-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
amexi
csendes tag
válasz misimagaki #450 üzenetére
Ez rendben van de amit adtak könyvet, abban minden európai nyelven benne van a leirás csak épp magyarul nincs.
[Szerkesztve] -
misimagaki
aktív tag
Ha nagyon ragaszkodunk a szabályokhoz, akkor van egy olyan szabály, hogy csak magyar nyelvű használati utasítással hozható forgalomba egy termék.
Még mindig azt mondom, hogy a Fogyasztóvédelem a Te barátod.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
<>jana<>
senior tag
én kaptam a cd-hez magyarnyelvüt,ha nem olvasom át akkor a büdös életbe nemjövök rá hogy a tp gombot hosszan nyomva bejön a menü. igen elcs....tt módon van megalkotva ez a cd
-
amexi
csendes tag
Sziasztok. Ma bementem a kereskedőhöz, kicsaptam a hisztit.
Mielőtt ismét lerázott fal dumával, azért kiszedtem belőle egy magyar nyelvű kezelőit.
Ez is Stream fejhez való. Igaz nem az mp3-ashoz, hanem a sima fejhez. De már ez is valami.
Még tartoznak egy egy DIN-es beépitő kerettel, amit szintén nem tudnak/nem akarnak megszerezni. Megpróbáltam feldobni ötletként hogy ha nem megy, akkor ugyanabban az értékben adjanak hóláncot. Majd meglátjuk.
Azt mondták túl sokra becsülik a magyarokat ahhoz, hogy elismerjenek bennünket, mint potenciális vevőket.
Az továbbra és kérdésem mindenkihez, hogy milyen tipusú kábel kell a normál egy DIN-es Cd lejátszóhoz??? Skoda aljzat------> Szabványos ISO csatlakozó -
Nakata
tag
Boldog uj évet minden kedves Skoda tulajdonosnak és azoknak is akiknek még nincsen meg az autó
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
misimagaki
aktív tag
BUÉK MINDENKINEK!
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
<>jana<>
senior tag
BUÉK mindenkinek!
-
marsu
addikt
Üdv és BÚÉK minden Skoda Oktávia tulajnak!
Múlt héten voltam Porsche Hungáriás tesztvezetésen, ahol többek között az Oktavia 4x4-et is lehetett tesztelni. Hét autó volt kint, de nekem mind közül ez jött be a legjobban. Hihetetlen, hogy milyen érzés egy ilyen autóban ülni. Gondolom akinek ilyen van, tudja. Akinek nincs, annak javaslom próbálja ki!
Press any key to continue ...
-
waspy
újonc
Először is BUÉK!!
Másodsorban dec 21-én vettem át a versenykék színű rs-t és szeretnék betársulni a topikba is.
A pdti-s változatát kértem.
Kb 2 hét használat után annyit tudok mondani, hogy valami iszonyatosan félelmetes egy kocsi. Tényleg ha nem figyel az ember 160-170-el megy a sima úton is. Sajnos az én átlag sebességem is jelentősen felkúszott. Autópálya 180 sima úton 140. Eddig nem értettem, hohy minek száguld a sok idióta, de ha az ember egy olyan kocsiban ül ami tényleg megy, egyszerűen lehetetlen vele betartani a sebességhatárt. A fogyasztás is elég barátságos, eddig egyszer tankolta 7,6 l volt ami szerintem ilyen sebességnél nem sok. Remélem megy ez még lejebb.
Szóval a 170 le azért tényleg nem semmi. Belül nem sok különbség van a sima octaviahoz képest (csak a sport ülések), inkább a futómű, fékek jobbak. Meg az is tetszik, hogy a kocsi alul teljesen burkolva van, csak a kipufogó csöve látszik ki, a többit műanyag borítja (nem tudom, hogy ez a sima octaviaknál is így van).
Egy kérdésem lenne, hogy érdemes-e elvinni ezt a kocsit is egy kb 5000km-s olajcserére. Met nekem a szervízben azt mondták, hogy tök felesleges. Eddig minden új kocsimnál csináltam egy ilyen 4-5 ekm-s olajcserét. -
Nakata
tag
Igen a sima Octi 2 is burkolva van alulról csak a cső lóg ki.Eltudom képzelni hogy hogy mehet ha nekem az 1.9-es Diesel is igy megy. Te használtan vetted mert ha 2 hete van meg akkor az ujjal még nem mennék 180-al csak ebből gondolom hogy használtan vetted jah és mennyi volt??
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
misimagaki
aktív tag
Sziasztok!
Megosztanám veletek az eddigi tapasztalataimat.
Eddig (2 hét) sikerült beletekerni az autóba 700 km-t.
Tehát. Az első pillanatban kiderült, hogy az összeszerelés minősége teljesen korrekt. Minden működik, minden jó.
Miután elmúltak az első fellángolások a következő dolgokat tapasztaltam.
Az első utasülés nagyon magasan van 185 cm magas ember feje szerintem már éri a plafont. Ez az ülés fix magassággal érkezett.
Hátul hasonló a helyzet, szerintem egy kicsit alacsony a tető.
Hátul a helykínálat megfelelő. Mögöttem - 180 cm vagyok, kielégítő. Csomagtartó ismert...
A motor egy kicsit morgós, de ez nem ért váratlanul, mert már többen mondták, és több helyen is olvastam. Igazán hangos még nem volt, bár még 130-nál gyorsabban nem közlekedtünk vele. Tartjuk magunkat az előírásokhoz.
Fűtése a jelenlegi időjárási viszonyok között brutális.
Klímát még nem próbáltuk.
Összeségében az autóval maximálisan megvagyunk elégedve. Megtartjuk!Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #465 üzenetére
Állítólag nem olyan az olajszűrője pl. mint a Ladákon volt, hogy le kell tekerni, hanem csak a szűrőbetétet kell cserélni. Ha ez igaz, akkor még a szűrő cseréről sem szúrják ki az időközbeni olaj leeresztést. és visszatöltést.
Muszály vigyázni, mert könnyen ugrik a Mobilitás garancia.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
yanis
csendes tag
mindenkinek kívánom, hogy olyan jól kezdődjön az éve mint nekem! Ma jött a szalonba a faxi, hogy elkészult a fekete angyal. Ugyhogy holnap megyek intézni a papírokat és kb 1 hét múlva hozom haza.
-
<>jana<>
senior tag
válasz misimagaki #467 üzenetére
nekem a tourban alapból álítható az ülés magasság,szerintem neked is annak mkéne hogy legyen
-
misimagaki
aktív tag
Sziasztok!
Eddig minden autóm úgy használtam, hogy bárhol megálltam. betettem első, vagy hátrameneti fokozatba és kész. Kéziféket max. emelkedőn induláskor használtam.
Valahol olvastam a könyvében, hogy nem használ a váltónak, meg a motornak, ha csak ezekkel rögzítem az autót. Kell neki a kézifék is.
Mondjuk az is lehet, hogy nem a benzin motoros, manuális váltó esetéről írtak.
Vélemény?Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
<>jana<>
senior tag
válasz misimagaki #474 üzenetére
gyakorlatilag a motor feszül ha csak az fogja,de szerintem sima vizszintes úton mindeggy,ha nagyobb emelkedő vagy lejtő van akkor úgy is behúzzuk a kéziféket.
-
Nakata
tag
Jaja sztem is. A gyári gyorsulási adatok sztem nagyon gázok nekem baromi gyorsan eléri a 100-at pedig alig nyomom Jajjjj mióta megvan a kocsi azóta csak hébe-hóba jövök fel ide
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
misimagaki
aktív tag
Ahogy nézem ezzel más is így van
A héten derült ki, hogy nem levehetőfejes vonóhorog van a kocsin.
Go márkakereskedés, ahol nyilvántartást néz. Tényleg levehetőfejest rendelt az úr. Milyen van az autón. Szervízes ember megnéz.
Ó, remek!
Jövő héten fáradjon be az ügyfél, és kicseréljük.
.. és az ügyfél boldog, hogy kétszer mehet a szervízbe. Egyszer szólni, hogy valami nem stimmel, egyszer meg, amikor korrigálják a hibát.
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
<>jana<>
senior tag
én is néztem már hogy majdnem 16 mpet írnak arra hogy elérje a 100at ,de szerintem 11-12mp alatt is felszalad ha rendesen megvan taposva
-
Nakata
tag
válasz <>jana<> #478 üzenetére
igen és az az 1.4-es hát nálunk egy ilyen íves v alakú kereszteződés van amitől a házunk olyan 150 méterre van és számoltam is a fejemben a másodperceket.és olyan 7-8 körul már 100-on volt és az a szupi, hogy nem is pörgettem a vasat ,de komolyan 3000-ig max
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
válasz misimagaki #477 üzenetére
Hát az kicsit gáz, de én azóta a szalon fele sem voltam (remélem még vagy 30 000 kilóméterig nem is leszek ) de te már soxor voltál
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
Jah és nem bántam meg a Dieselt.Kicsit fura abból, hogy minimálisan lassabban reagál a gázadásra,de nem zavaró.És a fogyasztása az naggyon tutti a fedélzeti még 680 kilómétert jelez és 320 kilométert mentem vele eddig.És ezt valahogy jobban szeretném majd pörgetni
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
misimagaki
aktív tag
Mi is elértük a második tankolást. Most csak 48 liter ment bele. (Amikor sípolt az üzemanyag visszajelző, hogy tankolni kell már, hirtelen nem tudtam hova kapjak.)
Most már közel 800 km-re lesz elegendő a benzin. Az előző tankolásnál 560 km írt ki. Kopik a motor.
MÁS:
Vannak kollégák, akik vattek már új autót, és meg vannak döbbenve, hogy nincs pl. 1000-es szervíz egy új autónál. Nekem a biciklin is volt, igaz ott 100 km-es. bevittem, meghúzgálták a csavarokat. Megrángattak ezt azt oszt kész. Ez hiányzik nekik az autónál. Nekem a kuplunkgpedál klafogg amikor felengedem. Majd holnap bemászom megnézem miértis...Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Itt egy cikk: [link]
Azt írja, hogy az Octavia Tour 3,433 MFt. Nem tudom hol vesz annyiért Skodát. Aztán kiszámolja a gyári alapárat?!
Hirtelen azt hittem, hogy vége az akciónak és gyorsan csökkentették az árakat, azán mégse: [link]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
Nakata
tag
válasz misimagaki #484 üzenetére
Nekem az volt a fura, hogy mikor mentem és emelkedő volt és jobban nyomtam a gázt előről valami nem is tudom mihez hasonlitó hang jött,de ezt csak ilyen 250km-ig vettem észre lehet most is van de azóta nem hallottam.Mondjuk lehet hogy még a turbó adta ki a hülye hangot mert ilyen áááh nem tom semmihez hasonlítani nah mindegy garancia az még van rá egy 2 évig
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
yanis
csendes tag
válasz misimagaki #477 üzenetére
Nem tudod a kódját a vonóhorognak? Én is levehetőt rendeltem, és az adásvételi szerződésben PK1 kóddal jelölték. De ma azért rátelefonálok a szalonra, nehogy palira vegyenek. A rendelhető felszerelések közt 108000ft. az ára. Többek közt a belealkudott plusszok közt volt ez is. Remélem nem kell velük majd vitatkoznom.
-
Nakata
tag
A peugeot 206-osra én is kértem vonóhorgot aztán egyszer sem használtam de az kell az autóra fleg mert hátsó ütközésnél rengeteget elnyel(ezt tapasztalatból mondom már tuti nem élnék ha nincsen és nincs tele a csomagtartó ruhákkal teli bőröndökkel) erre az autóra is tetettem volna de akkor már nem fér be a garázsba Ez van
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
yanis
csendes tag
Levető vonóhorogra gondolok. Kicsit nem egyértelmű voltam, lehetne az ajtóra is érteni a levehetőséget.
-
Nakata
tag
Kicsit szellős lenne levehető ajtóval Tegnap kicsit odanyomtam neki és 2-esbe mikor nyomtam át a gumi megnyikant és ez fura mert a peugeotnek nyomtam én ezerszer jobban és nem nyikkant meg ezt meg azért annyira nem nyomtam hogy hűha és tök jó meg tegnap kipróbáltam az abs-t is tök jó a pumpálása . Nagyon nem akarom tudni hogy mikor belessz járatva rendesen akkor majd autópályán mi lessz velem, mert most is észrevehetetlen a sebesség benne mert eddig a plafon a 140 volt de az is ugy hogy basszer már 140-enen van megszoktam hogy a peugeot ilyenkor még csak 90 körül volt Jajjj megyek is inkább.
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
misimagaki
aktív tag
Sajnos nem tudom. De az Octavia katalógusban EEA 600 001 kód szerepel. (letölthető a honlapról)
Egyébként tényleg annyi az ára a gyári rendelhető tartozékok között. Nekem van egy ajánlaton levehető fejes vonóhorgra, de az nem a gyári cucc, hanem egy magyar gyártmány.
Így néz ki:
Vonóhorog 31632.-
Elakadásjelző kapcsoló 9800.-
Vezeték 1000.-
Munkadíj 25164.-
Összesen 67596.-
Ehhez még jön a vizsgadíj, de esetedben (esetemben) elmarad(t), iletve nem külön tétel volt.
Tehát a gyári ár nem olyan vastag. Én úgy mentem, be, hogy tudtam az összes izének az árát, amit az autóhoz rendelni lehet, és érdekelt is. A Tour-hoz nem olyan sok van, az Octavia II-höz egy kicsit több.
Jól emlékszem, hogy 1,4-es Octavia II rendeltél?
Egy a lényeg, hogy a levehetőfejesnél a fejet minden szerszám nélkül kell tudni kivenni. Én akkor kezdtem el gyanakodni, amikor azt olvastam a papírkájában, hogy a két csavar eldobós, ha megbontom, és vegyek a gyártó ügyfélszolgálatán másik kettőt. Aztán van egy kollégám, aki nagy spíller, és Ő mondta, hogy ez sose volt levehetőfejes, atöbbit meg tudod.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Látjátok nekem nincsenek garázsgondjaim. Igaz garázsom sincs.
Ez a következő tervek egyike.
Egy kicsit húzós téma, mert garázs lesz + kazánház + misimagakinek kis műhely (nagyon kicsi) , és a tetején szoba, konyha, kis fürdő. De remélem a falak hamar realizálódnak, és akkor fedett helyen állhat a kocsi, mert unalmas a jeget kaparászni róla.
Visszatérve pár szó erejéig a vonóhorogra, van a ki azt állítja, hogy bepróbálkozott a szalon. Lehet igen, lehet nem. Én pillanatnyilag még várakozó állásponton vagyok.
A kettő közt anyag szinten kb. 10 eFt a különbség, a többi uaz. Szerintem ennyiért nem éri meg. Bár, illett volna az átvételkor kitérni a vonóhorog fej eltávolítására, meg izé.
Tudom, tudom évvége volt, sok volt az átadandó autó, meg izé...
Szóval a volt márkaszervízben dolgozó kollégám történeteit hallgatva.... Nem tudom...
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Nekem a Samaran volt vonóhorog. Tavaly szerintem 3-4 alkalommal volt mögötte utánfutó, amit béreltem. A bérlés volt kb 600-1000 Ft. Amit elvittem vele, hiába nem volt nehéz simán lett volna alkalmanként min. 2500 Ft, de volt olyan fuvar, amit 10 eFt alatt nem vállaltak.
Volt olyan fuvar, amikor 300 kg helyett 800 kg kulé (kavics) volt az utánfutón. Nem volt nagy az utánfutó, és az is csak félig volt. Nem hittem el a kavicsbányában a mérleges néninek. Hazáig azon imádkoztam, hogy ne szakadjon szét semmi.
Szóval jó az. Meg a nagy darab vas is jól jöhet, amit a lökhárító mögé rejtenek...Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Ez csak a gyári felszerelésűre igaz, mert ha a szalon, vagy a értékesítő munkatárs spanja (van ilyen sajnos) szereli fel, akkor a nagyobb hűtő, meg generátor felejtős.
Viszont ha így lesz, akkor ha lesz valami gond az említett alkatrészekkel, akkor észnél kell lenni, hogy mit számláznak, meg mit szerelnek.....Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
yanis
csendes tag
válasz misimagaki #496 üzenetére
Köszi a sok infót! Tegnap beszéltem sráccal a szalonból, hogy milyen horog lesz, azt mondta fél kézzel le lehet venni. Valmi 90fokos tekeréssel lehet kivenni. Hát ennyi, bizom benne. Egyébként O2 1,4 gift rendelés. A hét eljén jön meg, remélem hét végén el tudom hozni. Mindenképp jelenteni fogom!! Mégegyszer köszi!
-
Nakata
tag
Jajjj ma láttam egy használt Octi 2-eset 1.4Classicot 2.6 millio 2005-ös kevés kilóméterrel tiszta jó veszek még egy pót autót
-=Old-Boy'S=-FoREveR
-
Nakata
tag
Enyém az 500-adik hozzászólás
-=Old-Boy'S=-FoREveR
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- Bestbuy játékok
- LEGO klub
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen