Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KisCobiii #9695 üzenetére
Olajgomba nem olajos? Ha átszakad olajos lesz a kábel csatlakozásnál. Mérni kellene egy olajnyomást, ha biztosra akarsz menni. Nem híg az olaj, a benzinpumpa mebránja OK?(az szokta telenyomni benzinnel az olajat, felhígul, és kezdődik a tánc)
Mindenképp ellenőrizni kell, mert kár lenne a motorért.
-
Mágus2
Közösségépítő
A favi jobban megy, erősebb is.
1.3MPI 40kw van apunak. Nyomatékosabb picit, de a favi 136-os motor. A dombokon jobban tartja a sebességet a felicia, de ez lehet a rövidebb váltó miatt is, a gyorsulás is jobb picit, de érzetre a favorit könnyedebb, élesebb motor. A felicia padlógázra csak morog, a favi legalább megindul.
-
Mágus2
Közösségépítő
Urak, egy kemény favoritos nap után vagyok. Jelentem átmentünk a műszakin csont nélkül. Reggel azért rendbe szedtem kicsit a gépet. Kapott egy új talpas gömbfejet, kézifék zsinórt, új fékolajat, meg egy oldalsó irányjelzőt.
Sok mindennel találkoztam már, de amikor az utángyártott indexet lekaptam, levettem a búrát a beszereléshez, a földbe gyökerezett a lábam.
Na, erre varrjatok gombot. Ez kínai:
Megforrasztottam, egy darabig jó lesz, de egy darabig nem lehetett velem beszélni.
Sajna felületi korrózió ütötte fel a fejét 4 év után. Az olaj is csöpög a motorból Átereszt a nyomásérzékelő gomba. Ezt még cserélem, aztán remélem sokáig jó szolgálatot fog még tenni a favi.
A környezetvédelmi simán ment. A fülemre hagyatkozva 1,069-es lambda értéket állítottam a karbin a vizsga előtt a parkolón.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Jah, nem is meséltem: apósom rajta felejtette a tompítottat a favin, akku csutkára merült. Most beszerelésre került egy csipogó, ami jelzi, ha rajtamaradt a világítás. Komoly szerkezet, letépi az ember fejét, amint leveszi a gyujtást, ha előtte nem kapcsolja le a lámpákat.
-
Mágus2
Közösségépítő
Mivel elég sokan kérdezték, hogy hogyan kell ellenőrizni a favoritban a váltó olajszintjét, ezért csináltam egy rövid videót.
Összesen 1 csavart kell kicsavarni, amire eredetileg egy 9-es kulcs kell, de mivel nincs sok hely táncolni azon a részen ,és kicseréltem a csavart egy sima csavarhúzósra.
A másik probléma a favoritoknál a sebességmérő pulzálása, vagy teljes hiánya. A gondot a képeken látható alkatrész kopása okozza. Emiatt a zsinór teljesen lecsúszok a váltó irányába és alig ér bele az órába.
Első képen az a helyzet látható, ahogyan működnie kellene, a második kép pedig a kopás miatti állapot, látszik, hogy a tengely mennyivel beljebb kerül a váltóba. Ez a darab kb 300 000k km-t futott. Utána teljesen megadta magát, persze 180 000-nél már egyszer javítottam, de az a rész is lekopott.
Remélem segít valakinek.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atyus77 #9806 üzenetére
Ja, és tudod mi a lényeg, hogy amelyik motor kopott, abba önthetsz akár mézet is.Ott motorgenerál kell, nem vastagabb olaj.
Ha egyszer egy motor jól működik a normális olajjal, akkor nem értem miért ne lehetne beletenni? Ugyan ez a motor van a fabia 1.4 MPI -ben ahol a 0w 40 is engedélyezve van.
Csak kevesen tudják mi a különbség az 1.4 MPI meg az 1.3 favi törzsmotor között, de elárulhatom, ugyan az a furat, csak nagyobb a löket, a gyártási technológia változatlan, ugyan olyan 3 helyen csapágyazott a főtengely(az 1000 mb óta a skodánál a fábiáig használták a konstrukciót), a felhasznált anyagok megegyezőek. a befecskendező rendszerbe most ne menjünk bele, annak nincs köze a kenéshez.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha tényleg nagyon jön, persze ezt érezni kellene nekem is, akkor kompresszió mérés. Utána kompersszió mérés 1 deci olajjal minden hengerben, ha olajjal ugyan annyi, mint olaj nélkül, akkor a hengerfej kopott, ha nő a nyomás az olajtól, akkor gyűrűk, hengerfal lesznek a fő gyanúsítottak. Bizonyos mértékű kartergáz normális.
-
Mágus2
Közösségépítő
Emberek, átszakadt az én olajgombám is.
Naná, hogy megszívtam a vásárlást.
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem tudom, hogy mágus bácsinak milyen motor van bent, de az a nagyon meghízott gomba kell bele.
90-es 136L[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Peti197412 #9847 üzenetére
Menet közben, fordulaton megáll az élet? Vagy csak alapjáraton?
Szikra van ilyenkor, ha indítani próbálod?
Ha van szikra, akkor az üzemanyag ellátó rendszer lesz a hibás valahol. Karbi mágnes szelep, tank szellőztető....
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Peti197412 #9850 üzenetére
Az baj. Vedd ki a hátsó ülést, kösd le az úszóról a visszafolyó csövet, úgy fújd át. Ha úgy rendben, akkor úszó ki, megnézni mi a pentagon van benne.
Jó hogy a szemén nem folyt a benzin a karbinak. Az AC 50 litert pumpál át óránként, ami azt jelenti,hogy egy óra alatt megforgatja a teli tankot. De csak akkor, ha a visszafolyó is akarja.
Még valami, szerinted hol van a visszafolyó cső?
Ami megy a tanktól az AC ra, az a bejövő ág, ami az ACból a karbiba megy az is még a bejövő, és a karbiból megy egy acél csőre a visszafolyó, azt nem tudtad átfújni?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs