-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #147871 üzenetére
A motort pont nem terheli, de a motor és váltó tartó bakokat annál inkább nyúzza. Manuálisnál is kézifék, üres, utána teszem sebességbe, mikor már a kéziféken lóg az autó. Ellenkező esetben az egész hajtáslánc ráfeszül a motor és váltótartó bakokra, meg lehet nézni nyitott géptetővel lejtőn és meg lehet mérni a motor helyzetét a motortérben előtte és utána. Aki nem hisz nekem, járjon utána. Automatánál ugyan ez, csak még a P reteszre is rálógatja az autó súlyának elég nagy hányadát. Megtartja ez nem kérdés, de miért kellene nyírni a gépet, ha nem muszáj.
Kézifék utoljára a 120-as skodákon fagyott be, aki nem törődik a bowdenek állapotával, az meg meg is érdemli.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen