Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz philoxenia #17000 üzenetére
nem kevesen vannak, akik elsőnek ez alapján néznek autót..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Integra #17001 üzenetére
Természetesen van értelme, de sokan még mindig azt hiszik, hogy a jó kocsi mindenképp megvédi őket, a szabályok betartásával meg nem foglalkoznak... Pedig 50-el a városban pont nagyon jól jöhet az öv, de azt mondják sokan, hogy "a városban nem szoktam bekötni magam...."
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
AMD Power
titán
válasz philoxenia #17002 üzenetére
Azért mondják ezt mert buták mint a tök és fingjuk nincs a fizikáról.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
aphra2
aktív tag
válasz fekeandras #16998 üzenetére
Ha kuka, akkor miért húzák-vonják az egérkamiont ??
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
fekeandras
őstag
válasz aphra2 #17004 üzenetére
Mert ugyan a látszat ellenére még "nyom nélkül" javítható lenne de az már aránytalanul nagy anyagi ráfordítást igényelne.Ezért a tulaj úgy döntött inkább megtartja játszós autónak.Szét lesz "darabolva" és versenyautó lesz belőle készítve.Ha majd lesz rá pénz.Most nincs...
-
jerry311
nagyúr
válasz fekeandras #17007 üzenetére
Te is nepper vagy?
-
aphra2
aktív tag
Akkor közkívánatra :elötte utána
ez meg egy peugeot 406, hogy milyen volt arról nincs kép csak a készülésről:hibátlan hátulja hibátlan eleje a végeredmény sejthető, de olyan lassú ez a képfeltöltés ,hogy mára ennyi.
Mindkét autó esetében töviről-hegyire lehet nézegetni az elejét, hátulját, hisz teljesen serülésmentes minden .Szerk: több képem is van de nincs türelmem töltögetni
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Winner_hun #17013 üzenetére
még sosem csináltam , nem tudom hogy kell, láma vagyok, meg sokszor látom hogy baj van a méretezéssel is.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Winner_hun #17016 üzenetére
OK majd megyek a próba topicba gyakorolni , már sokszor volt eszembe, de még nem jutott rá idő
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
aphra2
aktív tag
válasz Szplöttyy #17018 üzenetére
Ha jó a hegesztés akkor nem, tapasztalat ,hogy huzatáskor (sokszor) hamarabb szakad a lemez mint az utólagos CO hegesztés, csak hát a hegesztés minősége nem mindenkinél sikerül jóra. ( ezért nem szabadna félbevágott autókat csinálni)
Meg törekedni kell, hogy lehetőleg ott legyen illesztve, ahol gyárilag is van, és akkor egy részegység merevsége-szilárdsága nem kevesebb.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
mezis
nagyúr
válasz jerry311 #16973 üzenetére
Nem kell lesodródni az útról. Ma a 35-ös út mellett láttam az árokban egy árokba fordult autót. Egy hosszú, nyílegyenes útszakasz közepén. Hogy csinálta ?
Az út és látási viszonyoknak megfelelően kell vezetni.
Közlekedők tízezreinek megfelelő. Minek pazaroljuk javainkat néhány részeges, drogozó hülyére ?
Ha valahol 90-el lehet biztonságosan közlekedni, mindig lesz aki megpróbál 150-el.
Ha 130 akkor 220-al.
Az út melletti árkot, fákat az evolúció szükséges segédeszközének kell tekinteni.
A természetes szelekció.mezis
-
jerry311
nagyúr
Ez mind szép és jó, de nem gondolsz azokra, akik mások hülyesége miatt kényszerülnek le az útról, az árokba vagy a fának. Ők sincsenek kevesen.
Mellesleg mindenkit hazavárnak, inkább értük kell biztonságossá tenni az utakat. Aki meghal, annak jutott a könnyebb feladat.[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
Azért ezzel vitatkoznék egy picit mivel szenvedője voltam pl a következőnek:
Szembejövő elaludt a kocsija meg úgy gondolta körülnéz a mi sávunkban. Mivel mögötte jöttek, balra nem ránthatta a sofőrünk a kormányt elrántotta tehát jobbra ( autósok 90%-a inkább az árok felé húzza ) na szóval egy tripla leszúrt Rittbergerrel végeztük a mutatványt.
Ha mondjuk fák vagy egyéb nehezítő elemek vannak az út szélén most nem irkálok ide az tuti.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
P4czy
csendes tag
Más is hibázhat, mint ahogy Snoop-y is írta. Ilyenkor a legtöbb ember szerintem örülne annak a lehetőségnek ha nem egy kivégző osztaggal felérő útszélre kéne lerántania a kormányt. Lehet a fák helyett gyenge ágazatú bokrokat is tenni. Az árokkal meg nem is lenne gond, ha nem több méter magas lenne (sok szakaszon az út a földektől felemelve megy, árok meg jó mélyen leásva, lerántod pont megfejeled a másik partot). Néhány helyen ahol van árvízveszély még érthető, de az ország legtöbb részén bőven elég lenne egy kicsit megemelt út , lankás parttal és egy 0,5-1m mély árokkal, ami szintén lankás oldalakkal bír. Sokkal nyugodtabban rántanám le, maximum az autó törik én nagy valószínűséggel megúszom, aztán majd ha megint lesz pénzem vezsek újat addig meg gyalogolok, de legalább még tudok menni.
Bocs ha tévedek, nem biztos, hogy pontosan emlékszem:
Ha jól emlékszem, te írtad télen hogy nem szoktál téli gumit venni mert jó a nyári is. (Ezt csak a természetes szelekció eszközeire..) -
Dumb
senior tag
-
biker
nagyúr
válasz aphra2 #17024 üzenetére
Nemrég volt talán a tv-ben, hogy statisztika szerint 70%-ban a vétlen hal meg
Hogy igaz vagy sem azt nem tudom, de akár igaz is lehet.erre volt egy jó példája fizika előadónknak.
Apuci meg anyuci egymással szembe mennek 2 tök egyforma autóval, 100-100km/h-val. Apucinak elege van anyuciból, hát nyom egy kövér gázt neki, anyuci megijed, satufék.
csatt
ki hal meg?Hát elmondom, a vétlen anyuci, aki satuzott, nem a vétkes apuci, aki nyom egy kövéret, mint mikor előzésnél még be akarok férni, és nyomom neki, szemből meg satufék.
Miért?
E=m*v
vagyis ha mindketten 1000kg-os kocsiban ülnek, és apuci nyom egy kövéret, megy 100-al, az kb 30m/sec, anyuci blokkol, lesz kb 60km/h (kb 15m/sec), vagyis akinek a lassulása 2x-es lesz, és előrementből hátramenetbe vált, az anyuci lesz, míg apuci csak lassul, és megy tovább előre.így egyszerűen látható, hogy anyucinak szar napja volt
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Eagl3
veterán
Ha mindketten 100 -al mennek, akkor, hogy lehet az, hogy apuci a kövér gáz után is 100 -al megy?
Anyuci ugye lassul 60 -ra. Ez épp elég az elmélethez, hogy anyucira majdnem kétszer akkora erő hat mint apucira, mivel ugye eleve erőteljesen lassul és erre még kap apucitól a pofájára 100 -al.
De! ha apuci valóban ad egy kövéret a Tháliának, akkor mondjuk 100 -ról 120 -ra fog gyorsítani, anyuci ugye lassít 60-ra. Tehát azzal, hogy egy kövéret nyomott apuci, jól kibaszott anyucival sőt még magával is mivel mindkettőjükre nagyobb erő fog hatni.Amúgy logikus amit mondasz, de az, hogy lépjünk a gázra frontális ütközésnél, biztos, hogy nem növeli meg az esélyeinket.
-
biker
nagyúr
jogos az észrevétel a sebesség viszonyában
amúgy a számítás valahogy úgy volt, hogy 100km/h vs 60km/h, azonos súly, és az esemény után kb 30km/h-val mentek tovább, vagyis apuci 70km/h lassulás 1s alatt, anyuci meg 90km/h lassulás 1s alatt volt az eredmény
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
P4czy
csendes tag
Hát azért annak van egy másik oldala is:
Ha lassítanak mindketten akkor sokkal kisebb mozgási energiával csapódnak egymásba, így az autó kevésbé törik össze, nagyobb az esélye, hogy nem kapsz az arcodba semmi alkatrészt. Viszont, ha az egyik gyorsít akkor lehet, hogy ő kevesebbet fog lassulni, de az ütközés energiáját jelentősen növelheti vele és mindkét autó sokkal jobban összetörik. Mellesleg az energia a sebességgel nem egyenes arányosan változik mert a képlet:
E=1/2*m*v^2 -
lorcsi
veterán
-
biker
nagyúr
a lényeg az lett volna, hogy lássátok, miért a vétlen hal meg, aki próbál fékezni, a vétkes száguldozó ellenében, de látom nehéz feladat volt, mert már azzal jöttök, mindkettő fékezzen, meg ilyenek.
hagyjuk inkább...
a képletért meg sorry.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
brd
nagyúr
Ha más nem változik a képletben, akkor a gyorsítással (bármelyik fél részéről történik) mindkettő résztvevő csattanáskori terhelése nő, a lassítással mindkettőé csökken. Abban persze igazad van, hogy akinek kisebb az ütközéskor a mozgási energiája, az jár szarabbul, de ha ilyen helyzetbe kerülök, nem fogok csak azért gyorsítani (vagy nem lassítani), ha már egy hülye jön szemben, hogy vele (is) jobban kiszúrjak. Ha ő már úgyis "eldöntötte", hogy itten' márpedig baleset lesz, akkor én csak úgy tudok tenni ellene, vagy csökkenteni a bajt, ha vagy kikerülöm, vagy lassítok (esetleg gyorsan repülésre állítom az autót). Minden más esetben én is rosszabbul járok. Persze ettől még a vétlen jár rosszabbul, de botorság lenne azt gondolni, hogy nem érdemes lassítani (nem mondom, hogy te ilyet állítottál volna).
The only real valuable thing is intuition.
-
tibi666
senior tag
egyáltalán nem ezen múlt.
nagyon nagy mákja volt, hogy úgy nyomódott be a teherautó alá, hogy pont a vezető része sérült a legkevésbé. ha a másik irányba fordul, akkor semmi nem maradt volna belőle, pont úgy, ahogy a jobb egyben ha ül valaki, az sem éli túl.vele volt isten.
Új hozzászólás Aktív témák
- Macbook Pro 16 M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.augusztus 4.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
- DOBOZOS Lenovo ThinkPad T14s Gen 3:R7 PRO 6850U,32GB DDR5,2TB,vil.HU bill,Radeon680M,400nit 100%sRGB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs