Új hozzászólás Aktív témák
-
boken
senior tag
Sziasztok!
Ismét segítséget szeretnék kérni,Jan. vizsgáztatni kellene a favit,és megmondom őszintén első gondolat az volt hogy bontóba adjuk és 22 év után nyugovóra tér.
DE! Asszonypajti szemén láttam hogy 4 oldali infarktus kerülgeti(ő jár az autóval)0 perces korától a családban volt a favi.
mivel én tényleg nem értek hozzá(lásd 30-000 ft öninditó,stb)keresnék valakit aki aljától a tetejéig végig tudja nézni és vagy megtudja mondani hogy mit kellene javítani,vagy esetleg reális munkadíjfejében meg is tudja csinálni.
Atuska 75 már felajánlotta a segítségét de most egyenlőre sajnos ő messze van nekünk,valaki Budapesten kellene ha megoldható!
Előre is 1000 köszi mindenkinek!Zoli
Tanulj, tinó, ökör lesz belőled!
-
boken
senior tag
válasz 30z.Samu #7853 üzenetére
Egyik oldalt kell küszöböt cserélni mert tavaly a másikat cserélték,(3000 Ft volt a küszöb)a többi szerintem jó,inkább a motortér és a belső rész(egyik hátsó ajtó nem nyílik,az apró műanyag részek szorulnának cserére)ajtó nyitót még én is megtudnám csinálni ha lenne időm bontókba menni alkatrészért.
Tanulj, tinó, ökör lesz belőled!
-
30z.Samu
félisten
Ajánlok neked egy helyet, ahol lehet, hogy mindent megtalálsz egy helyen. Skoda patika
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
boken
senior tag
válasz Retro DJ #7860 üzenetére
Hát vizsgával együtt közelebb a 80-100,mint az 50.
motortérben lógnak levegőben kábel végek,(lámpa állitó valami,kartelgáz elvezető ki van szakadva a légszűrő aljából,kellene egy komplett új szűrőtartó szűrővel együtt,kilométeróra nem működik,a vezetékek 22 évesek,csatlakozókkal együtt,benzin cső stb töredezett,most lett rövidítve mert a balcsin derült ki hogy kb 2mm lyuk van rajta,termosztát mindenképpen kellene egy új,gyertyák kb 5 évesek,akksi szintén,ezek azok amiket én is felismerek,és akkor még arról nem beszéltem hogy pl párás,esős idő után nem indul,de arra kaptam tippet,teflon szalag vagy tartalék gy.fedél.De állandóan félórával indulás elött lemenni megnézni hogy indul vagy sem,mert akkor a buszt kell elérni,(jó esetben,ha éppen nem a Balatonon vagy).Nem tudom mi lenne a jobb.Tanulj, tinó, ökör lesz belőled!
-
rob210
nagyúr
Szerintem pont a favorit az amit olcsón fenn tudsz tartani és a világból kimegy.
Akár mi mást veszel helyette, már ha kell a kocsi azzal többet szívsz.
Nézd úgy veszel egy másikat annak csak az átírási mizériája lesz 80.000-60.000.- körül.
Ha azt ráköltöd a favira akkor patent 3-4 évig megint.
Az újba meg még bele se néztél hogy mit cserélj, csak megvetted meg átírattad.
Szvsz autócsere csak akkor éri meg ha van pénzmag és össze tudsz szedni jelentősebb összeget, hogy komoly kényelmi és évjárat beli ugrást tudj véghezvinni.Renault power
-
boken
senior tag
Szerintem is így van,mindenképpen a favit fogjuk helyre tenni.
Kaptam már ajánlatot a segítségre és őszintén megmondom nagyon örülni fogok ha sikerült patent állapotba hozni,mert szeretem ezt az autótJAAA!És persze ezt a csapatot akik itt vannak
[ Szerkesztve ]
Tanulj, tinó, ökör lesz belőled!
-
Atuska75
tag
Srácok! Tudom hogy, nem hirdetési oldal, csak valaki keresett Favi felnit Retrón kívül. Egy ilyet találtam ha valakit még érdekel: Favorit lemezfelni 1500/ db Eladó négy darab favorit felni. 4x98-as homok szórva,
alapozva, festve
Veszprém megye 306413119[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
30z.Samu
félisten
De kihalt a topic...
Sic Parvis Magna
-
Retro DJ
aktív tag
Most sikerült kifogni egy jó beállítást (a lambda monitor pontosítása után), úgy néz ki, hogy kijön a Favi 7,8L gázzal 100 km-re. Ez nagyon nagyon jó lenne. 90 felett picit beszegényedik a keverék (egyébként ennyivel jár az asszony).
Mágus, hogyan lehet kiszűrni, ha nagyon szegény a keverék? Lambda monitor szerint még csak enyhe légfelesleg (legkevesebb fogyasztás), de az mégsem egy pontos műszer.
Ereje amúgy van. Mást nem nagyon vettünk észre. Nem szeretném beégetni a szelepeket (mert ha nagyon szegény a keverék, akkor ez lesz a nóta vége), tönkretenni ezt a jó kis motorkát. Egyébként az nem baj, ha jól fogyaszt, nem sportgépnek kell.
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
válasz 30z.Samu #7878 üzenetére
Ha milliomos lennék, komolyan vennék a garázsomba egy sor Skodát, és saját kézzel raknám rendbe őket (persze amihez spec munka kellene azt megcsináltatnám).
Lenne ott, Skoda S100, 120, Favorit (ja az már van... ), Felicia, Fabia (ezek a kedvenceim...
Na álmodozás befejezve...
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
válasz 30z.Samu #7880 üzenetére
Szerintem -bizonyos aprosagoktol eltekintve- mai napig is vallalhato joszagok. Hiszem azt, ha gyari jellegu modon van feujitva/karbantartva sokaig huseges szolgak lehetnek.
Mivel az alom szerint milliomos vagyok, ezert a garazsban azert ott all a "szolgalati" Superb vagy Yeti, de szep napokon az ember szivesen nosztalgiazik ezekkel a vasakkal.
Egyebkent a kozvetlen csaladban levo autok szama 4 ebbol Skoda 4 .
Retro
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #7882 üzenetére
Hát azért én egy ilyen RS 130-assal szívesebben közlekednék mint egy yetivel.
Nekem az nagyon bejön, egyszer egy versenynapon beültem egy ilyenbe, kikeményített futómű, waber karbik sport rendszer, varrott kifordított felnik, hát nyami.
Nem családi autó az biztos, de a mai napig okoz meglepetéseket piros lámpánál, nem is kicsit.
.Renault power
-
Atyus77
csendes tag
Üdv.
Jobbos féltengelyen van egy vibráció-mentesítő súly . Gumibetéttel illeszkedik a tengelyhez . Nekem ez a gumibetét megkopott és kényelmesen tudott forogni/mozogni ,..szerintem ez már inkább vibráció-nővelő volt , de csak a mai napig mert most szántam rá magam hogy eltakarítsam a kocsiból.
Egyik csavar kijött simán a másik sehogysem akart , végül a kisfleksz segített .Fönt van nektek még ez a kis szerkezet ?
SKODA FORMAN
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #7887 üzenetére
A feldán kötelező, mert szétrázza nélküle a műszerfalat, a favin nekem sincs még helye sem. Csak 92'-után van ez a fícsör. Ugy tudom, ahol megvan a helye, oda kell is. mert másképp van kiegyensúlyozva a régebbi féltengely, mint az újabb fajta. Én a feldán felragasztottam az új gumit, azóta csendben van.
-
30z.Samu
félisten
Már nem kell sok idő és a kocsikámat átnézik...
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Bízom benne, hogy csak AC (meg abban is, hogy az első szerviz nem viszi el a fél fizetésem ). Ha van benne bizonyos mennyiségnél több benzin (nem, nem üresre tankra gondoltam ), akkor simán megy az autó. Mintha egy szint után nem tudná beszívni a benyát.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Retro DJ
aktív tag
Szomorú vagyok kollégák!
Ma meg akartuk csinálni az olajteknő tömítést, de kiderült, hogy nem az a bibis . Tavaly tavasszal cseréltünk főtengely szimeringet, és most újra csapja ott az olajat.
Nem hiszem, hogy a szimering lenne rossz, arra gondolunk, hogy a futó felület megsérült. Mivel 2e km múlva olajcsere (egy picit több mint egy hónap) egyelőre nem bántottuk.
Urak, mennyire jellemző ez a Favoritnál? (Kicsit szomorú vagyok, mert egy 50e futott mociban nem kellene kopottnak lenni az ékszíjtárcsa futó részének ).
Mit gondoltok mi legyen a megoldás. Esztergányossal a következő méretre igazítás és a következő méretű kapható szimering alkalmazása? Vannak javító perselyek, amit rá lehet húzni a tengelyre, és az ad egy megfelelő méretű és anyagú futófelületet?
Várom javaslataitokat!
Retro
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #7896 üzenetére
Soha nem könnyezett a főtengely szimeringem, de mástól se hallottam még, tehát nem szokásos hiba.
Nem tudom mi lehet.
Érdemes venni új szimeringet feltenni és megnézni mennyire szoros.
Illetve milyen szimeringet alkalmaztál?
Biztos nem az volt szar minőségű?Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #7898 üzenetére
Érdemes megnézni hogy az fosta-e el magát, mert szerintem igen.
Amikor összeraktátok előtte beáztattad a szimeringet.
Nekem egy öreg szaki mondta hogy mint az olajszűrőt érdemes betenni kicsit olajba.
Meg ne kérdezd miért, mert ezek már nem bőr tömítések ott lenne értelme, hogy bedagadjon.Renault power
-
vecsepapa
csendes tag
válasz Retro DJ #7896 üzenetére
Tutira szimering lesz?
Nekemis kicserélték a karteltömítést előszőr jó is volt. Aztán egy idő után elkezdett szó szerint folyni az olajam az autó alatt tenyérnyi folt a motorteret telefroöcskölte én is azt hittem hogy főciszimering mert gondoltam hogy fordulaton fröcskölte tele a motorteret de megnéztük és az szimering száraz volt uh karteltömítés csere újra paszta nélkül érzéssel meghúzva. Egy egy csepp van még most is alatta de már nem érdekel. Legalább nem 3 hét alatt fogy el 1.5 liter olaj"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest