Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #6263 üzenetére
A legújabb feldával is ez a helyzet, sőt laminált a hátsó ajtó, ahol köztudottan ementáli mind. 2000-es az is. Azok már galvanizáltak, de csak importra GLXI felszereltégben. A tenger mellől ne vegyetek autót, Apum favoritja szlovén, a futóművéről még 1 csavart sem vettem le normálisan, mind leszakadt, kipufogó dettó.
-
Mágus2
Közösségépítő
Pont ezt néztem ki, valami ilyesmit ajánlottak a barátaim is, vannak komolyabb reprók is , de azokhoz erősítő is kell, nekem meg télen kellenek az amperek a sok rövid út miatt. Ja a kombájnba lesz. Még lehet kicserélem a hátsókat is, bár oda csak valami kis ovális csipogót tettek gyárilag.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ysthvaan #6281 üzenetére
Helló,
Hűha, elég tetemes lajstrom. Semmi spéci szerszám nem jut eszembe, Mindegyik rutin műtétnek tűnik, kivéve a nyeles tengely csapágyát, ahhoz sajnos kell egy pár spéci fogó. Sajnos emiatt szinte majdnem teljesen szét kell szedni a váltót, ami nem kis munka. Ajánlom inkább egy másik darab beszerzését, de csak olyat vegyél amit ki lehet próbálni, nehogy ugyan az a baja legyen mint a tiédnek. Passzol a felicia váltója is, azokból hamarabb akad épkézláb darab. Kuplungcseréhez van egy-két trükköm amivel sok szívástól menekülhetsz meg, ha majd esedékes lesz a csere, kérdezz rá, és megosztom veled és a többiekkel. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ysthvaan #6309 üzenetére
A gyujtáselosztót vissza lehet tenni sok féle képpen, de ha nem húzod ki a fogaskerekes részt, akkor csak egyféle módon lehet berakni. A vezérlánc cseréhe viszont ki kell szedni. Megkeresem neked a pontos leírást, hogyan kell cserélni. Az elosztó a középső részénél is szétjön, ott asszimetrikus váágaték van rajta, azért gondolta, az eladó, h nem lehet másképp rátenni.
Nem kell kivenni a motort vezérlés cserénél, és mindig bennhagyom, csak leengedem, el kell kötni a vízpumpa szilelntjét.
Igen, a rángatás az elosztó miatt van, ha nagyon lóg a bele, akkor ilyeneket csinál.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tomasso72 #6324 üzenetére
Első körben gyertyák, gyujtás elosztó takarítás.
A szivató milyen állapotban van???, nem akad ? Ha akadós, vagy gyenge a bimetál, akkor visszakapcsol melegen is, és melegen szivatóval gyakorlatilag lefojtja a motort. Ettől is indulhat nehezen melegen. Esetleg szívhat valami fals levegőt melegen, ha a karbi talp repedt, akkor melegen még nagyomm a hézag.
A szelepeket be kell állítani, azon nincs mit spekulálni. A gyujtást érdemes belőni, vákumcsöveket cserélni ha repedeznek, utána lehet folytatni a keresést. levenni a karbi tetejét, és megnézni hol áll a benya az úszóházban, mennyire terít a gyorsító fúvóka. Érdemes kicserélni vagy takarítani a karbi fedelében a finomszűrőt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tomasso72 #6326 üzenetére
Ha ránézel a gyertyára, akkor meglátod a különbséget. A 15-ös nek a katódja ki áll a szigeteléssel eggyütt, a másikban be van süllyesztve. Miért DR? miért nem 15 yc? A DR-ben van beépített ellenállás, ami nem kell, mert a kábelban és a forgórészben is van, ha ezeket cserélted olyanra, amiben nincs ellenállás, akkor nem szóltam.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Köszi mindenkinek, kár lenne eldobni egy Special linet-t egy kis rozsda miatt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atyus77 #6357 üzenetére
Alaposan át kell tisztítanod a fékrendszert, valahol el lehet dugulva, vagy a cső, vagy maga a főfékhenger. Én a helyedben elkötném a csövet a főfékhengertől és átfújnám, mindkét irányból, ha nincs benne semmi kosz, akkor sajna a főfékhenger lesz a ludas. Érdemes a fékhengert is megpumpálni, csak valamibe fel kell fogni az anyagot, vigyázz vele, mert megeszi a kezed, meg a festéket is.
Utána alaposan légteleníteni, mindegyik keréknél.
Ha a nyeregben szorulna a dugattyú, akkor nem engedett volna fel a légtelenítő meglazítása után, így ezt kizárnám.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Szegény verda átesett valami súlyos tuningon.
-
Mágus2
Közösségépítő
Teljesen megértelek, itt is megy reggelente az extrém adrenalin sport, ugorjunk ki minden elé. Gyalog én mindig figyelmes vagyok, de sokan rá se bagóznak, h valami jön. A gyalogosnak a zebrán előnye van, de kötelessége is van szétnézni, h mindenki meg érkezzen állni. Nem ér 2 méterrel az autó elé ugrálni. Látom emiatt kaptad fel a vizet te is, nem mellékesen teljesen jogosan. A puhatestűek is vigyázhatnának a puha testükre, de ha mégis megtörténik a baj, azért mindig az autóst veszik elő, ne legyen + 1 indok a szivatásra, ezért érveltem a nyársaló ellen.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #6391 üzenetére
Félek,h ez a fogyasztás az ára,annak, h a gáz ne menjen a teljesítmény rovására. A skoda motorok soha nem szerették a gázt, ahány skodát én gázzal vezettem, mindegyik gyengébbnek érződött gázzal, és nem kicsit.
Ha elszegényíted jobban a keveréket, akkor beéghetnek a szelepek, így is elég száraz a gáz, a benzin jobban hűti a szelepeket, mint a gáz. Csak óvatosan piszkáld a rendszert.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Kollégák, ez mi a f...sz?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #6520 üzenetére
Az a baj, h a szomszédos országok tanulnak egymástól, itt is bevezették a regisztrációs adót(teljesítmény alapú) Támogatják a gyenge autók elterjedését, mert az a koncepció, h a gyenge autó kevesebbet fogyaszt. Adnék én alájuk 1.0 MPI fabiat gázzal ,de nem LPG, hanem a kiput a szellőzőbe direktbe. Az szép lassú halál lenne ezeknek. Kár is boncolgatni a témát, mert csak felhúzom magam. Ha így megy tovább a favorit megy a levesbe az octi meg repceolajjal fog menni.
1,4 euró itt a gázolaj, a benzin is ekörül mozog, hát a f"szom meg egy csokor ibolya nem kéne nekik?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Szia, gondolom a kulcs kapcsolóhoz nem jut elég áram. Első körben az akksi pólusaitól indulva meg kell dörzspapírral kicsit pucolni az összes érintkezési pontot. A test pontokat is ,indító motor kábelét, a motortértől haladj az utastér felé. Ki kell venni a biztosíték táblát és megvizsgálni a biztosíték tábla hátulját, érdemes átforrasztani a biztosíték tábla forrasztott részeit. Ezeket a képeket nézd meg. Láthatod a hátlapon az átforrasztott részeket, valami hasonló baja van a tiédnek is.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Megosztom veletek is, aki még nem látta, kötelező darab.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Marczi80 #6552 üzenetére
Ha nem jár a motor, nincs rásegítés, ez rendben van, így kell lennie. Ha fékezénél elkezd majd fulladni a motor, akkor kezdhetsz aggódni. (alapjáraton üresben gurulva fékezésre leáll)
Nekem amikor átszakadt a rásegítőben a membrán, fékezéskor a rásegítő nyomta visszafelé a fékpedált(még jó , h én voltam az erősebb). Azt a 100km-t nem kívánom senkinek, amit ezzel a hibával tettem meg.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atuska75 #6560 üzenetére
Rádiód van? Húzd ki a biztosítékát, és tedd vissza a sarut, ha nem fog szikrázni bingó. Nekem egy hasonlóan halálozott el, hibátlanul működik most is a garázsban. Fél ampert fogyasztott nyugalmi helyzetben kikapcsolt állapotban. Egy hét állás után már nem forgatott az indító. Ha mégsem ez lenne, akkor a generátor is okozhat hasonló gubancot, utána ezt kösd le, ismét sarus, szikra próba.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #6575 üzenetére
Akad a cucc, én szoktam rendszeresen kenni. az jót tesz neki.
Más:
Ma elég kellemetlen élményben volt részem. Apum favija. 1.3 BMM special line(központi injektoros). bedöglött az út közekén kb. 40 kmre otthonról, a tajga kellős közepén. Szerencsére nem voltam messze. Minden kísérlet ellenére halott maradt. Benzin volt, nyomott az AC, csak épp egy szikrát sem adott. Egy óra pucolgatás és keresgélés után feladtam a harcot. Az octim hazahúzta.Otthon kimértem mindent, és a gyujtó trafó hirtelen halála okozta a leállást. Estére vettem egy bontottat, és az első pöccre feléledt. Ami eléggé zavaró, h amikor vettük, ez előző tulaj figyelmeztetett, h új benne a trafó, mert megállt az autó alatta. Egy évet bírt az újHa van valami ötletetek, mi nyírhatja ennyire a trafót, kérlek ne tartsátok magatokban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Elemlámpa, zseblámpa
- DIGI kábel TV
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest