Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #8545 üzenetére
Igen, mind a kettőnél több mint 2x annyi ideig kell tölteni mint Teslanal, az azért elég szarul hangzik.
Vegigkattintgattam én is. Q8 etron is jelentősen lassabb.
Egyedül EQE SUV ami nincs nagyon lemaradva így elsőre.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Vesa
veterán
OFF - Csak kérdés, hogy ezt meddig engedi a többi nyugati ország? A jelenlegi feszült politikai helyzetben, szvsz nem sokáig. Mi meg b*szhatjuk majd, hogy ismét a cerka hegyezőbe dugott végére sikerült betáncolni, dehát ez is hungaricum. ON
A tudomány a valóság költészete!
-
WiZARD
addikt
Pontosan.
Gondolom legújabb Tesla update újdonságát is láttad. Ilyesmiről többiek max álmodnak, ha mernek nagyot álmodni
Predictive Charger Availability
Superchargers now forecast availability and wait time by factoring in the travel time for you and other Tesla vehicles en route, as well as past activity at that Supercharger.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #8548 üzenetére
ABRP persze csak szimuláció, de jobbat nem tudok.
Björn tesztjeit (ami persze töltőellátottság szempontjából nagyon jó helyen készül) lehet még idehozni, itt van az 1000km a releváns típusokra szűrve:
Ha esetleg a "zöldség", co2 és társai ténylegesen fontos szempont, akkor azért amellett se menjünk el hogy fogyasztásban a többség közel 50%-al többet kér...
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Bandit21
addikt
válasz Shadowbull #8541 üzenetére
Nincs Teslam. VW id3-am van. Meg egy Kodiaq.
Ha mindenki Teslafan aki szerint nincs itt helyed önmagában azért mert egy friss, e autóval ismerkedőnek olyan véleményt írsz gyakorlati tapasztalatok nélkül amiből egyértelműen kiderül hogy meglep:
-Hosszabb útra 100% al indulunk
-Ilyenkor út közben előfordul hogy 80 % fölé töltünk
-És nem, nem megyünk kamionok mögött 100-alakkor sajnos nem velünk van a gond.
A felsorolás utolsó elemét egy Tesla -ra mondtad de tőlem aztán mondhattad volna Velorexre is.
Egyaltalan nem érdekel hogy szereted vagy sem a Teslat. Én nem szeretem mert Musk úr szerintem olyan elvarázsolt hogy az X re /Twitter/ fordított pénzből lehetne sokkal jobb is a Tesla és sajnos rossz fenyt vet közülük pár arrogáns az egész e autós csapara.De.
Mivel tudom hogy a nagyon sok e autó közül nagyon sok a Tesla ezért tudom hogy mint termék szerencsétlen autó se arról nem tehet ki gyártja se arról kik használják. Akik között amugy sokkal több a jó fej mint a nem.
Ezért én nem mondok rá rosszat, mert pár apró elemből álló rossz érzés igazából csak értelmetlen düh. Nem pedig vélemény.Ha Tesla fan vagyok akkor Leaf Niro ID 3-4-5 Buzz ev6 ionoq 5 stb stb fan is vagyok.
Leginkább hülyeség ellenes vagyok. Nem tudom Nálad mitől szakad át néha a gát és jön az inger hogy tanácsot adj valamiről amiről nem tudsz.
Félrevezető. Ez nem tetszik.
Berelj egy Teslat egy hétre mellé egy bármi mást és írj róla 3 oldalt. Imádni fogom, érdekelni fog. Ez amit tolsz ez nem. Ez a kisebb baj de ha 1 ember is azért megy félre mert elhiszi hogy manapság egy átlagos e auto kizárólag 2 db feloras töltéssel tud menni 600 km-t akkor az gáz. Ebből lesz az e autó fórumon olvastam c. történet. Aztán majd meséli másnak hogy de itt írták nyilván olyan írta aki... Nem nem olyan írja. Rendszeres visszatérően a hülyeséget. Pláne idegesítő ha a hagyományos autók motorja ügyében szakember vagy. Rohadtul érdekelne hogy mit mondasz abba a témában.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Shadowbull
addikt
válasz Bandit21 #8556 üzenetére
"egyértelműen kiderül hogy meglep"
Nem tudom hogy ezt honnan szedted, de tévedni méltóztatol.
"egy átlagos e auto kizárólag 2 db feloras töltéssel tud menni 600 km-t akkor az gáz."
Nade nem ez volt az eredeti kijelentés, hanem az hogy egy, a mostani autómmal ekvivalens e-autó, úgy használva ahogy én használom mennyi töltést igényelne egy ekkora távon. És ez nem 180as meg 200as tempót jelent, csak 140-re állított tempomatot.
Ilyen körülmények között bizony az egy órás bruttó töltési igény egyáltalán nem túlzás.
Lehet hogy egy TM3, egy emberrel, lassabban messzebb elmegy, de nem ez volt a felvetés.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
válasz Bandit21 #8556 üzenetére
Sok dologban szélsőérték problémás a kolléga de van valamennyi igazság az általa írtakban - csak tudni kell szűrni. Pl itthon a töltőhálózat miatt bizony a tesla is néha szopón van nem hogy más. Ma voltam szokott Szegedi vásárlásomon/töltéssel. Konkrétan sor állt a tesla töltőkre. Az összes többi meg olyan kicsi kapacitású hogy az ember szeme letérdel pláne ha osztott az oszlop...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Bandit21
addikt
válasz Shadowbull #8557 üzenetére
"Ja, amikor 100%-ról indulsz akkor lehet megvan a 300 km, csak az első autópálya töltésnél nem töltöd százra, hanem max. 80%-ra."
Ezt írtad, miután szóltak, hogy rossz a számítás.
Ja... az a rész amikor leesett hogy lehet 100-al indulni.
Ha ez nem az e autós megosztando tudáslexikon része, akkor gond van, ezt méltóztattam jelezni.Azzal folytatódik hogy pályán nem töltik 80% fölé ami nyilván egy másik empirikus kutatás még nem publikált eredménye kell legyen.
Majd téríteni kellene nyilvánosan is, hogy ha a cél elérhető lenne 95-re töltéssel, akkor is legyen kedves mindenki beiktatni egy plusz megállót a +15% miatt.A Tesla fan plecsnim meg hova lett? Gondoltam kirakom az id3 orrara, mert ugye az még csak nem is Tesla. Aminek a fanja vagyok. Vagy votlam, lettem, majdnem.
Sikerült, elengedem ezt a topicot, aki id3-at nézne, írjon privatot.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
biker
nagyúr
válasz Bandit21 #8559 üzenetére
Az a baj, még mindig nem fogta fel, hogy
1: mindenki tudja hogy szerinte a tesla szar
2: pont mindenki lesza.ja hogy mit gondol rólaMég a tengerimalacom is megértette már, de neki kell a trollkodás itt.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Andras6800
senior tag
Pont az a baja ennek a tesztnek is, ami a WLTP-nek, csak másik irányból. Jól, igaziból túl erős a megfogalmazásom. Arra gondolok, hogy a különböző autók, különböző kültéri hőmérsékleten és különböző átlagsebességekkel vannak mérve. Így lehet az a +50%, nem is + 50% minden esetben.
De alapvetően full igazad van. Jó lenne, ha végre az emberek olyan autót választanának, amire szükségük van... Ez most sokkal érdekesebb lesz, ahol az autó fogyasztása szignifikánsan "bünteti" a SUV hűha faktort plA békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Shadowbull
addikt
válasz Bandit21 #8559 üzenetére
"... az a rész amikor leesett hogy lehet 100-al indulni."
Pont ellenkezőleg. A kollégának esett le akkor, hogy az autópályás töltést nem száz százalékon fejezed be, éppen ezért az első töltés után értelemszerűen nem akkora a hatótávod mint amikor elindulsz 100%-ról otthonról.
Nem én nem értem hogy hogyan működik az EV, hanem az akinek válaszoltam."pályán nem töltik 80% fölé"
Jellemzően nem érdemes 80% fölé tölteni, mert ott már nagyon belassul a töltés. Megint nem én vagyok aki nem érti....
Persze, lehet mindenféle szélsőséges esetekkel jönni, amikor még pont megéri 80% fölé tölteni, de ennek az általános jellegű vitákban nem sok értelme van.Amúgy meg indulj már el az ID3mal 600 kilométeres távra, valódi 130cal, rendesen megpakolva, aztán utána mondd már el mennyi időt kellett töltened.
Köszi.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #8564 üzenetére
Szerintem helikopter vagy… nincs ember egy topikba se aki ne unná a folyamatos kreténkedésedet. Tipikus közösségi kártékony ember vagy, aki itt éli ki magát.
Lenne itt is egy értelmes csoport, de… -
Balázzs
senior tag
válasz Shadowbull #8566 üzenetére
Gyorsan felejtesz, többször cáfoltam az állításod, de belefáradtam, mert csak a saját, neten olvasott marhaságaidat szajkózod az itteni tapasztalatokkal szemben, tudod ez is olyan mint a vicc, egy barom szembe megy a forgalommal az autópályán, erre a sofőr, jelen esetben te: mit egy, száz!
-
Shadowbull
addikt
válasz Balázzs #8567 üzenetére
Dehogy cáfoltad. Ezt írtad:
"Saját autóval többször tettem meg a Bp-Nyíregyháza, Bp-Győr, Bp-Pécs, Bp-Siófok távokat, sosem kellett órákat várni a töltésre"
Namost ennek nulla köze van ahhoz amiről én beszéltem. Nem is értem hogy milyen kontextusban merült fel benned egy Budapest -Győr, ami kábé 100 kilométer az eredeti témában szereplő 600zal szemben.
Egyszer látnék már tőletek egy logikus, koherens gondolatmenetet...
Az eredeti állitásom ez volt:
"Igazából 130cal is erősen korlátozottak hosszú távra.
Mi egy időben rendszeresen mentünk ~600 kilométert, egy évben legalább 5x, de volt hogy többször (oda-vissza, úgyhogy valójában 10x). Mostanában ritkábban, de azért előfordul. A jelenlegi autómmal is meg kell állni egyszer, de az tényleg 5 perc.
EVvel ez kábé két megálló, összesen egy óra töltéssel. Azért ez elég szignifikáns különbség."
Namost te úgy érezted hogy a Budapest -Győr utazásod a fent vázolt szituációhoz bármilyen formában is köthető, azzal kapcsolatban bárhogyan is releváns?
És még én vagyok a troll.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Semin
senior tag
válasz Shadowbull #8566 üzenetére
"...Hja, értelmes csoport lenne ha nem a személyemen görxsölnétek, hanem az állításaimat cáfolnátok..."
Csak olyan vitába mész bele ami szubjektív, vagy teljesen felhasználás függő.
(ezzel pedig mint tudjuk nem lehet vitatkozni)
Ha cáfolják az állításaid tudomást sem veszel róla, azonnal továbblépsz.Amihez hozzászólsz, abban pedig nincs releváns tapasztalatod,
netes (pontatlan) infókra építesz és a "matekra".
A probléma az, hogy nem ismered a változókat. A matek meg ... hát legutóbb a "350+250=?" nem túl nehéz feladat is gondot okozott...Nem csak troll vagy, hanem egy tudatlan, aki okoskodik.
PS:
Nincs Teslam, és nem is akarok.
Német Premium autógyárban dolgozom. Nem árulok el nagy titkot, amit itt összehordasz a német autókról annak se sok köze van a valósághoz.Folytassuk?
-
Balázzs
senior tag
Örülök, hogy tetszett, szerencsére egyre több nagyon jó elektromos járgány van a piacon, lehet válogatni! Ha teheted, próbáljatok ki minnél több félét, hogy legyen összehasonlítási alap, én bérelmtem BMW-t, Tesla-t, próbáltam még 2-3 gyártó járgányát, az a legjobb, amikor nem csak fél órát, hanem 1-2 napot is nálad a járgány. Legutóbb MG-t néztem, abból nagyon hiányzott, hogy gyenge a regeneratív fékezés, ergo fék nélkül nem lehet egy utat lehozni.
-
cOxeR
Ármester
Nekem egy a bajom, sehol sincs értelmes beszélgetés ahol tanyázik, mert ha valami kezd kibontakozni, a német prémium tudora tuti valakibe “beleköt” és megmondja az igazságot.
-
cOxeR
Ármester
válasz Balázzs #8574 üzenetére
Köszi a kérdést, Z4 nem ment még el, úgyhogy várat magára, de igazából I3-al is megvagyok, jön megy teszi a dolgát (most sok munkám van, termeli a pénzt), illetve a csomagtartó az egyetlen visszatartó a modell3 ellen, jó hogy ejöttél és megnézhettem.
Jó lett volna ha azt a 6mrd támogatást amit le akasztottak a pollcról, megint nem a taxisok meg a gázszerelő kapja hálózat fejlesztésre, de megint nem a lakosok kapták. El kellene olvasnom a kiírást és gyorsan valami kamu fuvarozás teaort felvenni… és úgy tekerni a dolgokat ahogy ők teszik, hogy érvényes legyen rám is. Vagy kimegyek en szívesen heti 2x3 órát taxizni is egy potya féláras elektromos autóért, vagy lehet a teljes vételárat is kifizetik most nekik… -
Balázzs
senior tag
-
cOxeR
Ármester
válasz Balázzs #8578 üzenetére
Meglesem, de vélhetően nem friss taxis kap támogatást, szóval ha kijön a pályázat lehet nekilátni, csak akkor többnyire késő és elfogy a keret. - viszont az külön van benne, hogy egyéni vállalkozók is pályázhatnak, mindegy figyelem azért ezt a lehetőséget (van taxis figura Fb elektromos csoportba - Joker - aki így vette és már árulta is az autót… szinte egyből)
-
Tiédetis
senior tag
Gondoltam visszanézek ide, hátha már kitakarította valaki innen a topic trollját, de látom, hogy továbbra is itt élvezkedik szegényke.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
gorbep
senior tag
AC-Wallbox Basic 11kW T2 Plug Delta Ele. AC MAX B 11 Plug
Ez is felejtős?
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
-
gorbep
senior tag
Sajna elég szűkszavú a leírása... kérdés hogy az RS-485 Modbus felülete és az appja mire képes... BLE integráció pl?
Próbálom értelmezni amit írtál... mi az érdekem? Ez egy EVSE... mit kellene még tudjon? Gyakorlatilag egy komolyabb Type2 kábel árában van... persze finom lenne, ha tudna valamilyen OCPP protokollt... de a leírása nem ír semmit a Modbus képeségeiről... HA integráció még 9 évig nem létkérdés... addig ha kíbír annyit mint 2 vésztöltő, már megérte...
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Balázzs
senior tag
Korábban kérték itt, ma ráleltem egy posztban:
-
Vesa
veterán
Az állam pénzeli a kínai villanyautó-gyártókat?
„Ezeknek az autóknak az árát mesterségesen nyomják le a hatalmas állami támogatások, ami torzítja a piacot. Ez elfogadhatatlan. A világpiacokat elárasztanák az olcsóbb kínai elektromos autók”.
A tudomány a valóság költészete!
-
Shadowbull
addikt
válasz Füleske #8589 üzenetére
Jaja, a felsorolt három márkából legalább kettő nem kínai. De amúgy jó példa volt. (Nem).
"Kína nagyobbat tud visszaütni."
Aham, szóval akkor mindenki pucsítson be? Sose értettem ezt a logikát. Amúgy meg Kína legalább annyira függ a nyugattól, mint a nyugat Kínától, szóval elsőre nehéz megmondani ki járna szarabbul.
"kínai autópiac elvesztése végzetes lenne az EU gyártóknak."
Ez sem igaz általánosan nézve. A németeken kívül más EUs gyártónak (ami kvázi a Stellantist jelenti manapság) gyakorlatilag nulla a piaci jelenléte Kínában, a németek meg jellemzően Kínában gyártanak a kínai piacra.
A Stellantisnak a kínai autógyártás komoly kihívás, persze hogy megmozgatnak minden követ hogy legalább fair módon menjen a verseny.
A németek meg nyilván engedékenyebbek, egy BMW vagy Merci európai pozícióit semmilyen módon nem fenyegetik a kínaiak, viszont óriási pénzeket hoznak ki Kínából, nekik pont a kéménykedés rossz. A VW meg valahol a két tűz között van.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
titán
Hamarosan (hetek kérdése) elérhető lesz nálunk a NIO tartós bérlet (Magyarországon először), egyelőre kis készlettel (10 autó, de bővítjük), gyártói támogatással. Bérelt akku, bérelt autó, csere jogosultság. Jönnek a csereállomások is. jelige: "bátraké a szerencse"
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
biker
nagyúr
-
Vesa
veterán
válasz Füleske #8589 üzenetére
MIért nem írod egyenesen azt, hogy engedjük át Európát egy kínai gyarmatnak? Vagy engedjük át az oroszoknak, mert nagyot tud ütni az atooom! Nekem európai polgárként eszemben sincs a kommuinista kínát támogatni vagy arra áhítozni, hogy majd bedarálják a piacainkat. kína kb. sehova nem tud ütni semmit, jobban függ a nyugati piactól, mint bárki más. Így is vergődnek az ingatlan lufi miatt, a demográfiai krízisnek pedig még csak az elején járnak, össze fog dőlne az egész a francba. Főleg, ha a nyugati tőke kivonul onnan, és áttelepül mondjuk Indiába vagy akár vissza nyugatra.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #8591 üzenetére
Kínában gyártanak, a feltételeket Kína szabja. Behozatal szempontjából kínai autók.
VW 40%+ Kínában ad el. BMW, Mercedes kicsit kevesebb.
Stellantis csak a márkaneveiből él, az meg Kínában kevés. -
Füleske
addikt
Mert már átengedtük, az elektromos autók terén. Az akkugyártás nagy része kínai. Autót már tudnak gyártani, mind a három nálunk forgalmazott BYD 5 csillagos EURO NCAP törésteszten. 10 év múlva meg csak elektromos autókat lehet itt árulni, az EU gyártók meg jelenleg kb. 85% - ban belső égésűt adnak el.
-
Shadowbull
addikt
válasz Füleske #8597 üzenetére
"Mert már átengedtük"
Dehogy engedtük.
"Az akkugyártás nagy része kínai"
Épp most tolják tele Magyarországot akkugyárakkal...
"Autót már tudnak gyártani"
Valamilyet biztos.
"az EU gyártók meg jelenleg kb. 85% - ban belső égésűt adnak el."
Ami megint nem jelent semmit. Jelenleg ilyen a piac, erre van kereslet. Ráadásul úgy hogy az EV vásárlás mindenhol kőkeményen támogatva van...
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #8598 üzenetére
"Épp most tolják tele Magyarországot akkugyárakkal..."
Attól az még kínai marad...
"erre van kereslet"
Egy fenét. Ennyi kell a kvótához.[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz Füleske #8599 üzenetére
"Attól az még kínai marad..."
Viszont itt lesz Európában. A kínai akkugyár pont ugyanolyan beszállító lesz, mint az olasz vízpumpagyár meg az amerikai kábelgyár.
"Ennyi kell a kvótához"
Ez a kvóta duma már két-három éve is gáz volt SZVSZ. A gyártók már tavaly is jócskán alatta voltak a CO2 targetnek Európában.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen