- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Windows 11
- Windows 10
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- Linux kezdőknek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Amazon
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Ubiquiti hálózati eszközök
Új hozzászólás Aktív témák
-
Marczi80
tag
Ma reggel melóba beérve felnyitom a motorháztetőt, és mit látok? Patakzik a hűtőfolyadék a hűtőmből... Akkor ezért nincs lelégtelenedve?
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
A hűtőm egyik felső csavarja úgysem tart, azt legalább nem kell kiszedni Alul meg ha jól látom csak a hűtőventi van csavarozva. Ahhoz meg úgyis bemegyek. Feleségem szokott örülni, amikor a konyhaasztalon szerelek ilyeneket...
Remélem nem most fogok csavarokat szaggatni...
Olyan öröm leengedni azt a hűtővizet, amit 2 napja öntöttem bele. Na de akvaristánál mindig van cső, valamit csak kitalálok...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Hűtő kicserélve. Eléggé normálisan viselkedik a hűmérséklet, liftezik ugyan kicsit, és néha meleget sem fúj, de 10 kilométeren -3 fokban szerintem eleve nem lehet légteleníteni.
Jaj, miután hazaértem megtapogattam a hűtőt, és a termosztát felőli beömlőnél meleg volt, máshol hideg. Valami nem működik, vagy túl jól működik?Ami viszont megnyugtat, hogy leteszteltem a hőgombát, működik. Rányomtam a sparhét lapjára, és multiméteren megnéztem, nyit.
Még egy kérdés: Ugye ha fogy is a tartályból a víz (levegő miatt) nem jó utánnaönteni, csak miután kihűlt a motor.
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
NoDe
csendes tag
mivan akkor ha az elosztómat és a rotort átfúrom és keresztbe egy csavarral odafogatom...ugye forgó alkatrész de a csavar nem érne hozzá semmihez?! nagyon gáz megoldás ?
-
Mágus2
Közösségépítő
Van rajta egy rovátka, ami, ha a kocsival szemben állsz hátulra kell kerülnie, és be kell ülnie a helyére. Ha eleve rosszul vannak rárakva a kábelek,akkor nem tudod megforditani, csak ha átkábelezed. De szerintem ezzel nem kellene h gond legyen. Mennyire szorul rajta az a forgórész?, Rá kellene szorulnia annyira h 5000 fordulatig ne essen le.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
NoDe
csendes tag
okés rendben ! ezt fogom tenni ! megmérem a mélységét illetve hogy mennyire csúszik rá mert mondom az elosztó tökéletes, a rotor tökéletes, a fedél tökéletes...pöccre beindul alapjárat szép nem fullad le,nem dobja le de 1-esbe teszem elindulok 10-20 méter max 2-esbe felváltok és bumm visszafullad mintha hengerek nem mennének felnyitom leveszem a fedelet és látom hogy a rotor ismét nem pozícióban van...
-
Szláj74
csendes tag
Hali. Véleményeket várok a következőre. Találtam kint Szlovéniában (ahol melózom) autóbontóban egy 1994/04 havi Favoritot GLXi (tehát injektoros) és a szokásos glx extrákkal gyárilag szerelve. Jól átnéztem, a kaszni totál rozsda(de ez nem is baj mert az én LX-emen egy deka sincs),viszont motor OK,váltó OK, a belseje nagyon szép és mindene működik.Ráadásul 14x6-os WW acélfelnikkel és 185/60-as Sava Eskimo (2009-es)téligumikkal.Működő centrálzárral,ködfénnyel,saválló PowerFull sportdobbal,sportlégszűrővel,dobbetétekkel stb,.Szóval megvenném és mindent átpakolnák az enyémbe! Papirjai már nincsennek,végleg kivonva,tréleren áthozható Magyarországra alkatrésznek.Ott kint kiállítják a kiviteli engedélyt.És hát 400Eur lenne szállítással együtt.SZERINTETEK MEGÉRNÉ???
-
Szláj74
csendes tag
Hát te aztán jól félreértettél! Ha megveszem akkor azt én azt szétbontom!! Nem akkarok én azzal egy métert sem menni!(csak az enyémre akarok átrakni mindent ami az enyémben nincs) a motort nem akarom átrakni csak az injektorát meg ami ahoz kell!(legkevésbé a motorja érdekel) nekem a felszereltsége kell! Szóval megéri ugye?
-
rob210
nagyúr
válasz Szláj74 #3545 üzenetére
Na akkor te nem értesz, vagy az egész motort belerakod, vagy nagyon megszívatod magad.
Nem tudom ugyan, hogy neked melyik verzió van favoritból, de az injektort a sima favorit blokkra nem fogod felrakni azt garantálom.
Hengerestül dugattyústól főtengelyestül gondolom nem állsz neki átszerelni a motort.
Ha igen akkor minden tiszteletem a tiéd és sok sikert hozzá.
Az biztos, hogy nem fogsz unatkozni.
Egy biztos 120.000.- környékén donor autónak minden kép megéri, mert "akármi" tönkremegy van csere darabod.Renault power
-
Szláj74
csendes tag
Azt már ott kint megnéztük,ugyanaz a széria a kettő,még a színük is ugyanaz sötétkék (blauedition) csak az enyém 4hónappal korábbi,és karbit kapott(Szlovéniába csak injektorost lehetett forgalomba helyezni,ezért azon az van),nem tudom mért mondják,hogy a karburátort haggyam bent mert az a jobb?Nem tudom,majd meglátom.Egyébként zúzásra kijelölt autó,ha elhozom megmentem a biztos haláltól!
[ Szerkesztve ]
-
Marczi80
tag
válasz Szláj74 #3547 üzenetére
Szerintem megéri, donor autóért 400 euró+utiköltség nem sok.
Viszont azt nem tudom, hogy nálatok hogy van, nálunk az autó papírjába bele van írva, hogy az injektoros vagy karburátoros-e. Műszaki vizsgán észreveszik mindenképp.A befecskendezőről azt hallottam, hogy lustább lesz tőle a motor, plusz egy rakat hibalehetőséget rejt magában.
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Szláj74 #3547 üzenetére
Hello, Szerintem vedd meg. Alkatrésznek mindenképpen megfelel. Ami motort illeti, mig a tiéd üzemel, addig ne piszkáld. Nem megy jobban, nem fogyaszt kevesebbet a bosch mono motronic(BMM) -egy injektoros kivitel. Csere esetén lepapirozni magyarországon nem kevés fejtörés, papirok nélkül meg az első vizsga alkalmával lebuknál a motorszám miatt. Abban ne is spekulálj, h átdobod a karbi helyett az injektort, ki kell h ábránditsalalk, a BMM-ben más a vezérműtengely, és a sűritési arány, lendkerék. Csak motorral eggyütt érdemes beletenni, de ahhoz még van néhány tartozék.
[ Szerkesztve ]
-
Szláj74
csendes tag
Hali.Köszönöm mindenkinek a véleményt és hozzászólást.Átrágtam a dolgot és úgy döntöttem,nem kívánok többet egy centet sem költeni a Skodára. Úgyhogy az erre szánt pénzt is inkább félreteszem a Volvo-ra.(mint korábban írtam én Volvo-s voltam sokáig).Mivel max még egy évig boldogít a Skoda,nem látom értelmét költeni rá többet.A beleölt pénzt úgysem fizetné meg senki az eladáskor.Nemde?(de kár azért a kocsiért,hogy beleteszik a tömörítőbe)
Új hozzászólás Aktív témák
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Gumi és felni topik
- Autós topik
- Lightyear - befektetési app
- Hobby elektronika
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Ford topik
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest