Új hozzászólás Aktív témák

  • Tiszteletes

    aktív tag

    Én dolgoztam telefonos ügyfélszolgálatnál egy hasonló kaliberű multinál. Nekik nem volt ilyen szolgáltatásuk. Az a bizonyos eb szerintem is valahol a felső-közép vezetői, költségmegtakarítási lepelbe bújtatott, ál cég-érdek lojális indokkal meghozott, de amúgy egyéni érdeket szolgáló döntés körül lehet elhantolva. Egyszerű bosszú az ellen a pár szorgalmas T-dolgozó ellen akik hozzáértésükkel megmutatták, hogy a sablonosan dolgozó telefonos ügyfélszolgálatnál olcsóbban, és 2-3* hatékonyabban is lehet problémát kezelni.

    Simán valami call-center fejes féltette az érdekeit. Nehogymá' elvegyenek az emberei közül néhány tucatot és ilyen netes felületen oldogassák meg eztán a problémákat, másvalakinek a keze alatt.

    Miért... vagytok... gyengék???! Játtszatok!!!

Új hozzászólás Aktív témák