Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. A bekötési modellnél a TIER_3 ki lett emelve a feature level szintekből, ahogy a PS-specifikus stencil referencia is, illetve a CR TIER_2 szint.
A Tiled Resources is ki lett ezekből emelve.Valójában ez elég bonyolult lett, de lesz egy cikk, ami táblázatokba foglalja a végleges, és még ámenre váró specifikációt.
Az a lényeg, hogy a TIER az nem egy általános dolog. Vannak funkciók és azoknak belsőleg vannak TIER szintjeik. És ezekből a funkciókból a kötelezőek vannak hozzákötve a feature level szintekhez, ezen belül is egy kötelező minimum TIER szinttel. De ezt majd egyszerűbb lesz a táblázatokból látni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Firestormhun
senior tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Firestormhun #6202 üzenetére
Ez még egy márciusi specifikációra épül, azóta már sok dolog változott. Például megoldották, hogy a Kepler TIER_2 szintre kerüljön a bekötési modell szempontjából, illetve az UAV sincs 8 slotra korlátozva, mert bevezetésre került a virtuális UAV. Igaz, az nem cache-selhető, de működni fog a kód. Emellett a Kepler shader fázisonként támogat 8 UAV-t, ezzel a modellel. Tehát amíg ebből nem fut ki, addig nem kell virtuálishoz nyúlni.
A GCN sem stimmel, mert az TIER_3-as bekötési szintű, és végtelen mennyiségű UAV-t támogat.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
daveoff
veterán
Ha már annyiszor téma itt az a "szutyok" NV Gameworks, itt egy újabb ok a társalgásra....
Batman: Arkham Knight NVIDIA GameWorks VideoLG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Locutus
veterán
válasz daveoff #6204 üzenetére
Biztos szar lesz, legalábbis ha az AMD-t kérdezik majd róla
Amúgy ahhoz képest, hogy nemigen támogatnak már állítólag AAA címeket, akkor ez mi is?
Bezzeg a sok mantle játék, amik 2 év alatt megváltották a világot. Ja nem.DX12 is jön, az nv kidobja jövő év elején Pascalt rá, pont akkor amikor már lesz értelme, és MEGINT vágnak egy nagyot az amd részesedésén. Már ha addig még marad bármennyi. A Scifi XT-re is elég erősek a pletykák, hogy a TX-et nem éri utól, de még a 980TI-t is alig a csoda HBM gyerekcipős bajai miatt. Nem értem mit töketlenkedik az AMD. Legalább 1 játékot tolnának már ki, amiben az AMD brillírozik, legalább fele annyira, mint azt évek óta szeretnék...
[ Szerkesztve ]
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz daveoff #6204 üzenetére
Nocsak, vendor-independent PhysX?
(#6205) Locutus: egy biztosan lesz, az Ashes of the Singularity tuti jobban fog menni AMD-n. A kérdés az, hogy lesz-e a játékból Stormrise part 2, vagy a technikai tudás mellett a játék is sikeres tud lenni.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Locutus
veterán
Helyesbítek akkor, lesz e olyan AAA játék, ami széles kör figyelmét élvezi? Mert én bármennyire is szeretem az ilyen Supreme Commander szerű játékokat, azért egy ilyen játék nem fog VGA vásárlási lázat kiváltani.. De válaszolok is, persze jön, az SW Battlefront pl... de DICE-nak ugye már azt se hisszük el amit kérdez, főleg aki a BF4-et ismeri...
[ Szerkesztve ]
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Valdez
őstag
válasz Locutus #6205 üzenetére
Sajnos egyet kell értsek, az nvidia minden fronton nyerésre áll nem is kicsit, a maxwell sikeres, a gameworks sikeres, egyre több aaa-s játékban nvidia logo és technológia van. A maxwellt amennyire butának mondták, kiderült, hogy okosabb mint a gcn, legalábbis ami a dx12 feature-öket illeti.
Az amd-nek az új sorozata szerintem bukás lesz, talán a fiji kivételével, az összes többi mivel érdemi fejlesztés itt sem történt csak átnevezés, nem fogja megváltani a világot (ráadásul az új széria fogyasztása is várhatóan maradt annyi vagy növekedett a 200-as óta). Nem is tudom, gaming evolvedes cím jön egyáltalán idén? -
Televan74
nagyúr
válasz daveoff #6204 üzenetére
Egy biztos,marketingben jobb az Nvidia.Bár nem írta oda hogy TX Sli -n vagy 980Ti Sli -n fut majd így a játék.És ez már DX12 -es játék?!? Nem. Végre el kellene jutni már oda,ne arról beszéljünk hogy ez az effekt fut e a konkurencia termékein,hanem arról hogy az effektekkel milyen tempóra képesek.
Nekem annyira nem jönnek be ezek az effektek, de én ha veszek is nem e miatt fogok legközelebb Nv kártyát venni.Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Locutus
veterán
válasz Televan74 #6213 üzenetére
Az ember azért vesz új VGA-t, hogy az éppen új játékkal gond nélkül tudjon játszani. Sajnálots, hogy ebben rendre elvérzik az AMD. Nem segít ezen semmilyen technoblabla se. Reményem nekem is van, hogy a DX12 változtat ezen, de annyi ígéret volt már... a jelenlegi 290X és újabb leszármazottaiban meg a TDP tartalék nem lesz meg ahhoz, hogy jelentősen jobb teljesítményt érjenek el DX12 alatt. Logikusan a jobb kihasználtság ugyanis még nagyobb hőtermelést is jelent majd, csak erről szeret erősen hallgatni az AMD is.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
daveoff
veterán
válasz Televan74 #6213 üzenetére
Azért ezek az effektek elég jól néznek ki, ilyet még nem nagyon láttunk egy játékban sem. Feltéve ha tényleg ilyen lesz. A sebességet meg majd meglátjuk, NV-vel szerintem nem lesz gond....
Azt tudom, hogy amióta NV kártyám van folyamatosan jönnek az NV-s játékok(AAA címek), és gyönyörűen megy minden, közben azt olvasom mindenhol, hogy a konkurencia kártyáin nem kevés problémába ütköznek a felhasználók. Engem az nem érdekel, hogy ez miért van így, ki/mi a hibás, ki kinek fizetett, egyszerűen jókor váltottam, és maximálisan elégedett vagyok. Most kétségtelen az NV fölénye, ha esetleg fordulna a kocka veszek AMD-t, ennyi....
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Shing
őstag
Kerestem már korábban is tesztet, de még nem találtam. (Ahol az új driverrel összehasonlítják egy új Maxwell és Kepler teljesítményét.) Pedig érdekelne, azért 20FPS különbség eddig elég durva volt.
Na de megyek mert az ilyen TTomax féle fanboyok elkezdik a 2 szavas bandába verődést és fanboykodást. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #6207 üzenetére
Ezek az AMD címei a következő időszakra: Star Wars: Battlefront, Need for Speed, XCOM 2, Deus EX: Mankind Divided, Ashes of the Singularity, Star Citizen, Mirror's Edge, Mass Effect 4, Hitman, Star Control, EVE Valkyrie. Többet nem soroltak fel. Azt nem tudni mi melyik API-t támogatja, de valamelyik low-levelt, esetleg többet is. Némelyik játék kap TrueAudio támogatást.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Hatred test GPU (az elsö Unreal Engine 4 game)
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem tudok most többről. Lehet, hogy van és még nem írták fel. Igazából a jövőben egyszerűbb lesz ez belőni. Amelyik kiadó és fejlesztő saját lábra áll, saját technológiákat fejleszt az AMD-t fogja választani. Amelyik kiadónak és fejlesztőnek ilyen kutatásokat nincs lehetősége finanszírozni azoknak az AMD nem tud mit nyújtani.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GW felé egy EA, egy Square Enix EIDOS divízió, egy Codemasters, egy SEGA nem tud váltani mert megakadályozza az optimalizálást. Nekik van erre anyagi keretük. Elég csak azt látni, hogy egyre több middleware-t cserélnek saját technológiára. Nekik nem n+1-ik zárt middleware kell, hanem kontroll. Többen rájöttek, hogy ha mindent házon belül írnak, akkor abból nem csak jobb sebességet, hanem jobb grafikát is ki lehet hozni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
válasz Laja333 #6226 üzenetére
Még azt sem lehet mondani hogy nv bérenc játék,mert se SLI,se új driver nem jött hozzá.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Laja333
őstag
Meg mondjuk azt se lehet mondani, hogy végeztek rajta bármilyen optimalizálást. Azért ne kelljen már Titan X egy FHD-hoz.
Emlékszem már, ennek volt a nevetséges "Recommended" igénye a:
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 680 or AMD Radeon R9 290X or better (2 GB VRAM)[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mivel Unreal Engine 4-ről van szó, így nyilvan nem lehetséges rajta az SLI vagy a CF. Ez a motor nem támogatja az AFR-t a PC-s tiled deferred leképzővel és a számos felhasznált middleware-rel.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
válasz Laja333 #6231 üzenetére
Én nem tudom te mit nézel de én úgy látom egy 980al ki lehet maxolni,sőt egy 780Ti se van nagyon messze ettől,meg a 970 se ha 55fps a minimum,és 60ra vsyncel.Szólj ha tévednék.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
válasz Laja333 #6235 üzenetére
Hát a 62/62 az úgy látszik beépített vsync,(gondolom kikapcsolhatatlan az engine miatt) és a 980 már megugorja.Hiába erösebb a TitanX,ide FHDban felesleges.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Laja333 #6231 üzenetére
Vagy rossz branchet választottak. Az Unreal Engine 4 csak egy alap. Ahhoz meg számos komponens választható. A middleware-ek megkönnyítik a fejlesztő munkáját, de ennek az ára a gépigény növekedése. Függetlenül attól, hogy mennyire gagyi a grafika. Az Epicnek is inkább a lehetőségek kiszélesítése, és az egyszerűbb használhatóság fontosabb az optimalizálásnál. Ezt mindkét megjelent UE4 játéknál láttuk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #6238 üzenetére
Attól függ, hogy a Ghost Games hogyan dönt. Ez nem az AMD és a Frostbite Team döntése.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
Tehat akkor ok az okosok, az idei eddig termesbol a Dying Light, GTA 5, Witcher 3 millios peldanyszamban eladott jatekok keszitoi meg az idiotak taboraba tartoznak.
Semmi nem tamasztja ala amikrol itt evek ota irogatsz, az AMD semmi elonyt nem tud felmutatni szoftver fronton, megha van is jatek amiket az o kedvuk szerint keszitenek, az annyira minimalisan lassabb csak a konkurencia termekein, hogy semmilyen pozitiv marketing hatasa nincs az AMD VGA-k eladasaira, es annyira rossz lett a Radeon brand megitelese az elmult 1-2 evben (foleg a R9 290X-nek koszonhetoen), hogy mar 10%-kal olcsobb VGA-k se fognak segiteni nekik piacot visszaszerezni.
#6230: Unreal Engine mindig NV-re volt optimalizalva, ez most sincs mashogy, nehez idoszak kezdodik az AMD-nek megint, mert ne 2 jatek fog erre az enginere epulni
Tim Sweeney-eknek elsokent szokott nagyon koran hardvert adni az NV.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valaki akar innovációt, valaki pedig nem. Ez a kiadó anyagi lehetőségein múlik.
Ez említett kiadók és fejlesztők döntése nem függ az AMD-től. Ők csak nagyobb kontrollt akarnak és ezt a feketefobozok mindenféle formája akadályozza. Volt a Sony-nak egy előadása korábban. Azt hiszem három éve beszélt róla a Santa Monica Studio, hogy totális hiba a middleware-ekre hagyatkozni, mert elveszik a lehetőség összehangolni az egyes pipeline-okat. És akkor mondták, hogy a következő motorjukhoz nem hasznalnak majd middleware-t és mindent saját maguk írnak meg. Ebből született a The Order 1886. Most a nagyobb kiadók ezt akarják követni, hogy el tudjak érni az Order szintű grafikát. Ha képesek finanszírozni ennek a költségeit, akkor joguk van erre menni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
huskydog17
addikt
Elég nagy hiba. Ha a Ghost Games a 30 FPS mellett dönt, akkor mi fog lejönni a legtöbb PC játékosnak? Az, hogy az új rész PC portja is egy kalap trágya és sokan valószínűleg a Frostbite 3-at is sz*rozni fogják. Az AMD megköveteli a partnereitől, hogy jó minőségű PC portokat készítsenek, a Frostbite 3 pedig az egyik legfejlettebb motor a piacon. Ha ezek után hagyják a 30 FPS-t PC-n, az nagy tökön lövés lesz mind az EA mind az AMD számára.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
rocket
nagyúr
Pont azt kellett volna idoben felismerjek (ugy 8-10 evvel ezelott), hogy a sajat fekete dobozukat megalkossak, mostmar ~22%-os piaci reszesedessel ha akarnak se tudnak elkesziteni, hogy sikeres is legyen.
Minek venne barki AMD-t VGA-t ha semmilyen elonyt nem elvezhet szoftver oldalon, de benne van a pakliban, hogy hatranyt szenved?
#6239: Az AMD minek fogalkozik olyan jatekkal aminel nincs rahatasa olyen egyszeru dologra, hogy ne legyen 30FPS limit.
30FPS limittel, hogy lehet VGA vetelre osztokelni a felhasznalokat? mert ugye a szoftver tamogatas lenyege, hogy segitsen a hardverek eladasaban.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #6243 üzenetére
Nem a Frostbite 3-at használja a játék. Az EA egy nagyon durva fejlesztési tempót diktál, amióta különvált a Frostbite Team és a DICE. Mostantól évente lép egy hagyott a Frostbite és nem két évente.
A Ghost Games döntése attól függ, hogy mi az ideális a játékhoz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerinted mire szolgál egy zárt MiddleWare? Miben segíti a fejlesztők munkáját?
Fejtsd ki kérlek miért lenne jó azoknak a fejlesztőknek fekete dobozt adni, akik évek óta ezek megszüntetését követelik.Szerk.: Egyrészt még nincs eldöntve, hogy lesz-e limit és ha lesz, akkor mennyi. Másrészt az AMD-nek ezzel kötelessége foglalkozni, mert az EA hardverpartnerei. Azért kapják az EA-től a támogatást, hogy segítsenek optimalizálni a Frostbite-ot, és írjanak hozzá olyan funkciókat a Mantle-be, amit Johan akar, de szabványosan nincs rá megoldás. A partneri viszony kétirányú az EA és az AMD között.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
huskydog17
addikt
Igen tudom, a legújabb verziót használja, de mivel még nem emelték a számozást, nekem még mindig csak 3.
Amúgy értem, hogy a fejlesztők döntése, de nagyon rossz reklám lenne nekik, ha megint menne a sok anyázás a fórumokon, hogy nem képesek összerakni egy normális PC portot.
Szerintem (pontosabban remélem) a jövő heti E3-on ki fog derülni.
#6246: Nézd meg a Studio Wildcard-ot! Minden idők legrosszabb UE4 implementációját csinálták (ARK című EA játék), a performancia kiritikán aluli, erre bejelentik a Shitworks-öt. Na, így kell torony magasan lesz*rni a minőséget!
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
rocket
nagyúr
Segiti a hardver eladasokat, mondhatjuk, hogy a marketing resze.
Egyertelmu, hogy a GW szeru zart rendszer noveli az eladasokat, folyamatosan no a szama azoknak szoftver fejlesztoknek akik hasznaljak, a kerdes inkabb az, hogy lesz nyertes az AMD ha nem fog tudni hardvereket eladni?Olyan egyszeruen mukodik a szoftver piac, erthetetlen, hogy az AMD miert nem latja a fatol az erdot, sajat maguk ellensegei azzal amit csinalnak.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Akkor elmondom az igazi okát. A cél az effekt sebességének meghatározása, és a fejlesztők lehetőségeinek a korlátozása. Az NV meg szeretné határozni a játék gépigényét és az új illetve az előző generáció közötti teljesítménykülönbség nagyságát.
Én PC-s portok minőségével törődő kiadót még nem látok mögötte. Nyilván a fejlesztők tudják, hogy ha licencelik, akkor letámadják a fórumokat a felhasználók, hogy a játék szarul van optimalizálva.
Egyébként nem kell ezt olyan szélsőségesen felfogni. Az NV az Ubisoft és a Warner igényeihez fejleszt, míg az AMD az EA, Square Enix, SEGA, Capcom igényeihez.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
Ne az okat mond meg, mert azt erti mindenki, hanem, hogy az AMD-nek miert nincs ilyen?
Gondolod az AMD felhasznalok orulnek amikor havonta jon 1-1 nagyobb cimu jatek amiben a fejuket a falba verhetik a kartyajuk teljesitmenyet latva?
Aztan csodalkoznak az AMD-nel, hogy 10-15 eve lojalis Radeon vasarloik nagy resze mar GeForceokon jatszik.Hol vannak az EA, Capcom, Square Enix, SEGA jatekok amikrol beszelsz, es az AMD barmit profitalt belole?
AMD olyan ceg benyomasat kelti, aki nem tudja, hogy mukodik a kapitalizmus, milyen eszkozokkel lehet sikereket elerni.
Valamit kellene elore lepni, mert elfognak fogyni a lehetosegek.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Gaming notebook topik
- Linux kezdőknek
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Dragon Age: Origins
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fűnyíró topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen