- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Linux kezdőknek
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- PHP programozás
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Crypto Trade
- Synology NAS
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Vírusirtó topic
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #57551 üzenetére
Tegnap este minden helyrejött.
[link]body007:
De mégis valamit csinált, mert 3 gyertyámat is beköpte, már rohadtul elegem volt mikor jött a gondolat, hogy mi van ha...[link]
Ha nem öntöm bele tuti biztos vagyok azzal az olajbeállítással simán elpöfögött volna nagyon sokáig.Én meg vázoltam, hogy nem 1L olaj van benne, hanem 400-500ml. Az meg ha azt vesszük 25Liter üzemanyagban feloldódik, ez a köpdösés meg kb a második tankolás után kezdődött... Nagyon egybeesik.
40%-át az olajba öntött Xadonak elhasználta már, akárhogyan számolom. 10L-t tankoltam azóta bele.[ Szerkesztve ]
undefined
-
addikt
válasz ludsimon #57546 üzenetére
Úgy tudta volna helyreállítani ha eljut oda a cuccos. De mint lentebb vázoltam (próbáltam) ahhoz elég sok km-t bele kéne tekerni, nem pár 100-at vagy pár percet már nem is tudom, elvesztettem a fonalat
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #57547 üzenetére
A CVT-váltó szeszélyes? Akkor mi vagyok én, amikor hegyre fölfelé "cihopatázok" a rugdosóssal?
Ha valami más szutykot is kell rendeljek az Olajwebshoptól, akkor a Xado motorolajat ki akarom próbálni. Egy liter löttyért kicsit drága volna a postaköltség.
(#57555) DigitXT: én a 4T motorolajukra gondoltam, mivel csak 1 lityi kell a gépbe, így lehet kipróbálnám majd egyszer.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #57552 üzenetére
Érdekes, hogy tényleg nem füstöl -> gyorsan hatott az az adalék.
(Amúgy lehet, hogy volt benne valami szmötyi, amit pucolás helyett
az olajszivattyú eltekerésével orvosoltak: ennyit a gondos gazdáról.)De az kérdés, hogy hogyan lehetett észrevenni, hogy kevés az olaj.
Mondjuk megszorult a dugattyú: akkor lehet ott még más gond is...
De segáz: a xado a henger kopását is helyrehozza. Új motor! Voilá!bogyo112: pontosan melyik cucc kéne neked? Megoldjuk okosba.
De csak ha tényleg jó.Nálam a hajtásnak kéne némi revitalizáció.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #57555 üzenetére
Vagy amit tegnap mondott valaki, csak úgyfelejtették bejáratás után és senki nem törődött vele, felelősséget meg nem akart vállalni a szerelő, hogy kifizessen egy új blokkot ha megszorul utána...
Ahogy meg kopott úgy nem is volt baj.
Miután a Xado csinált valamit kezdett sok lenni az olaj.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Dexar007
veterán
Give me your cum,bull!
-
dzso22
senior tag
válasz ludsimon #57556 üzenetére
Nem lehet hogy mikor olajba öntötted a csodaszert nem oldódott fel, lekúszott lassan a tartály aljára beszipkázta a pumpa és amíg csak azt a sűrű dzsuvát adja a motornak addig kevesebb olajzással is beéri?
[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
ludsimon
veterán
válasz dzso22 #57558 üzenetére
Azért az ondó állag nem annyira sűrű. Szerintem vegyesen szívja, de ne erről vitatkozzunk már, az eredmény látható, hallható, én érzem is a motoron a javulást.
Ha jövőhéten megkapja a kipufogót a hangja is olyan lesz mint egy igazi 50cc-s motoré, ez a kipu borzalom.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz ludsimon #57559 üzenetére
Nem tudom most milyen a hangja, de a szokvány "raccsing-kipufogóval" megáldott "igazi 50cc-s motoré" (az a tipikus repedtfazék-hang) a legszörnyűbb szerintem.
(#57562) ludsimon: na nem az alapjáratra gondoltam, hanem amikor a lámpánál nyelezve "kilőnek" vele..
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #57560 üzenetére
Ilyen lesz kb. Imádom ezt a hangot! Ez az igazi 50cc motor nekem!
Azért azt figyeled mennyi olajat pöfög ki.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #57562 üzenetére
Ez SymbianOS ex-motorja.
ez a kipuf jön
Nade ez Aerox... Á, mindegy.BTW ellopták, vagy miért ex?
Dehogy. Megunta azt a fene nagy kilövést, amit a motorka tudott,
és csinált "A" jogsit, azóta egy GS500-zal csapatja. (Néha magát
is el, az autósokkal, de ilyen az élet. Tanulópénz. Minden...)[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #57563 üzenetére
ez a kipuf jön.
Isteni hangja van az én csengő kipufogómhoz képest.BTW ellopták, vagy miért ex?
Szerkre válasz.:
Pedig ha jól meg van csinálva eszméletlen élmény a városban elhúzni az autósok elől 8-10 kocsi távolságra."Nade ez Aerox... Á, mindegy."
Itt van Liberty-n.[ Szerkesztve ]
undefined
-
addikt
válasz ludsimon #57552 üzenetére
Csináltam egy kis videót a tied mintájára, h lásd mennyire fűstől egy xanax nélküli 2T...
A logarlécen nem röhögni, nem találtam mást ami kiemelné a seggét
DigitXT: engem is érdekel "okosba", nem kihagyni
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
dzso22
senior tag
válasz body007 #57565 üzenetére
Tied is jó pörgős gép mint az enyém csak a hang itt is becsapós.
Az enyém úgy füstöl hidegen mint a gyárkémény
De hát nem is szokványos a bele meg a nyitottabb kippuba is sok anyag vész el. De hát valamit valamiért.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
addikt
válasz dzso22 #57567 üzenetére
Szerintem nem csúszik a hang (ha arra gondolsz). Amúgy pörög mint a láncfűrész, csak van neki az a tipikus megtorpanása - mielőtt felvenné a full fordulatot - amit nem tudok hova tenni... Ez amúgy sem hideg indítás volt, már vagy 2 órája itthon vagyok, szal annyit állt az üzem meleg állapot óta
(#57566) ludsimon: szerintem a technigas-nak jobb a hangja
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
ludsimon
veterán
válasz body007 #57568 üzenetére
Technigas Qte-t néztem mert ugyanúgy abban a tartományban adja le a teljesítménygörbén a lóerőket, vagyis nem pörög 9000+-t, de borzalmas hangja van.
undefined
-
dzso22
senior tag
válasz body007 #57568 üzenetére
Nem csúszik a hang csak nem adja vissza rendesen a fordulatszám hangját.
Nekem is volt ilyen ha 1/4-ed gázig húztam hirtelen,de már kijavítottam.
Attól függ mekkora a megtorpanás, és mikor csinálja.
Csak full gázadáskor?Szerintem is jobb a technigas hangja
[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
ludsimon
veterán
válasz body007 #57572 üzenetére
50eshez illesztett utánajártam a témát az a tt vagy az extra.
Így maradt a választás tt-re, hogy minél kifinomultabb és durvább kilövés legyen piros-sárgánál.
Meg azért nekem nem tetszik a fekete borzalom, ez az ezüst nagyon üt.[ Szerkesztve ]
undefined
-
dzso22
senior tag
-
mumtaz
senior tag
válasz ludsimon #57546 üzenetére
Na kezdem. Nem leszólásnak, de azért mondok pár dolgot.
Egyrészt a Xado benzinbe öntve feloldódik. Tehát nem az van, hogy az tank aljára leül a trutyi és az jön ki belőle benzin helyett, amitől eldugul a fúvóka. A Xado-ban kerámiarészecskés vannak. De ezek nem akkorák, hanem mikroszkopikusak. Ezeket keverik el egy hordozóanyaggal. Ez a gél. Illetve van, hogy valamilyen olajjal keverik, de nem az olajtól lesz a termék Xado, hanem a benne lévő anyagtól. A hordozó anyag semleges.A tankba öntve semmiféle dugulást nem okoz és átmegy a benyaszűrőn. Ha nem így lenne, akkor nem ajánlaná a gyártó sem, hogy a benzinhez öntsd.
Kb mennyi olajat használtál el, mióta beleöntötted?
Szerinted mennyi olaj fogyott el a beöntéstől addig, hogy feltűnt a változás?
1:50-es keverésnél 50l benyához használsz el 1 liter olajat. az annyit jelent, hogy mondjuk fogyaszt a robogód 3l-t, akkor - ideális esetben - 1600km alatt fogyaszt 50L benzint és 1l olajat. ha ezekhez az arányokhoz számítunk, akkor 800km alatt fogyasztasz fél liter olajat.A Xado nem csodaszer. Mármint az, de azért akkora csodákra nem képes. Tudja, amit tud. Ezt én is tapasztaltam. Viszont az olajpumpát nem nagyon fogja megjavítani. Az olajpumpa fordulatszáma nem nagy. Ugyanakkor a Xadonál is vannak körülmények, amiknek teljesülnie kell, hogy kifejtse a hatását. Pl hő és súrlódás. Ez az olajpumpában nincs annyira meg, mint a hengerben. Ami lerakódik, az nagyon kis mértékű. Ha az olajpumpa megjavult volna, az azt is jelentené, hogy annyira gatya volt, hogy orrán-száján ömlött volna belőle az olaj a földre. Az már mondható rossznak. Egyébként véve meg az olajpumpánál nem annyira számít a passzentos illesztés, mivel az olaj sűrű. Tehát egy olajpumpa, ami már nem nyomja az olajat már annyira kopott kell, hogy legyen, hogy már szinte nincs is súrlódás. Ergo a Xado sem tud a súrlódástól beépülni.
Nem kötözködöm, csak leírtam.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
ludsimon
veterán
-
-
ludsimon
veterán
válasz dzso22 #57580 üzenetére
tudom, karbit azt én már fejben elrendeztem!
már rutinból simán menni fog a főfúvókacsere. nem fogok ilyen egyszerű feladatot szerelővel csináltatni.
Ne kezdjük el, mert tudom, hogy játék az egész. kikapkodni a gyertyát nézni szegény, vagy túl gazdag a keverék, stb. meg nézni mindig hogy mit reagál gyorsításnál, végsebességnél, stb.a variátort is azért csináltatom mert nincs célszerszámom hozzá.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
dzso22
senior tag
válasz ludsimon #57581 üzenetére
Ha szerencséd van nem kell az alapjáratihoz és a tűhöz nyúlni
Ha már ennyire elszánt vagy azért nem árt ha van a közelben ismerősöd aki ért hozzá.
Én megkérném hogy segítsen.
Egy rossz beállítással a hengert dugót is el lehet küldeni melegebb éghajlatra...[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
mumtaz
senior tag
válasz huszi.gyb #57584 üzenetére
ludsimon: Én csak a technológiai részét mondtam el. Ezek a részecskék is olyanok, hogy kell nekik a meleg. Az alapjáraton járatás is azért kell neki, nehogy idő előtt kiköpje illetve feltapadjon, ahová kell. Utána meg a folyamatos járatásban "bekopik".
Tudjuk, hogy jótékonyan hat a Xado a motorokra, ezt én is tapasztaltam már.Egyébiránt a gyári légszűrőről meg egyebekről. Hiába is vesszük az átmeneteket a fogyasztást egy sűrűbb légszűrő inkább növeli, mint visszafogja. Meg kell találni a helyes párosítást. Nyílván a hengerben van némi tartalék. Jobb, ellenállásmentesebb légszűrőhöz valóban nagyobb fúvóka kell, de a benzin/levegő arány marad. Ha a nagyobb mennyiségű keveréket a henger fel tudja dolgozni, akkor jobban is megy. Igaz, a fogyasztás is nő. Nagyobb ellenállású légszűrő=kisebb fúvóka=alacsonyabb fogyasztás=kisebb motorteljesítmény.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #57584 üzenetére
Figyeljide!
Xado = immortal hack
Értem?
Amúgy mi a baj?Próbálgatni kell mikor kezd sok lenni a méret, felülről indulni és nézni mikor kezd egyre jobban menni és akkor valahol ott lesz +/- 0,02mm eltéréssel.
Ezt olvastam mindenhol.
Meg kell találni az aranyközéputat, a legjobb A/F ratio-t.[ Szerkesztve ]
undefined
-
mumtaz
senior tag
Mellesleg ma felvettem alapjáraton a hangját. Valami fémesen kopácsol alapjáraton. Tűgörgő? Azt még nem cseréltem ki, mert rosszat kaptam.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
dzso22
senior tag
válasz ludsimon #57589 üzenetére
Ha Fél gázon meg tőgázon zsír lesz de 1/3 1/4-ed gázon torpanni fog keveselni fogja az anyagot,és marha nehezen akar elindulni hidegen,nagyobb fúvókával meg kis gázon lesz jó és fél gáztól sokall be az anyagból akkor mit csinálsz?
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
ludsimon
veterán
válasz dzso22 #57591 üzenetére
nyélgázon közlekedek.
Nem hiszem lenne ilyen probléma. Elvileg a főfúvókát sem szokták lecserélni azt mondta a boltos, de én a tutira megyek.
Amúgy meg gyári motor a kiput leszámítva és nem 10k+-t fog forogni.
Ha majd lesz valami olyan amit nem tudok akkor utánajárok, de addig előre nem gondolkodok.Jó ez amit linkeltélt! Később hasznos lehet, köszi!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Az lehet, hogy nem létezik M6-os méretben Dellortohoz köztes fúvókaméret 70 és 75 között? Pedig 99% közötte lesz a tuti.
Az SPD-s srác mondta, hogy nincs és nem is lesz 72, 73-as.szerk.: aliexpressen se látok, 5ösével mennek fel.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Bambalazs
senior tag
-
Redneck
veterán
Lementem 50 km-et a legnagyobb esőben, levittem a Mambát a szerelőhöz. Volt egy kis meghibásodás út közben. A váltókarom csavarja elveszett valahol, szóval ha valaki Tárnok és Martonvásár között megtalálja kap egy sört.
Szerencsére a kísérő autóban volt pont megfelelő csavar és anya úgyhogy folytathattam tovább az utat.Remélem nem lesz nagy gond a kicsikével csak a betervezettek, szóval szorítsatok!
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #57564 üzenetére
Nem egészen értem, hogy mit akarsz ezzel a 8-10 kocsis élménnyel:
autós szemszögből nagyjából így néz ki, ha én elgyorsulok.
Nem padlózta le (HDI 2.0), szép nyugodtan elváltogatta 3-ig, max. 60:
ha lepadlózta volna, akkor csak annyira lövök ki, mint a Maja ellen.
De ezt már írtam, hogy az átlag autós soha nem fog "nyélen" indulni,
eleve csúsztatja a kuplungot... míg az 50-es kávédarálókkal kötelező.
Nyilván más fogalmaink vannak az élményről. De majd belátod idővel!Viszont a fenti animgif videós verziójában látszik, mennyi értelme volt.
Hamarabb értem oda a következő piros lámpához. Igaz nem kicsit.
S mondjuk elég hosszú féktávot vettem a három számjegyű tempóról
(a dobozon meg nem működik a féklámpa, mert elfelejtettem bezárni).Szóval értelme kb. semmi, de egy tesztnek azért nem volt rossz.
-
mumtaz
senior tag
válasz dzso22 #57593 üzenetére
Igen. A tűgörgőre gyanakodtam. Eddig egyébként nem volt ez a hang, illetve nem volt ennyire hallható.
A hengerben, a főtengely csapágyakban és a szimeringekben most van 1020km. Az új vízpumpa is lefutott már közel 600-at. Eddig jó.
Csak az a francos ülés... Arra kellene valami megoldást találni.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs