Új hozzászólás Aktív témák
-
Andras6800
senior tag
válasz Noukoum #8021 üzenetére
A benzin jövedéki adót is az utakra kéne fordítani hivatalosan, csak nem sikerül. De ez hogy jön ide?
A politika úgy ösztönzi az embereket gépjárműpark fiatalításra, hogy adókkal bünteti az elavult szennyező eszközöket.
Abban igazad van, hogy az így befolyt pénzt lehetne fordítani mondjuk a szociálisan rászorulók új autóhoz segítésére. De attól függetlenül az ilyen adókkal lehet terelni a piacgazdaságot a zöldítés felé.
Azaz nem kitiltják az EURO 4-et, 5-öt, vagy bármit a városból meg az országból, mert az durva azonnali beavatkozás, hanem anyagilag érdekeltté teszik az újabbra váltást. Aki meg nem megy annyit, vagy 90%-ban oda fuvaroz/ megy ahol ilyen nincs érvényben, az nem vált. Neki anyagilag nem éri meg.
Akkor lenne sima megszorítás, ha szimplán súlyhoz kötnék mondjuk. Akkor kb ugyan annyit fizetne az EURO5-ös kamionos, mint aki EURO 0-ás szörnnyel jár.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Elden Ring
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Diablo IV
- Wise (ex-TransferWise)
- Kés topik
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Külpolitika
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen