- Windows 11
- Windows Insider Program
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Proxmox VE
- Windows 8 / 8.1
- Windows 10
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Crus
őstag
- Mert a jelenlegi metódus alapján az autópályán forgalmi akadály. 100-110-zel sunnyogás a kamionok mögött. De sajnos ezt áthozta egy rakás EV tulaj a közútra is, ahol a 90, az neki inkább 70. Rohadtul zavaró.
- Mert még mindig borzalmasan nehéz eloltani, ha kigyullad. Gyullad ki belsőégésű is nem vitás, de egy kivezényelt tűzoltóautó letudja. Ezeket meg 4 se...
- Mert páran azt hiszik, hogy megérkezett a Knight Industries Two Thousand. Elengedi a kormányt, közben mindent is csinál.
- Mert ha lerobban, a hagyományos módokon gyak. nem megoldható a mentése, csak a trailer jöhet szóba. (Autópályán kívül is létezik élet.)
- Nem annyira a veszélyességhez sorolható egészen, de a kis hatótáv mindenhol gond. Cukik ezek a behazudott 500km-ek, ami aztán télen, kisebb szélben, fűtéssel, pályán sokkolóan kevesebb.
Számomra ezek jelenleg még mindig csak ilyen városban ill. közeli települések közötti futkosásra alkalmasak. Főleg az akku degradáció és annak embertelen ára az aggasztó. Majd a Na+ ha elterjed, abban több fantáziát látok.
Ezt érdemes megnézni EV akku témában...
$60,000 to replace battery. The battery costs more than a brand new car!Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Crus
őstag
- Direkt nem csak autópályát írtam. Pályán kívül szeretnének a többiek haladni, de nem tudnak, mert ott egy forgalmi akadály, aki begyűjt egy brutális hosszú sort maga mögé. Aztán valakinek elfogy a türelme, előzne és bekerül a hírekbe. A kalapos Suzukis nyuggerek és a Wartburgos akadályok közé, most upgrade-nek, jöttek ezek. Köszönjük. (Nem.)
Nyilván nem csak engem zavar. Meg eleve borzasztó kínos, amikor egy 10x drágább autó ott égeti magát a füstölő dízel mögött szélárnyékban.- Senki nem mondta, hogy nincsenek. Azt mondtam, hogy jóval nehezebb dolguk van és több erőforrást igényel, extraként veszélyesebb is, mert a tűz jobban beindul, tovább tart és magasabb hőmérsékleten is ég.
- Maga a túlpromotált, túlhypeolt önvezetés az egyik legfőbb oka ennek. Órákig tolják, hogy mire képes és mennyire jó, majd a végén 2 mondatban odavetik, hogy igazából mégse, meg folyamatos emberi figyelmet igényel. De tömegeknek az marad meg, hogy 2 gombot megnyom és elmehet aludni, majd már aznap szalagcím a netes médiákban...
- Hát de. Itt nincs az, hogy kb. bárki megáll és segít neked odébb húzza. Amíg a trailer ki nem ér, az ott marad ahol megdöglött.
- Tele van a net a valósággal szembesülő EV userekkel, szóval nem, nem egészen tudják. Nekem mind vevőnek ezekért a 15-20 milliókért, nem a gyár által behazudott adatokra van szükségem.
Ajánlom figyelmedbe a linkelt videót, hogy mennyire apró sérülés miatt veszélyesnek minősül már a komplett autó!
Ha akarod értelmezed, ha akarod ignorálod. Mindent is lehet.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Crus
őstag
- Hamar és gyorsan merül pályatempónál. - > Kis hatótáv. - > Fárasztó várakozás a töltő mellett. - > User sunnyog. Ettől veszély ebben a konkrét témában.
- Ha kigyullad ember legyen a talpán aki eloltja. A li-ionnal van leginkább a gondom. Amíg ezeket le nem váltja a Na+, addig inkább kihagynám, szívjon vele más. Ráadásul a számaid csúnyán torzítja a valóság, hogy a belsőégésűek esetében sokszor nem gyári hiba a gond, hanem az elmebeteg szerelő, meg a garázsbrigád...
- Köszi, hogy leírtad helyettem. A Tesla rendkívül túltolta volt is belőle baleset, meg még lesz is. Jelenleg a kollektív tudatban EV = Tesla. De jogosan... mindenki őket próbálja másolni.
- Legutóbb az idén egy Leaf-et.
- A user error az az EV sajátosságaiból fakad, erre próbálnék minduntalan rávilágítani, csak ignorálod, ami szíved joga.
A videó valójában arról szól, hogy egy röhejes sérülés miatt a szakértő a komplett akkucserét javasolja erősen, amivel csak az a gond, hogy annyiba kerül, mint maga az autó! (A BMW-ket egyébként közvetlenül a VW-enek mögé sorolnám azon az 1000-es skálán, ahol ez emberiség elleni elkövetett bűnök szerepelnek.)
Egy szóval se írtam, hogy szarok. Ez egy béta projekt. Várjuk ki a végét.
Nem én mondtam ki, hogy veszélyesek. Más mondta ki, te firtattad, én leírtam pár száraz és uncsi tényt. End of story.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Hokunda
aktív tag
-
stellaz
addikt
válasz Ezekiell #142 üzenetére
Szerencsére neked van:
"A Marson valóban óriási szelek fújnak, hatalmas viharok tombolnak, porördögök húznak csíkot a talajba – de az biztos, hogy soha nem döntenének fel egy űrhajót. A szél ugyanis csak akkor veszélyes, ha elég sűrű a közeg, ami átadja az erejét. A Mars légköre a felszín közelében nagyjából egy százaléka földinek, vagyis még a 130-150 kilométeres széllökéseket sem éreznénk durvábbnak, mint egy szellőt a Földön. A könyv írója is elismerte, hogy ez a legkevésbé életszerű dolog a történetben, és a film elején láthatjó jelenet is egyértelmű túlzás, a drámai hatás fokozása, és a történet elindítása volt a célja, de ma már inkább egy rosszul sikerült hajtóműtesztet írna a helyére." -
addikt
válasz Ezekiell #173 üzenetére
Ááá, hülyeség. Szerintem a NASA nem csinál semmit. De lenne még 100 másik példa erre.
Szerk:
WOW!
Az a pasas akit linkeltem meg képtelen megváltoztatni a fals hitvilágodat, ugye? össze-vissza beszél a csóka. Ő is csak a NASA vallás követője.[ Szerkesztve ]
Mos mé, hánem? De! Vagy nem...
-
stellaz
addikt
válasz Ezekiell #179 üzenetére
Csak az a probléma, hogy te itt összemosod az űrkutatást musk nem létező mars projektjével. Musk érdeme az űrkutatás terén, hogy olcsósította az 1kg űrbe juttatás költségét. Ez közvetve hatással lehet a tudományos életre is, hiszen sokkal több kutató eszközt is fel lehet így bocsátani.
Csak ide keverni a Mars kolonizálást, meg terraformálását, pláne a cybertruck marsra való alkalmasságát teljes totális tévedés.Az meg egy másik kérdés, hogy éppen musk starlink projektje nehezíti meg az űrkutatást, mert folyamatosan zavarja a földi megfigyelő eszközöket.
-
vicze
félisten
válasz Ezekiell #218 üzenetére
Sose mondana ilyet, hisz még sose túlzott.
-
rednifegnar
senior tag
válasz Ezekiell #236 üzenetére
figyeld meg, meg lesz az oldva, ha nem hivatalosan hat okosba, be fog kerulni nehany db. persze nyilvan nem olyan mint szalonbol venni, de majd litvan meg hasonlobol honositva lesz belole. amugy se tomegtermek, kint sem.
https://player.hu/auto-motor-2/lefotoztuk-a-tesla-cybertruckot
A camera does not make art, the artist makes art.
-
opr
veterán
válasz Ezekiell #241 üzenetére
Biztos vagyok benne, hogy lesz pár az utakon is. Valami európai, de nem eu-s, megfelelően dzsunka korrupt ország rendszáma, aztán átjön vele a határon és kész. Amiatt az 50-100db miatt, ami az egész EU-ban rohangálni fog, nem fognak belőle politikai konfliktust csinálni. Hacsak nem csinál ebből bizniszt valaki paraszt, mert akkor átlép egy bizonyos lélektani határt, meglesz az első pár halálos áldozat, aztán 1-2 rövid év alatt meg is oldják. Mire vége lesz a modellciklusnak, be lesz tiltva rendesen, nyugi.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Ezekiell #243 üzenetére
Nem tudom pontosan, hogy van ez a része a dolognak, szóval simán benne van, hogy tévedek, de úgy tudom, hogy perpill úgy van, hogy ha olyan országban kap forgalmat egy kocsi, amivel ilyen jellegű megállapodás van, akkor azzal át lehet jönni a határon és használni, akkor is, ha amúgy az EU területén nem kerülhetne forgalomba. Nyilván korlátozott ideig, de erre mindig is szartak a gazdag emberek, aztán soha nem volt semmi következménye.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Ezekiell #245 üzenetére
Jaja, így értettem én is, hogy ha más nem, pár száz darab biztos lesz összevissza az EU útjain is, mert kb ennyi népre tippeltem, akinek van fuck you mennyiségű pénze, meg cybertruck szintű ízlésficama is, meg éppenhogy két számjegyű IQ-ja hozzá, hogy ennyit szívjon egy olyan kocsiért, aminek nincs gyűrődési zónája.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Automata kávégépek
- Fűnyíró topik
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Ingatlanos topic!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- EVGA RTX 3070 Ti 8GB XC3 ULTRA - bontatlan - eladó!
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 11 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- Bontatlan ÚJ IPHONE 13 mini 128-512Gb gyári független Minden Szín Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új Iphone 14 és 14 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- AKCIÓ! Új Bontatlan 2022 MacBook Pro 13" Apple M2 chip/8GB//256GB Magyar Billentyű Azonnal DEÁK TÉR
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen