- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- macOS PC-re
- ASUS routerek
- YouTube
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- eBay
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
2019-es Swift-et szeretném majd lecserélni egy plug in hybridre. Fogyasztásban egyáltalán lenne értelme? Jelenleg elvagyok 5 literrel (30% város, napi 80km oda-vissza a munkába).
Vagy inkább csak minőségi ugrás lenne? Jelenleg az a problémám, hogy a legapróbb úthibákat is nagyon felerősíti, nagyon kemény a futóműve. Scrossban és a régi golfomban viszont nem tapasztaltam ilyet. Beltér minősége is sokkal jobb volt a golfnak, mint a swiftnek.
Ezért is gondoltam arra, hogy lehet érdemes volna nekem egy Golf GTE. Otthon is és munkahelyen is tudnám tölteni.
Nagyon tetszik a GTE-ben, hogy elektromosan indul el, nem a kuplung csúsztatásával.
Itt viszont mire kell figyelni használt vásárlásnál? Akku, mennyire degradálódik 100 000km-esen? Motorfelújításra mennyire lehet számolni a sok hidegen járatás miatt?
Klíma-fűtés hogyan működik, ha nem megy a benzinmotor?
Hány forinttól kezdődnek a normális darabok, mi az a határ ami alatt csak selejtek vannak?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen