Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Apollyon #140 üzenetére

    "Idegesítő reklám témában amúgy nem is kell messzire menni, a ph-n is volt már, még logout bejegyzés is született róla."

    Mivel van rá példa, ezért már jellemző is?

    "Maga a tény hogy léteznek ilyen reklámok még manapság is, már indokolhatják ezek kiküszöbölését."

    Én ezt egy pillanatig sem vontam kétségbe.

    ""Reklámvakság" minden reklámnál ki fog alakulni"

    Azért a reklámvakság nem jelenti, hogy nem effektív, de még csak azt sem, hogy észre sem veszed. De ez nem új kifejezés, már jóval az internet megjelenése előtt is szó volt róla a szakmában.

    "szvsz feleslegesen ölik bele emiatt a pénzt."

    Sajnos nem, még mindig a villogó banner az egyik leghatásosabb reklámozási mód ha a ráfordítás/eredmény arányt nézzük. Egyrészt baromi olcsó, másrészt teljesen igénytelen, elég vele nagyjából belőni egy célcsoportot és megvárni míg kifut a CT (vagy ritkább esetben AV) mennyiség, aztán viszlát. A többi reklámtípus nehezen mérhető és/vagy drága (meg persze igazi meló van vele).

    "Nem tudom minek kell történnie még hogy észbe kapjanak a hirdetők."

    Elég lenne mondjuk megfelelő fogyasztóvédelmi szabályozás és felügyelet. A televíziós reklámokat is nagyon szigorúan szabályozzák, hogy mit és hogyan ábrázolhat, ott sem megengedett az elmebeteg villódzás.

Új hozzászólás Aktív témák