- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- DIGI kábel TV
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Synology NAS
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Mesterséges intelligencia topik
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Asbee
veterán
válasz yodamester10 #202151 üzenetére
Hol veri el nyomatékban 1.4 plug in a 2.0 bitdi-t? Hoszabb távon hol fogyaszt jobban?
-
yodamester10
őstag
válasz Asbee #202152 üzenetére
Bárhol
Kicsit el vagytok tévedve és leragadva mert 1.4.itt azonnal tolja a kraftot az elektromos motor a turbó benzinnel együtt 0-ról.majd próbálj ki egyet és megtudod.
Már raktam be ide fogyasztásról képet keresd meg,Hibrid üzemben 4,5 el simán eljárok vele.Vagy 0-val városban vagy GTE módban kergetve autópályán 6,5-el.[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz yodamester10 #202153 üzenetére
Nem veri el nyomatékban, kevered a dolgokat. Erőlteted itt folyamatosan magas lóról, mert neked az van, mintha valami csoda lenne 2022-ben és még senki nem ült vagy vezetett ilyet. Mutass egy fogyit 150 körül hoszabb pályázásról. Meg hibrid üzemet ilyen felhasználással. 🤣
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz Asbee #202154 üzenetére
150 tempomattal egy 7es dsg sima 1.4 octavia is 6 alatt van. 140 tempomattal 5,2-vel fordultam meg Fehérvár mellől Kanizsáról. Persze dízel kevesebbet eszik, de egy teljesítményre kihegyezett dízel nem fog sokkal kevesebbet kérni, mint a hibrid, ha egyáltalán kevesebbet kér.
-
veterán
válasz simonjoe #202150 üzenetére
Persze, a racionalitás nem a V8 TDI , de azért egyszer az életben mindenkinek megjárja, hogy elborult legyen.
A hirdetésről: mutatós, kevés km, pici (?) elektronikai nyavalya, vállalható ár.
(Egy hete olvastuk ki a szomszéd 2016-os Q7 V6 TDI-jét, látszólag semmi nyűge, a VCDS azért dobott 5-6 hibát: night vision, prediktív navigáció, SCR nyomás, stb.) -
veterán
válasz molnarpeter #202159 üzenetére
Tisztességes mozdonyba pedig egyenesen kevés!!!
A NOHAB 2ütemű (!) V16 dizelt kapott, az 4ütemű V32-nek felel meg.Reggie: Jogos, de sajnos csak abba tették + A8, ami szintúgy nem racionális.
-
tibbike01
őstag
Sziasztok,
Az 1.8 TSI-ről alapvetően mi a vélemény? Több baja van, mint pl az 1.4 TSI-nek? Konkrétan ezzel az oktávval szemezek. -
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Skoda Superb II, 2.0 tdi
Ezzel lenne itt a baj?
[link]
Mert itthon nem igazán lehet kapni újonnan....A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #202159 üzenetére
320 lo azert nem olyan sok, hogy ne hasznalna ki minden nap az ember, meg kisebb autoban is. Amugy meg az elettartamnak nem mindegy, hogy palyan 80-90%-os teljesitmenyleadassal utazol, vagy 50% korul. Plusz sokkal biztonsagosabb elozni orszaguton ugy, hogy van tartalek.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
Hahóóóó!!
Szeretnék segítséget kérni olyan VW tulajoktól, kiknek a kamera a hátsó logóban van beépítve, és "R"-ben nyílik.
Azt szeretném tudni, h nyitható-e kívülről kézzel a csomitartó? Vagy csak belülről vagy távirányítóval.
THX!Joe
-
simonjoe
őstag
Az a helyzet, h a szomszédom vett egy 2012-es VW CC-t. Az enyém 2009-es, nincs benne kamera, és nyitható úgy ahogy leírtad. Az övé nem, azt mondja, h nem is működhetne, hisz ha kibillen a kamera, akkor egyben nyitná a csomagtér ajtót is. Azt gondoltam van benne logika így nem is akartam okoskodni, meg nem is ismerem. Csak furcsállom, h a vezető oldali ajtóban lévő, vagy a távirányító gombját kell a nyitáshoz használni. Ennyi az előzmény.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
Czimby
addikt
Üdv az uraknak!
Volna itten egy Golf IV aminek rakoncátlankodik a sofőr oldali ajtaja.
Jelenségek:
-Nem lehet bezárni távirányítóról csak többszöri kilincses nyitás-zárás után
-Van amikor a műszerfal nem jelzi a nyitott ajtót, van maikor a zárt ajtóra nyitottat jelez.
-Az ajtón levő kis lámpa vagy nem világit vagy pont fordítva mint kellene, zárt ajtóénál világit nyitottnál meg nem.
A zsanérnál néztem a kábeleket nincsenek megtörve.
(A csomagtérnél nemrég javítani kellett őket mert vagy 4 vezeték is el volt törve, levállt a szigetelése stb...)Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Czimby #202171 üzenetére
Ha olcsón próbálod megúszni, nekem mikrokapcsoló gyanús (ez esetben kis fém lemezzel ellátottat keress), de lehet egyből szerkezetet cserélni (ki tudja milyen kopás vagy valami okozza - cserébe az utángyártott nem olyan tartós). Forrasztások is tudnak repedni a NYÁK-on a régebbi verziónál főleg ahogy utánanéztem. Gyanú és feltételezés alapján, de szétszedni valószínű mindenképp kellene úgyis.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Czimby #202171 üzenetére
B5 Passatnál más hibajelenségnél mindenki zárat akart cseréltetni. Végül csak a vezetékek végein lévő forrasztási pontok voltak oda. Volt olyan zár, hogy 4-ből 3 is.
A lényeg, hogy szerintem innen csak ötleteink lesznek.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Czimby
addikt
Köszi az infót mindkettőtöknek!
Ha kompletten cserélem melyik márkát érdemes választani utángyártottból?Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
simonjoe
őstag
-
imyourfriend
őstag
Figyelgetem a DPF regenerációt, héten megint leállítottam mikor nem végezte el a munkáját maradt benne 18g.. szó se róla elkezdte regenerálni magát 21,5g környékén én meg hazafelé tartottam, lefordultam egy negyedrendű útra majd 65km/h és 3-asba kapcsolva tempomattal haladtam. Eddig ezt 90km/h-val tette 1700-1800-as fordulatnál most 2500 környékén volt a fordulat és hamar el is égette a kormot, meglepő az volt hogy csak 0.02g olajhamu keletkezett, a hőmérséklet sem 600 fok körül volt hanem 650-700 körül. Hamar el is végezte a dolgát így mikor 6.8g-nál a korom mennyisége egy körforgalomhoz értem épp és a lassításra abbahagyta a regenerálást. Nyilván nem fogom minden egyes regenerálásnál így nézni a folyamatot, de jó lenne egy lámpa pl. sárgán villog a DPF a kijelzőn mikor regenerál ezzel felhívva a figyelmet, hogy állítsd be a fordulatot a regeneráláshoz alkalmasra 2.6-2800 környékére.
-
Paxker315
addikt
válasz simonjoe #201578 üzenetére
no, felgöngyölítem, itt vadkeleten kihez lehet fordulni. Roppantmód idegesít a ciripelés, főleg, hogy most kevesebb a szél&gördülési zaj, ami "maszkolná"
#202178 imyourfriend
DSG-nél vajon hogy működik ez? 5ezer km-nél vagyok most, de még nem tűnt fel, hogy csinálta volna bármikor is. Az adatokat (hőmérséklet, olajhamu, korommennyiség) honnan látod? Gondolom, nem gyári kijelző\BC[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #202180 üzenetére
Elm327 + vag dpf, kimutatja vcds is de vag dpf elég 5$ az app az elm327 meg attól függ honnan szerzed be, nem tétel. Mondjuk én szenzitívebb vagyok az ilyen dolgokkal kapcsolatban, rengeteg rosszat olvastam a dpf-ről így az kiemelt figyelmet kap, nagyjából minden második harmadik úton ránézek az alkalmazással, teló mágnessel van rögzítve a középső ventilátorhoz így főúton tempomat 95-nél tudok vetni rá egy pillantást.
-
SzlobiG
félisten
válasz yodamester10 #202151 üzenetére
Bitdi-t szerintem kizárt.
Valami 6.5 körül van a 100-as sprintje, annyit nem tud a GTE.
Vennék szívesen amúgy régebben néztem is őket, na de akkor még 6 milla körül voltak.
-
dozó
tag
válasz imyourfriend #202183 üzenetére
Mondjuk én szenzitívebb vagyok az ilyen dolgokkal kapcsolatban, rengeteg rosszat olvastam a dpf-ről így az kiemelt figyelmet kap, nagyjából minden második harmadik úton ránézek az alkalmazással.
Hiába nézel rá, ha leállítod mikor regenerál. -
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #202178 üzenetére
Nem tudom, hogy nalad van-e ilyen, de uzemmelegen az emelet alapjarati fordulatszam figyelmeztet engem(3.0 v6 tdi).
-
yodamester10
őstag
válasz SzlobiG #202184 üzenetére
De most gyorsulásra veszünk autót mert akkor Rimac kell A dízel sorsa 2035 től tuti gatya,és megválni lesz nehéz tőle.A GTE mindig 2:1-ben lesz,autópályára se repülve megy a dízel addig sok dugón kell eljutni.Ha veszek egy novemberi napot 0 fokkal és leugrani az obiba egy csomag csavarért 3km re máris jól jön az áramos része.Egy GTE akár Passat akár Golf nem eszik pályán 10 litert nem is lehetne megetetni vele ha kinyomod a szemét sem.Én nem akarlak rábeszélni max próbálj ki egyet.
-
Doki16
addikt
Higgyétek el Szlobinak jobb választás bármelyik dízel Nálam nagyobb GTE rajongó Yodamester lehet, de én nem ajánlom neki mindenáron, ha nem az kell. Itt a legfontosabb nála a 7 milliós ársáv. Amúgy meg egy 4motion BiTDI biztosan elveri a GTE Passatot. Nagyon komoly gumi kell a GTE-re, hogy eltudjon indulni érdemben. Nálam a 4 évszakost még 60-ál is eltekeri ha lepadlózom neki. És manapság már nem olyan sok az a 215 paci és 400 Nm.
Yodamester, amúgy a Golf jobb mint a Passat tapasztalatból mondom. Ahol a Golf elmegy ott a Passat már nem tud a nagyobb tömeg és más futómű miatt.#202188Morris: Csak GTE módban. Hibridben nem sokat ad hozzá. Chargeban meg sima "turbólyukas" motorként viselkedik. Nagyon fura érzés, amikor már nem tud vagy épp nem segít rá a villanymotor 2000-es fordulat alatt.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Jamby18
senior tag
Sziasztok!
2002-es évjáratú 9n Polo.
5 éves Varta 45Ah 400A akkumlátor van benne. Anno mikor új volt könnyen indította az autót. Tavaly, tavaly előtt már volt, hogy télen (+ 1-2 rövid út) teljesen lemerült. Ilyenkor segítettek zseb bikával, vagy felhoztam és rátöltöttem.
Az első indítózáskor nagyon gyengén indít. Ilyenkor inkább leveszem a gyújtást, vissza adom hallgatom a szivattyút, megvárom míg leáll a szivattyú, kattan a relé és indítózok. Tipikusan az a hang mintha 1 gyertya már gyújtana de még se indul be. De érdekes ha megyek vele 1km-t le állítom-be indítom akkor pöccre indul illetve a nap többi részében is. Mindig másnap indul elsőre nehezen.
Felhoztam a napokban az akkumlátor-t lidl töltővel FULL kijelzésig több órát (kb 9) töltöttem. Beszereltem és másnap reggel szépen (alig indítóztam) szépen beindult. De 3. nap már megint kezdte a gyenge indulást.
Elmentem egy autó akkumlátor boltba elmondtam ugyan ezeket. Megkértem, hogy mérjék már be az akksit terhelő villával, de műszerrel végül 360A indító készséget mértek és azt mondta, hogy ez jó egy 5 éves akkumlátortól, illetve hogy a töltés is jó. Azt tanácsolták vegyem le 2 napra a sarut mert lehet valami leszívja próbáljam még ki azt.
Illetve azt tanácsolták, hogy 1.4-es motorhoz inkább 55-60Ah lenne való. Én még azt mértem meg, hogy amikor indítózok és nem indul be akkor multiméterrel 10V-ra megy le indítózás közben, a 12V-ot viszont indítózás előtt tartja az akkumlátor. Valaki tudna adni tanácsot merre tovább? Én kicsit cella zárlatra gondolok meg, hogy már nem elég neki az indító áram. Az akksisok még a gyertyákat meg a trafókat kérdezték (gyertya 3 éve volt cserélve) a trafókat talán Bosch szervízbe lehet beméretni? Check engine nincs ha a trafóval lenne valami akkor gondolom ez már jelezné, illetve nap közben se indulna egyből.
Polo-s munkatárs is hasonlót tapasztal azt mondta neki is ugyan ezt produkálja ha kicsit bejön a hidegebb idő, ő úgy tudja a benzin szivattyú nem tud annyi nyomást az elején ezért indul nehezen az autó.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz yodamester10 #202155 üzenetére
Mindenki azt vesz,amit akar, amíg nem a szomszédnak veszi.
Én 2021 végén megvettem a dízelt, mert abban jobb,ami nekem fontos. Lehet méregeni itt a lompost, csak nem sok értelme van. Az elektromosba senki nem számolja bele az idöt, amit a töltön tölt a verda. Amíg ezt meg tudod úgy oldani, hogy közben nást csinálsz, addig jó. Amint azért csinálsz valami másat, mert várod, hogy valami feltöltödjön, az gáz, mert a legfontosabbat rabolják el töled, az idödet.
Nekem fontos volt a manuális váltó, amíg lehet, addig manuálisat fogok vezetni. Ha ettöl nem cagyok elég zöld, akkor löjetek árokba. -
6030D
Ármester
válasz yodamester10 #202187 üzenetére
Jelenleg vannak fejlett országok, ahol régiókra osztják, kinél hány fok lehet és mennyi ideig mehet a fűtés, függetlenül attól, hogy gáz vagy villany. Fél-1 éve ez elképzelhetetlen volt. De azt már tudják, hogy 13 év múlva nem lesz gázolajos kocsi. Aha.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Tótotto
tag
Sziasztok
Autóvásárlás előtt vagyok.Kinéztem egy Seat Altea xl-t.De nekem gyanús hogy nem az a motorkód szerepel a forgalmiban mint ami benne van(ez már előfordult az ismeretségi körben). Ki lehet valahogy deríteni alvázszám alapján hogy milyen motorral jött ki a gyárból?Engem csak ez érdekelne.Jszp-t már néztem.
Köszi a választ előre is -
Tótotto
tag
válasz molnarpeter #202195 üzenetére
Szia
Sajnos nem néztem meg a helyszínen ezeket.És már eljöttem az autótól.Az eladó meg délutános műszakban van.
Köszi a választ[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Tótotto #202196 üzenetére
JSZP[link] ott kell legyen minden adat ha tudod a rendszámát, ha azzal nem egyezik akkor gond van
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
SzlobiG
félisten
válasz SzlobiG #202149 üzenetére
Megvolt a Passat próba. Sajna csak a weltautó telepén lehet elsőkörben kipróbálni, nagyon durva mit lép az a vas.
Viszont az autó szerintem ott marad, mert:
1. A coolerhez hajolva furcsa hang hallatszik, mintha egy fém lemez meg lenne lazulva és az csiszolódik.
2. A szelepfedélnél szivárog az olaj, hiába mosták le a motorteret az olajat nem tudták.
3. Nyári gumikon volt az autó elől 2012-es kínai, hátul 2013-as.
4. A hátsó csomagtér sötétítő rolót nem lehet beakasztani mert le vannak törve a fülek, csak kompletten lehet beszerezni.(nem olcsó)
5. Az anyós ülés állító karnak neki esett egy kutyus xarrá van rágva.
6. Alig indult be, ezt nem mostanába nézték meg a hátsó fék is úgy be volt rohadva, hogy ütött. Ez mondjuk nem negatívum.
7. Itt-ott vannak karcok, de nem vészes egyik sem, látszik hogy fel van polírozva viszont.Vezérlés már le volt cserélve benne, a váltóolajat egyenlőre nem tudni mikor cserélték, viszont nagyon szépen váltott.
Maga az autó amúgy tetszetős nagyon sok az extra ilyet keresek, de nem tetszenek a felsorolt hibák, hiába adnak 1 év/ 30k km garit.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest