- Microsoft Word topic
- Crypto Trade
- Synology NAS
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- DIGI kábel TV
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Tárhely szolgáltató választás
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42749 üzenetére
[link] próba szerencse.
zenke többet is, de nem a gyári alkatrészekkel. A gyári turbó+csúcsok+adagolóval 150 ló a plafon, de az már nem a biztonságos határ a turbónak. teccik érteni?
[ Szerkesztve ]
-
petyametyo
aktív tag
válasz Mágus2 #42751 üzenetére
VIN number scheme
Standard 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
ISO 3779 WMI VDS VIS
EU & North America
more than 500 vehicles/year WMI Vehicle Attributes Check Digit Model Year Plant Code Sequential Number
EU & North America
fewer than 500 vehicles/year WMI 9 Vehicle Attributes Check Digit Model Year Plant Code Manufacturer Identifier Sequenti[ Szerkesztve ]
-
petyametyo
aktív tag
válasz petyametyo #42754 üzenetére
Manufacturer: Sociedad Espanola De Automoviles
Manufacturer address: De Turismo S.A. (SEAT)
Autovia A II KM 585
08760 Martorell Barcelona
Vehicle Attributes: Not known for this manufacturer
Check digit: Z
Model year: 2000
Plant code: Spain
Sequential number: 043025 -
petyametyo
aktív tag
Ezt adta ki de Én ebből sajnos nem értek semmit
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #42756 üzenetére
Semmi érdemleges infó nincs.
-
válasz freaghill #42721 üzenetére
Meg különösebb dícséret nélkül én is: #41847.
Négy magyarázat lehet (akár egymást ellett működve) nekem miért nem tűnt fel:
- A linkelt hsz-ben említett hátrányos dolgok (elhangolt vezérlés, hideg motor, szar viscko)
- Ebbe s motorba már betolt valami hasonlót az előző tulaj, ami működött.
- Olyan balfasz vagyok hogy az se tűnt volna fel ha 9ml akácmézet nyom bele valaki "poénból".
- Mindenki másnál is csak placebó volt.Minél többen próbálják ki és számolnak be róla, annál közelebbi képet kapunk, úgyhogy érdekel most ti ketten mondtok majd róla.
Délután ránéztem az autóra. 14:30-kor még ugyan ott állt, mint tegnap este, mert még akkorra sem érkezett meg a reggel 8-10 közt várt bak és visco.
De reggel persze azzal kezdték, hogy régi cuccok ki, mert így legalább az ATF cserét se lehetett ma letudni, míg nem lehetett beindítani. De még az A oszlopnál se bontották le, hogy mi van a tetőablak vízelvezetésével.
Nem jött meg egy alkatrész = delay, de minden részmunkára.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz janos666 #42759 üzenetére
Mielőtt nekiálltok nyelvészkedni: épp most döglik meg az akksi a billentyűzetemben, és még szerkesztéskor is átvert párszor.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
rob210
nagyúr
forensis kártyával rendelkező egyedek
Megéri ezt megrendelni?
Hátránya van?Renault power
-
Az bug vagy feature, hogy mikor teljesen felhúzott ablaknál kattintok egyet felfelé az ablakvezérlő gombon, akkor este odabentről is észlelhető módon "hunyorít" egyet a tompított fény? (Nem "pislant", nem alszik ki teljesen, csak úgy ~70%-ra esik egy fél másodpercre, aztán visszaáll akkor is ha nem eresztem el a gombot.)
Bármelyik gomb jó a négyből, de csak felfelé húzva, és csakis akkor, ha már teljesen zárva van az az ablak (letolt helyzetben csak az ablka kezd mozogni). Az ablak is mindig reagál (ha mozognia kell), és a pislantás is fix, nem véletlenszerű.
Ez valami morze jeladó féle (estére fényszóró felvilantás helyett)?
(Xenonnnal gondolom nem "működne", mert a trafójának illene vagy kiegyenlíteni a feszt vagy kikapcsolni, bár ki tudja.)[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
tomcsi23
veterán
válasz janos666 #42762 üzenetére
Feature.
próbáld ki, egyszerre a néggyel, ott mekkorát pislog..
Kimaradt egy kis érzékelés - nyilván spórolásból, plusz az elektromos rendszer is csak a minimálisan szükséges szinten van.
Örülj, hogy nem kormánytekergetésre csinálja (ha akkor nem csinálja)....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz janos666 #42762 üzenetére
Nekem is csinálja.
Bár lehet megnézem az új akksival is.tomcsi:: "Örülj, hogy nem kormánytekergetésre csinálja (ha akkor nem csinálja)." Nekem akkor is pislog picit. De erre is kíváncsi vagyok változott-e a másik akksitól. Pl az ablakot gyorsabban húzza fel most amikor bezárom a kocsit.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #42764 üzenetére
Jó ötlet, kíváncsi vagyok én is.
Ha már az ablaknál is észre lehet venni, akkor a másik akksi igencsak megviselt volt....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
válasz tomcsi23 #42763 üzenetére
Semmi mással nem tűnt még fel.
A kormány egyszer szopatott meg, mikor még nagyon friss volt nekem az autó.
(Vigyázat, arcégetősen sajnálkozós "vicc" lehet. )
Nekiálltam szitkozódni a mellettem ülőnek, hogy nem megyünk sehová, mert nem mozdul a kurv@ kulcs. Erre a szemben várakozó, szintén (bár pár évvel fiatalabb) A4-ből kipattanó fiatal (de tőlem pár évvel idősebb ) nő odaállt mellém és mondta, hogy rángassam meg közben a kormányt.
Vicces volt, jót nevettünk.
Végül is utólag már teljesen logikus, de eddig még egy autónál sem akadt be nekem az automata kormányzár, és nem is vettem észre, hogy mocorogna a kormány, ahogy próbálkozom, mert a váltókaron tűnt fel először, úgyhogy azt figyeltem (és felváltva még a mellettem ülőt). Nem tudom meddig állunk még ott, ha nem segítenek ki.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
alibaba78
őstag
Vajon mennyire szamithatok szervizben, ha kivillant az airbag fault lampa a dashboardon?
-
-
33as
senior tag
válasz FoBCRaistlin #42764 üzenetére
Persze, hogy "hunyorít" egyet a tompított mert neked is meg nekem is az ibizába meg a konszer új autóiba elektromos rásegítéases szervó van!
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
válasz bitpork #42770 üzenetére
Én is, ha ma (így vagy úgy) összerakják az autót.
(Ha nem, akkor 3 ügyféltől kell elnézést kérnem, akiket kis bután bevállaltam hét elején a hétfőtől egy-két napos szerelés utánra.)TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz alibaba78 #42774 üzenetére
A csere során valaki nem a megfelelő sorrendben kötötte be az akksit, ki kell törölni csak a hibakódot és elalszik a jelzőlámpa. Vagy ezt csak most kezdte, minden esetre diag nélkül nem lehet előre lépni, meg kell nézni a hibakódot. Ha a kód mellett ott lesz, hogy (Intermittent) - az azt jelenti a hiba kevesebb mint 20 másodpercig volt, de akkor is eltárolja és bekapcsolja az ellenőrző pilácsot.
[ Szerkesztve ]
-
Balupapa
senior tag
eheheh, ma meg nekem jöttek.... ismét hátulról. álltam a szerémin.
_-=*WheelWhores*=-_
-
Balupapa
senior tag
A fejem aszittem leszakad. félre állunk, kiszállunk hátra nézek IVECO EuroCargo
na mondom gecc ez most tuti meggyürte.
hátra érek.
rendszámtábla keret darabokban ( szép kis krómos ) rendszám kifliben.
és a lökharitó karcos meg a tetején látszik hogy a fényezés hajszálrepedt lett.
szal kuka.Mióta megvan a kocsi 3.jára játszák el ezt velem. Pincébe sorakoznak az összetört lökösök
szerk: pirosnál jah.
inkább az lesz hogy rám jár, mert semmit nem csináltam le se voltam maradva meg semmi állt a sor.[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
-
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Dr.Zoo #42782 üzenetére
?
Érdekel valakit?
Mert akkor nekiállok, és csinázok egy picasás mappát, rendszám kitakarásával, nehogy nekem az új tulaj magaalá csináljon, ha megismeri..
(tőlem ismerős vitte el, hogy ő mit csinált vele, azt csak sejtem.. )Szerk: tényleg? Egy volt balesetről készült képet, kitehetek a netre????
Csak mertmár nem az enyém a kocsi.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
TaaT
veterán
Nem értek a karosszéria munkákhoz
Amúgy ez is az utakat rója, bár sztem itt már kasztnit cseréltek
Give them hell Ukraine!
-
alibaba78
őstag
válasz Mágus2 #42775 üzenetére
Igen, csak most kezdte, konkretan tegnap reggel. Holnap delelottre kaptam idopontot a szerelomtol. Majd megirom, mi volt a baj. Koszonom a segitsegeteket!
Jol, es lehetoleg emberi aron dolgozo karosszeriast is keresek, amennyiben van ilyen. Egy kicsit nagyobb, mint oklomnyi ko felverodott, es vegigszantotta a motorhaztetomet, meg a szelvedot. Szelvedo polirozva, de lakatosom nincs. Elore is koszonom!
-
hdman
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs