjetek meg egy béna kérdést (ér fikázódni ) .
Próbáltam utánaolvasni, de igazán nem tértek ki rá a leírásokban, és ha írtak is 1-2 mondatot erről, akkor mindig a "nem" válaszok voltak túlsúlyban.Szóval, van egy kisebb hatótávú segway rollerem is, és arra gondoltam, hogy ha jön majd a jobb idő, akkor hibrid megoldásként - hogy legyen némi emberi mozgás is - a 16 km-es távot a munkahelyemig 10+6 (vagy 12+4 felosztásban oldanám meg, elektromos és manuális használattal [manuális = gyalog és tolom magam mellett a járgányt])
A kérdésem az, hogy tudok-e bármilyen módon ártani az elektromotornak, ha így használom a rollert? (elektromossághoz hót hülye vagyok, azt már sok helyen elolvastam, hogy elektromos hajtás nélkül hagyományosan ugrándozva hajtani az e-rollert nem érdemes, de gondolom, azzal sem okozok neki gondot, ha üresen toligatom)
-
DigitXT
félisten
válasz FeniX- #25242 üzenetére
Az ég világon semmit nem tudsz neki ártani ezzel. Különben elég érdekes lenne csupán odébb tolni is (meg amikor üresen gurulsz, akkor tönkremenne). Annyi, hogy lábbal hajtani magasabb rollereket nehezebb, de ha tolod, még az is tökmindegy: olyankor, 3-4 km/h esetén néhány volt feszültség indukálódik a tekercseken, de ennyi. Onnan tudom, hogy anno a kulcsos kapcsolóm konkrétan BEMF mérőként (is) funkcionált (amikor letiltott alóla az akku), és konkrétan rohannom kellett a vassal, hogy vmi 20V körüli feszültséget érjek el, amivel már be tudtam kapcsolni. E-rolller, amit be kell tolni...
Hajtottam lábbal az FLJ-t is, miután leégettem. Meglepően jól gurult a súlya ellenére, vagy épp azért (egy nehezebb vasat ha jól meglendítesz, tovább viszi a lendület).
[ Szerkesztve ]
-
fles1
csendes tag
válasz Thunderzolee #25241 üzenetére
Köszi! Végül az E2 Pro-t vettem meg, emellett az Acer - az akksi kapacitás ellenére - nem rúghat labdába. Talán, ha 25-30 eFt-al olcsóbb lett volna, akkor a másikat választom, de így ez tűnt a biztosabbnak. Arról amúgy is azt írták, hogy lomhán indul...
A Ninebot egyébként az akár 750W teljesítményt induláskor is hasznosítja - ha maxra teszem a start powert - vagy ez csak lejtőn felfelé érvényesül? -
PociAti
senior tag
Az elektromos rollernak semmi problémája nem lesz, amikor tolod. Gyakorlatilag generátorként funkcionál a motor, amikor emberi erővel hajtod. Vagy amikor fékezel, lejtőn lassabban gurulsz, mint ahogy azt szabadon tenné, stb.
Gyalog tolni nem vészes, de nem igazán kényelmes. Szerencsésebb pár százalék energiát meghagyni, tempomatot beállítani 5 km/h-ra, és menni mellette. Alacsony sebességen kevesebb áramot fogyaszt, és így összességében kevésbé kellemetlen.
Az már egy másik dolog, hogy az akku élettartama szempontjából nem jó teljesen lemeríteni (és tárolni) a rollert, célszerű elkerülni ezeket a helyzeteket. -
Sweet Lou 6
addikt
válasz Silentfrog #25232 üzenetére
Köszönjük az infót. Nem túl jó arról értesülni, hogy a garancia ennyire mutatóban van csak, de azért mégiscsak jobb tisztában lenni ezzel.
Van amúgy arról tapasztalat, hogy itthon melyik márkák azok, amelyeknek ügyfélbarát a pl. a garanciális ügyintézése?
sweetlou6.wordpress.com
-
buherton
őstag
válasz buherton #25199 üzenetére
Forgásiránnyal ellentétes irányba tették fel a gumit...
Mekkora gondot okoz ez vajon?
Ha hétfőn visszaviszem, akkor:
1. megint ott fog állni nálunk a rollerem
2. még jobban karcolódik a felni külseje
3. mi a biztosíték arra, hogy nem rakják fel újra rosszul a gumit?Komolyan nem hiszem el, hogy egy nyamvadt munkát (általánosságban) sem tudok már úgy kiadni, hogy ne barmoljanak el valamit. Úgy kaptam vissza, hogy a fényvisszaverő csíkok nem voltak rajta, és ahogy már írtam a felnin határozottan látszódik a szerelés nyoma.
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
-
PociAti
senior tag
válasz buherton #25248 üzenetére
Előző hozzászólásban pont az urbanpandas felől érdeklődtél. Ők követték el ezt a bakit? Kiket kell elkerülni?
Az 1-3 pontra nem lehet egyértelműen válaszolni. Előfordulhat, hogy komolyan veszik a problémát és soron kívül próbálják helyreállítani azt a csorbát, amit ejtettek. Vagy aki csinálta, újra nekiáll, de most még jobban utálja azt a munkát, amit egyszer már elcseszett.
Gumi típustól függő mit okoz a fordított menetirány. Főként a csapadék elvezetés miatt van jelentősége. Fordított irányban nem olyan hatékony a folyadék kivezetés, talán lassabb és zajosabb is lesz tőle a roller, de ez utóbbiak elenyésző mértékű jelenségek.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest