Új hozzászólás Aktív témák

  • Penge_4

    veterán

    válasz Wolverine #6 üzenetére

    ugyanakkor a lapok fizetik az újságírót, aki megírta a hírt.

    És az újságírónak nem az ingyenreklám a legjobb, vagyis azért írja a cikket, hogy minél többen olvassák, a Google pedig ingyen reklámozza őket. Az átkattintásokból származó jövedelmet meg már az RSS is veszélyezteti, de ezzel az erővel perelhetnék a Propellert és a többit.

    Halkan megjegyzem, általában az oldalak (tökmindegy, milyen témájú) 70-80%-os átfedésben vannak egymással. (Értsd, amit az ITCafe-n lehoznak, azt ugyanúgy lehozzák a hwsw-n, az sg-n, de még bizonyos blogokban is, más cikkírók, más megfogalmazásban). Ha meg egymástól lopkodnak, mert több a fóka, mint a hal, akkor talán nem bűnbakot kéne keresni, hanem elgondolkozni, hogy igazából telített a szakma és ez nélkülözéssel jár. Erre igazából nem tudok mit mondani, ezen kívül még rengeteg más szakmában is telítődve van a piac, erre egy jó megoldás van, de ez nem ide tartozik.

    Az olvasónak pedig (aki gyakorlatilag a hasznot termeli az adott híroldalnak) kényelmesebb egy RSS csatornára feliratkozni, illetve egy oldalt látogatni, mint 50-et, továbbá így szélesebb körű, objektívebb információhoz jut, mintha csak egyetlen oldalt olvasna és több ideje marad, mintha 50 oldal RSS-ét/tartalmát pörgetné végig.
    Tehát az olvasónak nyilván kedvezőbb ez a helyzet és mivel még mindig a lapok élnek az olvasóból, nem pedig fordítva, így talán a lapoknak kéne az olvasó kedvére tenni, nem pedig fordítva.

Új hozzászólás Aktív témák