Új hozzászólás Aktív témák

  • Mágus2

    Közösségépítő

    Ma volt nálam egy új SCALA. 4 rugót cseréltem rajta, mert ülteni akarta a tulaj. Átnéztem az egész autót, ha már nem jutottam el megnézni a szalonba. Összeszerelési minőség elég jó. Első futóműve szerintem zajosabb a régi octviahoz képest, a motor nagyon csendes. (1.5TSI)
    Hátsó futóműve egyszerű de robosztusabb, mint a régi modellek voltak(nem lehet oldalanként rugót cserélni, mert nem bírom lehúzni egy oldalon, ha a másik oldalon is ki nem kötöm a lengéscsillapítót. A sport ülés nekem kényelmetlen, de lehet csak nekem van földönkívüli alkatom. Az eibach -30mm készlet csak 15 milimétert ültetett rajta, mert gyárilag már a sztenderdhez képest ült 15 milimétert, valami sport futómű van alatta, ami ebben, meg az állítható keménységű gátlókban merül ki. Apropó gátlók. Elég fura, hogy a csatlakozó az állítóhoz a lengéscsillapító szárának a tetején van, nem a ház oldalán, mint a régebbi modelleknél....igen a tetején, ahová az imbusz megy, amikor a toronycsapágyat kel kell venni. :Y Kicsit tele volt a nadrág, mikor szedtem szét, mert utángyártott nincs, a gyári meg nem két fillér, ha megcsúszik a kulcs. Személy szerint nem ültetném lejjebb, de ha megfizetik, rakok én bele még két turbót is, ha kell. :D Már így is meg van írva, pedig még 8000km sincs benne. :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák