- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- OpenWRT topic
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Hálózati / IP kamera
- Starlink
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- DIGI internet
- SkyShowtime
- Microsoft Excel topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz fpatrik17 #5043 üzenetére
Telefonszám azt hiszem mindig kell, tehát ügyfélszolgálaton keresztül is tudja kezdeményezni a visszaküldést (csak tudnak segíteni...). SMS-t kap a reklamációs kóddal utána. Ezt egy papírra rá kell írni (lehetőleg a kinyomtatott számlára).
Ha számla nem megoldható, szerintem megteszi a telefonszám, a használt email cím leírása (még ha nem is aktív az email) a reklamációs szám mellé. Ezt a papírt a termékhez kell csomagolni, és postán kérnie a visszaküldést az Alza-hoz. Szerintem így is ingyenes lesz.
Alternatíva a postázásnak, hogy személyesen az Alza üzletben bent az egészet el lehet intézni.
[ Szerkesztve ]
Üdv!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen