- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Hálózati / IP kamera
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Synology NAS
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Mobilinternet
- Vivaldi (böngésző)
- Linux kezdőknek
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz BigBlackDog #215401 üzenetére
Csak úgy ¯\_(ツ)_/¯
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bul07
nagyúr
válasz bitpork #215403 üzenetére
Nem volt ott felületi sérülés az üvegen?
Nekem a sarka repedt meg, találtam egy kicsi alig látható gondolom kavics okozta felületi sérülés, és hideg meleg hatására piros lámpánál állva kis pattanás és megrepedt
Szerencsére nagyon lent, kép[link]( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
szabzoltan1
csendes tag
válasz molnarpeter #215394 üzenetére
Cffb.
Csak a vag dpf-hez kell.
Kábel van itthon. -
simonjoe
őstag
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Még mindig keresem a golf utódját, de már nézegetek Octavia mk3 facelift, Octavia mk4, Superb, Golf mk7 facelift meg persze Passat B8 facelift-eket. Jellemzően 2018-2021ig.
Árban, felszereltségben, futott km-ben elég széles a szórás, így még nehezebb keresgélni.
2.0 TDI-t szeretnék, de láttam már 116LE, 150LE (110kW, ez van nekem most crbc kóddal), 190LE (140kW), de 200 LE-s (147kW) változatokat is.
Két motorkódom is van DTUA (147kW) és DSRB (110kW).
Érdekelne, hogy az erősebb változatoknál van-e valami ismert probléma, ami miatt inkább a 150LE-s változatokat kellene inkább nézni? Illetve az újabb 150 LE-s motorok is vannak olyan jók, mint a régebbiek?
Van olyan, amit inkább kerülni kellene vagy pont, hogy épp nagyon jól sikerült?
Aztán ha ezek letisztázódtak, és lesz időm, akkor még zaklatnálak benneteket pár kérdéssel.
Vikman -
belisa
csendes tag
Segítséget szeretnék kérni.
2003-as 1.6 Skoda Octavia 75kw, sr hengerfejet, használtat, felújitottat, újat hol találok.
Hajdú-Bihar, Jász-Nagykun-Szolnok vármegye ahol keresgélek de sehol semmi biztató.
Segítséget előre is köszönöm. -
Reggie0
félisten
válasz bitpork #215405 üzenetére
Nekem is volt az audiban ugy 8 evesen, bar az kofelverodesbol indult, csak nem lehetett rendesen megjavitani a kofelverodest, mert belulrol mar a muszerfal muanyagja futott es bontani kellett volna, hogy hozza lehessen ferni. Elmentem franciao-ba sielni es egy meteres viszszintes repedes indult ki belole a hidegbne.
-
gyulaszu
senior tag
válasz 1stVikman #215410 üzenetére
Pont hasonlót akartam kérdezni én is.
Én azon gondolkodom, hogy Octavia 3 facelift 150 LE DSG7 ről feljebb lépjek a Superb felé. Nagyobb tank több kilométer egy töltéssel. Maradjak ugyanennél a 150 LE-s motornál vagy lehet a 190 LE-s is? (Ezer kilométer autópálya hazajárás)gyulaszu
-
pahniro
újonc
Sziasztok!
Szemezek egy új, egyedileg konfigurált VW Polo GTI-vel, valakinek van mostanában tapasztalata arról, hogy milyen gyártási időt vállalnak a szalonok?
-
BigBlackDog
veterán
válasz pahniro #215415 üzenetére
Tavaly év végén több VAG típusnál (pl. Octavia, Leon, Formentor) is egész gyors szállítást ígértek, de azért voltak kivételek. Hívj fel egy-két helyet, küldd el írásban a konfigurátorban összeállított konfig linkjét az értékesítőnek egy ajánlatkérésre. Az ajánlatban elvileg szerepel a szállítási idő is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #215417 üzenetére
Választottál valamit?
-
belisa
csendes tag
válasz molnarpeter #215418 üzenetére
Köszönöm a választ.
Passz, a kocsi megállt alattunk.
1 hete szerelőnél.
A hengerfej annyira koszos (kokszos szaknyelven) nem tudjuk miért.Rendszeresen karbantartott autóról van szó, jó 21 éves de 160000 km van csak benne.
Nem lehet kitakaritani. -
szabzoltan1
csendes tag
válasz molnarpeter #215418 üzenetére
B7 Passathoz is vannak ilyen bontók?
-
TayRol
veterán
bocs az off-ért, de vw-ről van szó, és hátha itt van valakinek ötlete.
-
senior tag
VW Sharan, 2012, CFFB, R4 2.0L TDI, manuális váltóval
Én át tudom állítani VCDS segítségével, hogy magasabb fordulaton jelezze a magasabb fokozatba váltás?
Mondjuk 1500 helyett 2000 körül. -
veterán
válasz TayRol #215422 üzenetére
Sebbenzin, kátrányoldó, denaturált szesz, izopropil alkohol, matricaeltávolító spray - ezek valamelyikét próbálta a mosós ember? Ha igen, akkor nincs jobb ötletem a polírnál.
Mivel feltételezhetően kőolaj alapú a maszat, elsősorban a sebbenzin, kátrányoldó, matricaeltávolító spray közül választanék első körben.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
oksa, köszi mindenkinek, és bocs az OFF-ért.
-
1stVikman
senior tag
válasz Richard #215416 üzenetére
Egyelőre maradnék a dízelnél, gyakorlatilag 90%-ban hosszú utakat megyek.
Most ez a DTUA, 147kW-os motor érdekel, hogy van-e valami gondja esetleg. ~150k km van a szekérben, 4x4 és dsg-vel párosítva.
A DSRB-ben meg ~66k, manuális váltóval.
Csak mindegyik újabb motor, és itt mondták, hogy némelyik nem igazán sikerült jól. -
pube111
senior tag
Ismeri valaki részletesebben ezt az autót?
https://katalogus.hasznaltauto.hu/volkswagen/golf_sportsvan_1.4_tsi_bmt_comfortline_dsg-66426
Érdekelne néhány tapasztalat.
Fogyasztás?
Az autómata váltó mennyire gyors?
Elég erős a motor ehhez a mérethez?
M7 érdi emelkedőt mennyire szereti?
5 személlyel érezhető gyengülés?
Belsőtérben mennyire zajos?
Tipushibák?
Néhány konkrét szervízköltség?
Köszönöm! -
Corsa02
őstag
válasz 1stVikman #215432 üzenetére
Üdv! Ha a 2018-2021 sávon maradsz akkor alapvetően vehető az erősebb meg a gyengébb is. Ebben a sávban is voltak aggasztó hibaképek, de a java már kikopott vagy motort cseréltek bennünk. (pl. dugattyúcsapszeg probléma) Azért 150k km futásnál már jöhet ez az ami előjön, nem csak motorszinten, hanem összkerékhajtás tekintetében is.
The Truth Is Out There --->
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #215434 üzenetére
+Corsa02, + Qru
Nem vágyok 4x4-re, csak ebben a példányban pont van. Meg állítható futómű is van benne, azért sem rajongok, viszont nagyon jó a felszereltség többi része. (Digit műszerfal, memóriás ülés, anyós felől is elektromos, harman kardon audio, matrix led, hátul is ülésfűtés, elektromos csomagtér, láblendítéssel is nyitható, parkradar kamerával és önbeparkolással, kessy, front assist, lane assist, side assist, ACC, ambient light, első szélvédőfűtés, meg ami nekem nem jön be, de van, az a dsg és a tapizós klímakonzol)Van egy kicsivel gyengébben felszerelt, lényegesen olcsóbban ( - 4000€) , hasonló futással, meg egy r-line, manuális kevés km-rel, de drágábban .
És akkor a suberb meg octavia vonalat ne is említsem, utóbbiból már 17000 körül van elég jól felszerelt példány is.
Nem hiába nem sikerült még dönteni. -
tibbike01
őstag
Tavaszi nagytakarítás br 3,5 óra. Fusso coat.
-
pictigjis
senior tag
amúgy nem minden haldexben van szűrő, az 5. generációban ugye már nincs
én ma jártam a szerelőmnél a 2018-as arteonunkkal (2.0 tsi 280 le 4motion, 77e km)
- dsg olajcsere + szűrő
- haldex olajcsere
- osztómű olajcsere
- g13 -› g12 evo csere (új tartályt külön szereztem 32 euróért szállítással együtt az allegróról)és nyilván rögtön kiszúrta, hogy a fékbetétek elöl és hátul is a végüket járják, elöl a tárcsa is -› azok is csere (tényleg cserések is voltak, számítottam is rá, hogy nem enged haza ezek nélkül)
jó kör volt, 380-at hagytam ott. ebből 210e a fékalkatrészek és munkadíj, az első négy tétel 170e volt
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Létezik, hogy egy MK8 Golfon 108e km után még a gyári betétek vannak a fékben? Eddig nem tudok fékjavításról/betétcseréről, pedig mintha a betétek ennél gyorsabban szoktak volna kopni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Tegnap hallottam valami csörgést menetirány szerinti jobb elől a motor tetejétől, úgy a burkolat alól.
Mi lehet ez? Elsőnek hatszögtengelyre gondoltam, de néztem videót és az nem ott van, hanem alul.https://tinyurl.com/rasoapro
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #215444 üzenetére
Nekünk a mk4 Golfon (FS-III nyergek) 100k felett tudnak a betétek elöl stabilan.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz BigBlackDog #215444 üzenetére
Ha keveset fékeztek, akkor simán lehet ilyen.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #215444 üzenetére
A rekordom 150 000km egy szett betét és tárcsával. Sokat számít ki és hogyan használja.
-
bul07
nagyúr
válasz BigBlackDog #215444 üzenetére
Vezetési stílus sokat számít.
Cserélt betétnél már az is hogy milyen márka milyen kialakítás.
(Ugyan az a kocsi, egyik gyártónak a betét szettje lecsapott tetejű volt egy másik gyártó meg nem csapta le, és a két betét szett között volt ha jól emlékszek vagy 40-50e Km, és nem volt fékerő lassulásbeli különbség)[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen