Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Bocsi a dupláért. Telóról vagyok és lefagyott.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #6616 üzenetére
Most a melegben hamar kinyit, télen meg az lesz a probléma, h nagyon későn nyit ki. Szerintem ez a meleg is betesz neki. Reggel próbálkozz vele, amíg még nincs annyira meleg, ha akkor jó, én a helyedben nem babrálnám. A túl szegény keverék szokott hasonló tüneteket okozni nekem, de mióta jó dús, 550-es alapjáraton sem fullad le.
-
Mágus2
Közösségépítő
Öregszik benne a gumi miembrán rendesen, most kezdenek ezekben a 18-20 éves gépekben elszállni ezek az alkatrészek. Én 2 éve cseréltem, jobb lett a fék, mint a 8évvel fiatalabb felicián. Érdemes ilyenkor a főfékhengert is cserélni, akkor biztosan nem kell egy darabig a fékhez nyúlni. Összesen kb. 100 eurós beruházás a jövőbe, a biztonság érdekében. 30 a fékhenger, 70 körül van az eredeti fékszervó.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atyus77 #6634 üzenetére
Gyakorlatilag nem egy agyműtét. 2 emelőre lesz szükséged, egyik jó ha hidraulikus.
Felemeled a kocsi elejét, lekapot a kereket, picit aláemelsz az alsó villa alá, és megengeded a csavart ami felül van a lengéscsillapító tetején. Leveszed a tányért. Ha ez kint van alul elkötöd a másik csavart ami az alsó gömbfejet fogja a kerékagyba. Kihúzod a talpas gömbfejet az agyból (lefelé kell nyomnn a villát). Ezután annyira leesik a felfüggesztés, h simán kiveszed a csapágyat felül. Kicseréled a csapágyat és jól megkened gépzsírral a kis tányérkét ami a csapágyra van borítva. Visszatenni neccesebb. Én a szállítmányozásban használatos szalagot szoktam a rugóra kötni, és csavarhúzót áthurkolva addig forgatom, míg össze, nem húzza a rugót. 2 ilyen kötés egymással szemben tökéletesen elég. Ha nem húzod össze a rugót, akkor nem lehet visszatalálni a lengéscsillapító tengelyével a csapágyba. Összehúzott rugóval gyerekjáték, csak rápakolod a tengelyre a dolgoat és mehet is vissza a felső tányér az anyával, Alul a talpas csavarja is vissza és készen is vagy. Amikor el lesz kötve az alsó talpas, óvatosan mozgasd a kerékagyat nehogy kihúzd a féltengely csuklóját(a külsőre és a belsőre is ügyelj).
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A szvósor szerintem egy az egyben cserélhető. Nem itt kezdődik a baj. A gond a kopogás érzékelővel van, mert a karbis blokkban nincs helye. Belefaragni nem ajánlom.
MPI vs karbi különbségek:
Kopogás érzékelő, hall jeladó, fordulatszámmérő, nincs elosztó, csak trafósor van a gyertyákon. nincs AC a blokkon, más vezérmű tengely, erősebb szeleprugók.
-
Mágus2
Közösségépítő
A motorcserét egy favoritban nem kell agyműtéthez hasonlítani. 2 ember kell hozzá, egyedül már nem fognék neki, mióta egyszer beleroppant a derekamba, de ketten egy vasrúddal kikapják, mint a pinty.
Ha mindenképpen MPI-t szeretnél, és úgy is tudsz motort szerezni, akkor csak dobd át. A villamos része nem okozhat neked gondot, de érdemes a kábelkorbácsot is megvenni hozzá, meg a tankot a pumpával.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz wrx-sti #6682 üzenetére
Mist javítják a kristálygömböm, de azért megpróbálok segíteni. Minden attól függ melyik része romlott el. Egy tengelyből, bimetálos fűthető rugóból, két ellen rugóból, egy lépcsős tárcsából , egy csappantyúból áll az egész.
Első körben leveszed a légszűrőt és egy padlógázzal hideg motornál bekapcsolod a szivatót. A motort nem kell beindítani. Megnézed bezáródott e a csappantyú. Ha bezáródott, akkor meg kell nézni, mennyire, ill. nincs e megszorulva a tengely.
-
Mágus2
Közösségépítő
Rossz a link. ITT a régi.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz vecsepapa #6692 üzenetére
Haldoklik az index megszakítója a középső szellőző mögött találod, első körben a lábacskáit meg kell reszelni, ha nem segít akkor csere. Esetleg a jobb sárvédőben meg kell nézni az index-et lehet víz van benne és zárlatol.
U.I miért off topik a favoritos kérdés? Minden favoritos kérdés témába vág, akkor is ha épp nem kapcsolódik az előző hsz.-hez.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #6748 üzenetére
A hüvelykiállást meg kell mérni, és ha egyenletes mindegyiknél, akkor a kiállás szerint kell tömítést venni. Több méretű tömítés is van. Ha túl egyenletlen, nagy eltérések vannak, akkor a henger alatti rézgyűrűkhöz szoktak hozzáadni, vagy elvenni.
A kiállás 0,07mm és 0,12mm között kell lennie, a hengerek közötti különbség maximum 0,04mm lehet.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atyus77 #6744 üzenetére
Valahol ereszt a rendszer, meg kell keresni, h hol. Vízpumpa, hűtő alja, csövek, ezekkel kezd, elég nehéz megtalálni, legjobb hideg motornál, egy nap állás után kutakodni, mert a forró motorról leszárad a folyadék, ha csak kicsit ereszt.
Ha valahol ereszt, akkor nincs nyomás alatt, nyomás nélkül pedig a víz forráspontja 100 fok, nyomáson 120 fok fölött van, ezért forr a víz.
Ha nem füstöl fehéren, akkor nincs nagy baj, valószínűleg kilyukadt a hűtőd, vagy elfáradt a kiegyenlítő tartály nyomástartó szelepe.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #6752 üzenetére
Vékony kiegyenlítő alátétek kellenek oda. Van egy 0,1mm-es darab, melynek cikkszáma 047103147B, van 0,14 es 047103147A , és van hajszálvékony 047103147. Ezekből kell kisakkozni a megfelelő kiállást, és a hengerek közötti eltérést. Ha nincsenek kivéve a hengerek, akkor általában nincs baj a kiállással.
Ha kint voltak a hengerek, akkor le kell szorítani egy nagy alátéttel és csavarral a hengereket és hagyni állni legalább 12 órát, utána kell mérni, mert a rézgyűrű még ilyenkor összenyomódik, és ha rögtön feltennéd a hengerfejet, egy hét múlva a hengerek alatt keveredne az olaj a vízzel, vagy kiszakadna felül a tömítés.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #6754 üzenetére
114092854 ez pl 1.6mm.
047103383 d -ennek kellene lennie az általad említett 1,48. Sajnos a vastagságot illetően van egy kis gond, ugyan azzal a cikkszámmal gyártóként más vastagság jellemzőFavorit és felicia motorokhoz egy cikkszám tartozik csak. Ha betartod a kiállásra vonatkozó megengedett értéket, akkor a sima gyári cikkszám (047103383 d) alapján vásárolt tömítéssel nem lehet gond.
Mi történt, h ennyire érdekel a téma?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz manlions #6778 üzenetére
Helló,
6- os csavarok kellenek kb 4cm hosszúak, lehet elég a 3,5 is. Érdemes valami acélosabb csavart venni. Én autósboltban szoktam bezszerezni, A Fejük imbusz és a modern műanyag betétes biztosítós anya helyett egy rendes és egy rugós alátétet használok, ez a legbeváltabb megoldás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen autót vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Autós topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs