- Max
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mikrotik routerek
- ASUS routerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Windows 11
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
ÁdiBá
addikt
válasz Petykemano #28850 üzenetére
Nekem ez egyáltalán nem probléma, mindenki azt vásárol amit szeretne, illetve amire van pénze.
Nekem lehet bármilyen gyors az AMD, én a 2600K óta folyamatosan Intel választottam.
2600K-3770K-4770K-4790K-6700K és most 7700K-val gazdagodtam.
Nyilván nekem se lenne rossz ha már ebben a szegmensben előkerülnének a 6 magos processzorok.
VGA-ban szinten főleg csak nvidia.
GTX780Ti majd SLi, GTX980- 980Ti majd 1080 és most 1080Ti, úgy hogy nem túlzás ha azt mondom pár terméket kipróbáltam.
AMD-nél egyedül a 290X használtam utoljára, de nem voltam vele maradéktalanul elégedett, ez miatt nekem lehet bármilyen áttörés a VEGA, jövőre is a Voltával fogok kisétálni a boltból.[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
-
M^xx
aktív tag
Nálam egy 3930K ketyeg már 5 éve, de nem érzem, hogy kevés lenne. Áldom a napot mikor megvettem, azóta nem kell procicserén gondolkodnom. VGA-ban viszont hasonló tendencia csak nálam 70 volt a vége, a 80-as pláne a 80TI nem ért nekem annyit.
[ Szerkesztve ]
Free ts3 szerver IP:battlezone.hu
-
ÁdiBá
addikt
Volt AMD is még ezek előtt, na az volt pénzkidobás.
(#28856) rupsz 2600K és a 7700K között mennyi volt a fejlődés?!
Szerintem ne erőltessük ezt a témát, mert évek óta nem lehetett hasonló teljesítményű AMD vásárolni, így az Intel saját magával versenyzett...
Vagy szerinted FX kellett volna vásárolni, vagy valami APU-t?! Szarból fosba lépni?
NA ne...de nem érzem, hogy kevés lenne - Ez pl, sok dologtól függ, mit mikor miért érzel kevésnek szindróma.
Valaki azt mondja folyamatosan 165 - 144 FPS Gszinkronnal, valaki áhh hülye vagy?! 60 fps-nél már álom kategória.[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
-
Asbee
veterán
-
TTomax
nagyúr
válasz #45185024 #28861 üzenetére
Mert ha leírja az mit bizonyít?Mi a jelentősége?Az alapján ítélsz meg valakit,hogy mennyit költ a hobbijára?
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
-
Petykemano
veterán
Nem sok értelme van a jövő termékeiből a múltban tett összehasonlítások alapján választani. Ne azért vegyél intel terméket, mert 3-4 évvel ezelőtt nem volt alternatíva.
Ettől persze még láthatod a jelenlegi kínálatot az inteltől a magad részére jobbnak. Lehet, hogy neked nem is 6magosban hanem a 8 vagy 10 magosban kéne gondolkodnod inkább.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
ÁdiBá
addikt
válasz Petykemano #28869 üzenetére
Ahogy tapasztalom a játékokban, magas órajel 4 maggal a nyerő.
Eddig ez volt a tendencia.ÁdiBá
-
#00137984
törölt tag
A gemer PC konfigok jővőjét a sok magos CPU (6-12 mag vagy a legalább 10szál) jelenti. GPU erőben a még több VRAM és a még nagyobb sávsélesség igény. Látjuk az AMD mire ment a 32 ROP és egyéb limitek hátráltatása miatt. Videókártyák piacán nem nagy tényező, ha komoly játékra kell a videókártya, ahova ilyen sok magos CPU is kell. Konzolokban müködik a kémia, de PC-re az egyre magasabb FPS számok és a lehető legjobb teljesitménybeállitások elérése a cél. Már manapság is egy 4.2GHz-es magas órajelű i5 proci egy GTX 1060-at képes teljesen kihajtani majd minden játékban. GTX 1070-et már határesetként jellemezném, de majdnem teljesen megmozgat egy i5 egy GTX 1070-et, de néha maradhat a kártyában valamennyi tartalék amit egy 4 magos HT-s (8szál) i7 jobban kihajtana. A jővőben vagy a sok magos CPU és a 12-16GB (24GB a prémium felső kategóriában) VRAM a cél, vagy egy új megjelenésű PS5 PRO vagy egy ezzel egyenértékű XBOX (2018-ra). Jelenleg tényleg elég egy i5 magas órajelen járatva a játékra, vagy egy i7 némelyik CPU igényesebb játékra. Ha ez idővel eltolódik a 10szálas gépigény főlé, akkor ez drága játékot jelent. A "Ki tud több magot megmozgatni és kihasználni?" versenyben talán a játékok látványa is javulni fog, ami az egész PC platform árköltségét feltornázza. Nyerő a konzol lehet, mert igy két évente frissitve alacsonyabb kiadást jelent, mint egy komplett konfig fejlesztés. Igy a videókártya bányász-válság idejében kaptunk egy kis izelitőt a jővőt illetően.
[ Szerkesztve ]
-
#00137984
törölt tag
Részben találgatás a mostani trendek szerint, de nem valótlan vagy felesleges információk. Egy részét itt a PH! topikokban olvastam össze, a többit meg összeilleszthette volna bárki. Amúgy meg nem kizárólag a magok egyre nővekvő száma dönthet, hanem a mögöttes teljesitmény a játékokban, ahol az AMD Ryzen és a konzolokban található CPU jelenleg gyengébb. Ez idővel a konzolokban javulni fog és a PC-n meg kezdetét veszi megint a számháború.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert még nem próbáltál modern nyolcmagost. Az erős multis terhelésben a négynél több magnak már nagyon sima előnye van. Ezt a tesztek sosem tudják megmutatni, mert senki sem mér multis terhelést. A gyártók viszont igen, és nem véletlen, hogy hozzák le megfizethető szintre legalább a hat magot. Már érezhető a különbség a négy maghoz képest.
Azt nehéz megmondani, hogy ez merre megy tovább. Annyi biztos csak, hogy a DX12 és a Vulkan a több mag-kisebb órajel kombónak fog kedvezni. Valószínűleg a 6-8 magon megint parkolunk egy darabig, viszont ez a parkolás más lesz, mint régen, mert az explicit API-k akkor is skálázódni fognak, tehát aki 10-12-1x magot vásárol kap némi előnyt, annak ellenére, hogy mondjuk 6-8 mag már simán elég lesz egy programnak.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #00137984 #28874 üzenetére
A konzolok a köztes generáció alapján teljesen más irányba mennek, mint a PC. Az Xbox One X esetében a Microsoft az extra processzormagok helyett, inkább fixfunkciós blokkokat épített a sűrűn használt feladatokra. Tehát amíg mondjuk a PC-nél sok mag kell a rajzolási parancsok feldolgozásához és beírásához, addig egy Xbox One X-en ez mindegy, nem a procimagokat terheli vele, hanem egy erre kialakított célhardvert. Ez nem csak gyorsabb megoldás, hanem még leveszi a terhet a procimagokról is. Az a helyzet állt elő most, hogy a draw call kezelés szempontjából messze az Xbox One X a legerősebb gép azzal, hogy az MS erre célhardvert épített. Egyébként azt nem tartom kizártnak, hogy a jövőben a PC is erre megy, és akkor a procik képesek lesznek gyorsítani a rajzolási parancsok feldolgozását és beírását, de ehhez kell a megegyezés a gyártók között, és nyilván egy API is, ami ezt kezelni tudja.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Megközelítőleg sem. A szálak mögötti fizikai erőforrás mindig lényegesen kedvezőbb eredményt ad. Az ilyen SMT-szerű megoldások akkor jönnek jól, ha az egyik szál valamire vár, és akkor át lehet válltanai a másik szálra, de ez nem duplázza meg a magok számát. Többek között az ilyen megoldásokat az új konzoloknál ezért hanyagolják. Többet ér a több, de kisebb mag, mint a kevesebb, de nagyobb SMT-s opció.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#00137984
törölt tag
A régen alig 1-2 játékban és programban alkalmazott hybrid GPU használat javitana a PC játékok sebességén vagy látványos effekteket lehetne megint engedélyezni. Sok prociban ott van az IGP, vagyis egy integrált GPU. Ehez megint megegyezés szükséges a gyártók között, de a DX12 és talán a Vulkán is alkalmas lenne befogni a videókártya mellé az IGP-t ilyen feladatokra. Most ez a téma megint jegelve van egy ideje. A konzolok fejlődése miatt időnként szóba jőn. Jaguar CPU és az ARM alapú procimagok gyengék a konzolokban, de oda is megérkezhet a Ryzen idővel.
[ Szerkesztve ]
-
#00137984
törölt tag
Ez a téma részben azért foglalkoztat, mert a mostanság megjelent játékok grafikai megjelenését nem tudták kellőképpen jól ráfejleszteni a hardvereikre, miközben a hardveres erőforrásokat látszólag kihasználják. Mass Effect Andromeda, Dirt4 és lehetne néhány más játékot még idevenni... Közben meg nem látható a látványban értékelhető előrelépés (DX11-hez képest sem), de a teljesitményigény már igy is magasan fent van. A játékfejlesztők nem tudnak nagyot lépni, de a fejlődést most inkább a konzolokon látom. Egy-két új konzolos cimet mégsem tudnak majd egy az egyben áthozni PC-re, mert le kell hozni a PC szintre a játék grafikai megvalósitását. A PC-be erősebb hardverek vannak, de még mindig fejletlenebbek... ezért ez a NEXT GEN csak időnként mutatja meg magát. Mindig várom azokat a nagy izgalommal beharangozott játékokat, amik látványban és valamikor játékmenetben, történetben is alulmaradnak a PC Gaming 2017-es szinvonalától. Assassins Creed Origins és Metro Exodus talán a jobbak közé fog tartozni PC-n.
[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
New Geforce will be incremental
tl:dr
A következő geforce még nem az igazi volta (kivéve persze a V100)
A következő geforce még nem hbm2
A TSMC 12nm valójában csak optimalizált 16FFNem lényeges, hogy a cikk tartalma igaz-e. Bizonyára tényleg azt gondolja az nvidia, hogy nyugodtan ticktockolhat, mert van abban a helyzetben, mint az intel volt évekig a CPU piacon.
A lényeg ez a megállapítás:
"The dedicated follower of Pascal is now "a Pascal influenced design derived shrink down". With Maxwell architecture, Nvidia chose to optimise the GPU for better memory management. Back then, it became apparent to Nvidia that HBM and HBM 2 would not become mainstream in time for Pascal. Fudzilla already mentioned the fact that Pascal follower will not use HBM 2 memory."Vajon a Vega lesz az AMD maxwell momentuma?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
veterán
válasz Petykemano #28885 üzenetére
"Vajon a Vega lesz az AMD maxwell momentuma?"
Nem hiszem, Raja szerint sem ülnek fel a trónra Vegával.
solfilo
-
VTom
veterán
válasz Petykemano #28885 üzenetére
Én is arra tippeltem, hogy nem mennek rá a HBM2-re. Ennek szerintem az is lehet az oka, hogy az AMD bukdácsol a gyártás miatt, és szerintem az nV nem fogja ezt megkockáztatni, inkább kiad még egy generációt GDDR5X-szel, hogy tartani tudja a jelenlegi ütemet, és megőrizze a vezető pozícióját a piacon.
Egyébként nekem teljesen mindegy, hogy mit csiszolnak rajta, mit építenek/nem építenek bele, ha hozza azt a teljesíménynövekedést, amit szokott, pl. 70-es kártya = előző gen. 80Ti.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
TTomax
nagyúr
-
#85552128
törölt tag
Quake Champions (Beta 11): Benchmarks
980 Ti >>> Fury X
970 > RX 580Ez is úgy lesz AMD-re optimalizálva mint a Prey.
[ Szerkesztve ]
-
Egon
nagyúr
válasz #85552128 #28893 üzenetére
Áhhh, biztos Vegára van optimalizálva...
Esetleg nem lehet hogy régebbi hardverekhez kellett volna visszanyúlni? Az AMD időtállóbb, mint tudjuk (de nyilván kell idő, hogy kiforrjon... ): biztos jobban fut X800 Pro-n, mint 6800GT-n..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
#45185024
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Xbox Series X|S
- Autós topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- 3D nyomtatás
- Android másképp: Lineage OS és társai
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Hobby elektronika
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- További aktív témák...
- Asus RogStrix 1660TI
- ÚJ Intel Core i7-11700K 8-Core 3.6GHz LGA1200 Box (EN) Processzor
- Kingston HyperX Genesis DDR3 CL9 1600 Mhz 2x2 GB (4GB) Hibátlan memória pár eladó! Posta az árban!
- Olloclip kameralencse készlet - makró 7x, 14x 21x
- White Shark SPARTAN mechanikus magyar (red switch) gamer billentyűzet! Makulátlan! INGYEN FOXPOST!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen