Új hozzászólás Aktív témák

  • perfag

    aktív tag

    válasz 3DFan #5666 üzenetére

    "ha addig ment akkor menni kellene tovább is": ezzel én is így vagyok, csak a SE van más véleményen. Egy körív-egyenes átmenetet elvisz, a másodiknál megy el a kedve az egésztől.
    Ha rugalmas alkatrészként definiálod, akkor nem fog frissülni animáció alatt, csak ha kézzel mozgatod szerelésben.: Huh, eszembe jutott, hogy erről volt is már szó korábban. Azért megpróbálom makróval meghajtva, hátha.
    Kinematikai szimuláció: a v14-ben csináltunk már ilyet. Akkor több videót mentettünk és azokat összefűztük. Ha jól emlékszem azt szerettük, hogy megadható volt egy kezdő értékre ugrás, ami az előző animáció végpontja volt. Igényesebb előkészítésre van szükség, ennyi. Meg nagyon átgondolt kényszerezésre. :D

Új hozzászólás Aktív témák