Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lepke74 #2870 üzenetére
Szia,
Nekem is volt hasonló gondom, meg kell kenni a fogaslécet a volánműben. A volánmü jobb és bal oldalán a gumiharangot kibiztositani, és megkenni alatta a fogaslécet grafitos zsirral. Vigyázni kell a gumiharang szoritógyürüjére, mert müanyag és könnyen törik. Miután elhúztad a gumit ki kell forditani a kerekeket az ellenkező irányba, mint amelyk oldalon dolgozol. akkor szépen kitolja a fogaslécet, megkened, és egy párszor átforgatod jobbra és balra. Leg jobb ha fel van emelve a kocsi egész eleje, h gumiabroncsok ne kopjanak, sérüljenek az egy helyben történő forgatástól.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Sanyo91 #2872 üzenetére
Normáis dolog, 6,5 barra van kalibrálva a túlnyomás szelep az olajpumpán. Szóval ha fel is menne 6,5 barra, akkor sem történhet baj, mert kinyit a szelep és csökken a nyomás.
Az olajnyomás egyedül akkor okoz gondot, amikor alacsony. 0,7 bar alatt, ott már világít a visszajező lámpa.
-
Mágus2
Közösségépítő
Gratula. Rá se ránts a szerelőre, Mig ő 3 autót lecserél, a te favoritod még mindig ugyan azt fogja tudni. A te verziód sajnos a fogyasztásra lett kihegyezve, szóval nem egy rakéta, cserébe nem fogyaszt sokat. Ha jól tipelem akkor neked az eco tronic verzio lesz 43 kilowattal. Tény h senki nem ért hozzá. Még az sem aki azt hiszi, ezért aztán mindenki lehúzza, pedig ha rendesen be van állitva, akkor kivisz a világból. Ja és motorfék üzemben már ez sem eszik
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Nyitrán voltam az autó kiállításon. Megmustráltam az új skodát(Vision D) Ami a legendás Rapid utódja lesz, visszatérnek a keret nélküli ajtókhoz . 7 lakat alatt őrizték, nem lehetett beülni, vagy megfogdosni.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Hali.
Minden attól függ, mennyit szánsz rá, és mennyire vagy ügyes, mert azzal sokat meg lehet takaritani.Ha nem akarsz sokat szivni, akkor a legutolsó kiadásu favorit fekerte belsőjét teszed bele.
Kicsit igényesebbek megpróbálkozhatnak a felicia müszerfalával, de ott lesznek nehézségek:
Le kell gyártani a rögzitőfüleit, ellenállás kell a benzinszint mérő és az óra közé, ki kell cserélni a lendkereket feliciásra és a belecsavarozni a fordulatszám jeladót a váltóba, mert a favorit a gyujtótrafóról veszi a fordulat jelet, a felicia meg a lendkerékről. Kormányrúd és kormány is kell, meg ajtókárpit +szőnyeg.Ez csak ami hirtelen eszembe jut, a cshek nagy előszeretettel csinálnak ilyesmit, utánna nézhetek pontosan mi kell hozzá.
Én vettem felicia plüss üléseket, az is feldobta az utasteret, a többit meghagytam a favoritból.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Hello mindenkinek!
Megérkezett a nyirkos ősz. Elosztó fedeleket, kitakaritani! Gyertyákat megpislogni! Sok kilómétert! -
Mágus2
Közösségépítő
Cseréld le a fékolajat, és próbáld ki, h milyen, az h keményedik a fék, lehet a rásegitő kezdődő hibája is.
Ha levegős akkor félre húz, megnő a pedál útja(később fog), csökken a fékerő.
Az igazat megvallva mindenképpen érdemes légteleniteni, ha meg már ugyis piszkálva lesz, akkor fékolajcsere. Igy egy jó darabig biztos lehetsz a fékben, az nem játék.
Ha továbbra is keményedik akkor a rásegitőt is cserélni kell.(álló motornál nem baj h kemény, de ha beinditod a motort, puhulnia kell)
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem kell h szivárogjon, a szint csökken a fékbetétek kopásával. Én cseréltem, nekem nem szivárgott, egyszerüen átszakadt a mebrán, ami nem kis melót okoz a vezetőnek, mivel ahelyett h felkeményedett a pedál, visszafelé nyomta a féket a fékrásegitő fékezésnél. Igy mentem vele 100km-t, nem volt élvezet. Az eredeti alkatrész 60euro volt. Azota jobb mint az új, bár a főfékhengert is lecseréltem.
-
Mágus2
Közösségépítő
Meg kell tisztitani a szénkeféket, meg a forgórészen a barázdákat. Nem nagy meló, csak sok türelem kell hozzá, mert ha kihuzod az inditó forgórészét, akkor mind a 4 szénkefe kiugrik a helyéről. Na azokat nehéz visszatenni, amugy tisztitás után jobban teker, persze érdemes megcsiszolni minden érintkezési pontot a bendixen is.
Lehet venni felujitó szettet hozzá. (4 szénkefe, bronz persely, alátét, meg a fogaskerék a rugóval) kb 10euro, bár 40ért lehet venni használt felicia inditó motort, azzal nem lesznek gondjaid.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ugyan az a karbid van mint nekem. Ez jó kezdet. Szép tiszta a motorod. Volt valaha tisztitva a karburátor? Lehet szét sem kell szedni, elég ha leveszed a csövet ami a benzint szállitja a kis müanyag tartály és a karbi között. A karbi csatlakozásában van 1 kúp alakú szűrő. azt egy bele való facsavarral ki tudod húzni. ha tiszta a szűrő, akkor tiszta a karbi is. ha félig el van tömődve, akkor érdemes kipucolni a karbit is. Hihetetlen mennyire koszos tud lenni az a kis alkatrész. tisztítás után plussz 5 ló. Majd jelentkezz, ha megnézted.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Darkmind #3035 üzenetére
Az elosztó fedél mindig párás, Kérdés mennyire ég rá a pára a 4 kis érintkezőre. én havonta tisztitom, kb fél évente cserélem, de mondjuk sokat is járok vele. Próbálj ki egy dolgot:
Mielőtt beinditod hosszabb állás után pumpáld meg az AC karját -már ha van rajta, az ujabb tipusokon nincs. Ha utánna is fennáll a jelenség akkor gyertyák, elosztófedél, kábelek.
Ha elmulik a gond apumpálástól akkor kinéz egy AC takaritás, vagy felujitás.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Hello Mindenkinek,
Tegnamp az a megtiszteltetés ért, h kuplungot cserélhettem egy ismerősöm feliciáján.
Szeretném megosztani a tapasztalatokat, mivel a felda 1.3-as lxi volt (BMM) 40kW, motorikusan ugyan olyan, mint az utolsó szériás favorit.
Nem volt egy leányálom, sajnos 3x kellett levennni a váltót, mert nem akart összeülni az új kuplunggal. Aztán megfestettem a titkát.Ugy kell összeilleszteni a váltót a kuplunggal, h a kinyomótárcsa teljesen meg kell h legyen engedve. csak kézzel kell becsavarni a csavarjait és az inditó motornak kivágott nyiláson keresztül kell utólag meghuzni mindet.6 röpke óra alatt végeztem.
A régi drugcsapágy 3 darabban volt széthullva és a kinyomótárcsa 7 foga le volt morzsolva vasreszeléknek.
Ha valakinek kell, pontos útmutatást is irhatok.Üdv.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nekem ugyan ezt müvelte a favorit, néha azzal izesitette, h ugy beragadt, h meg kellett lazitani a dobot, h felengedjen, de csak akkor ha egy hétig állt behúzott kézifékkel. Le voltak kopva a betétek, és valahol a vas hozzárohadt a dobhoz, ha eső után leállitottam egy hétre. Nem kellemes ha siet az ember, főleg, h ugy érkezel meg mint aki egész nap szerelt, (olajosan, porosan)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen