Új hozzászólás Aktív témák

  • Dot

    őstag

    No, tudom már többször feljött a téma, de igazán benzines(1.8Té AEB, váltó: DHW) kocsihoz annyira nem volt fókuszba:
    2 tömegű lendkerék, vagy inkább kiváltó szett?

    2 tömegű: SACHS Kuplung szett lendkerékkel: ~115000FT

    VAGY
    kiváltó:
    VALEO Kuplung átalakító: ~110000Ft
    NATIONAL Kuplung átalakító:~100000Ft
    WESTLAKE Kuplung szett lendkerékkel: ~85000Ft

    Eddig 4 szererőt kérdeztem meg 2 mondta, hogy nagyobb kárt csinál a kocsiba, ha nincs 2 tömegű, mint amennyit spórolok a vétellel.
    2 mondta, hogy az előző modellekben sem volt és mivel benzines, nem lesz neki semmi baja.

    Oké, most olyan nagy difi nincs a 2 között, de a következő cserénél már azért lenne! Bár kitudja megéri-e azt a kort.

    Igaz jelenleg nincs baja a 2 tömegűnek, de a kuplung már kezd a határra érni(még nem csúszik, de nagyon fent fog). Azt viszont egyértelműen mondták, ha most csak kuplungot cserélek nagyon rövid idő alatt megeszi az új kuplung a 2 tömegűt. Szóval mind2 cserélem, csak nem tudom melyikre? :)

    élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!

Új hozzászólás Aktív témák