Új hozzászólás Aktív témák

  • Lacess

    tag

    Ahol mostanában élek ott úgy néz ki a dolog hogy akármerre akarok indulni legalább 1000méter szintkülönbséget kell letudnom 8-10 km alatt. Természetesen lefelé.
    Ugye álló helyzetben nem melegítünk motort. Én is csak 4-5 percet szoktam járatni amikor már azért hideg van. (azaz -10 vagy alatta, ami itt normális, nappal, éjjel alacsonyabb.)
    Namost elindulok, lefelé, a gázpedállál első körben olyan 11-12km után kell ismerettséget kötnöm. Addig motorfék. A motor nemhogy nem melegszik, hanem a vízhőfokmérő leginkább átfordulna, csak épp a másik irányba.
    Nos ilyenkor mi(lenne) a helyes eljárás? (tudom a Webasto...)
    A motornak ez a buli nagyon nem jó. A "szerencse" a dologban az hogy sokat kell dolgoznom, ezáltal van hogy 3hétig! bele sem ülök az autóba. Így csak ritkábban kell elviselni ezt a szenvedést, max. 1x egy héten.
    Az ismereten életkoru (legalább 4éves) Bosch S3 akksi még mindig bírja, pedig nem ritka a -20 sem. Legutóbb több mint 2hetet állt az autó.

    Ilyen körülmények között én már nem gyanakszok a termosztátra.
    (jah, amúgy 1,9 TDI, ASV)

    Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

Új hozzászólás Aktív témák