Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #9135 üzenetére
Autó és beálljtás függő. Csere után nekem fél állás alatt fog valamivel. A régi teljesen lent fogott, majdnem a padlónál. A felicián, meg pont fordítva volt, ott meg majdnem teljesen fent fogott. Amíg teljesen kiköt, és nem csúszik meg, addig csak kényelmi szempont, hogy hol fog. Legjobb középtájon, így kiköt rendesen és elengedett pedálnál pedig fogja a lendkereket ahogy kell.
A gyertya NGK megfelelőjét megnézem neked a szervizkönyvben. Lehet, hogy benne van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Most milyen gyertya van benne?
Gáz üzemre a DR15YS gyertyát ajánlja a brisk.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz wladymir #9155 üzenetére
Annyit spekulál mindenki, magam is belekeveredek, Húsvétkor átnyálazom a dokumentációt.
Szerintem neked is kék kábel kell, ha a tesla-k közül választottál, ha nem tesla, akkor lila is lehet, nem tudom megmondani, hogy milyen kábel. A zöld is jó, de tudni kellene akkor a többi gyújtás komponenst is.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem az enyém a megtett kilométereket is figyelembe véve elég jól megy.
A kábel másik végén más az elosztóban a rotor.De ha semmit nem alakítasz, akkor is van némi előnye tartósságban, ha megnézel egy ilyet szikrázni, megérted. Körbe fut rajta a szikra, mindig másik száron ugrik. Annak aki normális keverékkel jár(nem a duplájával, mint én), annak simán megduplázódik az élettartam. Az MPI feldában ugyan ez a gyertya 40 000km után is friss és üde, ott az optimális keverékről a vezérlő gondoskodik.
-
Mágus2
Közösségépítő
A megbízhatósággal nincs baj, ha csak nem valami leharcolt gépet veszel. Egy milla alatt csak olyanok vannak, amibe azonnal költeni kell. Ha már benzines, akkor 1.6 102 lovas, mert ez már tűrhetően megy, és nem fogyaszt többet az 1.4-nél. Amire nagyon ügyelni kell, hogy ne legyen nagy karambol után. Nincs láncos octavia 1.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Marczi80 #9189 üzenetére
Az enyémben még ninc DPF, de nem is kell bele, mivel csak eur 3-as ezért akkora részecskéket bocsájt ki ami nem jut le a tüdőig. A katalizátorom új, nem egy olcsó holmi, de megéri az árát.
A gond euro4-5 körül kezdődik, ahol miután eltömődik a DPF, kiveszik belőle, és nincs ami szűrné a kicsi korom részecskéket. Már jön a jogszabály, legalábbis szlovákiában tervben van, hogy mobil mérő állomással fogják mérni a diesel autók kipufogógázait, és ha ki lesz iktatva a DPF, azonnal ugrik a forgalmi.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
ezzel az is kizárható, csak egy multiméter kell hozzá.
H a a 2 kábel egyikén megvana +12V az akksiról ráadott gyujtásnál, akkor valahol a veniben, vagy a kábelban van a hiba a veni felé, ha nincs +12V, akkor a kábelozást kell megnézni, és még mindig el lehet romolva a veni is.
Egy multiméterrel 5 perc alatt egy közepesen képzetlen szaklember megtalálja a hibát.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Szép.
2 kérdésem lenne csak.
1. 589.kép, ha tudnál csinálni egy képet úgy, hogy hátulról meglövöd a lámpát? Valahogy nem stimmelnek nekem a kábelek.
A H4 izzóra 3 darab kábel kell, a 4. a feketének az ága ha hozzáér az izzó hátuljához, akkor zárlatot okoz.
2. 579.kép. az mi az? van az ablaktörlő motor alatt neked egy relé meg valami elosztó szerű dolog. Nekem ott nincs semmi, és aza autó megy.
Az oldalsó indexnek van ott 2 csatlakozója, semmi más.
Neked onnan hová mennek a kábelek?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
585 a szivatónak a fűtését látod, ha nem folyik ott a hűtővíz, akkor nem foglalkoznék vele, este megnézem, hogy pontosan mit takar az a rész ami ki van törve.
Az általam többször feltöltött favorit bibliában megkeresheted a biztosítékok kiosztását.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Most nézem, elméletileg jól van bekötve.
Ha megfogod az izzót, akkor a bal lába a - középen fent a tompított +, jobbra a távolsági +.
Ha jól nézem a képet, így van neked bekötve. Szóval lehet, gyenge biztosítékot használsz, vagy a kábelek valahol összeérnek, a lámpából ki lehet húzni a csatlakozót, de akár az egész ajzatot is, nézz be az ajzat mögé, hogy ott minden OK-e.
-
Mágus2
Közösségépítő
2. biztosíték ablaktörlő motor, rükverc lámpa, ablakmosó motor biztosítéka.
5. hátsó ablakfűtés biztosítéka.
Ha ezen kívül valami nem működik akkor a biztosíték táblával kezdeném az ellenőrzést. Minden biztosítékot, szárakat megcsiszolni, csatlakozókat megkaparni.
Ha fejjel lefelé fényképezted, ami sanszos,akkor úgy van ahogy írtad.
Bal távolsági, jobb tompított.
Ne a marék biztosítékot nézd, hanem, hogy mennyi amper van ráírva. Minimum 8A biztosíték kell bele. Ha pl. 5 A-al próbálkozol, akkor az elszáll elég hamar.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Multiméter a te barátod. Mérni, mérni, mérni.
Kicserélni a 2 biztit és megmérni a lámpa csatlakozókban a feszültséget, mindkét lámpában ellenőrizni.
Milyen izzót használsz? Nekem a 8A simán elhúzza a 100w-os H4-et is. Valami ott zárlatos, már csak meg kell keresned, hogy hol.
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- LG LCD és LED TV-k
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Politika
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen