Új hozzászólás Aktív témák
-
szupermacs
veterán
Értem amit írsz, de a kérdésekre nem válaszolsz.
Vagy a kormány mögött nem kapsz elég levegőt, hogy az oxigén az agyadig eljusson, vagy a te szövegértéseddel is probléma van. Gondolom nem kell megismételnem őket, ha kicsit fentebb görgetsz, meglátod majd őket. Próbáld meg szépen, lassan, szóról-szóra megemészteni és talán sikerül egy értelmes hozzászólást is hozzám fűznöd.
Adjak egy kis időt, hogy két lehúzás között felfoghasd és megfogalmazd a mondanivalód? Szívesen megteszem, ha szeretnéd.
Az, hogy mi jön le a kommentjeidből, azon ne csodálkozz, ha olyan a honlapod, amilyen. Olyan stílusban is fogalmaztad meg a mondanivalód, aminek talán nincs helye ezen a fórumon. Ezt játszhatod a haverjaiddal a parkolóban, de úgy gondolom, hogy ezért neked ide kár volt regisztrálnod. Ha csak emiatt vagy itt, akkor kérlek ne folytasd. Fölösleges.
Van humorom, de nem fogom az olyan poénokat, amikkel csak még jobban alátámasztod azt a sztereotípiát, ami kialakult a taxisokról. Ha te vagy a szóvivőjük, akkor jól benézték a kollégáid, akik esetleg rendesek is lehetnek. -
tomajer
tag
válasz #35193216 #95 üzenetére
Hatósági ár:
Újra megígérem, nem másolok ide huszonoldalas tanulmányokat.
De!
Te biztos nagyon komoly pénzügyi guru vagy, aki érti a gazdaság minden csínját bínját, a világ eddigi magukat hozzáértőnek tartó koponyái jöhetnek hozzád továbbképzésre.
Mert ha nem így van, akkor csak el kéne gondolkozni azon, miért van mégis a világon szinte mindenhol rögzített hatósági ára a taxinak?!?
Hülye versenyellenes amcsik, sötét németek osztrákok svájciak. (sorolhatnám még, mert szinte minden fejlett piacgazdaságban) ....mind tök hülyék hozzá, hogy évtizedek óta (nem egy kettő, hanem öt hat) a helyi hatalom kezébe tették le ennek a piacnak az árszabályozását.Pontosan azért, mert az önkormányzat a helyi adottságokat figyelembe véve, évente felülvizsgálva (nna ez nálunk nem valósul meg) pontosan tudja mekkora az az összeg, ami a városnak, az utazóközönségnek, és a vállalkozóknak is megfelel. nem érdek, hogy a vállalkozók a versenyben lelakják magukat, az eszközeiket, mert a színvonal romlása már se a városnak, se az utazóközönségnek nem jó!
Lehet húsz éves szuzival is taxizni, és lehet havi 400 órát dolgozni ... neked utasnak elsőre jónak tűnik ... amíg a hulla fáradt sofőr nem a te gyerekedet üti el, amíg, a széteső szuzi nem alattad pusztul le, amikor éppen a reptérre sietsz ....
És az évtizedes tapasztalatok mutatják, hogy a taxiszolgáltatásban nem működnek azok a fékek, hogy majd jól tönkremegy aki túl olcsó ... mert mind kénytelen túl olcsónak lenni azonnal ... és máris ott tartunk, hogy csak egy kicsit halasszuk el a gumivásárlást, vagy tegyünk rá használtat, bontóból vesszük az alkatrészt, nem cserélünk idén sem autót ....
Más: Családi autója mindenkinek van. Az élet nehéz, a munkanélküliség nagy. Belevág a taxiba, és mindaddig csinálja jó ócsón, amíg az autó megy. Ez nagyon hosszú idő is lehet, ha egy újzerű autóval vág bele. Amikor az autó kihullik alóla, akkor széttárja a kezét, hogy nincs miből másikat venni, és odébbáll ... kvázi kirúgták az állásából, de semmi baj, hisz x évig volt munkája ... fel se merül benne, hogy nem pénzt keresett, hanem apránként odaadta a családi autót az utasoknak ajcsiba ... :-(
És ilyenből mindig lesz utánpótlás!
Aki meg ezt hivatásszerűen, valódi vállalkozóként szeretné csinálni, szépen (vagyishát, randán) tönkremegy ....hallotaxi.hu
-
tomajer
tag
válasz szupermacs #101 üzenetére
Csendesen jegyezném, meg, hogy nem miattatok regisztráltam ide. Ha megnézed az adatlapomat látni fogod, hogy újoncként, vagy tíz évvel régebben vagyok itt mint te :-)
Igaz, én eddig ezt a fórumot nem locsogásra, hanem valódi szakmai kérdésekre használtam.
Nem tehetek róla, hogy ti itt taxisszakmai pfff... szóval elkezdtetek egy komoly fórumon a taxisokról fröcsögni, és én éppen ráértem, gondoltam segítek :-PDe további jó .... :-)
[ Szerkesztve ]
hallotaxi.hu
-
tomajer
tag
válasz szupermacs #65 üzenetére
Hááát khmm ... elég sokat visszatekertem, és ezt találtam tőled ... remélem már válaszoltam rája?!? :-)
hallotaxi.hu
-
tomajer
tag
Még egyszer idetenném, mert úgy látszik még mindig nem mindenki vette a fáradtságot, hogy megnézze elolvassa, meghallgassa, az itt lévő infókat.
Ezt a tüntetést a fővárosi rendelet előtt rendeztük. Szerénységem nem engedi, hogy eláruljam, a demót én találtam ki, én szerveztem, én voltam aki az egész menetrendet megálmodta, és én voltam a szónok is :-)Mindazoknak, akik azt hajtogatják, hogy a taxisok miért nem tüntettek ezek ellen a rendeletek ellen, meg hogy a taxisok akarták ezt az egészet ... és a taxisok rángatják a kormányt, az meg azt csinál amit mi akarunk ....
Jelzem, igen minimális eredményeket tudtunk elérni. Hogy értsétek a minimálist ... 1600 cm+ helyett, Kw-ban határozták meg a teljesítményt, a kombikra külön mérőszámot adtak meg, mert vicces volt, hogy a kombik kihullottak volna mind, pont a csomagtartóméret miatt, megy ilyen nagyságrendű, kvázi technikai módosítások ....Mint látható, 2012 májusában vagyunk.
Egy videó, a beszéd egy részével, akinek nincs kedve olvasni:
Egy hangulatos pár perces beszámoló:
Aki nem nézi meg, nem olvassa el, ne kérdezzen többet a témáról, mert nincs több hozzáfűzni valóm.
hallotaxi.hu
-
Carasc0
őstag
Szia!
Nekem csak egy ártatlan kérdésem lenne!
Azt mire kell félni, hogy a sárga taxisok szó szerint lelőnék az Ubereseket? Mert igazándiból engem csak ez zavar. Ehhez semmilyen jogotok nincsen. Csak lestem, hogy körbeállták az egyik Uber sofört és csoda hogy nem lincselték meg... Én nem vagyok pesti, de mondhatom hogy ezek után semmilyen sárga taxiba nem ülök be, a viselkedés miatt. Szerintem máshol is ez a vélemény.
Persze, most lehetne azt mondani hogy az Uber mekkora kretén meg minden....Figyi.... Konkurencia. El kellene viselni (kellett volna). Szóval számomra a sárga taxis társadalom mikkamakka. Mondjuk úgy, hogy tudatlan jobbágyok jogsival. Csak gondold el hogy ha minden konkurencia egymásnak esne... Világháború lenne. De ti állami taxisok megtehetitek? Hát nem...
Tehát ilyet, hogy agyonverjük a másikat mert konkurencia, hát kéremszépen ez intelligencia.... Na nem folytatom...
Amennyiben nem sárga taxis vagy, akkor is kérem a véleményed.
[ Szerkesztve ]
Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!
-
szupermacs
veterán
,,Én nem vagyok pesti, de mondhatom hogy ezek után semmilyen sárga taxiba nem ülök be, a viselkedés miatt. Szerintem máshol is ez a vélemény."
Ha valaki elolvassa a taxis kolléga honlapját, biztos nem ül többet taxiba. Nem vagy egyedül, de akik ennyire agresszívan állnak már az utasokhoz is, azok szerintem meg sem érdemlik, hogy ezt a munkát végezzék. Nem mi vagyunk a taxisokért, hanem ők vannak értünk. De mintha ez kicsit megváltozott volna.
Ugye nem megyünk be olyan pékségbe/üzletbe/plázába/strandra/stb., ahol üvöltöznek az emberrel, vagy lehúzzák. Ez igaz a taxira is. Mindenkinek van már egy kialakult képe róluk. Tudatosan senki nem választaná őket, csak ha muszáj. De akkor sem. -
#79335424
törölt tag
Ezt nem értem. Kell, hogy legyen működő leolvasó, vagy sem? Ha kell, akkor anélkül nem lehetne fuvarba menni. Ha kérdés nélkül ülök be a taxiba, kártyával akarok fizetni, de nem tudok, az miért az én problémám? A taxis vagy megajándékoz a fuvarral, vagy viseli a következményeket. Nyilván, egy külföldi esetében másképp néz ki a szitu, de akkor is merész kockáztatás a taxistól.
-
tomajer
tag
válasz szupermacs #105 üzenetére
Ohh, nincsenek viták. Ide én tanulni járok.
To'od, csak egy sötét taxis vagyok, és ha valamiben megakadok informatikai téren, akkor kérdezek. És itt, általában okos válaszokat kapok.
Tudod, így ötven fölött, már nehezére esik az embernek, a kisujjából, kirázni egy linux telepítést, konfigurálást, hogy életbe tudja tartani a 10 éves laptopját, (legyen mivel veletek beszélgetni) meg amikor az ifjú informatikus a családban téglázza az androidját, akkor is jól jön a segítség amit az itteni profiktól lehet kapni.
hallotaxi.hu
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Nem érdekel a propagandád.
Nem érdekel a hőbörgésed.
Nem érdekel a magyarázkodásod.Tökéletes lenyomata vagytok mindennek, amitől élhetetlen hely ez az ország.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
tomajer
tag
válasz #79335424 #109 üzenetére
Igen.
Nem is hiszem, hogy általános. Csak életszerű ... minden aljasság nélkül. Mondjuk úgy, megesik néha. A megoldás, persze némi rugalmassággal, mindenki megelégedésére adott. Csak kell hozzá némi empátia.
De higgyétek el, az itteni hangokkal ellentétben, mi havi milliós nagyságrendben szállítjuk az utasokat, azok teljes megelégedésére!
Tudom, tudom, hihetetlen, de alapvetően, a Bp-i taxiszolgáltatás színvonala, a híradásokkal ellentétben bőven a világátlag felett van. Jó ... nem a német, svájci színvonalon, de az osztrák, spanyol, olasz, francia, taxisokhoz képest itt nagyságrendekkel jobb szolgáltatást kapsz olcsóbban.
Divat minket szidni. De csak olyanok szidnak, akik vagy soha, vagy száz évvel ezelőtt, ültek taxiba... az infók nagy része a médiából, a szomszéd unokaöccsének a haverjának a nagynénjétől vannak, akit a kocsogok hogy lehúztak.
Valamiért, a sajtó, nem írja meg, hogy tegnap is amíg itt veletek csacsogtam, 12 elégedett utast fuvaroztam el. Itt, az előző hozzászólás óta, egy kedves kismamát hoztam el az uzsokiba, megbeszéltük a meleget, és hogy mennyire várja már a szülést, meséltem neki az én két kölköm születéséről, az unokámról, és hogy milyen fura nagypapának lenni ...
Mosolyogva stresszmentesen szállt ki, és nem félt annyira vizsgálattól, mint amikor beült ....
Nem hír. Nem érdekel senkit, hogy a mindennapokban, hány ember ér ki időre a reptérre, mennyien érnek be mégis pontosan a munkahelyükre, pedig elaludtak .... Tesszük a dolgunkat. Ebből élünk.
Egy bűnünk van. Szeretnénk belőle megélni.
Ejnye! Kocsogok! méé nem visztek ingyé? Jön innen a válasz. De szerencsére, ti ugyan többen vagytok mint a "normálisak" de a normálisak tartanak el minket. A többiek, meg csak szeretnének ilyen jellegű szolgáltatást igénybe venni, de úgy gondolják, nekik az jár.
Valamelyik itt írta: vazze, már az éjszakain is ellenőr van ... Háát igen. Mindenért fizetni kell.hallotaxi.hu
-
tomajer
tag
Jahjj...
Itt van az, hogy beszélgetünk valamiről, amiről neked fogalmad sincsen.
Először is nincsenek állami taxisok. Mi mindannyian magántaxisok vagyunk. Egyéni vállalkozók, akik azért sárgák, mert kötelezték rá őket. Mint a lentebb belinkelt cikkben elolvashatnád, ha érdekelne, és nem csak provokálni akarnál.
Tehát, mi "sárga taxisok" Budapesten nincs is más, mert csak sárán lehet taxis az ember, azon vállalkozók vagyunk, akik akaratunk ellenére, kiizzadtuk magunkból az állam és a főváros álltal támasztott követelményeket, hosz szabályosan végezhessük a munkánkat.
hallotaxi.hu
-
Carasc0
őstag
Félreértesz! Én nem téged szidlak, csak választ szeretnék kapni arra, amit a TV-ben mutogattak az Uber vs Taxi időszakban. Tehát a kérdés az általad írt komment alapján való pontosításokal:
Milyen jogon vernek meg Uber sofőrt, törik össze az Uberes kocsiját a sárga magántaxisok?
Mert amikor ezt láttam, akkor ott az összes taxist simán börtönbe zártam volna, és soha többet nem taxizhatott volna. Tehát ha megjelenik egy konkurencia, akkor egyből neki kell esni? Békés megoldást ismertek egyáltalán?
#111: Tökéletes lenyomata vagytok mindennek, amitől élhetetlen hely ez az ország.
Ezt ne fírtassuk már. Most hogy jön ide a magyar taxisvilág a országban való élhetetlenséghez?
[ Szerkesztve ]
Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!
-
#79335424
törölt tag
Nem kell taxival utazni ahhoz, hogy negatív vélemény legyen a taxisokról. Elég hozzá az is, hogy ha közlekedsz a városban. Olyan szitukkal találkozik az ember, amik egy kis odafigyeléssel símán elkerülhetőek lennének. Úgy mennek a buszsávban, mintha az csak az övék lenne, úgy állnak meg, hogy nem törődnek azzal, hogy elférjenek mellettük, stb. A taxisok nem partnerek. Bezzeg, amikor más csinálja ugyanezt, akkor megy az anyázás. Ezt nem úrvezetőként írom, én is a fuvarozásból élek. Minden taxisnak el kellene töltenie egy hetet motorosfutárként, és kipróbálhatná azt is, hogy milyen egy 12 tonnás teherautóval közlekedni a belvárosban!
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz #79335424 #117 üzenetére
Hja hát napi szinten próbálnak lenyomni engem is, indexelni nagyon ritkán látom őket, ha meg ráüvöltöttem valakire hogy majdnem elütött (én robogóval megyek normálisan, nem futár vagyok) akkor még neki áll feljebb a dolog. Tavaly volt olyan esetem ősszel, hogy viperát (na nem a kígyót. )mutogatta hogy kusshadjak ha jót akarok. Az a baj, ha meg egyszer elszakadna nálam valami és vascsővel ugranék neki egy ilyennek akkor meg én ütném meg a bokám persze.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
tomajer
tag
Bocsánat, csak megint kaszálnom kellett egy kicsinyt :-P
Jahh, hogy a tévében mutogatták :-)
Sajnos a média nagy úr. Bármit megtehet, elhitethet veled ..... nekem elhiheted :-)
Az egyik ilyen eset, amikor a volt taxis (már mindenhonnan kirúgták) uberes sárga autóval ment a címre. A cím egy külvárosi kocsma volt. Mivel sárga autóval állt ott, két potenciális utasjelölt, odament hozzá, és megkérdezték elviszi e őket. Mivel utasra vár, mutatta a telefonját, hogy rendelésre jött. A potenciális utasjelöltek közül az egyik régebben taxis volt, és felismerte az uber alkalmazást. Ettől, meg az elfogyasztott alkoholtól, felbőszült, és jól elverték az embert.
Tehát, nem taxis uberes konfliktus volt, hanem a szokásos, nem viszem el a kicsinyt gömbölyűlábú utasjelöltet, és ezen ő felhorgad és elégtételt vesz. Sajnos a mi szakmánkban ez mindennapos.
A média, mivel a történetben volt egy úberes, és egy volt taxis, ahonnan a volt infót csendesen hanyagolhatónak ítélték hírt gyártott belőle.Nna de különben természetesen minden normális taxis elítéli az erőszakot. Hisz pont ezért kértük, követeltük a kormánytól, hogy tartassa be végre mindenkivel a szabályokat. (Párizsban pl egyszerűen felgyújtogatták azokat az uberes autókat amiket találtak és felismertek.)
Meg kéne értenetek végre, hogy ha van egy munka amiből élsz, és annak megvannak a szabályai ... te betartod, jön más, aki nem csak hogy nem tartja be, de deklaráltan le is szarja őket, és ebből előnyt kovácsol magának, akkor azt a szakma művelői zokon veszik. és igen vérmérséklettől függően reagálnak rá.
Majd ha a te gyermeked szájából húzzák ki a falatot, kíváncsi leszek a véleményedre.hallotaxi.hu
-
tomajer
tag
-
tomajer
tag
válasz szupermacs #114 üzenetére
Nem. Én legalábbis nem.
Viszont, ha az utasokat is lehetne, akkor sok kiesne :-)
hallotaxi.hu
-
Carasc0
őstag
Én pont a békéért harcolok. Fórumon is csak egymásnak esnek az emberek, így nem csoda, hogy a valóéletben elfajulhatnak a dolgok.
Amúgy nekem az a - nagyon messziről jött - véleményem, hogy a tisztességes taxis azért nem tud jól megélni a taxizásból s bántja a konkurenciát, mert a szabályok direkt úgy vannak megcsinálva, hogy ne éljen jól. De lehet hülyeség.
Ha az én gyermekem (nincs egyébként) szájából kihúzzák a falatot, sem esek neki az elkövetőnek minigunnal. A bosszú, bosszút szül s növeli a stresszt amitől lerövidül az életed. Erre sok embernek rákéne jönni. Erről tudnék mesélni még...
[ Szerkesztve ]
Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!
-
tomajer
tag
válasz bLaCkDoGoNe #111 üzenetére
Ezt nevezik agyatlan zsigeri gyűlöletnek.
Tipikus fideszes mentalitás.
Remélem jól megsértettelek! :-)hallotaxi.hu
-
tomajer
tag
válasz szupermacs #125 üzenetére
Biztos?
Biiztos, hogy minden utast meg kell tartani? Biztos, hogy aki seggrészegen jampizik a barátnője előtt, hogy ő milyen nagyfiú, és emberkedik a taxissal, kell fuvarozni?
Ezer és ezer olyan példát tudnék hozni, akinek egy normális szolgáltató soha többet nem küldene autót. Sajnos, nincs ilyen lehetőségünk, mert a fuvarszervezőknek ez nem érdeke.pl. lehet, hogy te is hamar kiszóródnál.... a hozzászólásaid alapján, egy kekeckedő, kihaénnem típusú embernek tűnsz ... van aki már ezért is lepontozna :-)
És látod, ha ez szubjektív, és senki nem ellenőrzi a pontozás jogosságát, vannak veszélyei.
Ha én nem állok meg a megállni tilosban a Margit hídon tiborc úrnak, és ezért lepontoz, igaza van neki???hallotaxi.hu
-
#79335424
törölt tag
"Én pont a békéért harcolok."
A békeharc az, amikor olyan bottal fenyegetőzöl, amitől a másik fél leteszi a fegyvert. Az ilyen fegyver nélküli békeharcost pedig mártírnak hívják. Itt is pontosan ez történt. Az Uber letette a fegyvert, mert olyan eszközzel fenyítették be, amivel szemben tehetetlen. De, ettől még nem lett béke, csak pillanatnyilag nincs harc. Béke akkor lehetne, ha a másik fél nem elrettentéssel akarná elérni, és fenntartani.
-
tomajer
tag
Nahh úgy tűnik, elfogytak az érdemi témák.
Én elmondtam mindent amit szerettem volna.
Mély tisztelettel búcsút vennék, a társaságtól.
Aki személyesen velem szeretne beszélgetni, netán, érdekli a másik oldal álláspontja, a hallotaxin megtalál.Őőőő... nem olvasok privit, csak akkor jövök ide, ha műszaki technikai problémám van.
[ Szerkesztve ]
hallotaxi.hu
-
Teplic
tag
Kedves tomajer,
nem a taxisok ellen hozták a taxisrendeletet, azt a taxisok lobbizták ki.
Főtaxinál nézzük már meg Dudást, Szunomárt, stb miket nyilatkoztak és nem akarnak enyhítést.
Ahogy korábban is írtam kőkeményen nagyobb társaságok lobbiereje is benne volt, akik most is további szigorítást szeretnének nem enyhítést.
Dudás Zoltán (a Főtaxi taxiüzletág-vezetője) különböző bizottságokban miket mondott, miket nyilatkozott a sajtónak. Ha ennyire benne vagy a szervezésben biztos ismered Te is, így a véleményét is. Egy Főtaxira meg nem mondhatjuk azt, hogy független nincs köze a taxizáshoz. Esetleg Harcsa?
A nagy társaságoknak megnőtt az utazóközönsége, kicsik ellehetetlenültek. A hatósági ár miatt és szabályozások miatt. Amíg egy kicsi utast, taxis (aki fizeti a tagdíjat) olcsóbb árakkal tudott gyűjteni.
Főtaxinak nőtt vagy csökkent a forgalma a rendelet után szerinted? Más kisebb taxinak hogyan változott? Én ismerem a számokat.A taxi társaságok egy része jól járt, másik része nem. Taxisok nem láttak át a szitán, jól megszivatták magukat, bevették a maszlagot. 1-2 nagyobb társaság járt jól, ügyesen csinálták Uszítva a többi taxist, akik beálltak a sorba mögéjük
Az állam a szabályozással néhány nagyobb céget hozott helyzetbe..
Én megérteném a szabályozást, ha a taxizás állami monopólium lenne, állami társaságok lennének.
Ezek privát cégek, vállalkozóként taxisokkal. Főtaxinak ugye tudod melyik milliárdos a tulajdonosa, és leggazdagabb között milyen előkelő helyen szerepel és mennyire jól megy?
De nincs lobbi ááá. De néhány társaságnak igencsak jól jött Ezek a milliárdosok meg nem a lobbiról híresek, ugye? Ennyit a hatósági árról. Néhány nagykutya akarta, fel lettek bőszítve a taxisok, akik követelték a nagykutyáknak[ Szerkesztve ]
-
Teplic
tag
Más: ISP-nél dolgozom. Ahova beteszi a lábát a Digi, ott más nem nagyon rúg labdába. És annyiból nem lehet kihozni, évekeig kimutathatóan nagyon nagy veszteséggel is zártak. Tüntessünk a minimálárért, mert elviszik az ügyfeleket és nekik ez nem éri meg?
Hát nem, ismerősöket is arra bíztatok rendeljék tőlük, mert jó és olcsó. Másnak sokkal többől sem éri meg. -
Csapoati
nagyúr
Egyrészt, másrészt pedig ha még igazuk is van, biztos, hogy nem ilyen formában kellett volna kiállni érte, mert egy dolgot értek csak el: hogy a lakosság jelentős része gyűlölje a taxisokat. El tudom képzelni mi történt volna, ha az uberesek beálltak volna a taxisdrosztokra engedély nélkül tüntetni. 8 napon túl gyógyuló testi sértések sora. S akkor még csodálkozunk, ha nem csípik a taxisokat? Szó nincs arról, hogy mind hülye, csak azok a köcsögök, akiket nem vetnek ki magukból, lejáratják őket. Sajnos hozzá kell tennem, hogy jó párszor utaztam taxival az elmúlt 5 évben és olyan 50-50 a normálisok és gyogyósok aránya a tapasztalatom alapján. Az egyik 110-zel repesztett a Soroksárin, majd mikor mondtam neki, hogy nem sietünk, visszavett 100-re. Később pedig mutogatott valami utcát, hogy ha el akarok rejtőzni a rendőrök elől ( ), akkor oda menjek be, mert a zsernyákok nem ismerik. Mindezt egy szép sárga taxiban.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Teplic
tag
napokban dolgoztam egyik taxis cégnek (IT munka), parkolni egyik legjobban féltve őrzött drosztjukon tudtam, de mondták menjek oda. Telefonáljak amint ott vagyok. Teleont alig tudtam elővenni, elkezdtek támadni. pedig előre lett szólva, aztán beszóltak nekik rádión a főnökeik, hogy azt a kocsit ott ne bántsák, hozzánk jött...
ha nem veszik fel a telefont és nem szólnak be, akkor a kocsimból nem tudom mi marad... -
adise
őstag
Elolvastam a taxis gyerek kommentjeit. Direkt nem soha arra valaszolnamitnkerdeznek? Es mindent napellenzovel nez?
-
66zio
aktív tag
Áá inkább nem is irok semmi. Az itt írt taxis "kolega" egy vicc. Kikényszerített feltételek? Aha, annyira kényszerítés volt, hogy csak úgy tüntenttek ellene (ja, nem). Annyira szar lehet nekik, hogy azóta több pénzük van. 200 ezer elégedett utasa volt? Azt mégis honnan tudja? Nem is lehet értékelni. Sose fogok taxit hasznáni.
-
Ku'leth
tag
Eddig akárhány taxiban ültem, mindben ott recsegett, a kártyára mind húzta a pofáját. Az egyik egy szabályos kiselőadást tartott róla hogy ez nem fog ám menni mert nagy az elektroszmog a leolvasó akkuja meg gyenge. Láss csodát, mégis ment.
A tanácsadó az, aki a szeretkezésnek harminc módját ismeri, de barátnője még sosem volt.
-
Teplic
tag
Mikor lesznek értékelhetőek a taxis cégek pilótái?
Szívesen értékelném őket. Bár nem használok taxit, de ilyenre céges fuvarokat igénybe vennék és pontoznám őket. -
#71321344
törölt tag
Elsőre logikusnak tűnhet a levezetésed, de az egész rossz alapokkal indul. Te a hatósági ár szükségességét, a szabályozatlan taxizás veszélyeivel indoklod, pedig hatósági ár nélkül is lehet követelményeket támasztani. Ugye azt belátjuk, hogy a repülés komolyabb szabályokhoz van kötve, mint a taxizás, mégsem kapunk a szívünkhöz, hogy lezuhan a gép, amiért egy Svédország - Magyarország út, oda-vissza olcsóbban megvan, mint taxival egy VII. ker. - Liszt Ferihegy.
Az éjszakain az ellenőröket pozitívumként hoztam fel, mert biztonságosabb lett.
-
tomajer
tag
hallotaxi.hu
-
Teplic
tag
Hogy találtál rá erre az írásra? Nagyon jó cikk
még mindig röhögök a taxisok vergődésén
Az cikk igénymentes, tipikus taxis. Csak megerősített abban, hogy milyenek a taxisok és miért ne őket hívjam.
Amúgy ajánlom az oldalt, érdemes körülnézni rajta, ha nagyon ráérsz és szórakozni szeretnél. "olyan, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas!"[ Szerkesztve ]
-
Teplic
tag
hallotaxi-n ugyanott azt fejtegetik egy másik cikkben, hogy szegény taxify éhen fog halni, mert mindenk ia taxit fogja választani. Minek csinálják akkor? Mert a taxisok szépek, a taxisok jók.
Kedves taxisok, ugye nem lesz akkor tüntetés, meg hiszti ha mégis valaki másik társasággal utazik. Még ha ugyanannyiba is kerül, vagy akár drágább is? De tud értékelni pilótát, és nem kér a taxisokból, hiénákból, a lehúzásokból, az útlezáró sztrájkolókból? Nem pörgetik az órát, megkapod az útvonalat, nem kerülővel visz, stb.
Szóval hallotaxi.hu egyik cikk bevezetőjéből idézet:
"Utóbbi vállalkozás veszettül nyomja is a gázt. Lapunknak úgy nyilatkoztak, már javában folyik a sofőrök felvétele, s ha minden összeáll, akkor augusztus első felében el is indul szolgáltatásuk Budapesten. „A gond csak az velük, hogy azt adják majd az utazóközönségnek, amit a többi társaság, ráadásul pontosan annyiért” – mérlegelte lapunknak helyzetüket egy volt „hagyományos” taxis. A Taxify magyarországi leányánál világossá is tették: ők is a fővárosi taxisrendeletben meghatározott tarifát fogják alkalmazni – vagyis egy fityinggel sem lesznek olcsóbbak, mint a hagyományos taxik. De akkor miért is utazna inkább velük a budapesti felhasználó?
Ráadásul anonimitást kérő taxis beszélgetőtársunk azért is szkeptikus, mert ha nem lesz humán diszpécserszolgálatuk, akkor szerinte eleve kizárják magukat a lehetséges fuvarok döntő százalékából, miután az emberek jelentős része még most is a hagyományos rendelést részesíti előnyben. Érvként említette, hogy ez a kör nem szeretné regisztrálni bankkártyáját, számlaszáma adatait semmilyen felületen."
teljes cikk: [link]
-
tomajer
tag
Másban is ilyen igazmondó vagy? :-)
hallotaxi.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad X13 Gen 4 13.3" FHD+ IPS i5-1345U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- ThinkPad T14 Gen2 14" FHD IPS i5-1135G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- Avaya VSP 7024XLS B2F 24 portos 10GbE SFP+
- P15 Gen2i 15.6" FHD IPS i7-11850H T1200 32GB 512GB NVMe ujjlolv., gar
- Brocade 6505 24 port 16Gb FC SAN switch
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G6 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 16GB I 512GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 12/256
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G3 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Zelda és Neon Nintendo Switch Oled Cfw 320gb
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest