- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Windows 11
- Cisco vizsgák (CCNA, CCNP, CCIE)
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Milyen routert?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Synology NAS
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mozilla Firefox
- Adobe Photoshop
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kk831228
addikt
Na kicseréltem a szervó olajat, természetesen semmivel nem lett könnyebb, amire számítottam... Ráadásul egy ideig eléggé buborékos volt a tartályban az olaj, mert csak maradt 1/2 deci a rencerbe. Járattam egy ideig, kerülgettem most úgy néz ki nem habzik már... Annyival lett jobb hogy tökig tekerve nem vonyít most már, eddig volt hangja mindkét végállásban. Amúgy egy liter elég átjáratni + feltölteni is, ha takarékosan csinálja az ember. Most már másképp csinálnám, csak fostam hogy nem lesz elég az olaj hogy ha átjáratom a rendszert... Így csak kinyomattam a régit amennyit ki nyomott és felöntötem az új olajjal...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
nagyúr
Az mitől lehet, hogy néha rossz értéket mutat a fordulatszám mérő? Már kétszer előfordult, hogy az alapjárati fordulatszám a műszer szerint lement 1-200 ford./perc környékére, de csak a mutató szerint, a motor fordulatszáma normális volt. Olyan, mintha 7-800 ford./percet "tévedne" lefelé. Normál autózás közben van 1.100 környékén, amikor ott 1.900-2.000 körül szokott forogni. A motor egyébként ettől függetlenül rendben üzemel, csak a műszer mutat rossz értéket. Ez például alapjáraton készült:
Az újraindítás egyébként megoldja a problémát, és akkor hetekig megint semmi. Mi okozhatja a jelenséget?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
TaaT
veterán
Én meg kicseréltem a váltó tartó bakot. Semmi javulás. Azt azért hozzá kell tenni hogy előtte igazítottam a régi váltó tartó bakon mert a vezérlés csere után nem úgy rakták vissza ahogy volt gyárilag. Na ahhoz képest semmi változást nem hozott az új tartó.
Azért levettem az első kerekeket és leengedtem egy fa tuskóra az első tárcsákat, hogy alá tudja nézni terhelve. A féltengelyek semmihez sincsenek 5cm-nél közelebb, nem értem miért mondták azt a szerelők hogy hozzáér a trapézkarhoz.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
bombibmw
veterán
válasz szőröscica #95063 üzenetére
Rossz topicba írtál,vagy ez a szomszédé?
-
ACAB95
tag
Üdv.
Családnak kellene egy új használt autó. Audi A4 1.9 TDi (2001-2005) vagy VW Passat 2.0 TDi (2005-2010) volna a legjobb választás? Főbb szempont az alacsony fogyasztás és az alacsony szervizköltség. Az Audi olcsóbb, viszont öregebb, szóval tanácstalanok vagyunk.... Előre is köszönöm!"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
ACAB95
tag
Mire kell odafigyelni Audi A4 vásárlásnál? Vannak típushibái? Hajlamosak a rozsdásodásra? Előre is köszönöm!
"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
Morris
veterán
válasz tomcsi23 #95072 üzenetére
olaj, olaj szűrő levegőszűrő.
A gázolajszűrő szintén tavaly augusztusban lett cserélve. Ezt most nem tettem meg. Nem tudom számít e valamit, hogy eddig csak a prémium gázolajat ivott a vas. Következőleg szeptemberben cserélem a cuccokat. Ekkor már cserélődik az üzemanyagszűrő is.
-
_Zsolt_
tag
Sziasztok.
Ma szép idő volt, gondoltam kicsit alaposabban bele nézek a motor térbe és ezt a hibát találtam:
Ideiglenesen megoldottam aluszalaggal.
A kérdésem az hogy mi ennek a csőnek a neve, szerepe,cikkszáma? Kedden beszerzem, csak nem tudom mit mondjak az eladónak
2002 RS 1.8T /AUQ042166 a motorszám./
Találtam még régről maradt nyomásmérő óra kábeleket is szanaszét. O.o Szerintetek így képről van még valami gányolás a motortérben?
-
VR6-Fan
veterán
persze hogy megint meg döglött egy lefújó
Zsolt_:"gyertyakábelek" bandázsold be vagy vegyél nekik tartót
gondolom a tűzfal felé az a turbonyomás mérő maradéka?!
törött nívó pálca?!
műanyag tartó se tűnik gyárinak...élőben meg tuti találnánk még vastagon
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Brumi˘
addikt
Úgy néz ki kimúlóban az akkum. Feltötöttem ma 12,8V-ra 3 órával később már csak 12,1V volt benne. Mértem fogyasztást közbe de elhanyagolható mértékű. Mekkora akku javasolt a kocsiba és milyen gyártmányt ajánlotok (exide vagy banner amikre én gondoltam)? Most egy 80Ah-s van benne, a kora ismeretlen, de 3 évnél tuti öregebb. 2002 B5.5 1.9PD AVF.
-
VR6-Fan
veterán
szét bazzeg, főleg hogy amugy is gáz elvétel nélkül váltok, de nincs bekötve még a sebesség jel így kb hiába lépek le a gázról és nyomom be a kuplungot nem tudja mizu ergo 2-3 sec mire elkezdi bezárni a folytot, nem tud hova feltorlodni a levegő
de normális gyorsításnál azért ki kéne nyíljon, majd holnap kiveszem megnézem hogy ez is át szakadt, e vagy csak a vezérlő vákumja nincs meg.
de szívesen várok tippet mit vegyek bele ami tartós és nincs hangja!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz _Zsolt_ #95082 üzenetére
Mi lett ezzel a motortérrel? Akku fedő is hiányzik, ablakmosó tartály megolvadv, olajsapka sem gyári.
bombibmw: azért nem mindegy, hol vannak azok a jelek.
Skinni: 1,8T-hez a legjobb lefújó a gyári.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen