- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen NAS-t vegyek?
- Router gondok
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Linux - haladóknak
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz Mágus2 #182997 üzenetére
Kód alapján ez keverékképzés probléma lesz (injektor, O2 szenzor), amit alátámaszt az is hogy most hidegindulásnál sokkal hangosabb volt a katalizátor előfűtés, durrogott, remegett, stb. ezt ennyire durván még nem csinálta... VCDS nincs, most próbálom Barcsikhoz vagy valaki máshoz bekönyörögni az autót..
"Ez nem turbó. Az 1-es azt jelenti, hogy az üzemanyag-oxigén keverékképzéssel van a gond. Az első 5-ös az O2 szenzorban jelez hibát (katalizátornál), a második ötös pedig befecskendezés hibára utal (talán túl sok üzemanyag). Így ez a hibakód rossz keverékképzésről árulkodik, de hogy pontosan mi miatt... légtömeg/légnyomás szenzorok esetleg hibás adatot küldenek, és emiatt rosszul állítja be a befecskendezett üzemanyag mennyiséget, vagy maga az injektor hibás, vagy a katalizátorral van valami. Igazából élő adatokat kell nézni, abból talán több kiderül.
Te otthon max annyit tudsz csinálni, hogy lehúzod a légtömeg mérőket, hogy valami alap keverékképzést használjon a motor, és megnézed, hogy akkor is produkálja-e a hibát. Ha igen, akkor nem ezekkel lesz a gond, hanem valahol az injektorok környékén. Vagy hibás adatokat ad az O2 szenzor."Kaptam egy ilyen véleményt, ez alapján talán nem a turbó a ludas..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen