- Proton Pass topik
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Adobe Photoshop
- PHP programozás
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI internet
- Router gondok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atuska75 #5980 üzenetére
Sötétben kell megnézni, ha olyan lesz mint a vissza a jövőbe akkor megvan a gond.
Én az elosztónál keresgélnék, ha a gyertyacsere mégsem jönne be.Biztosan nem réz a belseje a kábelnek? Mert a réz zavarja a gyujtásmodult, de gondolom ezt minden favoritos tudja. Én kék borítású teszla kábelt használok. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atuska75 #5983 üzenetére
A lényeg, h a karbis favoritba ellenállás van építve gyujtókábelbe és az elosztóban lévő rotorba is, ezért a gyertyék már ellenállás nélküliek. MEg lehet cserélni, de akkor a gyertyát is olyanra kell cserélni amiben van ellenállás. Ettől elmúlik a rádió zavarása
Valószínűleg ellenállás nélküli kábelt vettél, ha a gyertya tetején szikrázik, az még jó, ha nem itt teszi akkor hamarosan el fog égni a másik(fontosabbik) vége.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #5989 üzenetére
Azt hiszem 2 kohm. Ennek még utána nézek. Talán 200ofm a rotor meg 2 kohm a kábel, fel lehet használni a központi injektoros(BMM) motor rotorját és kábelét, de akkor nem d17yc gyertya kell hanem DR17yc. Ez a csere nagyban javítja a rádió vételét(kevésbé zavarja a gyujtás a vételt). De pl az ablaktörlő motor hangját még nekem nem sikerült kiszűrni a vételből.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atuska75 #5995 üzenetére
Ajjajj, azt bizony cserélni kell, nem való erre a motorra, a faros skodrikba nagyon jó volt, de itt többet árt, mint használ. A favorit gyujtásrendszere csak kinézetre azonos a 120-110-100-1000mb vonallal. A faviban nincs kalapács, nincs érintekző elosztó fedél, ezért kell az ellenállás a kábelba.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Helló. Tudod hol van a keverék állító csavar a karbin. Be kell tekerni teljesen, és közben megszámolni hány fordulatra volt kihajtva. Majd 2 teljes fordulatra kihajtani, beállítani meleg motornál az alapjáratot 850-re és elfelejteni, h egyáltalán van karbi a kocsiban.
Ha mégsem segítene, akkor visszaállitod az eredeti állapotot, ezért kell számolni az elején.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Jövő héten Mezőkövesden leszek 4 nap, ha valaki a közelből van, esetleg összefuthatnánk egy minitalálkozóra.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz flora11 #6150 üzenetére
El van dugulva a karbi első fokozatának ellátó dűzdnije. Gyorsításkor kap egy kis spriccet a gyorsító pumpától, ezért ilyenkor nem fullad, rángat, motorféknél meg az alapjárati rendszeren keresztül kapja a benyát. Nem árt átfújni az egész karbit, kicserélni a finomszűrőjét. Mindenképpen az úszóházban keresgéljetek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atyus77 #6203 üzenetére
Helló, Üdv a többiek nevében is.
Én nem nagyon piszkálnám, ha csak nem volt megütve a hátsó híd. Elméletileg csak a szilenteket kell cserélned mindkét oldalon, ill a kerékcsapágyak milyen állapotban vannak? Érdemes őket néha megkenni és megspanolni, ezek kúpos csapágyak, szóval lahat rajtuk finoman húzni. A szilenteket meg lehet lógatni kézzel is, csak az egész hátulját fel kell bakolni az autónak. ha valamelyik lóg, akkor mindkét oldalon csere.
Szilentcsere után elviszed geometriára, ott belövik pontosan a hátsó hidat, szemre nem ajánlom állítgatni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atyus77 #6205 üzenetére
A hátsó hidat mindenképp vidd el geometriára, nem drága és ha pontosra megcsinálják, kevesebb lesz a fogyasztás, nem beszélve télen a stabilitásról, ami most nem lehet rózsás.
A fék nekem is befogott, meg volt szorulva a féknyeregben a dugattyú, arra van javító készlet, otthon simán cserélhető, csak utána rendesen légteleníteni kell, ill, meg kell kenni a nyereg csapjait, ha egy ujjal nem tudod őket benyomni, akkor szét kell húzni, fékolajjal feltölteni a járatot, 1 nap múlva kiönteni a fékolajat, a csapot megtisztítani, van hozzá spéci zsír, azzal megkenni, és olyan lesz mint az új.
A feliciás nyereg jó, a tárcsa nem biztos, évjáratfüggő.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atyus77 #6212 üzenetére
Olvasd el ezt az írásomat, ha lenne kérdés, bátran kérdezz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atyus77 #6234 üzenetére
A rozsda minden régi skodás legrosszabb rémálma, nem nehéz az autó értékének a 3x-osát rákölteni a lakatolásra, de ha meg szeretnéd menteni, akkor megéri. Nekem első autóm volt a favorit, meg nem válnék tőle. Élég sokat kellett az enyémet is babusgatni, de megérte, mindig megbámulják.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
No akkor egy off Rob kollégának. 16,5 -ös átmérőjű hangszórót keresek minél kissebb szerelési mélységgel az újabb skodriba. Nem akarok megbontani semmit, csk a a gyári papír cuccot kidobni, helyére valami komolyabbat. A HERTZ márkáról mi a véleményed. Csak egy kenwood fejegységről hajtanám ,nem akarok erősítőt. Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Nespresso kapszulatartó
- Carlinkit 3.0 Mini Apple Carplay vezeték nélküli USB adapter autókhoz, fehér
- Anker Eufy P1 okosmérleg, Bluetooth
- Erős fényű, fókuszálható minőségi LED zseblámpa eladó! Keveset használt! 3 Világítási mód(2 fényerő
- Új bontatlan Philips 3324/40 3in1 légtisztító, ventilátor, hősugárzó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen