Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KisCobiii #3250 üzenetére
Ne akarj ilyen egérmozit a favoritba, attól jó autók, h egyszerűek. Az ABS lámpa csak akkor világít, ha elromlott az ABS. Ha szeretnél szerelni bele, akkor kábelköteget is cserélned kell, mert az ABS-nek jeladói, és vezérlőegysége van. Mind a 4 kerékre külön. A jeladóhoz tartozik egy fémkoszorú is aminek forognia kell a kerekekkel, teljesen más a futóműve. Hidd el, nem éri meg, mert ha meg is csinálod, soha nem fogod tudni legálisan levizsgáztatni. Könnyű autó a favorit, azért nincs benne szériában az ABS.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KisCobiii #3250 üzenetére
Az ECO tronic-ról annyit, h amig nincs a kocsiban, addig problémamentesen autózhatsz. Az egy karburátorfajta, vezérlővel, motoros fojtószeleppel, 1000 gyári hibával. Ha ilyet látsz, messziről kerüld, el, nincs élő ember aki tisztességesen be tudja állítani, Vagy zabál, vagy nem megy.
-
KisCobiii
aktív tag
ABS is csak azért érdekelt, mert nem hallottam még ilyenről faviba, de a jeladók és stb-ről én is tudok, hogy kell hozzá így a macera az blöö....
Az ECO tronic pedig így már világos...
Akkor már csak valami kapcsolási rajz kellene, hogy lássam melyik kábel menne azokhoz a bizonyos visszajelző lámpákhoz.
Az egyettlen amit "szeretnék" a favimban, az a felicia kormányszervója lenne.
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
-
Mágus2
Közösségépítő
-
rob210
nagyúr
válasz KisCobiii #3253 üzenetére
Na akkor kezdjük el.
A te autód egy átmenet.
Ami abban van fejlesztés abból lett a felícia.
Ami viszont lényeges nevezhetnénk a felícia prototípusának is egy béta felíciának.
Sajnos minden hibájával együtt.
A Black Lineok ebből a szempontból jobbak voltak azokban minden működött.
Az eco egy elektromos karburátort takar ami szabályozott katalizátort rejt ez is a nyugati országok akkori trendje miatt került bele.
Ezeken a karbikon viszont szinte mind megadja magát az alapjárati motor ami után az autó össze vissza megy beállíthatatlanné válik és egy használhatatlan rom lesz egészen addig amíg vissza nem alakítja az ember mechanikus karbisra.
Még az abs témához annyit, hogy az szokott működni és nagyon jó dolog ezen a kocsi típuson is jó ha jó, de az alkatrész igen drága és olyan ritka mint a fehér holló.
Érdemes megnézni, hogy a G60-as VW golf abs-e nem kompatibilis-e vele, mert szerintem azt kapta meg.Renault power
-
-
Szláj74
csendes tag
Nehogy félreétsd! Minden gazdaságosságra irányuló kezdeményezés dicsérendő! De mindanyian tudjuk,hogy e tekintetben elsősorban a sofőrön múlik a fogyasztás! (képzeld el mikor valaki még akkor is nyomja a gázt amikor te már fékezel vagy motorfékkel mész! nagy a külömbség!)
-
darius
tag
Idén végre elszántam magam, kicseréltettem a fűtőradiátort a kocsin.
Bő egy hét tapasztalata azt mutatja, hogy nagyon megérte, végre jó meleg van a kocsiban.Van viszont egy másik problémám. Ha jobbra tekerem a kormányt különböző hangokat hallok. Alacsony sebességnél egy zörgő lemezhangot, nagyobb sebességnél meg búg.
Kerékcsapágyra tippelek, mit gondoltok? Javítása mennyibe kerülne kb? -
Mágus2
Közösségépítő
A csapágy hobáját nem nehéz megállapitani, felemeled az egyik oldalt, 3.ban felpörgeted a kereket vagy 70-re és leállitod a motort, majd kintről lehet hallgatózni. Vagy csapágy, vagy külső féltengelycsukló. A csukló nem búg, hanem alacsony fordulaton kattog, ropog, ezt kitekert kormállyal érdemes hallgatni. Búgó hangot és vibrációkat tud okozni a lelazult kiegyenlitő súly a hosszabb féltengelyen, talán 92-től rakta rá a skoda, csavarozva és ragasztva van, ha elenged a ragasztó, akkor nagyon tud hangoskodni.
A lemezhang meg lehet egy meglazult takarólemez a motor körül, a jobb oldaliból 3 darabot vesztettem el, azóta nincs.
[ Szerkesztve ]
-
darius
tag
Jobb oldalról hallom a hangokat jobbra tekert kormánynál, épp amikor nincs terhelés alatt.
Ezt a felemelés dolgot nemteljesen értem. Mindkét oldalt emeljem meg, az egyiket pedig magasabbra?
Balra tekert kormánynál nincsenek hangok, a jobb oldali takarólemez pedig hibádzik, de hamarosan visszakerül rá. -
Mágus2
Közösségépítő
Csak 1 oldalt kell megemelni, mivel van diferenciálmü, nem fog elszaladni az emelőről. Mintha kereket akarnál cserélni, csak alá kell támasztani a kocsit biztonság kedvéért valamivel az emelőn kivül is. Jobb ha ketten vagytok, 1 'vezet' , a másik hallgatja.
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
Halihó!
Az lenne a kérdésem, hogy ma megyek megvenni az új olajszűrőt. Ha nincs Mann, akkor milyet kérjek? -
robesz76
csendes tag
Szia!
Nemrégiben én is szűrőt keresgéltem. Én végül Starline márkát vettem. A lényeg, hogy van benne olajvisszafolyást gátló membrán.
(Starline saját márkanév, mely az Auto
Kelly által a világ több országában gyártatott,
illetve minőségi gyártók termékeinek
csomagolt áruit fémjelzi])
Nekem bevált és valami 1000 Ft körül volt az ára.
De biztos kapsz még jó ötleteket a többiektől.[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
Köszi mindkettőtöknek, GM terméket nem veszek, undorodom tőlük.
-
Darkmind
csendes tag
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat! Nem lesz ezzel gond, csak nincs akkora crovám, amivel le tudnám tekerni a tárcsát tartó csavart. Nekem csak 24-es van...de majd szerzek.Mágus2- faterodnak nagyon igaza van
-
peti_s
addikt
Mann olajszűrő megvéve, 1880 Ft volt, hamarosan bekerül az autóba, majd elmondom a véleményt. Köszönöm a segítséget.
-
Szláj74
csendes tag
Ebbe ami most van még csak 194.000 km van. Nem mindet én tettem bele. Két éve vettem 108.000 km-rel.Hétfőtől-péntekig naponta ingázom, Nagykanizsa-Murska Sobota(SLO) közt.(ott melozom). Ez oda vissza 170km és kb 1 óra.Végig autópálya.A benzinköltséget naponta külön kapom. Persze euro-ban.Autópályát havonta.Megéri!!!
-
Szláj74
csendes tag
válasz Darkmind #3286 üzenetére
Birja-birja, csak a szokásos dolgokat kellett cserélgetni a kopásból és a futástejesítményből adódóan.pl. (futóműalkatrészek stb.) a motor,váltó és a kuplungszerkezet gyári (még bontatlan!) Különösebb hibája nem volt. Tavaly nyáron szakadt le a kipufogórendszer. A gumibakok öregedtek el.Odakell rá figyelni és akkor nem lessz baj. Lehet bátran autózni vele minden körülmények között. Ja az előző autómat (91' Volvo 440 GLS 1.7 i)18 évesen 368000km -rel adtam el . Ahoz képest ez nem kilométer.
-
-
Szláj74
csendes tag
Én nem szeretném ha ennyi lenne benne! Mert az azt jelentené,hogy még jó pár évig meg kellene tartanom!(4-5év) Max egy évig tartom még meg, aztán mehet a levesbe! (hiányzik az öreg Volvo azt nagyon megszerettem) Talán sikerül kb. egy éven belül összehoznom egy fiatalabb Volvot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest