Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
A csapágy hobáját nem nehéz megállapitani, felemeled az egyik oldalt, 3.ban felpörgeted a kereket vagy 70-re és leállitod a motort, majd kintről lehet hallgatózni. Vagy csapágy, vagy külső féltengelycsukló. A csukló nem búg, hanem alacsony fordulaton kattog, ropog, ezt kitekert kormállyal érdemes hallgatni. Búgó hangot és vibrációkat tud okozni a lelazult kiegyenlitő súly a hosszabb féltengelyen, talán 92-től rakta rá a skoda, csavarozva és ragasztva van, ha elenged a ragasztó, akkor nagyon tud hangoskodni.
A lemezhang meg lehet egy meglazult takarólemez a motor körül, a jobb oldaliból 3 darabot vesztettem el, azóta nincs.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Csak 1 oldalt kell megemelni, mivel van diferenciálmü, nem fog elszaladni az emelőről. Mintha kereket akarnál cserélni, csak alá kell támasztani a kocsit biztonság kedvéért valamivel az emelőn kivül is. Jobb ha ketten vagytok, 1 'vezet' , a másik hallgatja.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Helló, ha valamit számít a véleményem ,akkor azt javaslom, h szerezz be egy eredeti 90es favoritba való kapcsolót. A feliciásat csak akkor javaslom, ha jártas vagy egy kicsit a forrasztásban, elektromos dolgokban, mérésekben.
A feliciás [link]
a favoritos meg [link]Na, ha hozzá tudsz jutni bontóból feliciáshoz, kábelköteggel együtt, akkor nyert ügyed van, csak a megfelelő kábeleket kell összeforrasztani, és kész is van, persze meg kell oldani azt is, h automatikusan kikapcsoljon az index amikor visszafelé húzod a kormányt. Szerintem nem éri meg sem a befektetést, sem a fáradságot, az eredeti favoritos kapcsoló olcsóbb, és plug and play -értsd, nem kell vele 2 napot szívni. Ha mégis a feliciás mellett döntesz, minden csatlakozónak száma van a kapcsolókon, csak azokat kell összepárolni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Szláj74 #3328 üzenetére
Azt h alig hallhatóan kattog, megértem, mivel a felicia, reléje a biztositékszekrényben van. a favorité, meg a középső légbeömlő alatt. De amiről itt szó van az nem a te favoritod, amo már majdnem felicia. Látom nem túrkáltál még a 90esek elektromos rendszerében ami a 120-as skodrihoz van közel, a tiéd meg a feldához.
Nem ugyan az a meló 90-esen vagy 92, estleg 94-esen. Teljesen más a bisztositékszekrény.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Helló,
A szivató müanyagpöcköt le tudod fényképezni, mert lövésünk sincs mire gondolsz, ez egy elég bonyorult karburátor.
a fűtés csak akkor működik rendesen, ha a termosztát nyitva, és a fűtés csapja is nyitva, máshol nemigen tud eldugulni. én csak 2 fűtés csőről tudok, 1 bemeneti és egy kimeneti. Ha a szellőzésre gondolsz, akkor meg ellenőrizni kell a szellőzőrendszert.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A 10 literes fogyasztás sem ritka, teljesen rendben van, ha sok a hidegindítás.
Ami a volánművet illeti. a gumiharangok alatt kell a fogaslécet megkenni, meg a féltengelycsukókat, gömbfejeket.A fogaslécet úgy találod meg a legkönnyebben, h ahhoz van csatlakoztatva a komány-összakötők. 2 oldalon a vízszintes gömbfejben végződik.
-
Mágus2
Közösségépítő
Simán, kérdéses, h mikor volt cserélve, és milyen olajat akarsz beletenni. Elég rossz tapasztalataim vannak váltóolajcserével. Csere után a hajtott tengely csapágya morogni kezd hidegen, ha még soha nem volt cserélve, inkább ne is cseréld, vagy csak az eredeti CASTROL olajjal. Drága mulatság, de ha nem azt az olajat fogod beletenni, szinte biztosan megszólal v váltó.
Kiengedni alul tudod, este küldök képet. Feltöltni a sebességmérőt kell kivenni, ellenőrizni is ott lehet a szintet.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Sanyo91 #3363 üzenetére
Én sem mindegyikbe teszek Castrolt, csak aminek nem ismerem az előéletét. Jobb az óvaosság. A sajátomban megvétel után lecseréltem. Eredeti töltet votl benne 180 000km után.
Csak a viszkozitást néztem, a márkát nem. Lefetyelt is a csapágy benne hidegen, olyan hangja volt, h szégyeltem vele a lámpánál állni, de ha bemelegedett az olaj akkor már nem, nyáron semmi, ősztől tavaszig meg majd' szét hullott, úgy búgott. Meguntam, és vettem egy bontott váltót valós 40 000km-vel. Abba önthetek amit akarok, csendben van. Lehet, h a futás sem mindegy. -
Mágus2
Közösségépítő
Majd egyszer ezt is kipróbálom egy favorittal, ha sok időm és pénzem lesz A videót tessenek megpislantani az urak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Marczi80 #3421 üzenetére
Az a nyák fogyóeszköz, végigolvastam. Bár amit nem nagyon értek, az a generátorod által termelt áram. Feszültségnek kb 14,8 voltnak kellene lenni teljes fordulaton. meg 60A va nem volt cserélve a generátor. A feszültségszabályzónál kezdeném a mérést. Beinditod a motort és az akumlátoron megméred multiméterrel a feszültséget, ha esetleg 15V felett lesz, akkor nincs letestelve a generátorod, vagy elszállt a feszültségszabályzó.
Ha ezek rendben vannak akkor lehet spekulálni a műszeregységgel, addig fölösleges.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Marczi80 #3441 üzenetére
Akkor meg is válaszoltad a kérdést. Nem kell tenned semmit, szerintem most van rendben a rendszer. Ha a felénél van a mutató az az üzemi hőmérséklet, ha rendesen fog üzemelni a fűtés, akkor nem is fog fejjebb menni soha. Nem tudom a 92-esnek milyen az eleje, de a 90-esre télre van egy felpattintható müanyag ami kevesebb hűtőlevegőt enged a hűtőre. Ha emlékeim nem csalnak a 92es egy teljesen zárt első maszkot kapott, arra nem kell semmi, h jól fűtsön.
Én nyáron át szoktam mosni a rendszert desztilált vizzel, mert elég sokáig rozsdás volt a viz a motorban.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Marczi80 #3443 üzenetére
Pontosan, kiengedem a régit, felöntöm desztilált vizzel, és 2-300kmt megyek vele aztán megint lecserélem. Kiengedted a levegőt a rendszerből?, Apumnak ugyan ez az eleje van, neki le szoktam takarni télére a két szellőzőnyilást. Egyszerüen leszereled és valami régi gumidarabot, belevágsz, majd nagyon vékony dróttal, vagy müanyag szalaggal rögzited. ha csak azt a 2 nyilást zárod el a motor nem fog túlmelegedni, viszont a fűtés összehasonlithatatlanul jobb lesz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Marczi80 #3465 üzenetére
Helló, a vizpumpa nem tud eltömődni, legalábbis még nem láttam olyat, Az más kérdés, h ha valaha meg volt főzve a blokk, akkor le tud lazulni a tengelyről a kelep. Ez mindenképp termosztat gyanús. Én a helyedben egy új termosztáttal kezdeném, akkor legalább belenézel a rendszerbe, és rögtön látni fogod, van-e lerakódás. Nem nagy invesztició, és ártani biztosan nem fog.
-
Mágus2
Közösségépítő
Nincs értelme olajszűrőt cserélni olajcsere nélkül. A használt olaj rögtön összekoszolja, hacsak nem olajcsere után áll a kocsi. Ebben az esetben nem kell tartanod semmitől, letekered a régi szűrőt, feltöltöd olajjal az újat, és felteszed, miután beinditottad és felépült az olajnyomás, leállitod, vársz néhány percet és feltöltöd a max jelzésig. Nem fog sok olaj kijönni a cserével, mivel szinte sz összes olaj a kádban lesz, a max szint az olajszűrő nyilása alatt van. Csak annyi olaj fog kifolyni, ami a szűrőben volt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen