Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
válasz Balázzs #7049 üzenetére
Nekem fordítva szokott lenni, ha beülök a Leafbe akkor mindig ablaktörléssel indítok
40k km átlaga az M3-mal 17.0 kWh/100km, pedig nem vagyok a lassú/spórolósan vezető fajta.
schawo által felsorolt hibák is szubjektivek, attól függ honnan jön a user.
Leaf után ezekből max a csomagtartó nyílás ami negatívum, de az meg a forma adottsága.Műszeregység nem hiányzik, amúgy is mit néznék rajta? Max ha autopilot gyanúsan lassan megy akkor a sebességet, de az meg a bal felső sarokban van, közel.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Nálam is kizáró ok a középre rakott monitor. A monitorsága nem is annyira mint hogy nem előttem van. A franciáknál és az olaszoknál sem bírtam elviselni, most meg így 50 körül nem én fogok megváltozni. Azt viszont nagyon nem értem hogy nagy autógyártóknak miért nem akaródzik a nagyobb hatótávot priorizálni a böszme akku nélkül. iX is bakker 100kWh?! Hát ha bedugom tölteni behorpad a vezeték.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Gergőke88
addikt
válasz bitpork #7052 üzenetére
Azt viszont nagyon nem értem hogy nagy autógyártóknak miért nem akaródzik a nagyobb hatótávot priorizálni a böszme akku nélkül.
Ez egy SUV légellenállása mindig is nagyobb lesz ezáltal a hatótáv csökken. De a vásárlói igény a magas üléshelyzet.
Tesla, BMW I4-I5, Mercedes EQE/S, Hyundai esetén azért szép hatótávokat ki tudnak hozni, mivel a légellenállással is foglalkoztak. Handras tesztben is kiemelte, hogy az i5 nem tudja a nagyobb aksit befogadni, mivel a felépítés nem engedi.... -
robi-k
őstag
válasz Gergőke88 #7053 üzenetére
Magánvéleményem az, hogy a nagy batár SUV-kat nem is lenne szabad tisztán BEV kivitelben készíteni, amellett hogy az alapot adó belső égésű SUV alapjármű már önmagában is nagyon nehéz. Ehhez még jön a dög nehéz akkucsomag súlya is - a vége egy közúti "tank" lesz, ami egy balesetben egyszerűen letarolja a kisebb méretű és súlyú gépkocsikat.
Viszont tudjuk, hogy a pént az úr, és ha lesz - és biztosan lesz - vevő, aki kifizeti ezen batár BEV SUV-k nagy árát is, lesz kínálat is. A 2 tonna önsúlyt meghaladó BEV személygépkocsik esetében jogszabályilag célszerű lenne a nagy és nehéz akkupakkok helyett hidrogén üzemű üzemanyagcellás járműveket építeni, ezzel jelentősen csökkenteni lehetne pl. a nagy BEV SUV-k önsúlyát.
-
Gergőke88
addikt
válasz Shadowbull #7055 üzenetére
Szóval akkor várható bele az IX nagy aksi facelift során?
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz Shadowbull #7057 üzenetére
Akkor viszont tényleg nem értem, ha üzleti kérdés és ez a modell mindig is az “utazó” modell volt miért nem maxolták ki a hatótávot. Nem én vagyok a célközönsége, de ha megnézem akkor semmiben nem mutat extrát a konkurenciához képest.
-
Shadowbull
addikt
válasz Gergőke88 #7058 üzenetére
Mert valószínűleg akkor sokkal drágábban kellene adni, vagy belső konkurenciát jelentene az iXre vagy a 7esre, vagy bármi más.
"ha megnézem akkor semmiben nem mutat extrát a konkurenciához képest"
Nem is kell. A csomagnak kell jónak lennie, hogy összességében legyen vonzó. Értelmetlen egyes paramétereket kiemelni, és azt hasonlítgatni másokhoz, mert a potenciális vevők sem ezt teszik.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
válasz Gergőke88 #7053 üzenetére
Tekintsünk el attól hogy milyen formája van az autónak. A fizikát megbszni nem lehet de ez nem jelenti azt hogy egy 0,28 körüli cv-s autónak szükségszerűen 30kwh-t kell fogyasztania. Mert a régi nagy gyártóknál ez a helyzet a modellek többségében. Az eqs szerintem nem jó példa mert a drágábbnál is drágább.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Vesa
veterán
Ez egyéni preferencia kérdése. Nekem ez így tényleg nem jön be. Biztos megszokható, de tizenX millióért nem akarok kényszerből megszokni valamit, amitől amúgy falra mászom. Vannak helyzetek, amikor ez sokkal fontosabb, mint a hatótáv vagy a töltési sebesség. Mert ezekben hiába jó a Tesla, nekem pl. nem releváns. Otthon töltök, tehát nem fontos, hogy DC-n mit csinál, nem megyek egyben 400+ km-t, tehát a hatótáv sem tényező. Önvezetést se használom, felesleges. Ellenben napi szinten, minden egyes autóban töltött percben bámulom az autót belülről, és ha ott nem érzem jól magam, akkor az nálam veszett fejsze nyele.
A tudomány a valóság költészete!
-
cOxeR
Ármester
Annyi ennél sokkal fontosabb dolog van, mint amit látsz, amin el lehet kapálni egy autót… ami praktikus vagy nem praktikus, de ne már egy ilyen vizuális dolog.
Persze egyéni preferencia, neked nem jön be, de ha azt mondanád, szűk a csomagtér bepakolás, vagy bármi ilyen az sokkal jobban elfogadható érv, mint ez, vagy jobban el tudom fogadni. - amúgy is persze
Pl I3-ba engem most leginkább az idegesít, hogy hátul nincs levegő befújás, elől megfagysz, hátul meg meghalnak a melegbe… mókás a hátsó ajtó nyílás, de sokszor hátrány a mai városi szűk parkolóhelyeken, főleg ha anyuka+gyerek ül hátul, kerülhetem a kocsit össze-vissza egész nap
Mondjuk ma nagyot röhögtem, Fb-on valakit lecsesztek, hogy miért kell gratulálni egy másik Tesla tulajnak az autója miatt egy parkolóba, miközben ez egy Tesla nem valami különleges/drága autó. Közben azon röhögtem, hogy csoportosulás kérdése ki mit gondol drágának/különlegesnek, miközben egy I3 se fér bele sok hazai család keretébe, nem pedig egy 1xM Ft-os elektromos kategória. Ez is azt erősíti, hogy Neked egy ilyen dolog miatt nem kell az auto, más meg örül ha az alap értékek kellően jók.
Engem most pont nem érdekelne mi van előttem, fújjon a hátsó sorba levegőt, nagyobb hatótávra legyen képes 130-al, normális ajtó nyílása van és elérhető az ára.[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
Öö, ha a középső rostélyokat kicsit felfelé és középre igazítod, az oldalsókat meg úgy, hogy az oldalsó ablakokon "suhanjon hátra" a hideg, magyarul te elől semmit nem kapsz direktbe? Ez nekem több autónál is bevált, fűtésnél meg ilyen Zoe/i3 kisautóknál szerintem jobb, ha a láb felől jön a meleg.
-
tibcsi0407
félisten
Nálunk is eljött az idő, hogy az i3 mellé a nagyobb autónk is elektromos legyen.
Ugyanez a problémám a Model 3-mal, ami Neked is, pontosabban nem nekem, hanem az asszonynak.
Lehet így EV6 lesz, de a francnak sincs kedve félévet, vagy többet várni egy autóra..[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
titán
válasz tibcsi0407 #7067 üzenetére
Ültesd be az asszonyt, és vezessen Teslát 2 órát, és elmúlik. Az enyém állandóan azzal zaklat (már legalább egy éve), hogy a másik autót is cseréljük már le Teslára.
Úgy vezet, hogy soha se kell a Teslához hozzáérni. Beszáll, érintés nélkül automatikusan beállít mindent az ő profiljára, automatikusan beállítja a munkahelyét úticélnak, délután meg az otthoni címet. Az irányváltás, gáz, fék, és semmi más nem kell. Nőknek ez egy kincs.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
tibcsi0407
félisten
Mivel férfi és kocka vagyok egyben, így a Tesla a gyorsulás és a rendszere miatt abszolút nyerő lenne nálam.
Cégre készülök vásárolni, lehet nem szórakozok a KP-val és lízingelni fogom, Náluk eléggé kedvezőek a feltételek is. Kis túlzással infláció alatt lennék a kamattal.https://utdetailing.hu/
-
titán
válasz tibcsi0407 #7070 üzenetére
A koreai autók iszonyú idegesítő egy banda. Semmit nem jegyeznek meg a beállításból. Minden indulás egy rituálé. Pont a Kia Nirótól akar megszabadulni, ami ugyanazt a szoftvert használja, mint az EV6 (csak a kinézetet cserélték kicsit másra). Pl. Auto Hold (ami egy igen fontos biztonsági funkció) bekapcsolása:
"To use Auto Hold, first press and hold the brake, then push the Auto Hold button. The light will come on, and then the feature is on standby until you start to drive. Keep in mind that the hood and trunk must be closed with seatbelts fastened. Auto Hold will stay on until you engage the Electronic Parking Brake or turn off your vehicle, whichever comes first. If you want to turn the feature off, just press and hold the Auto Hold button. Whenever you’d like to use it again, just press and hold the button once more. Just remember that turning off your vehicle will cancel it, so it needs to be turned on every time you want to use it."[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
cOxeR
Ármester
válasz tibcsi0407 #7074 üzenetére
Na de ez technikai dolog… az auto hold, benzines/diesel egy fordulaton megy meg kell neki mondani, Te mikor akarsz indulni mikor nem.
-
titán
válasz tibcsi0407 #7074 üzenetére
Elindulási rituálé: beülés, memóriás ülés személy kiválasztó gomb az ajtón (max 2 profil, mi 3-an vezetjük...), mechanikus kormány helyzet beállítás a kormányoszlopon alul, fék, bekapcs a műszerfalon, auto hold a könyöktámasznál, regen max a körmány mögötti fülön, tempomat aktiválás a kormányon, sávterelő kikapcsolása a bal oldalon a kormányoszlop mellett elrejtve, mellette a zajgenerátor kikapcsolása, irányváltás a középkonzolon, indulás. Néha teljesen random és teljesen magától nekapcsolja rögzítő féket, ilyenkor az indulás elmarad, csak erőlködik, ekkor még a középkonzolon a rögzítő féket is ki kell oldani. Egy polip is kevés hozzá.
És akkor nem mondtam még, hogy a Carplayhez nem mindig kapcsolódik magától, hanem matatni kell a 86. almenüben, hogy csatalakozás a telefonhoz, majd utána kikeresni a menüből a Carplay gombot. Utána jöhet a waze elindítása, a munkahelyi gomb kiválasztása.
Teslánál: Az egész fenti folyamat: Fék, irányváltó bajusz, indulás.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Akkor lehet, hogy inkább a férfiaknak, mert nem kell hallgatnom minden egyes induláskor, hogy hogy utálja ezt a szart, és mennyire elege van már belőle, hogy persze, neki jut mindig ez a szar, hogy mikor cseréljük már le végre a picsába. Én jobban bírom a kezelését, mint a feleségem állandó panaszait.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
chungey9
tag
Melyiket vennétek, ID4 vagy Eniro? kb 2021-es évjárat és 13millió mindkettő.
-
tibcsi0407
félisten
válasz Shadowbull #7081 üzenetére
Öhmm, nincs Carplay? Mondjuk egy ilyennel sincs? [link]
https://utdetailing.hu/
-
titán
válasz Shadowbull #7081 üzenetére
Persze hogy nem, mert az nem kell, mert fut egy annál sokkal jobb rendszer. Minden egyes eleme külön-külön sokkal jobb.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #7081 üzenetére
és nem is hiányzik
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Semin
senior tag
-
Bandit21
addikt
válasz chungey9 #7082 üzenetére
Nyilván szubjektív, de anno (2021) én az
Id3
E-niro
Leaf közül
Az id3 at vettem, mert jelentősen frissebbnek éreztem, és a hátsó ulessort is kenyelmesebbnek plusz a futómű is feszesebb volt.
Az id4 nyilván nagyobb is, így szerintem az eleve egy nagyobb méret mint a 2021 és e-niro.
Az e-nirot/ konat is sokan dicsérik főleg hatótáv témában. Nyilván számít az akku méret, a 64 es Niro -t nehéz a 77-es id4 hez nézni.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Semin
senior tag
Ismerek hasonlókat, ioniqban is használják sokan, mert vezték nélküli CP szeretnének.
A probléma, hogy én még nem láttam olyat ami rendesen működne. Szakadozik, nem stabil, állandó újraindítgatás, le-felcsatlakozás stb.Én ebből egy Tesla kategóriájú autóban (apple cuccokat használva) nagyon nem kérnék.
Biztosan van más mód is[ Szerkesztve ]
-
titán
A Tesla szinkronizál naptárral és tud naptárhoz navigálni, minden podcast megy a böngésző miatt, több is mint ami Carplayen elérhető, Apple Music saját és gyári playlistek szintén működnek. Siri helyett a Tesla saját szöveges utasításai működnek, akár zene keresésére vagy lejátszására is. Szöveges üzenetekre magyarul nem tud választ diktálni, csak angolul.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #7087 üzenetére
Ami van, de másban nincs arra meg azt írod, hogy nem is kell autóba...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #7096 üzenetére
nem
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
titán
válasz Shadowbull #7096 üzenetére
Hiányzik, hogy ennyit emlegeted?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
gorbep
senior tag
NEBÁNTSDMÁÁÁÁ!
Milyen hiszti ment a tök felesleges játékokon... most hogy a szentBMW is implementálta most már nem felesleges...
JA! és amúgy a béna Teslában még Bundesliga sincs....
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Vesa
veterán
"de ne már egy ilyen vizuális dolog"
Nekem fontosabb mint az, hogy lehet-e fingás hangot rendelni az indexhez.
De most komolyan, azt a belsőt kell bámulni minden egyes nap. Tök jó a rekord gyors DC töltési sebesség, de a másfél év alatt, amióta EV-vel járok, szerintem kb. 10-szer jártam bármilyen nyilvános töltőn. Bár ez alapvetően egy sokkal fontosabb paraméter, ez tény, de nem nekem mert nem használom. Ugyanakkor ha napi szinten mennék mittomén külföldre, akkor nekem is a töltési sebesség válna tényezővé, és nem egy üres műszerfal látványa. Egyéni preferencia kérdése! Ez csak annyit mutat meg, hogy mindenféle szempontok léteznek.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Automata kávégépek
- Ingatlanos topic!
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Ukrajnai háború
- Mini-ITX
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen