- Bittorrent topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Outlook topic
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- ASUS routerek
- PHP programozás
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz gabor9991 #209718 üzenetére
2015 1.6 cxxb motorkódút hajtok, úgy nézem ez is ilyen lesz. Takarékos motor cp4 pumpával a hátsó fék és a kézifék szeret rendetlenkedni, első csillapítás ennyi km után vagy kicserélték vagy cserés. Xenonnal szerelt járművet hajtok, a halogénnal azért nincs minden tulaj kibékülve azt kell mondjam.. MWW váltóval szerelt, érdemes meghallgatni próbaúton tempós jobbra és balra kanyarodásnál, hogy hallani-e a váltótartó bakokat azok szokták megadni magukat, ennyi méter után javaslok egy váltóolaj cserét egyből. 110 LE nem a világvége, a tempomat eszméletlen jó és nem kér sok üzemanyagot az autó 5 liter alatt meg lehet úszni fogyasztásban.
A 2.0 cr bizonyára jobb választás, ott 2017 környéki/utáni daraboknál előfordulhat hengerfejesség mivel mókoltak a hengerfejen gyárilag nem jó irányba.
DPF, EGR, fojtószelep tisztítás szereléssel 150-160 pénzből kijön kb, löttyöt és egyéb arab varázslást jobb elfelejteni a témában.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen