-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pixx96 #149300 üzenetére
A turbót dugózd le, attól koxosodik meg a kartergáz visszavezetést. Ezekben az EGR nem kozmálja oda az olajfilmet. A kérdés, honnan az olajfilm? Jól sejted, a turbóbül és a kartergáz visszavezetésből.
A koxosodás problémája a közvetlen befecskendezéses motornál nem oldható meg, hacsak nem tesznek mellé másik befecskendező rendszert, ami rendszeresen lemossa a szelepeket.
A kartergáz visszavezetés az FSIben is behordja az olajat a szívó oldalra.
A válasz is komoly volt, nem érsz el vele semmit, pontosan úgy fog koxosodni, mintha bentmarad az EGR.
[ Szerkesztve ]
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz Winchester95 #149301 üzenetére
Én megvettem és fém volt a szettben.
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #149302 üzenetére
Na lerajzoltam valamit
Mert ez az első fsi motorok közül van. Na már most nekem úgy van hogy ugye szívótoroknak van egy nyílása ahol levegő be áramlik azon csücsül az egr szelep nekem annak a tetején a fojtószelepház.Na és ugye oda van be vezetve vissza egy rézcsővel a kipufogótól a kipufogó gáz és onnan jut be szívótorokba (amiből 2 kiló koxot szedtem ki..) aztán úgy lélegzi be a motor és jut a szelepekre a cucc.na most ha én azt a csövet szépen le dugózom akkor nincs honnan vissza vezetni a koxot az égéstérbe ezáltal a szelepekre sem kerül
De holnap lefotózom ha nem hiszel nekem
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pixx96 #149305 üzenetére
Nem hiszek neked, mert nem ez okozza a koxosodást, csak kísérő jelenség. A szelepekre az olajfilm ég rá, olajfilm meg lesz benne, akkor is ha nem lesz EGR... Ha lekötnéd és elvezetnéd a földre a kartergáz visszavezető csövet, 1x lepucolod a szelepeket és tiszták maradnak(cserébe mindig égett olajszag lesz az autó körül, ha jár a motor). Az EGR is az olajfilmet égeti meg, maga a kipufogógáz tiszta. Az EGR csak forró levegőt tol a rendszerbe, minimális korommal. A szelepre nem éget rá semmit, a szelep maga sokkal forróbb, mint az EGR gázai.
Vakítsd le az EGR-t és nézd meg a szelepeket 1 év múlva, pontosan annyi kox lesz rajtuk, mint ha be lenne kötve az EGR.
[ Szerkesztve ]
-
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #149307 üzenetére
Megértettem ez csak egy elmélet volt Egyébként az autónak azóta sincs meg a baja most találtam egy autó szervízt ahol van villamosság szerelő is meg aki a mechanikai gondokat hárítja el holnap bejelentem szépen az autót mostanában már menet közben is feljön a p0191-es hiba kód nem csak indításnál.Nem tudom mi lehet de szerintem sok az üzemanyag az autónál azért van égéskimaradása is neki mert mikor fullad ha kidolgozza magát nagyon füstöl olyankor.
Nem tudom mi lehet vele de idegesít
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #149311 üzenetére
Félig van a tank mire azt kiszívom sok idő meg az AC pumpa nem engedi kiszívni amúgy sem :S alámászni nem tudok sajnos a zsíros testemmel meg alacsony is a golf szóval nem tudom kifúrni még nyárig bírja ki aztán megválunk a VW-től veszek egy ford focus mk1 1.8 tddi-t vagy valami Opelt ami sose kopel
[ Szerkesztve ]
-
-
havri1
félisten
válasz focvis #149317 üzenetére
Igen köszi, közben olvastam. Eddig azt hittem, fix érték a magasság is. Így már értem.
Szerk: Igen. Mondjuk nagyon nem foglalkoztam ezzel a kérdéssel, mindig a szabványt vásároltam. Általában megvannak a coll-hoz járó szabvány szélességek, és ahhoz tartozó magasságok.
Ettől csak akkor tértem el, amikor beleért a perembe
Az autókban nagyon sokat csal, valóban. De ez nem is baj sztem. Jobb, ha azt hisszük annyival megyünk, de közben kevesebbel.
Tachográffal dolgozom, sokszor, sokat számít az a pár km/h[ Szerkesztve ]
havri
-
-
#89874944
törölt tag
-
Morris
veterán
válasz #89874944 #149320 üzenetére
Ne foglalkozz ezzel! Semmi értelme!
Több problémát csinál mint amennyit megold.
Télen jól belefagy majd a trutyi a tartályba ha elfelejted.
Ha meg a környezetbe vezeted ki, rohadt büdös lesz az autó körül. Plusz ez bemegy az utastérbe is ha megy a venti.[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
Sziasztok van a családba egy octavia 1u BFQ motoros 1.6 16v 140
.000km van benne és a kocsi 10-15ezer alatt megeszik 3l olajat.Volt benne mobil,castrol ,liqui 5w40 de talán kicsi változás van az olajfogyasztásban.De megeszi olajcsere alatt a 3l,nem füstöl jol indul és mégis.Mi lehet?Vagy ez normális?Köszi -
Johnny_vT
senior tag
Sziasztok!
Nézegetem a Passat CC-ket, mert nagyon tetszik a stílusa. A 2008-2012 közötti modelleket bírja el a pénztárcám 1.8-as vagy 2.0 literes TSI-vel (BZB, CDAA a kisebb és CAWB, CCZB a nagyobb motorok kódja).
Rémeket hallok a TSI-kről, ez a két konstrukció mennyire problémás? A láncra figyelni kell, a közvetlen befecskendezés miatt kokszosodik, ezen kívül mi lehet még buktató?
Szerk.: Az összefoglalót elolvastam, most kifejezetten ez a két (négy) motor érdekel.
Autópályázásnál mennyire van jelen a szélzaj a keret nélküli ablakok miatt? Összességében ezek működésével szokott lenni valami probléma? (A kocsit mélygarázsban tartom, befagyni nem fog.) Bármi egyéb, amire figyelnem kéne a típussal kapcsolatban?
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Csabadi
tag
válasz Winchester95 #149340 üzenetére
Köszi,itt nem nagyon van folyás csak az olajbetöltőnél van némi.
-
molnarpeter
nagyúr
Felicia 1.3 motor rángat terhelés alatt (motorfék, alapjárat, illetve üresben emelve a fordulatot jó). Síelni van a tulaj srác, tud valamit lehúzni, hogy normálisan haza tudjon menni?
Cserélve lett ECU, folytószelep, gyertyák, trafó korábban.[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
Valaki tud segíteni pontosan hol és hogyan kell lecserélni a szervóolajat?1.9tdi toledo asv 110le
Köszönóm előre is. -
freaghill
őstag
Első generációs A8-ból milyen konfigurációt érdemes venni? Automaták kizárva.
Ahogy nézem dízelnél a legtöbb az 2.5TDI.Vagy egyáltalán nem ajánlott?
-
K Norbi
addikt
Jóó féle
610.000Km első tulajos..Ezekbe volt jó motor.
Még lehet vissza is van tekerve[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
Ez volt már? ColorMFA [link]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Winchester95
őstag
Valakinek toledohoz nincs gyári használati utasítása?1m karosszéria 2004 évj.
Beszkennelt letolthető is érdekel.
Sokat kerestem már de nem találtam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen