- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI internet
- Router gondok
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Linux kezdőknek
- Mobilinternet
- Microsoft Excel topic
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
Új hozzászólás Aktív témák
-
kmarco05
csendes tag
Köszönöm a válaszokat, akkor valóban komolyan veszem és inkább elviszem egy szerelőhöz, nézze meg nekem.
Üdv
-
vil59
tag
válasz bringasisti #14400 üzenetére
Hello.
Szerintem Bandi 29-nek szerettél volna válaszolni,csak az én logóm is ugyanolyan,mint az övé.Ezt én is most vettem észre.Nem értem,miért engednek két egyforma azonosítót megjelőlni regisztráláskor.
Amúgy köszönöm az érdeklődésed az első futómű gondom miatt.Holnap lesz időm és nekiállok a kerekek felcserélésének.Van hozzá most már 2 komoly krokodil emelőm,mikor csak 1 volt,az volt a gondom,ha megemelem hátúl,akkor megcsavarodik a kasztni.Volt ,hogy így megemeltem és közben nem tudtam kinyitni az oldalajtókat.
Vagy két hétig nem használtam a kocsit,jó laposak már a gumik,amúgy sem volt túlfújva.A kormány úgy szitál,hogy jobbra-balra 1-1 cm.-t. a kerékfordulattal megegyezően.Nem folyamatosan 1 irányba rángatja a kormányt.
Na, majd holnap...
Üdv. -
mcfly72
tag
Sziasztok! Help ! Van egy kis gondom a formannal, hátha valakinek volt már hasonló: so: egyik du. egy erős előzés után (harmadik, üveghangig) - autó veszettűl ment, utána viszont kb 1- 2 km után elment az alapjáratom, ami addig stabil volt, ( membránok cserélve) állítottam utána az alapjárat hernyócsavaron, de nem sok eredményt értem el, ugyanis mikor egy bizonyos sebességről le kell állni( pl: 60km/h - ról rámvált egy lámpa) kuplung kinyomás és fékezés után leáll a kocsi, indítani kell. Ja és hiába állítottam 1200 közelébe mozog az alapj. akkor is képes leállni, igaz nem mindíg , de 10- ből 6×. Mi a hópihe lett vele, nem is értem, olyan mintha elállítodott volna a gyujtás, vagy mittudomén. . Van ötlet? Köszi előre is!
a csoda csak a skoda
-
bringasisti
Topikgazda
válasz mcfly72 #14403 üzenetére
Mikor üvegig húztad a kocsi akkor a korom elköszönt a gyertyáról, hengerfejröl. Az alapjárat beállítást így csináltad? 150*3. 5- ős csavarhúzóval a kerékdob felőli hernyócsavart jobbra balra forgatva meg kell keresni a legnagyobb fordulatot és az utastér felőli hernyóval beállítani az alapjáratot. Most megint megkeresni a legnagyobb fordulatot a kerékdob felőli csavar segítségével, és ha szükséges a z utastér felőli csavarral az alapjáratot korigálni[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #14405 üzenetére
Nos nem így, csak a hosszút állítottam, holnap megpróbálom, erre nem gondoltam, hogy mindkettőn kel, pedig logikus.......köszi. Különben meg mintha jobban menne a gk.
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #14408 üzenetére
Ez tiszta, csak nem gondoltam, hogy ennyitől elmennek a beállítások, de elmennek.....a betyár kutyáját.....
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #14410 üzenetére
Köszönöm! Miután állítottam jelentkezem. By.
a csoda csak a skoda
-
peti_s
addikt
Üdv! Érdemes visszaolvasni, rákeresni dolgokra itt a fórumban, mert sok mindenre választ kaphatunk. Így tettem a műszerfalvilágítás kérdésében, ezáltal megtudtam, pontosabban megszámoltam, hogy 23 db izzó kell hozzá. Érdeklődni szeretnék, hogy melyik az az R2 12V 1,2 W a listából ami a Favoritba kell? Köszönöm előre is, üdv peti_s
-
bringasisti
Topikgazda
-
bringasisti
Topikgazda
válasz bringasisti #14414 üzenetére
Ez a három féle foglalt van. A legkisebb azt szerelve kéne venni mert nem tudom miért nem tudom feltenni az égőről készült képet de lényeg hogy ugyan olyan rizsszem égő való bele mint a két nagyobb foglalatba, de a kivezetése másképp áll és nehéz szerelni de nem lehetetlen. Lényeg hogy a két nagyobb foglalatba olyan égő való ahol az érintkező a lapított üveg felületre fekszik fel míg a kicsi foglalatnál amivel a műszer tele van ott a kivezetés az üveg élére történik.BENEFON DELTA--------N8
-
Bandi29
újonc
válasz bringasisti #14400 üzenetére
köszönöm a válaszokat!futóművel kapcsolatban nem tudom hogy kérdeztem e de sikerült és a láncot meg lehet úgy feszíteni hogy ne kelljen újra beállítani a gyújtást? Mondjuk azt már a multkor leírtátok és bevált azóta is megy a gép
-
bringasisti
Topikgazda
-
vil59
tag
válasz bringasisti #14404 üzenetére
Hello.
Mára kész lettem az azonos oldalu kerekek felcserélésével.Nem fújtam fel direkt a gumikat,hogy ilyen állapotban mit mutatnak a hátsó gumik az első tengelyen.
Nos,hát teljesen simán fut,a kormány különböző sebességeknél sem mozdúl semerre,nem érezni ütést és az egyenestartása is tökéletes.A két első profil mélysége majdnem feleakkora volt,mint a hátsóké,de egyforma mértékben koptak.Viszont,ha körbe simítom a gumik kűlsö oldalfalát,akkor 3-4 helyen sugárirányu mélyedés csíkot érzek,de ezt enyhén látni is.Elképzelhető,hogy szálszakadt azokon a helyeken.De 7 éve nem változott az állapotuk.Viszont már új korában is ilyen volt.SPORTIVA 165/70 R13.
---jól működik a tőltés,ill.az akksi feszmérő.A képen 700-as alapjáraton,féklámpa és visszajelzője mellett (más fogyasztó nem volt kapcsolva) mutatja az értéket,ami stabil,nincs ingadozás.
Köszönöm a segítséged.
Üdv. -
pseudopanda
újonc
Sziasztok!
A fórumban visszaolvasgattam amennyit csak lehetett hasonló problémákról, de sokal okosab nem lettem, elnézést, ha mégis elhangzott volna már korábban a megoldás.
Favorit GLX 94.04 havi.
Most hogy beköszöntöttek a hidegek, előjött egy elég rejtélyes lefulladós problema, ami korábban sosem volt.
Hidegben, jellemzően reggel vagy este indulás, motor melegítés 3-5 percig, mert ablakokat törölgetni vagy jégoldózni kell (völgyben lakunk és sokkal előbb van éjjeli fagy mint akár az utca más szakaszán). A lényeg, hogy pár percet melegszik is a motor. Indulás után érezhetően rángat (hasonlóan mint amikor kifogy a benzin, egyszer sikerült átélnem a fura érzést). A pedálok közvetlen indulás percig keményebbek mint szoktak lenni, aztán helyreáll nagyon hamar. És a legrosszab, ha visszakapcsolok, mert kereszteződéshez érek, minden előzmény nélkűl leáll a kocsi. (derékszögű kanyarba 2ből 1be kacsolással bearaszolok és körbe néznék) Nem köhög, nem rázkódik, leáll szinte észrevétlenűl, kigyulladnak a műszerfalon a lámpák, így vettem észre, meg hogy a fék nem fogott annyira. Veszélyes tud lenni, mert 2 hegynek le alacsonyabb rendű útról főútra kanyarodás van a reggeli melóbajáráskor. Ha bemelegszik a motor, már nem csinálja, megyek 10 km-t országúton és megérkezve már semmi probléma nincs. Minden más is jónak tűnik, semmi változást nem vettem észre. Nemrég volt szerelőnél, műszerrel állítoták be,Co értéket a gyárira, mert el volt kicsit mászva. Fordulatot is belőtték szépen, haver a szerelő, lelkiismeretesen tesztelte. (de csak délután odavittem és fél óra múlva elhoztam, nem volt hideg). Normál hőmérsékleten szebb, finomabb lett az alapjárat, de sajna hidegben nem oldódot meg a problema. Most már ott tartok, hogy félve ülök ilyenkor be, mert egy darabig nagyon kell figyelni.Hidegben eléggé ingadozik az alapjárat, melegben már nem.
Nem tudom, kapcsolatban lehet-e a problemával, egy korábbi ám megoldódott problema. #14114 és14121 hozzászólásokEkkor üzemanyagszintjelző cserélve lett, de nem ő volt a ludas hogy a műszerfali jelző eléggé "ingatag" módon működik. Vissza lett rakva a gyári. (de ekkor még nem volt hideg, ezért nem tudom, hogy időben valamivel összefügghet -e ez)
Mit javasolnátok, mit nézzen meg a szerelő?
Karburátor, ac pumpa? Más ötletem (és tudásom végképp) nincs.
Én a karburárorra gyanakodnék talán, egy alapos tisztítást átnézést biztos meghálálna.Másik ötlet: fordulatszám megemelése És hozzá a co érték beállítás?
Előre is köszönöm az ötleteket, segítő szándékot.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz pseudopanda #14423 üzenetére
Első körben megnézném hogy a 85, 74 egység működik rendesen, és a 12-es lemez mikor hideg a motor akkor ütközésig fedi a karburátor torkot. Ha leveszed a légszűrő tetejét már akkor is látod, és csak akkor szabad alaphelyzetbe visszaállni ha már meleg a motor. A rajzot úgy képzeld el mintha a kocsiban ülve néznéd. Ha ráadod a gyújtást az 1- es szelep kattan?[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
pentoda1
csendes újonc
Sziasztok!
Egyre jobban szivárog a fékfolyadék a szervódobnál a Favoritban. Mi szokott lenni a gyíkja? Főfékhenger?
-
vil59
tag
válasz pseudopanda #14423 üzenetére
Szia.
Igen,az üz.anyag szintjelzővel nekem volt gondom,de csak a hamis mérés miatt cseréltem,mással nem volt összefüggésben.
Úgy vettem ki,neked csak a hidegindítási fázis alatt áll le a motor,ilyenkor mikor bejönnek a mínuszok.Én avval kezdeném,hogy álló,jéghideg motornál a gázpedált 1szer ütközésig be,majd légszűrőház le.Így lehet látni,hogy a pill.szelep ütközőcsavarja a lépcsőstárcsa legmagasabb fokán áll-e.Annak is a közepén.Majd indítás,kb.2000 ford.-ot tartania kell.1 perc után, erősebb gázfröccs és az ütközőcsavar 1 lépcsővel lejjebb kerül,azaz csökken a ford.szám,ahogy melegszik a motor.Fontos lenne tudni,hogy nálad ekkor mekkora a ford.szám.Ha ezt az idő múlásával (1-2perc alatt) többször megismétled és a ford.szám ilyenkor leesik a leállás szintjére,akkor lehet,hogy a lépcsőstárcsa ütköző csavarját 2ford.-al be kell hajtani,mert túl korán záródik a pill.szelep.
Másik hiba lehet,hogy a bimetállház nem a jelhez van lerögzítve,hanem attól balra elfordulva.Ilyenkor a pillangószelep hamarabb bezárul,holott a motor még igényelné a többlet benzint.
Üdv. -
bringasisti
Topikgazda
-
bringasisti
Topikgazda
-
Favorit 136L
csendes tag
Sziasztok!
Lecseréltük a váltót és nagyon patent. Közben rájöttünk, hogy a vadi új kinyomócsapágy, amit az előző váltóba 200 kilométerrel ezelőtt tettünk folyamatosan terhelés alatt volt, mert nem volt jól beállítva a kuplung és most menet közben süvít mint állat. ha a kuplung pedál alá nyúlok és felemelem, akkor elcsendesedik, nem búg annyira.
Ha teljesen benyomom a kuplungot semmi hang, de miközben nyomom lefelé süvít ezerrel.
Szerintetek azonnali csere? Simán tönkremehetett 200 kilométer alatt? Amikor átszereltük nem vettünk észre hibát, meg is pörgettük de nem vettünk észre semmit. Lehet, hogy csak a VALEO csapágytól nem kellene sokat várni?[ Szerkesztve ]
-
Favorit 136L
csendes tag
Sziasztok!
Kérhetnék tőletek egy kis segítséget?
Ha benyomom a kuplungot elhallgat a váltó süvítő hangja. Lehetséges, hogy a nyelestengellyel van a probléma? Az a vicc, hogy az előző autóban nem volt semmi hangja a nyelestengelynek és olyat hallottam, hogy a kinyomócsapágy szerkezete magában is zöröghet vagy süvíthet, annak ellenére, ha benyomva nincs hangja, Egy Favoritos ismerősöm mesélte, hogy ugyanez volt a szitu: arra gyanakodott, hogy a nyelestengely, de lecserélte a kinyomócsapágyat és megszűnt a hang.(Egyébként hidegben hangosabban süvít.)
Valeo csapágyam van.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Favorit 136L #14430 üzenetére
Tudtommal a kinyomó csapágy akkor süvít ha terhelés alatt van, nem akkor, amikor nincs. Szerintem cserélted a váltó olajat, amikor a váltót átdobtad, ez hozta elő a nyelestengely csapágy hangját. Milyen olaj ment bele?
-
vil59
tag
válasz Mágus2 #14431 üzenetére
Szia.
Nekem is ugyanez a problémám,már évek óta jelen van.Nálam még az is hozzájön,hogy üresben,alapjáraton ha benyomom a kupl.pedált,akkor nincs súrlódó hang,de felengedve kb.féluttól már hallani.Ilyenkor,ha egy minimális lejtőn állok éppen,akkor megindúl magátol a kocsi,nagyon lassan.Valahol átmegy a hajtóerő a kerekekre.
Tehát ez nyelestengely csapágy? A váltóolaj 4 évente cserélve,Castrol manual 80w-90.,sosem ment szint alá.
Köszönöm. -
kmarco05
csendes tag
Sziasztok!
Napokban vettem észre hogy elkezdett feltűnően sokat fogyasztani a Feliciám.
Többeltől hallottam hogy a légszűrőn kívül érdemes ilyenkor a gyertyákat is kicserélni. Szerintetek az segít a fogyasztáson ?
Van még ezeken kívül amit érdemes ellenőriz(tet)ni ?
köszi a választ
Üdv,
Marco
-
kmarco05
csendes tag
válasz Mágus2 #14434 üzenetére
Igen, ahogy nézem a mutatót kb. a feléíg felmegy, de ott meg ami érdekes hogy utána bármennyit megyek vele, az ott is marad ... Akkor szerintem a gyertyát hagyom egyenlőre.
Ez a lambdaszonda hol van helyileg kocsiba ? Tudok szerezni jó áron, csak tudni kéne a kicseréléshez a pontos helyét.
Üdv,
Marco
-
kmarco05
csendes tag
Esetlg egy képet tudnál róla küldeni ?
-
kmarco05
csendes tag
-
Favorit 136L
csendes tag
válasz Mágus2 #14431 üzenetére
Az a helyzet, hogy ha bemelegszik sem hallgat el (60 km megtétele után sem). Süvít, bőg folyamatosan.
Nem értem mert a váltóban 50 ezer kilométer van és kivétel előtt semmilyen hangja nem volt.
Favorit olajat tettem bele (75W90). Semmi változás.
Most már valami mormogás vagy katingolás is van. Pár napon belül jött ki rajta.[ Szerkesztve ]
-
pentoda1
csendes újonc
válasz bringasisti #14427 üzenetére
Köszönöm a választ! 400-as vízpapírral szépen meg tudtam tisztítani a henger elejét. Csak kis rozsda volt, szerencsére nincs kráteresre rohadva. A rozsdapor szemmel láthatóan rá/beleragadt a karmantyúban, azért szivárgot. Vettem javító készletet. Úgy néz ki jó lett. Azt szoktam mondani, hogy jó autót csináltak a csehek, de ezt a fékfolyadéktartály rögzítést kicsit elcseszték. Sajnos nem bírtam belenyomni teljesen a főfékhengerbe a pöcseit. Inkább elkezdett a tartály alja horpadni, deformálódni, mintsem belement volna teljesen.
[ Szerkesztve ]
-
pentoda1
csendes újonc
válasz bringasisti #14447 üzenetére
De, úgyis próbáltam. Léc darabbal, crovával, mittomén mivel. Beálltam egy ajtóba, hogy tudjak támasztani, de nem bírtam beljebb nyomni, félig ment csak bele..
[ Szerkesztve ]
-
pentoda1
csendes újonc
válasz bringasisti #14449 üzenetére
A hengert nem cseréltem, csak a rossz karmantyút meg a tartály gumitömítéseit, mivel azt bontanom kellett a szétszedéshez. A tömítések kialakítása olyan volt mint az eredeti, állítólag a felújítókészlet is gyári volt. Nem tudom, szét is alig bírtam szedni, már akkor gondolkoztam, hogy ha ilyen nehezen jön ki a tartály, akkor hogy fogom én ezt visszatenni? Hát így.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Nespresso kapszulatartó
- Carlinkit 3.0 Mini Apple Carplay vezeték nélküli USB adapter autókhoz, fehér
- Anker Eufy P1 okosmérleg, Bluetooth
- Erős fényű, fókuszálható minőségi LED zseblámpa eladó! Keveset használt! 3 Világítási mód(2 fényerő
- Új bontatlan Philips 3324/40 3in1 légtisztító, ventilátor, hősugárzó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs