Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Főleg én vagyok közel
A viccet félretéve. A szivatót ha piszkálni szeretnéd, akkor le kell venned a levegőszűrő fedelét, és az egész légszűrőházat. Azonnal meg fogod látni a tengelyt meg a fogaslécet, amiről beszéltem. Legjobb hideg motornál, mert akkor be is tudod állitani. ha jól emlékszem 3 csavar rögziti a szivatót a karbihoz, nem lehet eltéveszteni, mert a vizcsövek is erre vannak kötve, h a hűtőviz is melegitse. A karbi és a szivató találkozásnál felül van egy bevágás keresztben, azzal lehet alap helyzetbe tenni a szivatót, ha már le volt véve. Keresek valami képet.
Na a jobb oldalán van a szivató, és a tengelye mozgatja a fojtószelepet. Azt a tengelyt kell megkenni.
Szerintem be is kell majd állitani. De ezt már régebben irtam hogyan kell. Ha nem találod meg, leirom megint.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Sanyo91 #3089 üzenetére
Fogadj el egy jó tanácsot! Munkába járós autót ne tuningolj, nem lesz soha olyan megbizható , mint a gyári. Nem véletlenül lettek tervezve a kocsiba a dolgok, valamiben van tartalék, valamiben nincs, és amiben nincs, az egy tuning során kiderül, csak nehogy az állásod rovására menjen. Én szeretek időben beérni, és a megbizhatóság rovására nem kell +X lóerő.
Persze a hobbi autókra ez nem igaz. Félre ne érts, nem vagyok a tuning ellen, csak nem mindegy h mit tuningol az ember, és mennyit szán rá. Ez kulcskérdés, egy rendes tuninghoz pénz kell.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Én nem versenyzésre vettem, (combi) De azért jól esik néha megzargatni. Meg vicces, ahogy a komolyabb dombokon elfogynak előlem a benzinesek. Persze a nagy álmom a VR6, de azt nem birnám tankolni. Realistának kell lenni.
De a favoritom már sokat bizonyitott, már járt a holdon, ugyhogy a többi autónak még sokat le kell tennie az asztalra.
Első autóm volt, és nem is válok meg tőle soha, az octi nem olyan megbizható.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ja ha 40Kw-os akkor jó rövid a váltója. Én 3.-ban simán mentem 110el, fordulatot ne kérdezz, de az enyém még nem volt pirosban(nem is lesz)
A legdurvább amit favoritba próbáltam az 136os 46kw, felicia pickup váltóval. még 3.ban is megsiratja a gumit.
Viszont autópálya 120 -5.ben 3700 fordulat, szóval fogyaszt rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Simán megy 4-esben 50el. Bár ha jól emlékszem ott 2000-alatt forog. Mondjuk ha gyorsitani kell akkor nehezebben indul meg 4. ben 50ről mint a 40kW-osok, pedig ez 46. Ez olyan valamit valamiért játék, valakinek élinkebb a kocsi, de többet fogyasz, másoknak lomhább de beéri kevesebbel. A legrosszamm a lomha sokat fogyasztó, na ott már baj van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Csak, h legyen valami fogalmad ezeknek a motoroknak a sulyáról. Ki kellett cserélnem a váltótartó bakot az octaviában, gondoltam megcsinálom, ugyanugy, mint a favoritot szoktam, alátámasztom a váltót hidraulikus emelővel, meglazitom a csavarjait és lejjeb engedem kissé a váltót, h hozzáférjek a tartóbakhoz. Hát, a szentem annyira nehéz, h amint meglazitottam a csavarokat elkezdett süllyedni a váltó, azt hittem, elromlott az emelőm, de nem, a motor a váltóval nehezebb mint a karoszéria, ezért felemelte az elejét. A fél családot rá kellett ültetni az elejére, mikor raktam össze.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Szláj74 #3142 üzenetére
Ha 2 év mulva el nem csúszol valamin . A gumit nem csak a kopása miatt illik cserélni, hanem 5-6 évente az öregedés miatt is. 10 évre tervezel 1 garnitúra gumival? Veszélyes.
Akkor elmondom hogyan jutottam alkatrészekhez egy mindig garázsban tartott 40 000kmt futott favoritból.
Ezt a csodát egyik imerősöm találta csehországban. Egy nyugdijas bácsitól vette 5000 cseh koronáért. Hazafelé a pályán eldurrant a vadi újnak tűnő 15 éves abroncs, felborultak, és majdnem ottmaradtak!!!!
Igy lett váltóm, meg sok minden más is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Sanyo91 #3157 üzenetére
Ird körül jobban, mit jelent az h rángat??? Milyen körülmények között rángat? Biztosan a váltóval vana baj, nem lehet h a kuplung a ludas? Nekem már elég durva hangokat adott alapjáraton üresben. Valami rettenetesen morgott benne.
Ha találsz eredeti 90-esből származó 136os váltót, akkor azt ajánlom. Nekem is az van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Sanyo91 #3168 üzenetére
Akkor van egy rossz hirem. Ismét pucolhatod a karbit! Ki kell tisztitani, és egy szűrőt tenni az AC és a fém benzincső között lévő gumicsőre. Nekem is voltak gondjaim vele, néha fulladt a kocsi, amióta szürő van enyhült a tünet, aztán kitakaritottam a tankot is, és megszűntek a gondok.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Sanyo91 #3173 üzenetére
"nem birta atszivni" Le kell venni a tankot és kimosni, meglátod majd, miféle álatkák vannak benne.
A szivókosarad lesz eltömődve. ha nem akarodzik levenni a tankot, akkor nem szükséges. A hátsó ülés alatt találsz egy kör alaku kivárást, ha azt felfeszited, alatta lesz a benzinszintmérő +szivókosár kombó. maximum félig lehet a tank, ha ki akarod venni a szivókosarat. Az egészet egy hatalmas müanyag fedélanya tartja. 2 csavarhuzóval le lehet tekerni, meglazitani meg gumikalapács+nagy lapos csavarhuzó. Ha kivetted, megtalálod a fulladás okát
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Sanyo91 #3183 üzenetére
Ha már eldöntötted, nem fogunk tudni lebeszélni róla. Ha tényleg előrelépést akarsz a favorit után, akkor 1.6MPI, a jó állapotú eladó példányok ritkábbak mind a fehérholló. Ha 1,3 -ast választasz, akkor lesz egy körbeköszörült favoritod annak minden előnyével és hátrányával.
+ Elpusztithatatlan motor(szerviz-intervallumokat betartva)
+(kis fogyasztás)
+Kényelmes utazás A -bol B-be-(karoszéria még gyengébb, alalcsonyabban is van mint a favorit)
-a 40kwos lomha de strapabiró, az 50-es pörgős, de hangos, és nem érezni sokkal erősebbnek a 40esnél(kevés ahhoz h megtörténjen a csoda
-És a legnagyobb hátrány, bár eddig senki nem irta, h a kisseb lámpái miatt tompitott fénnyel(vak a ködnek efektus) A régi 100as skodánk előtt ehhez képest tejútrendszer volt kocsi előtt a tompitottal.Ha ezekkel meg tudsz békélni, vágj bele nyugodtan, és akkor nem fogsz csalódni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Sanyo91 #3187 üzenetére
És ha nem müködik hozzá a lámpamagasságállitás(100%, h nme működik, Vizsgán azt mondták nekem, h 10 éve az enyém volt az első amelyken működött, 10 percig játszott vele..), akkor velem ne találkozz szembe éjszaka!
Minden este kifolyik a szemem mire hazaérek, a sok tuning égő miatt. Sokan nem is tudják mire van a lámpamagasságállitás. Szomorú
Elő a farbával emberek! Kinek működik???
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Erről beszélek. És ültek már hátul a kocsiban? Mert ha igen a szembejövőknek kiégetted a szemét. 0-fokozat egyedül üres csomival, 1-fokozat 2 ember teli csomagtartoval. 2 es fokozat, ha valaki beül hátra.
Bár, ha sosem használtad, akkor kétlem, h működne.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Az a lényeg h a lámpák a kocsi sulyához és magasságához lettek belőve, ha megváltozik a sulya akkor változik a magassága, Pl. ha valaki beül hátra a kocsi hátulja leül, és az elején a lámpák emelkednek, ezért azt találta ki a skoda 1990ben, h tettek egy hidrokorrektort a lámpákra, ami egy folyadék segitségével a fokozatoktól függően lefelé forditja a lámpatükröket, h mindig optimális legyen a szöge a szembejövők miatt.
-
Mágus2
Közösségépítő
peti_s Sajna nem értem rá hétvégén, úgyhogy légy türelemmel még 1 hétig, igyekezni fogok hétvégén lefotózni és megirni a dokumentációt a favorit karbihoz. Készitek egy általános dokumentumot, az még jól fog jönni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KisCobiii #3240 üzenetére
Volt ABS-es favorit, sőt klimás is volt. Természetesen csak a külföldi piacra impotáltak. Az öv visszajelzője mellett az a TEST feliratos visszajelő a folytószelep beállitásának ellenőrzését jelezte. Inditózás előtt kb 3 másodpercig világitott az ECO tronikkal 'megáldott' favoritokon.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KisCobiii #3250 üzenetére
Ne akarj ilyen egérmozit a favoritba, attól jó autók, h egyszerűek. Az ABS lámpa csak akkor világít, ha elromlott az ABS. Ha szeretnél szerelni bele, akkor kábelköteget is cserélned kell, mert az ABS-nek jeladói, és vezérlőegysége van. Mind a 4 kerékre külön. A jeladóhoz tartozik egy fémkoszorú is aminek forognia kell a kerekekkel, teljesen más a futóműve. Hidd el, nem éri meg, mert ha meg is csinálod, soha nem fogod tudni legálisan levizsgáztatni. Könnyű autó a favorit, azért nincs benne szériában az ABS.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KisCobiii #3250 üzenetére
Az ECO tronic-ról annyit, h amig nincs a kocsiban, addig problémamentesen autózhatsz. Az egy karburátorfajta, vezérlővel, motoros fojtószeleppel, 1000 gyári hibával. Ha ilyet látsz, messziről kerüld, el, nincs élő ember aki tisztességesen be tudja állítani, Vagy zabál, vagy nem megy.
-
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorolaj és szűrő topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Politika
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- TCL LCD és LED TV-k
- Napelem
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs