- Linux kezdőknek
- Programozásról_szubjektíven
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- DIGI internet
- Tidal
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
ha nem tévedek, a lenti grafikon xbitlabs, ők elég jók a fogyasztásmérésben - a GTX470 fogyasztása egy kicsit kevésnek tűnik, a GTX285 meg egy kicsit soknak, de a többi fogyasztás reális.
és igen, az 5850 tényleg nemigen eszik többet a 9800GT-nél![ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Sárpac
nagyúr
Na ne mond mivel mind2 volt nálam ezt erősen cáfolnám!
Az ilyen ingame fogyikat sose bírtam, mert ahány játék annyi fogyasztás, fogyiban a szintetikus tesztekre lehet adni furmark és társai. Nem is értem, hogy jönnek ezek ki átlagolják egy fél perces game alatt vagy mi?Alapfesz alatt a maximumon túl!
-
A.tessz
senior tag
470 sli mellé van értelme egy gt 220 vagy 250 physix re, egyáltalán belehet dobni 3. nak?
-
-
-
voodoo98
addikt
Azért, mert így a kisebb kari (ami ugye sokkal olcsóbb) leveszi a főkártyáról (ami nagyon drága lehet, vagy ATI, ami nem is tudja a physx-et) a physx számítás terheit. Már egy 9800GT-vel (akár GT220-szal is) csodákat lehet művelni, feljebb van 1-2 eredményem.
Gangsters on the Boardwalk http://play.google.com/store/apps/details?id=com.hattedskull.gangsters
-
Ribi
nagyúr
válasz loree69 #4507 üzenetére
Az a gáz, hogy a 465 még a 470-nél is szarabb chippel van szerelve. Eleve több feszt adnak neki, hogy stabil legyen. Szerintem nagyon nagy szórás, mert van ugye :1 amiben sok a hibás rész, simán letiltják, nem eszik sokat. és 2 annyira sokat eszik, hogy le kell tiltani egy részét, hogy beférjen a specifikációba. Lehet kaptak valami nagyon sokat zabáló darabot és tényleg ennyit eszik.
-
voodoo98
addikt
Persze! Pont ez a lényeg. Az új driverben (257.15 béta), lehet CPU-t is választani. Egy legördülő menüből csak simán kiválasztod, h melyiken menjen a PhysX és kész. Utána tudod monitorozni GPU-Z-val vagy más programmal, h társkari mennyire van kihasználva, vagy bármit...
Eredményeim:
Core i7 920@3.8 HT off, batman AA, minden max, 1920x1080
GTX480 x16 :16QAA 31,54,76
GTX480+9800GT x16+x16 :16QAA 38,72,108
GTX480+9800GT OC 650/950 x16+x16 :16QAA 42,72,108
GTX480+9800GT OC 700/1000 x16+x16 :16QAA 41,72,106
GTX480+9800GT OC 700/1000 x16+x16 : 8QAA 44,83,124
GTX480+9800GT OC 700/1000 x16+x16 : 4xAA 50,89,131min fps-en szépen dob a 9800GT túlhajtás
a többiektől meg bocs a dupe-ért[ Szerkesztve ]
Gangsters on the Boardwalk http://play.google.com/store/apps/details?id=com.hattedskull.gangsters
-
voodoo98
addikt
a régebbiekben is lehet : 196.21-től felfelé biztosan, csak az újban lehet CPU-t is, a régiben megy úgy lehetett CPU-t "választani", h ki kellett kapcsolni a PhysX-et (disabled)
Gangsters on the Boardwalk http://play.google.com/store/apps/details?id=com.hattedskull.gangsters
-
rumkola
veterán
válasz voodoo98 #4521 üzenetére
ha be lehet állítani, hogy a cpu számolja a fizx-et (mert ugye nem kikapcsolva van, hanem cpu-ra állítva), akkor tényleg a cpu számol? tehát mostantól meg van oldva, hogy cpu-n is lefut a kód ? egy szálon?
meg ez is mi?
[link]"PhysX FluidMark 1.2.0 Available with Multi-Core CPU Support"
Ennyire le vagyok maradva?
[ Szerkesztve ]
-
voodoo98
addikt
válasz rumkola #4523 üzenetére
CPU számolja a PhysX-et (mint eddig is, amikor nem volt Geforce kari a gépben), de ugyanúgy baromi lassú lesz természetesen (el tudom képzelni, h gyorsabb mint régebben, de az biztos nem eléggé). Gyakorlatilag software-s PhysX-ről beszélünk, fluidmarkban például.
Gangsters on the Boardwalk http://play.google.com/store/apps/details?id=com.hattedskull.gangsters
-
Ribi
nagyúr
válasz voodoo98 #4525 üzenetére
Eddig cpu nem szamolt PhysX-et. Ez volt a gond. (ha eddig is CPU számolta volna akkor mi lenne az újdonság) Valakinek csak Ati karija volt annak nem volt lehetősége sem. Most hogy jönnek a 6 magos procik, 2-4 bőven ráállítható erre. Kérdés mennyire bírják. Illetve NV kari nélkül csak driver install után megy-e a dolog. Vagy ez csak a fluidmarkra vonatkozik? Najó mostmár én se tudom
[ Szerkesztve ]
-
voodoo98
addikt
Pedig pl.: ATI kártyák esetében a CPU számolta PhysX-et! Mi más ugye?
Egy a lényeg, h mindkettő nagyon kevés, ha nincs a gépedben legalább egy 9xxx-s Geforce vagy egy GT220, akkor felesleges foglalkozni a PhysX-szel (szerintem).Az új PhysX feature nem került be a fluidmark 1.2-be, pedig előtte tervezték. Az új többszálú PhysX-szel egy Q9400 hasonlóan gyors volt, mint GTX275, ami azért már valami.
Gangsters on the Boardwalk http://play.google.com/store/apps/details?id=com.hattedskull.gangsters
-
voodoo98
addikt
válasz A.tessz #4531 üzenetére
Még igen, de feljebb lévő batman tesztből kiderül, h 9800GT-nél sem árt nagyobb, ha maximalista vagy (értsd stabil 60 fps)!
9800GT csak pár ezressel drágább mint gt200, érdemes elgondolkodni rajta. Elég jól lehet húzni is.Gangsters on the Boardwalk http://play.google.com/store/apps/details?id=com.hattedskull.gangsters
-
SSJPeter
őstag
Remélem még nem volt.
Let’s go Brandon!
-
SSJPeter
őstag
Ezt majd valamelyik Asus GTX 465 tulaj kipróbálhatná...merész dolog lehet.
Úgy nézem csak Asus bios-szal fog működni.[ Szerkesztve ]
Let’s go Brandon!
-
-
voodoo98
addikt
válasz rumkola #4523 üzenetére
Csináltam mérést:
Fluidmark 1.2 1280x1024, 8xAA, No FS, 7 emitters, MC PhysX on, Async on, 15000particles, 60sec:Core i7 920@3.8 HT off PhysX: 703 (115 SPS) - GraphX: 559 (92 FPS)
GTX480 alapon PhysX: 1240 (203 SPS) - GraphX: 2622 (430 FPS)Egész jó a corei7!
Gangsters on the Boardwalk http://play.google.com/store/apps/details?id=com.hattedskull.gangsters
-
voodoo98
addikt
Ezt nem is figyeltem, de ahol a fórumba be volt linkelve, ott is mintha panaszkodtak volna erre.
Jó az a dedikált kari! Akinek fermire telik, az tud venni szerintem egy 9600-9800GT is akár (használtan).Gangsters on the Boardwalk http://play.google.com/store/apps/details?id=com.hattedskull.gangsters
-
Ribi
nagyúr
válasz voodoo98 #4546 üzenetére
Először azt hittem hogy PhysX nélkül fut a baloldal.
Nem is tudom melyik játék demójában is azt volt a nagy szám, hogy a zászló szépen lobog, vagy csak fityeg mint 1 deszka. Valszeg emiatt tűnt fel. De nagy felbontáson durván be tudja lassítani a fizika számítás.Mondjuk az is érdekes kérdés, hogy slinél mind2 kari számol fizikát vagy csak az egyik ? Mert ugye általában sli 50-50%ban osztja a munkát és ha csak 1 számol akkor a másik a fizikai rész hiánya miatt malmozik. Viszont ha mind2 akkor a fizikai feladatokat is szétosztja ? Akkor meg nem szabadna ennyire visszafognia. Sehogy sem kerek ez a PhysX.
Abu te erről tudsz valamit hogy sli-nél hogy van a fizika számítás ? (bocs ha már volt)[ Szerkesztve ]
-
voodoo98
addikt
SLI-nél (tudtammal) csak az egyik kari számol PhysX-et,mivel a PhysX egyszálú, ha többszálú lenne, akkor CPU-n se lenne ilyen rossz (ez a feature maradt ki 1.2 fluidmarkból, ugye), tehát SLI-s 50-50%-os munkamegosztás így csorbul, mert az egyik renderelésen kívül még fizikázik is, talán ezért is érdemes betenni egy társkarit (persze elég erőset).
Ezért is tartom jónak a PhysX-et (más kérdés, h zárt a szabvány és kénytelen vagyok nv karit vagy karikat venni) hatékonyság szempontjából, mert külön tudsz venni egy karit, ami csak azt számolja. Jobban megoszlanak az erőforrások.
Persze így költségesebb is, de hát a kibicnek semmi sem drága, ugye![ Szerkesztve ]
Gangsters on the Boardwalk http://play.google.com/store/apps/details?id=com.hattedskull.gangsters
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz voodoo98 #4548 üzenetére
A PhysX CPU-n akárhány szálra osztható. A 3D Mark Vantage például 12 szálon futtatja a fizikai számításokat. A játékokban azért fut a CPU-s PhysX egy szálon, mert nem lenne különbség a GPU-s és a CPU-s feldolgozás sebessége között, ennek megfelelően az NV nem tudná eladni PhysX-re a GeForce kártyákat.
A PhysX SLI-ben azért fut csak az első GPU-n, mert a régi CUDA 2.1-es verziójára épül. Ez mesterséges korlátozásokat eredményez. Például ez a felület még nem tudott kezelni csak egy CUDA kompatibilis GPU-t a rendszeren belül. A CUDA-s játékokban is azért szar az SLI, mert a nem a 3.0-ás felületet használják, vagyis a CUDA számítása egy GPU-ra van kényszerítve.
Ezért van bevezetve a dedikált PhysX mód, mert sokszor ez jobb eredményt hoz, mint szimplán SLI-zni. Ezen csak az javítania, ha a PhysX-et átírnák CUDA 3.0-ra, de ennek semmi esélye.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, bontatlan, 3 év garancia Inno3D GEFORCE RTX 4080 SUPER X3 NVIDIA 16 GB GDDR6X
- ASUS ROG Strix GeForce GTX 1060 OC 6GB GDDR5 192bit /Gyári állapot/Csavarmatrica/Beszámítás/
- MSI GeForce RTX 3060 8GB GDDR6 Ventus 2X OC /újszerű/gyári/csavarmatricás/ (BESZÁMÍTÁS)
- XFX Speedster Merc 319 AMD Radeon RX 6950 XT Black 16GB GDDR6 (BESZÁMÍTÁS)
- Gainward RTX 4070 Ghost 12 GB felbontott videókártya, 36 hó garancia, Áfá-s számla
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen