Új hozzászólás Aktív témák
-
pontyos
senior tag
válasz PociAti #26050 üzenetére
Lumbális szakasz sérvesedés műtét nélkül tornával megúsztam, remélem!!!! De amióta ezt használom [link] sajnos a használat után nagyon fáj a lenti szakasz így már nem is merem használni... Még egy próbát teszek hétvégén, egy kisebb szakaszon, aztán ha előjön ismét, megy a kukába. Ugyanis a háti sérv torna kb 2 év volt mire rendbe jött.
-
polo493
tag
válasz FőDudu #26041 üzenetére
Működik a dolog ez sok mindentől függ nekem is volt szeg tüske a gumiba azt ki kell venni mert Szitás lesz a belső azzal már nem tud mit kezdeni a folyadék,elfolyik rendesen azt tudja megoldani 1-2mm alacsonyabb nyomáson tömít , és haza lehet menni legalább nekem mindenbe van amit használok nekem bevált , főleg a biconál ha eleve vastagabb minőségi belső van benne vastag falú igy könnyebben tartja a nyomást de még a folyadékot sem engedi át,2ev után kb 5 lyuk volt benne de nem hagyott cserben néha rafujtam, külsőt is cseréltem és akkor már az is ment.
-
addikt
-
pontyos
senior tag
válasz Thunderzolee #26053 üzenetére
Hát ezt előre honnan a fenéből tudtam volna! 5 kilométer kb oda vissza, de ma már úgy jöttem vissza, hogy eléggé csípett, fájt.
Sajnos a háti dolog most nagyon megijeszt, két év gyógytorna az nem volt egyszerű! -
Peaceliker
addikt
válasz pontyos #26054 üzenetére
Nekem is ez volt a hátammal, merev géppel néha éreztem is. Mondjuk nekem térdem viselte szarabbul
De olyan gépeken amin van értelmes rugózás (nagy rollerek), ott semmi bajom.Amúgy hasizom (és persze derék) erősítés bazi sokat segít ezen a derék témám
"Oh my Goa'uld!"
-
PociAti
senior tag
válasz pontyos #26051 üzenetére
Felejtsd el azt a rollert!
https://hu-hu.segway.com/products/ninebot-kickscooter-e2-plus-powered-by-segway
Itt ezt írják: 8,1 colos belső üreges gumiabroncsok (nincs szükség karbantartásra)
Nagyon kicsi, és tömör. A legkényelmetlenebb megoldás, még ha a tömör gumik között ez lenne a legjobb, akkor is borzalmas lehet a rugózása.Fél éve jelent meg ennél a lapcsaládnál (a Mobilarenánál) ez a videó a belépő szintű rollerekről.
Öt olcsó roller egymás ellen - MA!gazin S04E41
https://www.youtube.com/watch?v=w6j-OKP8Bpw&t=1200
A Segway Ninebot E2-t hozták ki tesztgyőztesnek, a Okai Neon Lite-ot másodiknak ... Navee N40 az utolsó.Annyit azért illik tudni, a "vendég", Szentkuti Ákos sokáig használt egy Xiaomi M365-öt, és nagyon elege lett a defektekből, emiatt lecserélte tömör gumisra a sajátját ezáltal ő ezzel a megoldással meglehetősen engedékeny. (Gondozásmentesség fontos volt a számára, mert a korai Xiaomiknál nagyon oda kellett figyelni a guminyomásra, és ez nem mindenkinek való.) Azt nem tudom mennyit használta utána, mert sokan már nem nagyon veszik elő annyira kényelmetlen lesz az átalakítástól. 2023. július elején a HardverAprón hirdette ezt a rollerét.
Annak ellenére hogy csak röviden tesztelték őket, azért elég jól megragadták a lényeget, nagyon kevés dologba lehetne belekötni és tök jó dolgokat mondanak benne.
Profilodból nem derül ki hova való vagy. Kérj kölcsön egy nagyobb, ha lehet egy 10"-es rollert. Szerintem nem lesz gond, mennyi fog a rollerezés, ha megfelelő géppel próbálod.
[ Szerkesztve ]
-
pontyos
senior tag
válasz Peaceliker #26055 üzenetére
" Amúgy hasizom (és persze derék) erősítés bazi sokat segít ezen a derék témám "
Két évig csináltam, ahogy írtam 😉 és nagyon szépen helyre is jött. -
addikt
-
pontyos
senior tag
válasz PociAti #26056 üzenetére
Hát köszönöm szépen srácok a segítséget! Marad a séta, vagy az autós megoldás újból. Rollerrel házak között végig tudtam gurulni, így az autót is védtem a pár kilométerre használattól, modern diesel ezt nem bírja.
Egyelőre búcsúzom a topic tól, mint aktív felhasználó, olvasni visszatérek időnként, hátha lesz valami szuper rugós, és puhább kerekű, akár jóval drágább modell.
Üdv T -
pontyos
senior tag
válasz Thunderzolee #26058 üzenetére
Sajnos nem! De megtartom, családban majd használják, csak most már ezzel az infóval.
-
Tangerine
senior tag
válasz DroiDMester #25990 üzenetére
Szerintem igen. 255x80: azaz 255mm a gumi _külső_ átmérője ( azaz 10" coll = 254mm). A 80 pedig 80mm a gumi szélessége.
A másiknál a 80 szintén a gumi szélessége mm-ben, a 65 a gumi magassága %-ban a 6 pedig a _belső_ átmérő collban/hüvelykben. Azaz 80mm/65%-6". Tehát a gumi külső átmérője = 80 x 0,65 x 2 + 6 x 25,4 = 256,4 mm.
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
FeniX-
aktív tag
válasz Tangerine #26062 üzenetére
Mostmár végülis mindegy, fent van az új gumi..meglátjuk, meddig fogja bírni.
A szétszerelés elég jól ment, buktatók nélkül. Csak iszonyat sok a csavar.
A trepnit képező műanyag az akksifedélhez 10 csavarral van hozzáfogatva, utána a felső burkolat az alsóhoz 10 másik csavarral, és külön az alsó műanyag a vázhoz 6 csavarral.
Az akksi és a kontroller lakhelye szintén kb. 10 csavar. Utána válik láthatóvá a kábelkorbács, és oldani tudom a hátsó kereket 18-as kulccsal.
Egy közeli bringaboltos aki rollerekkel is foglalkozik, volt olyan szíves, hogy lecserélte nekem a kereket. Nagyon megszenvedett vele, mert hiába volt nagy kompresszorja, nem akart "rápattanni" a felnire a gumi mindenhol.Végül, azért csak sikerült.
-
pescara
aktív tag
válasz pontyos #26051 üzenetére
Nem biztos, hogy a roller a ,,hibas” . Inkabb az a valoszinu, hogy tul feszes vagy, kapaszkodsz a kormanyba nem tudsz ellazulni. Mert amugy a roller a gerincre kb 0 hatassal van. Ha viszont elore dolsz es kapaszkodsz, akkor roller nelkul is tuti lumbago, akkor is ha a szobaban csinalod.
-
PociAti
senior tag
válasz pescara #26064 üzenetére
A fő rázkódás nem a kormánytól érkezik, hanem a talaj felől.
Nálam jobb rugózású rollernél nem jön elő, 8,5-ös Xiaominál pedig előjön a gerincfájdalom.
Persze folyamatosan mélyre rogyasztva sokat lehet csillapítani ezen, de az sem nem túl kényelmes, és biztonságosnak se mondanám az erős rogyasztást, mert attól a stabilitás megszűnik. Enyhe rogyasztás pedig kevés.
Pontyos esetében 8,1 hüvelykes tömör gumis rollerről van szó, kipróbálás nélkül is sejteni lehet, hogy annak elég rossz rugózása lehet. (Mert nem nagyon van mi csillapítsa az úthibákat.)Úgy képzeld el, hogy a roller alulról, a lábakon keresztül apróbb kalapácsütésekkel bombázza a gerincoszlopot, és ezek az ütések a medence környékén koncentrálódnak. Egyetlen ütést sem lehet érezni, csak egy idő után elkezd fájni az a rész.
-
dzsidzsas
aktív tag
válasz bexinho23 #26027 üzenetére
Ez egy nehéz ügy és sajnos kaller függő. Én körbejártam a dolgot, mást mond a MÁV Direkt, mást az információs pult mögött ülők és mást a kallerek, személyenként. A problem ott van, hogy ez az ÁFSZ változtatás törvénytelen, mert úgye csak azt teheted bele ami már szabályozva van. A roller nincs. De ismerjük a MÁV-ot, ha nincs majd ő csinál törvényt, mert az iróasztal mögé beültetett valakinek a valakije, csinike, nincs a törvényi helyzetek magaslatán és hasra üt. (van benne tapasztalatom 2x büntetettem meg őket a közlekedésfelügyelettel). A Győr-Bp vonalon személlyel járok, én vettem kerékpár jegyet, mert van hogy a Kukirin G3-al megyek. De legtöbbször el se kérik a jegyet, láttam én ott már az enyémnél is nagyobb monstrumokat, kormány lehajt, vagy csak áll vele a kerékpáros résznél, senki nem szól, jegyet nem vesznek rá. Csak abban az esetben szólnak, ha az ülésekhez viszed be, hogy össze kell csukni és ülés allá. Más útvonalakon halottam már rémtörténeteket (hallottam, nem tapasztaltam, nem járok arra). Állítólag a Balaton felé ha kilóg az ülés alól egy kicsit is már büntetnek (nincs olyan roller mely ne lógna ki, ebben ez a szép). Ez az én tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
https://rollerezz.blogspot.com/
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz bexinho23 #26027 üzenetére
Ergo max a kerekére teker az ember folpakkot oszt szevasz.
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
addikt
-
Silentfrog
veterán
válasz Thunderzolee #26068 üzenetére
IPX 4 védettség.
Ami a vázra vonatkozik.
Ugye amikor valami ami le van írva az nem a teljes leírás. Védett a váz de ami benne van az nem. -
PociAti
senior tag
válasz wwenigma #26067 üzenetére
"Ergo max a kerekére teker az ember folpakkot oszt szevasz."
300 W-nál nem nagyobb roller esetében ennyi talán elég is. Feltéve ha kézipoggyász méretére összehajtogatható.Az általad belinkelt oldalt megéri tovább olvasni, ott írnak róla:
https://www.mavcsoport.hu/mav-start/belfoldi-utazas/fontos-tudnivalok-jegyarakKerékpárszállítás feltételei
- A vonaton történő szállítás szempontjából kerékpárnak minősül a nem összecsukott állapotban szállított, legfeljebb 300 W teljesítményű elektromotorral hajtott elektromos roller is.
- A kerékpárt a váz félbehajtásával, az elektromos rollert a kormány lehajtásával oly módon kell összecsukni, hogy az a kézipoggyász mérethatárát (30x50x80 cm) a lehető legkisebb mértékben haladja meg. -
pontyos
senior tag
válasz PociAti #26065 üzenetére
Tökéletes leírás! Sajnos egyáltalán nincs rugózása, és amiatt olyan az apró téglás szakaszon mintha egy légkalapács tetejére ülnék. A járda aszfaltozás szakaszosan történt itt szinte végig, így a szakaszok között egy - két centiméteres rések vannak, tehát az is ba bamm, ba bamm. Próbáltam keresni több útvonalat, de hiába. Sajnos nálam akiknek műteni kellett volna a sérvet, de szépen tornával kijöttem, ez most nagyon nem esett jól. Na, végül is részemről ezt lezártam, majd ha úgy alakul veszek egy komolyabbat esetleg, teljes rugós felfüggesztéssel. Most marad a kocsi edzésre járni. Jöhetnek a hát gyakorlatok ismét 😊 Köszi srácok mégegyszer a sok segítséget! Üdv T
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz PociAti #26070 üzenetére
"a lehető legkisebb mértékben haladja meg."
Ergo ossze kell csukni és nem számít ha meghaladja,ez pipa ahogy írták a rolleres résznél. Az hogy egyébként nyitva kerékpárnak minősül és jegy kell rá azt tudtuk. A teljesítmény részt meg nem igazán fogják nézni egy normál rollernek kinéző rollernél.
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
pontyos
senior tag
válasz Peaceliker #26073 üzenetére
Most kicsit hanyagolom, de teszek egy rogyasztós próbát,! ha javult az állapotom. Nem merek kockáztatni
-
PociAti
senior tag
válasz pontyos #26074 üzenetére
Nem lehet ezeket lábbal kirugózni.
Pedig a lengővilla is hasonló elven működik, mint egy berogyasztott térd.
De azokat hangolni lehet, és más-más tartományban eltérő keménységgel (dinamikával) dolgoznak. Illetve nem számít nekik, hogy 10 perc alatt 500 kátyút, repedést vagy dilatációs hézagot kell kirugózni. Az emberi test viszont hamar elfárad benne.Minden méretű repedésre másként kellene állni a rolleren. Nagyobbakhoz jobban kellene rogyasztani, kisebbekhez elég kevésbé behajlítani a térdet.
És végeredményként csak enyhítünk azon, mennyire üssön fel a kerekeken keresztül. -
FőDudu
addikt
válasz pontyos #26079 üzenetére
Szerintem meg egy jo cipo es a deknire rakott 1 centis gumiszonyeg segit annyit, amiennyi peldaul a tomor gumi vs ballonos gumi kulonbsege.
En inkabb (latatlanul is) arra tippelek, hogy nektek nem megfelelo magassagu a kormany, onnantol meg a hatizmokat terheled a gornyedessel.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
oszy
veterán
A Ninebot Pro 2 kerekeit mennyi PSI-re érdemes fújni 90 kg össztehernél?
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
alphamooncam
őstag
válasz FőDudu #26080 üzenetére
Dualtron Citym nem mondható kicsinek, vagy merevnek, de nekem jobb alkaromon, csuklómban egy óra után a hangyák mászkálnak.
Most éppen azon gondolkodom, hogy mivel elpattog az úthibákon, lehet puhítani kéne a futóművön.Még nem ellenőriztem, de talán fehér színű elasztomer van a gépben. Azt hiszem előre kettővel, hátra egy fokozattal puhább patron lesz a megfelelő.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
h1mpi
nagyúr
válasz pontyos #26076 üzenetére
Én ezért vettem a KuKirin G4-et, mert ezek semmi gondot nem jelentenek neki. Simán kirugózza. Sokan a belső nélküli gumit is felfújják 3.5 bar-ra, ami teljesen felesleges. 2 bar-on se lesz semmi baja, de sokkal kényelmesebb, egy kicsit biztos veszít a hatótávból, de a kényelem fontosabb.
[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
addikt
válasz alphamooncam #26084 üzenetére
Mutatóujjas gázkar miatt. Félmarkosat rá és fasza lesz
"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
Melyik az a Pro 2-es Ninebot?
Gumira egyébként általában rá van írva.
Neked F2 Plus van. Ennek kell a guminyomása?
https://store.segway.com/product/Ninebot-KickScooter-F2-Product-Manual.pdf
42-48PSI ~ 2.9-3.3Bar
3Baron használhatod nyugodtan, és hetente ellenőrizd a keréknyomást.Vegyél egy Xiaomi pumpát, ha nem vettél még.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
alphamooncam
őstag
válasz Peaceliker #26086 üzenetére
Nem akartam még erre is költeni...
de lehet kénytelen leszek.
Meg az is hogy a probléma, hogy az elektromossághoz nem merek nyúlni, mert nem értek hozzá.
Mindenhez nem érthetek. NA !
Kéne valaki a megcsinálja nekem.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Peaceliker
addikt
válasz alphamooncam #26088 üzenetére
Első sorok olvasása után pont akartam írni, hogy pedig 3 forrasztás meg 3e ft a gázkar
Futurenél biztos vagy 20-30k
Nade garis a géped, szóval nincs más opció. Bárki megcsinálja neked akkor gari off, így muszáj vagy náluk"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz alphamooncam #26088 üzenetére
Amilyen brutál gépészeti átalakításokat ráztál ki kisujjból, a gázkar csere...
Értem, hogy elektronika, inkább az a baj, ha garis a gép. Esetleg a forgalmazó
megcsinálhatná, ha létezik hozzá gyári félmarkolatos. Ha nincs, garivesztés...
(Konkrétan le kell szerelni a mutatóujjas kart, a hall helyére rákötni a másikat.)Szerk: Peaceliker megelőzött.
[ Szerkesztve ]
-
-
oszy
veterán
válasz Thunderzolee #26087 üzenetére
Köszönöm! És igen. Pumpát már vettem régen, még a Xiaomihoz. Jól működik.
[ Szerkesztve ]
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
alphamooncam
őstag
válasz Peaceliker #26089 üzenetére
Köszi srácok !
Asszem elnapolom a gázkar lecserélését.
Kipróbáltam ma a tempomatot, és hát szokatlan, de megoldás lehet...
Még nem érzem pontosan, hogy meddig kell tartani hogy bekapcsoljon, de a végére már kezdtem belejönni.
Azt tapasztaltam, hogyha lassan 4-ig számolok, és csak utána engedem el a kart , akkor már tartja a tempót, amíg persze bele nem nyúlok a gázba, vagy a fékbe.
A mai 30 km-es túra felénél egy klikkel szorosabbra vettem a szitálás gátlót. Jobb lett.
Mire hazaértem még maradt 40% az akksiban, nem tudom, hogy ez jó érték-e.
P.S.: Már a második nagyobb karikát mentem úgy hogy 2,5barra állítottam be nyomást, hogy ezzel is növeljem a komfortot, de még így is elpattog az úthibákon, ami probléma, mert ennél lejjebb már nem igazán akarom lejjebb venni a nyomást.
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
FőDudu
addikt
Sziasztok!
Hosszu posz lesz, remelem nem zavaro!
Gyerek Pro2 rolleren gumi cserere keszulok. A gumi mar megerkezett, holnap a gumi szerelesehez szukseges 3db 30 centis fem szerszam is megerkezik.
Keszulok a cserere. Ezen a videon (es ezen) egyszerunek tunik - en inkabb lekotnem a motort, ne akadalyozzon a rovid kabel. Erdemes lekotni a motort? Le lehet egyaltalan kotni forrasztas nelkul? (akad itthon Weller 50W paka - igaz inkabb finom heggyel, nem a gyari lapossal)
Ugyanilyen gumikat rendeltem (tok nehezek, 2 gumi majdnem masfel kilo, lemertem).
A rolleren most is ilyen van, de azt nem en raktam fel.
Akkor - amikor az elso gumit probaltam cserelni (csak belsot) - megfogadtam, hogy en nem fogok szorakozni (vagy inkabb szopni) a szeleppel tobbet, vagy fel ora volt mire kiimadkoztam a szelepet az elso kerekbol.A hatso kereknel az elozo gumit felrako elmondasa szerint nem art ha van jo par eros kabel kotegelo, mert azt a gumit megtartando meg lehet szoritani es akkor nem tud leugrani a mar sikeresen beugrott reszekrol. Van kabel kotegelo, de a fenti videon annyira egyszerunek tunik (az elso kereknel), hogy talan csak a fek tarcsat kellene leszedni nehogy azt a felrakas kozben elgorbitsem ha taposom.
Nekem azt mondtak, dugjam at a nagy csavarhuzomat a lukakon es ugy igazitsam ra a gumit a felnire ha mar fent van (hogy egyenletesen legyen rajta es ne usson).
Mit javasoltok? Aki mar cserelt ilyet elol es hatul, az hogyan csinalta?
Eleg lesz a meleg vizes lagyitas es a 3 db 30 centis szerszam? (akad meg nagy csavarhuzo, kabel kotegelo, pajszer, es holegfuvo is ha kellene).A gazkar csereje utan amikor kiprobaltam, akkor a motorbol jon egy kis nyikorgas. Foleg amikor szabadon futasnal lassul.
Nem tudom 2k km utan kell-e csapagy csere, vagy csak egy kis zsir/olaj kellene valahova.
Szerintetek?A harmadik kerdes: a rolleren ezek az adatok vannak (Mi Pro2) :
Erdemes ezen (ESC/BLE/BMS) FW-t frissiteni? (nyilvan lehetne unlockolni a speed limitet - de az a kerdes erdemes-e?)
Sokat nem ment - ossze kevertem a biciklijevel, abban 6e KM van. Ebben csak ~2e Km.Azaz elvileg meg birnia kellene egy ideig. Most lesz rajta uj gumi - a tobbi stock (fekbetetet es gazkart kiveve)( meg egyszer eltort a hatso sarvedo mervitoje es szarakodott a vilagitas is, mert a sarvedo toveben erintkezesi hibas volt a csatija, de arra rendeltem egy uj gyari sarvedot aminel nem olyan lehetetlenul rovid a kabel es nem feszul).
Szoval javasolt-e erre ujabb FW-t rakni? Le lehet menteni az eredetit, vagy nem kell?
(informatikus vagyok, akad minden ami kellhet akar az in-circuit programozashoz is - 3,3v vagy 5v feszultsegu illeszto, programozo, soros/usb interfesz, stb.)Most rendbe tennem a gepet, hogy kesobb meg ennyit kibirjon.
Elore is koszi![ Szerkesztve ]
FőDudu
-
Silentfrog
veterán
Nekem itt javasolták hogy olvassak utána hogy mi fog történni a fw frissítés után, lehet hogy nem is érdemes frissíteni.
És tényleg így volt, a frissítés után a D fokozatban gyengébb a roller , és összességében kevesebb lenne a hatótáv.
Az számomra nem világos, enne a frissítésnek mi értelme volt, semmi pozitív hozadéka nem lett volna .
Elég nehéz kigooglizni mit is frissít a roller, viszont én úgy csináltam, hogy a Bing GPT-4 ben leírtam a típust a Fw számát és megkérdeztem tőle mit javít a frissítés.
Utána az kapott válasszal már fura módon volt google találat. (fórum, miért csökken a hatótáv a legutóló frissítés után volt a kérdések)
Nekem g 30 -am van. -
FőDudu
addikt
válasz Silentfrog #26095 üzenetére
Ha jol latom - es jol ertem a szeria szamabol - ez az elso par darabbol valo (422 a sorszama). Eddig hibatlanul ment. Eppen ezert kerdezem, hogy van-e barmi ertelme a frissitesnek.
FőDudu
-
Doky1988
senior tag
Sziasztok!
Ninebot G30P Max -ot annó lefrissítettem.
Most töröm a fejem rajta, hogy van-e értelme downgradeltetni ST-Linkkel, és valami egyéni szoftvert rakatni rá amitől optimalizáltabb lenne, jobban húzna, ilyesmi, vagy ebből csak átalakítással lehet többet kihozni? Vagy hagyjam a fenébe, jók ezek úgy ahogy vannak?Jelenleg ezek a szoftverinformációk:
DokY | www.zsolti.hu
-
addikt
válasz Doky1988 #26097 üzenetére
10+ ezerért megcsinálják a rolleres szervizek.
35-el tud menni a G30P motorja 36V-al hajtva.Ha nagyobb sebességet akarsz, 48/52V-ra kell váltani, de azt már lengéscsillapítók nélkül nem ajánlanám.
Egyszerűbb egy Mantist használni.
#Peacekiller: szerintem se érdemes a 30-at feljebb vinni szoftveresen
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
FőDudu
addikt
Szetkaptam a rollert (Mi Pro2), elokeszitendo a gumi cseret.
Motornal a T20-as csavarokbol egy bele szakadt, azt ugy furtam ki csavar kihajto szerszammal. Majd szereznem kell valami hasonlo M4-es T20-as csavart.A motort alig tudtam szetkapni, ott a magnes nagyon erosen az allo reszben tartja.
Meg jo, hogy elotte neztem YT videot, igy lattam, hogy kezzel szedi ki es nem kiuti a tengelynel.Az also fedelbol hianyzik 2 csavar - azokat majd utan rendelem.
A sarhanyot tarto U alaku vas megint el van torve kozepen.
Azaz a sarhanyo megint nem kerul vissza. A motor oldalan levo fedelben jo a csapagy (porgetheto a motor forgo reszen a fedel), az alloreszben sem erzek semmi gondot kezzel tekergetve. Lehet berakva feszult.Holnap gumi felrakas. Aztan meglatom erdemes-e a FW frissitessel szorakozni.
(Bandy nevu YT felhasznalo linkelt modositott FW-t, de szerintem az az enyemnel oregebb (BLE129, BMS 126 - nekem BLE 158 es BMS 141 van)(szamit barmit, hogy mlyen verziorol frissit az ember?)
Es persze a DownG alkalmazas mar nem is elerheto.[ Szerkesztve ]
FőDudu
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Óra topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- EAFC 24
- Philips LCD és LED TV-k
- Milyen légkondit a lakásba?
- Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen