Új hozzászólás Aktív témák
-
NoLF
addikt
válasz mephi666 #61550 üzenetére
nem jött át a mondanivaló, úgy érzem
amerika pl rohadt kulturált, a 66oson végigrobogva kb 4500x annyi esélyed van hogy lekaszaboljanak, mint bármelyik kecskeb@szó nép esetében, de lelked rajta
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
félisten
Orosz Mihály Zoltán szabálytalanul traffipaxozó rendőrökkel üvöltözött
Van itt érdekesség.
A Telex több szakértőt is megkérdezett az ügy kapcsán: Pető Attila, a Kreszprofesszor azt nyilatkozta a lapnak, hogy „a Kresz alapján a rendőrök megtehetik, hogy akár a forgalommal szemben, a sávban állnak meg traffipaxozni, ha a járműforgalmat indokolatlan mértékben nem akadályozzák vele. Viszont álló járművön tompított fényszórót nem használhatnak.”
Elképzelhető, hogy én vagyok figyelmetlen, a kreszben nem találtam ilyet. Ezen kívül egy másik esetnél az említett "kreszprofesszor" éppen az ellenkezőjét írja. A rendőröknek csak és kizárólag akkor van a többi autóstól eltérő joga a közlekedésben, ha a megkülönböztető jelzéseket használja (nyilván a jogai attól függnek, hogy csak a fényt vagy mindkettőt működteti).
-
Reggie0
félisten
-
félisten
A Waymo 444 önvezető autójának visszahívásáról döntött, miután két kisebb ütközés történt egymás után Arizonában. Egy szoftverhiba miatt ugyanis nem jól számolták ki a mozgását egy vonatott járműnek.
Mint kiderült, a múlt hónapban már meg is ejtették a visszahívás után a szoftverfrssítéseket, az ütközések még decemberben történtek, derült ki az NHTSA felé benyújtott anyagokból.
A problémát az okozta, hogy egy pickupot visszafelé vontattak, ráadásul a sávok között, szabálytalanul. Emiatt a Waymo autó bal eleje hozzáért, percekkel később egy második Waymo autóval ugyanez történt, amikor a vontatott jármű több sávban haladt.
Mindkét eset alacsony sebességnél történt, sérülés nem volt. Az NHTSA-val többször egyeztetett a Waymo, figyelembe vették a javaslatokat. [link]
-
Szokásos nosztori halálkanyar. Csak feltételezem, fentről jövő előzte az útkarbantartót alul meg jöttek.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
félisten
Ritka felvétel vonatbalesetről: [link]
Érdekes az emberke magyarázata, hiszen oda is nézett, de még a felvételen is látni a közeledő szerelvényt.
-
kw3v865
senior tag
-
NoLF
addikt
tegnapi északnyugat-magyarországi m1-m85-m85 kb 600km köröm alatt meglepő módon szinte semmilyen érdemleges nem történt, kicsit csodálkozom is
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
-=RelakS=-
veterán
Sávváltás előtt a tükörbe nézni minek? A másik autón is van fék, nem?
Gyerekek, könyörgöm, akasszuk fel! Még rá is húzza a kormányt a büdös paraszt.
Nekem sürgős dolgom van, szóval még a mazsolára is ráhozom a frászt, csak haladjunk.
Ez a sok idióta mit megy keresztbe? Hagyjál már, a piros az csak egy szín, nem betonkerítés.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Nem látod, hogy busz vagyok?!
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
szebe
őstag
válasz -=RelakS=- #61561 üzenetére
Felmerültek bennem kérdések:
-mit keresett az Astra a buszsávban?
-hogy nem vette észre se a kamerás, se a Skodás?"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
-=RelakS=-
veterán
Ebből a helyzetből kellett volna a skodásnak a majdhogynem mögüle érkező opelt észrevennie.
Hogy hogy nézte-nem nézte, hogy jön-e valami (taxi is jöhetett volna), azt nem tudhatjuk.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
szebe
őstag
válasz -=RelakS=- #61563 üzenetére
Többé-kevésbé ismerem a helyet, volt hogy inkább egy sarokkal előbb, a Harkály utcánál jöttem ki, mert ott ha jól rémlik akkor nincs lámpa.
Azért kérdeztem, hogy se a kamerás, mert akkor ha a tükörből látja, akkor nem kéne udvariaskodni."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
mephi666
nagyúr
válasz -=RelakS=- #61563 üzenetére
...jött is taxi pár másodperccel később... de olyan tempóval, hogy nem teremtett balesetveszélyt...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
MasterMark
titán
válasz -=RelakS=- #61563 üzenetére
Ez nem "mentség" attól még meg kell adni az elsőbbséget.
Remélem az opelest nagyon-nagyon megbüntették, főleg amiatt hogy nem fékezett, hanem még az ütközés után is ment összevissza mint valami hülye.
szerk.: Pedig a múltkori nagy mentés után amit az opel csinált, már kezdtem azt hinni nem csak komplett idióták vezetnek opelt.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
mezis
nagyúr
válasz -=RelakS=- #61563 üzenetére
Akkor itt ez a macisajt nem jelent semmit, ződ a lámpa, nyomhatom 50-el?
A bal oldali zöld: azért van, mert gallyazni kellene a jobb oldali lámpánál?
Két sáv lámpával van összeeresztve egyetlen sávba?
[link] , [link]mezis
-
mephi666
nagyúr
elég hülyén van kialakítva: a főutat jelző táblához is raktam volna megerősítésnek egy macisajtot így lámpa+tábla együtt megtévesztő lehet, hogy "az a következő kereszteződésre vonatkozik-e?" ...ami a zebrán túl van...
...a balesetre amúgy simán elképzelem, hogy aki innen érkezett, az lassított, kamerás autó el akarta engedni, ő meggyőződött róla hogy tiszta a buszsáv, majd amikor elindult, akkor vágott ki a versenyző a kamerás mögül, hogy "akkor ő majd ügyesen a buszsávban megelőzi a csigákat"
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-=RelakS=-
veterán
válasz mephi666 #61569 üzenetére
"Hé, van ott egy autónyi hely, tűz csucsu!" -ra gondolsz?
Aztán az autónyi helyet nem neki hagyták.mezis
Nem volt ott semmilyen lámpa, amennyiben a mellékút lámpája a videó elején lévő másik lámpával működik együtt. Az a lámpa viszont sötét volt, és rendőr zavarta a forgalmat.
Szerintem amikor a Skoda környékére ér a kamerás, akkor látni kellene azoknak a lámpáknak a fényeit is, amit mutatsz, de minden fekete. A gyalogátkelő lámpája is. Mondjuk ennyi erővel a gyalogátkelőt is őrizheti az a lámpa[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
mephi666
nagyúr
válasz -=RelakS=- #61570 üzenetére
nem feltétlenül: lehet menni akart még 100 métert a buszsávban, hogy akkor ott lemegy jobbra... csak aztán hirtelen sok lett mindenhol az autó és nem sikerült megoldani a következő lépést
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-=RelakS=-
veterán
válasz mephi666 #61571 üzenetére
Vagy ugyanolyan baromarc volt, mint akiket majdnem naponta látok:
Hiába van mögöttem 2-300m szabad sáv, csakazértis meg kell, hogy előzzön, és az orrom előtt kell sávot váltania. Az nem zavarja, hogy a sor végén autózok, és így az előttem lévő seggében köt ki.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
nyikszi
őstag
Emlékeztek? Nem is gondoltam volna, hogy mát 3 év eltelt. Akármerről nézem, elmeszelni ezért a mentőst?
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
Szakbarbár
aktív tag
[link]
"Az ezer főre jutó autók számában nem állunk jól.
NÁLUNK 2022-BEN 426 AUTÓ JUTOTT EZER FŐRE, MÍG AZ UNIÓ ÁTLAGA 563 VOLT, EBBEN HAMAROSAN ROMÁNIA IS BEELŐZ MINKET, AHOL EZ A SZÁM 413
világítottak rá a sajtóeseményen, hozzátéve, hogy több mint 30 százalékkal, 1,2 millió autóval kellene többnek futnia a hazai utakon ahhoz, hogy elérjük az uniós középmezőnyt."Kérdezem én, és hogyan állunk az 1000 főre jutó parkolóhelyekkel? Lassan már mozdulni sem lehet a városokban, parkolni meg főleg nem. Az utak sem lesznek szélesebbek. Lassan gyalog/rollerrel/biciklivel gyorsabban lehet közlekedni a városokban, mint autóval. Igen, tudom, mindenkinek halaszthatatlanul sürgős dolga van, vagy viszi a nagymamát kórházba és mindenkinél ott a 40 kilós szerszámostáska a ketteslétra mellett ezért muszáj mindenhová autóval mennie.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
konci79
őstag
válasz nyikszi #61575 üzenetére
Kb. 200-300 méterre tőlünk van egy tűzoltóság, az erkélyről rálátok egy forgalmas, nagy kereszteződésre, és 10-ből kb. 7-szer lehet látni a sok világtalant, hogy 3 sávból sem tudják megoldani hogy elengedjék a szirénázó tűzoltót...Csak állnak , szerencsétlenek meg nyomják a dudát hogy húzzanak már az útból.
Hihetetlen, hogy egy ilyen esetben is még a mentős a hibás, qva gyorshajtók meg sajnálva vannak. Cseppet sem tudom sajnálni a motorost. -
mephi666
nagyúr
válasz konci79 #61577 üzenetére
sokan lefagynak, ha szirénázó mentőt észlelnek és képesek mindenféle logikus gondolkodást mellőzni... pl nem mindig az a legjobb megoldás, ha azonnal megáll az ember... pár hete volt, hogy látom tükörben, ahogy kb 200 méterre mögöttem a mentő, szemből szakaszos forgalom, de előttem jobbra ott van üresen kb 50 méterre a buszváró öböl: nem állok meg, hogy szlalomoznia kelljen, hanem haladok tovább és oda húzódok be, amivel lesz egy teljesen üres sávja...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-=RelakS=-
veterán
A vészvillogó most már nem csak ingyenes mobil parkolóhely, hanem piros lámpa semlegesítő készülék is.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
MasterMark
titán
-
konci79
őstag
válasz mephi666 #61578 üzenetére
Nyilván helyzet függő is a dolog. Nem is azt mondtam hogy meg kell állni, de ha valaki eljutott odáig, hogy jogosítványt szerzett, ne okozzon már gondot hogy körülnézzen, felmérje a helyzetet, és úgy segítsen ahogy tud ..
De mikor látom hogy jön a mentő, és le se sza.ják, hanem mennek át keresztbe előtte, pedig K..vára látszik hogy villog meg szirénázik, akkor elkap az ideg, hogy miért ilyenek az emberek. -
nyikszi
őstag
Jól mondod. Ilyenkor szoktam azt mondani, ha majd érte kell mennie a mentőnek, akkor gondolkodjon már el egy picit, hogy mit téblábol előtte? Én még az autókat, tgk-t stb is elengedem gyalogosan, ha nincs más a zebránál (szemből se) és épp nem rohanok sehova (bár ez ritka). Intek, hogy menjen, ne lassítson. Neki nehezebb újra elindulni, a környezetnek meg jobb lesz.
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
mezis
nagyúr
válasz Reggie0 #61585 üzenetére
"Mert szar az elet itt."
"...Oda megyünk lakni,
Ahol tejet kapni...."
A határ a csillagos ég.Hozzáálláson is múlik.
(Egy -két hét az árvízen, gáton 12 órás váltásban után egy ajándék fél óra a gyulai fürdőben igencsak boldogok voltunk.... )
mezis
-
konci79
őstag
Itthon is úgy kellene, mint a sógoréknál.
Elvenni az autót meg a jogsit a p.csába... Talán észbekapnának az emberek végre. -
brd
nagyúr
Nem tudjátok, mi van mostanában az emberekkel? A héten 2 hülyével is találkoztam, pedig évente 1, néha 2 emlékezetes szokott csak lenni és még csak március van. Tegnap az egyik egy lámpánál befordult elém (telezöld van és szemből lehet balra is kanyarodni), ha nem állok meg, simán eltalálom oldalról, ma pedig várakozva egy kereszteződésben a kihajtási lehetőségre, az előttem lévő elkezdett tolatni (nem tudni, miért, közlekedési oka nem volt rá és már kb. fél perce legalább várakoztunk), szerencsére nem volt mögöttem senki, így én is tudtam tolatni, hogy ne jöjjön nekem.
The only real valuable thing is intuition.
-
mezis
nagyúr
válasz Reggie0 #61590 üzenetére
Az autópályákat az adófizető állampolgárok pénzéből építik. Minden állampolgár jogos igénye a biztonságos használata. A tervezés, kivitelezés nálunk eddig max 130km/h sebességre történt eddig. Ahol erre nem volt lehetőség, ott sebességkorlátozások vannak.
Akkor azzal kell kezdeni, hogy a tervező tervezzen bármekkora sebességre alkalmas autópályát, a kivitelező építsen .....
És akkor következik a jogosítványok kategorizálása. Képes észlelni a visszapillantóban azt a pici valamit, megsaccolni annak annak sebességét mert sávot kell váltani?
Képes 300km/h-val közlekedni, szükség esetén állóra fékezni még mielőtt rombolná az baleset miatt álló autókat, kamionokat?[ Szerkesztve ]
mezis
-
brd
nagyúr
válasz maajsz #61592 üzenetére
Semmi különös, Bp. De emlékezetes alatt én már (csak) azt értem, hogy ha én nem figyelek, minimum betétlapozunk. Persze hozzátartozik, hogy már sok éve úgy közlekedek, hogy mindenki meg akar ölni, így bizonyos helyzetekbe eleve bele sem kerülök, ha van rá lehetőség.
The only real valuable thing is intuition.
-
konci79
őstag
válasz Reggie0 #61597 üzenetére
Igaz, annak alap dolognak kellene lennie.
Ha az alapvető szabályok be lennének tartva, ÉN akkor sem engednék ilyet.
Napi szinten jönnek olyan esetek, amelyek 15-20 évvel ezelőtt, havi 1-2 esetben.
18 éve már láttam számomra "érdekes" közlekedést a balkánon, pár éve már elértük mi is azt a szintet.. -
mephi666
nagyúr
plusz nem ártana akkor egy korlátlan sáv is... most oké, hogy külsőben 120-130-al haladva kinézel a belsőbe, hogy ott a jármű 130-150 körüli tempóval érkezik, vagy látványosan gyorsabban pl 200 körül... de ha 130-310 között akármennyivel jöhetne, ezt nem tudja mindenki alaposan felmérni és balesetveszélyes szituációkhoz vezethet... és ha valaki 200-250es tempóval beleakad az előtte levőbe, ott csúnya pusztítás lehet a vége (akár a korláton is átmehetnek a szembe sávba)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen