- Facebook és Messenger
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Milyen routert?
- Microsoft Word topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
brd
nagyúr
válasz mephi666 #45000 üzenetére
Neked szólt a: (tudom, az imént említett esetben még nem tisztázott, mi történt). Nem ez az egyetlen furcsa Tesla baleset, ott van pl. az, ahol a radar közlekedési táblának nézett egy kamiont. Ilyet ember nem csinál, ha éppen nem akar meghalni, és a vezetési képességei birtokában van (nem fáradt, részeg, stb.).
The only real valuable thing is intuition.
-
mephi666
nagyúr
vannak hibái még a rendszernek, az egyértelmű, viszont ha kiforr, akkor meg lehet majd nézni a statisztikákat idővel, hogy mennyi balesetet okoz az ember és mennyit a gép a gép nem fárad, folyamatosan figyelemmel kíséri a környezetét, nem alszik el, nem rúg be, nem postolgat fb-ra, jobb a reakcióideje, stb... nagy előnyben van az emberrel szemben éjszaka is és olyan téren is, hogy folyamatosan 360 fokban figyelemmel tudja kísérni a környezetet... az a baj, hogy vannak a rendszer ellenzői, akik félnek az egésztől és várják az összes olyan balesetet, ahol "gép" az egyik résztvevő, sőt örömtáncot járnak, ha kiderül, hogy az volt a hibás... holott napi szinten rengetegen halnak meg az utakon emberi hiba miatt, ami simán elkerülhető lett volna... féltik sokan a munkájukat is, főleg ha mondjuk a szállítmányozást is sofőr nélkül oldanák meg... én kicsit máshogy látom ezt a részét: irreálisnak tartom, hogy pl amerikát kizárólag önjáró kamionok járják: kell az emberi tényező ugyanúgy, viszont nem szimpla sofőrökre lesz szükség, hanem olyan emberre, aki egyben technikus is és amennyiben automata módban megy a gép, akkor csak felügyelnie kell, apróbb műszaki hibákat elhárítani és abban az esetben vezetni, ha gond van az automata vezérléssel... ja mellesleg védeni az árut: ha sofőr nélküli gépek mennének, tuti azonnal megjelennének az "útonállók", akik kihalt helyen útakadály emelésével megállításra kényszerítik az ember nélküli kamiont, majd felvágják a rakteret...
más: ma reggel megint szerencsésen belefutottam egy törtető gyökérbe, aki nem tudom hogy gondolta az egészet... van egy T alakú kereszteződés, ami néha be szokott állni nagyon: alulról érkezek, balra kanyarodnék és folyamatos a keresztirányú forgalom 1+1 sávban, valamint a jobbról érkezők közül is sokan kanyarodnak balra, mellém... itt tényleg van, hogy 4-5 percet is várni kell, mert megállás nélkül jönnek és senki nem akar lemondani az elsőbbségéről (mi is kötelezi erre? semmi) itt várok, jönnek balról-jobbról megállás nélkül... néztem, hogy itt-ott van-e nagyobb hézag, ahova be tudnék ugrani, de semmi... ha valahol ilyet láttam, ott akkor vagy az első kezdett el lassítani az utolsó pillanatban, hogy lekanyarodjon mellém, hol a hátsó kezdett el gyorsítani, hogy mire el tudtam volna indulni, már nem volt hely... na, kb 4-5 perc után már elkezdett dudálni meg kalimpálni a mögöttem levő, ami hirtelen megzavart és majdnem megindultam... gyorsan le is tettem róla, mert belém is jöttek volna oldalról (azt hittem, hogy bebambultam és valaki lemondott az elsőbbségéről, de szó nem volt ilyenről) ...el nem tudom képzelni, mit gondol az ilyen? láthatja a folyamatos forgalmat, sehol nincs hely, de azért dudál? nem fogok majd 1 barom miatt kockáztatni és erős fékezésre kényszeríteni mást, akinek ha mondjuk nem sikerül megállni, akkor összetöri a kocsinkat, a hibás meg majd én leszek... na, ilyen tolakodást se csinálna az automata rendszer
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
amargo
addikt
Igaz, ilyet ember nem csinál.. "Forduljon jobbra" és autópályán jobbra rántja a kormányt az ember vagy a lépcsőnek vezeti az autót, de még kis millió példa van.
Ezek az önvezető rendszerek még (éles) teszt rendszerek, így is kellene kezelni, csak sokan ezt félre értelmezik.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
biker
nagyúr
válasz mephi666 #45002 üzenetére
"a gép nem fárad, folyamatosan figyelemmel kíséri a környezetét, nem alszik el, nem rúg be, nem postolgat fb-ra, jobb a reakcióideje, stb"
Ellenben esetleg újraindul, lefagy, vagy szimplán eldobja a jelet, hogy ilyen nincs...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tibcsiworld
aktív tag
– Igaz-e, hogy Moszkvában a Lenin téren Volvókat osztogatnak?– A hír igaz – közli a jereváni rádió –, azzal az apró korrekcióval, hogy nem Moszkvában, hanem Leningrádban, nem a Lenin téren, hanem a Moszkva téren, nem Volvókat, hanem Volgákat, és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak.
Önvezető autó még nem pusztított, mert önvezető autó még nincs! Ezt mindig megerősítik minden balesetnél, de amikor reklámozzák, az ellentétét sugallják! Ilyen világban élünk!
-
félisten
válasz tibcsiworld #45006 üzenetére
Minek hívjuk akkor az önvezető autót, ha nem önvezető autónak?
-
félisten
válasz MasterMark #45008 üzenetére
A robotpilóta konkrétan robotpilóta, magától repül miután beadod neki az adatokat. A modern reptereken még le is száll.
-
félisten
válasz MasterMark #45010 üzenetére
Pontosan.
-
mephi666
nagyúr
...és ők sem hagyhatják ott robotpilótán a gépet, hogy kényelmesen szendvicsbe rakhassák a stewardess-t ugyanez a helyzet: ez egy automata asszisztens, amit felügyelni kell és beavatkozni szükség esetén...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
nagyúr
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
quailstorm
nagyúr
válasz MasterMark #45015 üzenetére
De az nem bicikliút, csak egy ajánlás. Jogilag besorolhat balra, főleg kanyarodáshoz, csak abból botrány és duda lesz, ahogy az autósokat ismerem.
Meg azért a főútvonal vége táblahármas is elég érdekes.
-
dh66e
veterán
válasz quailstorm #45016 üzenetére
Az első nagyobb csattnál vagy kerékpáros gázolásig gondolom nem fog történni semmi sem.
-
kerxy
senior tag
Ez is egy furcsa megoldás Kőbányáról. Mi értelme így a körfogalomnak?
-
nagyúr
A körforgalom táblát nálunk (ahogy sok más országban is) mindig elsőbbségadás kötelező táblával együtt teszik ki, emiatt van elsőbbsége a körforgalomban haladónak (különben jobbkéz lenne). Így a STOP tábla csak annyit tesz hozzá, hogy nem elég elsőbbséget adni, meg is kell állni a körforgalom előtt. Tehát a körforgalomnak ettől még van értelme (ugyanaz, mint máshol), de túl sok jelentősége nincs annak, hogy háromszög helyett STOP tábla van, azon kívül, hogy nem hatjhatsz be lendületből.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
kerxy
senior tag
Ez oké, de így kvázi mi értelme a körfogalomnak? Olyan mint egy kereszteződés, csak még rosszabb mert mind a négy oldalról meg kell állni.
-
nagyúr
Az egy elég nyomi, megerőszakolt körforgalom egyébként (Mádi utca, Gitár utca kereszteződés), ismerem a helyet, pár sarokra laktam onnan. Eredetileg talán az alsóbbrendű útról kiforduló 85-ös busz miatt készítették, vagy csak azért, mert maradt egy kis térburkolat.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Pickit3
aktív tag
Ehh... ezeket sosem értem meg.[link]
-
tibcsiworld
aktív tag
Az önvezető autót önvezető autónak fogjuk hívni, majd ha lesznek. Még nincsenek! Majd ha nem lesz kormány az autóban, nah akkor majd!
Az eddigi példányok előzni sem tudnak maguktól. Tud gázt adni, tud lassítani, követni, ha a felfestés jó! Ha nem, több energiát vesz igénybe, mintha Te vezetnél! A kormányt szinte folyamatosan fogdosni kell, indexelni kell neki, meghúzni a kormányt, hogy előzzön, ....
Nem nevezném önvezetőnek! De legalább 8-9000 dollárt elkérnek a programért!
Ez olyan, mint az M1, fizetős, de legalább használhatatlan!
[ Szerkesztve ]
-
brd
nagyúr
válasz MasterMark #45003 üzenetére
Nem, az szimplán hülye. De azért remélem, az "átlag sofőr" kategóriába ő már nem fér bele.
The only real valuable thing is intuition.
-
Pickit3
aktív tag
Olaj a tűzre... A linkelt videóban elméletileg autópilóta módban van a Tesla, 48mp-nél igen tisztességesen fékezett. Szvsz nem sok ember tudta volna így elkerülni a balesetet, már ha ez az önvezető autó érdeme.
-
félisten
-
ADAM1337
nagyúr
Mellé raknám az I'm fine polót.
-
félisten
válasz tibcsiworld #45034 üzenetére
Hát ha az autopilot vezetett, akkor igencsak kicsi követési távolságot tartott. Az esetből látszik is miért.
-
félisten
Villamossínre parkolt, kifizettették vele az utasok taxiszámláját
Helyes. Itt is jó lenne ez a módszer. Mellette még jól meg is büntetni.
-
FF23
senior tag
Az 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet a közúti közlekedés szabályairól szóló rendelet 48. paragrafusának 5-ös pontja szerint nem kell becsatolni a biztonsági övet:
a) a hátramenetben közlekedő gépkocsi vezetőjének;
b) a taxi gépkocsi vezetőjének, ha taxi üzemmódban utast szállít;
c) a mentő gépkocsi betegellátó terében utazóknak, ha a becsatolás a beteg állapotának romlását okozhatja, a betegellátást akadályozza;
d) a lakott területen menetrend szerinti személyszállítást végző autóbuszban;
e) a lakott területen kívül menetrend szerinti személyszállítás végző autóbuszban, ha álló utasokat is szállíthat;
f) az autóbuszban szállított 3. életévét még be nem töltött gyermeknek;
g) annak, aki külön jogszabályban meghatározott orvos által kiállított igazolással rendelkezik.Ezek rajta is vannak a termék tájékoztatóján.
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
mezis
nagyúr
Nálunk a bíróságon feltennék a közlekedési vállalatnak azt a kérdést, hogy meg tett-e mindent a kár enyhítésének érdekében. Aztán jöhetnek a szakértői vélemények, hogy mennyibe került volna, ha lopó autóval szállíttatják el, vagy egy nagyobb lendülettel "átjárót" nyit a villamos.
Ja, hogy az utasok is kárt szenvedtek a késések miatt ? Kit érdekel ? Indítsanak ők is kártérítési pört....[ Szerkesztve ]
mezis
-
jozefgucci1
addikt
Ma esti finomság itt Egerben . Remélem a svéd " magára ismer valahol Egri állatok
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
NoLF
addikt
válasz jozefgucci1 #45043 üzenetére
egészen elképesztőek tudnak lenni az emberek....
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
brd
nagyúr
válasz jozefgucci1 #45043 üzenetére
Azért a második szereplő min. 2 kerék leengedését megérdemelte volna. Az elsőre pedig: legyünk jóindulatúak, lehet, hogy nincsen benne servo.
The only real valuable thing is intuition.
-
jozefgucci1
addikt
-
Reaper
őstag
válasz jozefgucci1 #45043 üzenetére
Hú, a másodikra nagyon csúnya gondolataim támadtak. Ebben szerepel némi rongálás és esetleg a Nivával odébbhúzás... Ekkora parasztot még nem láttam, pedig azt hittem már ebben nem tud senki újat mutatni.
-
félisten
Az út közepén kattant be a BMW-s
Durva azért, hogy valaki ennyire be tud kattanni, hogy el akarja tolni úgymond maga elől a másik autóst. Remélem a jogsiját pihentetik egy ideig.
Új hozzászólás Aktív témák
- DOBOZOS Lenovo ThinkPad T14s Gen 3:R7 PRO 6850U,32GB DDR5,2TB,vil.HU bill,Radeon680M,400nit 100%sRGB
- Ricoh Theta Z1 360 fokos kamera
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- iPhone 12 64Gb Fehér - Újszerű állapotban, 95%-os akkumulátor.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen