- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Opera böngésző
- Amazon
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Synology NAS
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz potyi23 #9356 üzenetére
Kuplubgot ne fotó alapján állíts, hanem emeld meg elől az egyik oldalt. Ülj be valaki forgassa az elsőkereket, te meg tedd sebességbe, és lassan engedd fel a kuplubgot. Így pontosan meg lesz, hogy hol fog. A fogáspont a félig kinyomott pedál alatt legyen. Cseréltél kinyomó tárcsát és csapágyat is?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz donathi #9377 üzenetére
Van a tank tetején egy szellőztető cső, az neked le van esve gondolom, vagy túl mélyre kötötték(ala natűr szellőzteti a tankot a légkörbe, vékony átlátszó cső), amiatt ha a tartály torkába is tankolsz, az elfolyik. A másik tipp a harmónikacső a tankbetöltő torok és a tank között, jobb oldalon alul megtalálod a tankon, azt is ellenőrizd! Robbantott ábrát csak este tudok küldeni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz donathi #9379 üzenetére
Itt a kért ábra, a 32 ill 33 számmal jelölt csöveket kell ellenőrizni. és
A korai típusokon csak így lóg a szabadba a 32es cső, azt szokták a betöltő torokhoz erősíteni, hogy magasabban legyen mint a tartály teteje, meg persze olyan helyre ahová nem veri a kerék a sarat és a vizet.
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz vecsepapa #9436 üzenetére
Milyen kiadás? a legrégebbin az anya egy része a tengelyen egy vágatékba volt belehajtva, hogy ne lazuljon le, ha ilye, azt ki kell hajlítani, másképp nem lehet megengedni, ha sima lepított anya, annak engednie kell, csak gyenge vagy.
Ja, rendes menetes..
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #9473 üzenetére
Nem tudod elrontani, ha beleesik, akkor ki lehet halászni egy olyan széles csavarhúzóval, mint a tengely amire a fogaskerék felül, de amúgy én még nem láttam olyat akinek ezt sikerült volna beleejtenie, szóval tart ott a fogaskerék, ne aggódj.
Ha ki akarod venni, kitekered a rögztő csavart(9-es kulcs) és azzal a fém villával eggyütt megcsavarod az egész kihajtást jobbra-balra, közben húzod fölfelé, simán kicuppan.
-
Mágus2
Közösségépítő
Pedig más az időzítése az MPi motornak, mint a BMM-nek. Az elején ítram, amikor motort kerestél, hogy ez nem ilyen egyszerű. Legalább már látod te is.
A gyujtás alapbeállítása megtörtént? A fővákumcsövet is meg kell nézni, ami a szívótorokról megy a fékrásegítőre, illetve a gyertyák is lehetnek, más gyertyát használtak az MPI motorban, de neked a BMM gyujtásrendszere van, szóval ahhoz kell gyrtyát választani. Nem szeretem az ilyen lego edition feliciákat, mert a hibalehetőségek kombinációja végtelen. Értelmesebb lett volna bele való motort vadászni, bedobni kb 2 óra és már régen használhatnád. Kívülről hasonlítanak a mocik, de a lényeg belül van
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ramsess #9504 üzenetére
Gondolom a relét megtaláltad, a vészvillógó kapcsolójához van rögzítve a középső légbeömlők mögött.
Ide menne gondolom a ledes. A régi relé száma megvan?
Vannak ledes izzók aamelyekben van beépített ellenállás, és nem kell tökölni a relékkel, csak bedobod és megy, erre felé indulnék. A favi elektromos rendszere már magában sem egy stabil szerkezet, és ha még megbolygatják, akkor csak romolhat a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
+1
Engem is zavarnak a ködlámpások éjjel, tiszta időben. Mondjuk a DRL is zavar éjjel.
A faviban NARVA 90/100W-os izzó van. Természetesen regloszkóppal beállítva, hogy ne vakítson, de ha valaki elfelejti használni a magasságállítást, vagy fenn felejti a refit, elég kerményen büntet akár egy villantás is.
A másik skodriban Osram nightbraker van, annak is utána kellett állítani, mert vakított. Most jó, látok is vele, meg a többiek sem panaszkodnak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Smoker84 #9588 üzenetére
Így is lehet ellenőrizni, de nem mindegy melyik végébe fújtál bele. Van benne egy visszacsapó szelep. Csak egy irányba engedi a levegő áramlását, a fékrásegítőtől a motor felé. Ha a szívócsonknál lévő végét befgod és a másik végébe belefújsz, és nem szelel sehol, akkor jó. Ha fordítva csinálod, akkor csak a visszacsapó szelepig ellenőrzöd a csövet, a szelep mögött ettől még lehet szakadt.
Szerintem a cső jó, a biztonság kedvéért ellenőrizd úgy ahogy írtam, ha jó és nem ereszt, akkor a fékrásegítő adta meg magát. Nekem is anno az ment tönkre.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Smoker84 #9615 üzenetére
Ezen ne spórolj, mert tologathatod, ha nem indul, és ha elmegy a lendkerék, akkor a megspórolt pénzt 3x rádobod a lendkerék és az önindító javítására.
Akkor meg pláne ne kockáztasd az új lendkerék életét. Te tudod, de ha utána számolsz, meglátod, hogy igazam van. 30 euró egy patent felicia önindító használtan. Annyit megér, és tudod, hogy utána rendben lesz. Favoritos meg 15 euró.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Marczi80 #9661 üzenetére
Nekem valami hasonlót művelt. A cseredarabnak is ugyan az a baja volt, mint a réginek. A csatlakozási pontokat megcsiszoltam, és jó lett. Az indító motoron van az elektromágnes, no a 2 anyát le kell venni, megcsiszolni a csavart, a kábel szemének mindkét oldalát, akkusarukat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Battlefield 2042
- Elektromos autók - motorok
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen