Új hozzászólás Aktív témák

  • imyourfriend

    őstag

    válasz gabor9991 #209718 üzenetére

    2015 1.6 cxxb motorkódút hajtok, úgy nézem ez is ilyen lesz. Takarékos motor cp4 pumpával a hátsó fék és a kézifék szeret rendetlenkedni, első csillapítás ennyi km után vagy kicserélték vagy cserés. Xenonnal szerelt járművet hajtok, a halogénnal azért nincs minden tulaj kibékülve azt kell mondjam.. MWW váltóval szerelt, érdemes meghallgatni próbaúton tempós jobbra és balra kanyarodásnál, hogy hallani-e a váltótartó bakokat azok szokták megadni magukat, ennyi méter után javaslok egy váltóolaj cserét egyből. 110 LE nem a világvége, a tempomat eszméletlen jó és nem kér sok üzemanyagot az autó 5 liter alatt meg lehet úszni fogyasztásban.

    A 2.0 cr bizonyára jobb választás, ott 2017 környéki/utáni daraboknál előfordulhat hengerfejesség mivel mókoltak a hengerfejen gyárilag nem jó irányba.

    DPF, EGR, fojtószelep tisztítás szereléssel 150-160 pénzből kijön kb, löttyöt és egyéb arab varázslást jobb elfelejteni a témában.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák