Új hozzászólás Aktív témák
-
JoinR
senior tag
Nem azt írtam, hogy gyorsnak lenni, azt nyilván nehéz vele...de ha haverok néha beülnek a cockpitembe, a HPD-vel csúsznak ki a legkevesebbszer a sokszor lehetetlennek tűnő kanyarsebessége és brutális lassulása miatt.
A Ford GT tanulási görbéje igen kedvező kezdők számára, azzal az egyik legkönnyebb versenyképesnek lenni a mezőnyben, ami amúgy sem túl erős. -
fLeSs
nagyúr
Az tegnap este 8-kor volt. De csak egy split volt. Láttam már olyat is, hogy 2 split van.
Btw most indulok a FGT-vel. 2:07:243-mal qualify-oltam, életem első versenye lesz a FGT-vel.Megnéznétek nekem ezt a replayt? [link]
Az érdekelne, hogy sztetek az elém bevágó emberke hibás-e abban ami utána történt velem... max 55-ös FOV-ot használjatok.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
OK, én csak arra értettem, hogy a replayt nézzétek 55-ös FOV-val.
Btw a FGT-vel 6 körig bírtam. másik FGT belülről akart előzni a pit utáni hosszú egyenes utáni kanyarban (csak a draft miatt tudott utolérni), én meg belementem a korlátba, mert nem láttam, hogy mennyire van mellettem.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Itt a szitu inkább a kérdéses.
Én a KIA-ban az első poziért harcoltam, míg ez a pöcs a 11. volt ezen a ponton (ott is végzett), és úgy vágott be elém, hogy megállt bennem az ütő... nem volt időm reagálni a fékezése előtt, bár elkezdtem fékezni, de az autó elvesztette az egyensúlyát, még amikor teljesen egyenesen megyek olyankor is billeg a segge fékezés közben, így meg esélyem sem volt megmenteni mielőtt rámentem a fűre. Azt hittem, hogy a kanyarban majd belülről fog előzni (el is engedtem volna)."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Nyomtam egy újabb versenyt a KIA-val, a második felében nagyon jó volt, 0,5 sec távolságra harcoltunk egymással az első két helyért (nyertem ). Igazából a verseny első felében 30 sec előnyöm volt, de egy okos magyar emberke a Cadillacjével megtolt és kicsúsztam, aztán a chatben még neki állt feljebb, hogy nem látom a kék zászlót? Mintha az azt akarná jelenteni, hogy azonnal lassítsak le és engedjem át neki a pályát.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Elküldtem ezt a protestet is az iracing staffnak, addig fogok ilyen protesteket küldözgetni nekik, amíg fel nem teszik a Cadillac-et Class C-be.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Rengeteg pöcs vezeti a Cadillacket. Vagy inkább szebben fogalmazva újonc/tanuló/ilyesmi. Én is az vagyok, de legalább próbálom olyan szinten komolyan venni, hogy mást ne szivassak meg. Lehet más is így van vele, de aki előtte a Mazdával melegedett be, a Cadillac sztem először kicsit nagy falat, ezért kéne a Global Challenge-et Class C-be tenni, mert Rookie-ból Class D-be kb. 1 hétvége alatt el lehet jutni, és akkor még szinte 0 tapasztalata van az embernek.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Én a baseline-t használom, annyit változtattam rajta, hogy az ARB armsot és a cambert picit megemeltem, hogy ne legyen ennyire alulkormányzott. Egyébként fogalmam sincs, hogy melyik mit jelent...
Szerk: most csináltam vele 1:50:480 qualifyt. 2 órával ezelőtt kezdtem el gyakorolni.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Na sikerült, chrome alatt vmiért nem, jelenik meg a letöltőlink.
Ez a verseny elég tipikus, bár nem igazán értem, a spotter azonnal figyelmeztet, hogy "slow car ahead, go right" stb, szóval az ilyen belemenéseket ki lehet védeni."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Meglátom hányan lesznek.
Ha nem mentél ki a boxba és nyertél, akkor nyilván nem kell kimenni a boxba. Sztem csak a 70 perces versenyeken kell kimenni.szerk: igazából jobban szeretek a gyakorlás másnapján versenyen indulni, másnap jobban megy, talán ez olyan mint a tanulás, hogy alvás közben rögzülnek a dolgok.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Na, sikerült végigmenni...
Ezt a versenyt elég rendesen elqrtam több ponton is.
1. a gumik nyomásával kísérleteztem a verseny előtt, és elfelejtettem visszaállítani alapra, "grip" a verseny második felében nem nagyon volt
2. kiderült, hogy 60L az kevés... be kellett mennem a pitbe
3. pitbe menet úgy tűnik túl gyors voltam, és kaptam egy 19mpes büntetést, pedig a sárga bólya előtt lelassítottamKb. ennyi.
Sztem a második hely meg lehetett volna, az olasz első brutál gyors volt, simán elengedtem, az Oya előtt be tudtam volna érni, mert volt 15 mp előnyöm a 19. körben (amikor kimentem a pitbe).szerk: egyedül nekem volt 0 incidensem...
szerk2: nem hiányzott sok, hogy lekörözzelek. gondolom hátul volt vmi gubanc.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
v!ct0y
veterán
Á én nagyon elrontottam. Előző versenyen egy hibám se volt. Itt meg majdnem minden körbe volt egy. Buszmegálló után megpördültem. Két barom nekem jött. Jobbra is balra is lett volna hely de ők pont nekem jöttek...Towing vissza a boxba. Elég jól tartottam magam hozzátok képest Néztem az időket is és nem nagyon közeledtetek de ugye persze hibáztam ismét....Meglehetett volna a dobogó is szerintem. Mindegy majd legközelebb
[ Szerkesztve ]
-
fLeSs
nagyúr
Egyébként ménem qualify-zel? Csinálsz vmi normális időeredményt, és akkor nem hátulról kell kezdened a versenyt.
szerk: wow, megnéztem a replay. Az a két emberke aki belédment vak? már ott álltál az úton egy ideje, és simán belédvezették az autót. Na ezt mondtam, hogy ilyen nyomingerek vannak a Global Challengeben, emiatt kéne Class C-nek lennie.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
zzeN
aktív tag
Hopp hopp mi készül
nagyobba (ajánlatos az asztalon lévő képet megfigyelni)
-
zzeN
aktív tag
COTA is kapott egy trailert
-
fLeSs
nagyúr
Elég hülyén csinálták meg ezt a versenysorozatot, több szériában is ugyanazok a pályák mentek a múlt héten is meg most is.
Global Challenge / Mustang / WSCS / V8 Supercar - Watkins Glen
PGT / GT3 - SilverstoneKb. ezek érdekelnek. Múlt héten meg a Bathrusttel volt ugyanez. A Watkins Glent már qrvára unom, pedig még csak csütörtök van, a Silverstone meg sztem egy sz@r pálya, unalmas, csúszós, és még 45 percet is alig tudok végigülni, nemhogy 70-et (wc-zés, térdfájdalom, szomjúság ).
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Fú, mennyit opok... Az utóbbi napokban mostanáig nem tudtam végigmenni egy rohadt versenyen anélkül, hogy vmilyen módon megszívjam, vagy belémjönnek, vagy én bénázok el vmit.
Az előbb küldtem egy újabb Global Challenge protestet, a fickó szimplán úgy gondolta, hogy leszorít az útról amikor megpróbáltam leelőzni. Aztán 2 kanyarral később szimplán befékezett előttem egy kanyarban. Nice one buddy.Btw nemtom próbáltátok-e már, de a Spec Racer Forddal és a Skip Barber Carral nagyon jó versenyeket lehet nyomni.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Ezt a replayt nézzétek meg lécci [link]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Bathurston megint elvéreztem, úgyhogy megnéztem, hogy az eddigi összes versenyemen mi történt (a Bathurston). 16 versenyből eddig összesen 2-szer sikerült végigmennem anélkül, hogy legalább pitbe kellett volna állnom. Pedig ez az egyik kedvenc pályám, de úgy tűnik, hogy egyben a mumusom is.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Én meg Ohiót utálom ami most van a GC-ben. Sikamlós, dimbes-dombos, 1mm-re rámész a fűre és halott vagy, Cadillacekkel nem lehet rajta versenyezni. SRF-dal biztos poén, de Cadillakkel nem.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Életem legidiótább versenyén vagyok túl... (Global Challenge - KIA - Mid-Ohio).
Hárman voltunk KIA-val, első helyről kezdtem. Már ez vicc alapból, nemistom hogy minek versenyzek a KIA-val.Az első kanyarban nem történt semmi különös, meg is lepődtem. Aztán jött a második (a hosszú egyenes előtti), ahol vhol előttem vkik csináltak egy nagy karambolózást, szóval Cadillacek voltak mindenfelé, én brutálisan lelassítottam, de még így is belementem egybe, az autó viszont nem sérült (mármint sebességre).
Sikerült onnan kikecmeregnem, előttem pedig egy füstölgő Cadillac ment, de velem kb. egy sebességgel. A füsttől nem láttam semmit + a szélvédő teljesen füstös lett -> be kéne menni a pitbe. A kanyargós részen két Cadillacket előztem meg, ott kacskaringóztak előttem kb. 5 perc practice idővel... vissza kellett fognom magamat, hogy beléjük ne menjek a KIA-val... nevetséges.
Bementem a pitbe, de elmentem a pitboxom mellett (asszittem, hogy vhol elől van, pedig közvetlen a bejárat mellett volt), szóval végülis csak átmentem a boxutcán, de nem javították meg az autót.
Ekkor 5 mp előnyöm volt a KIA 2.-kal szemben (aki szintén kiment a pitbe).Ekkor mondom nem megyek be mégegyszer a pitbe, mert végülis tudok így vezetni. Kb. 5 körig így ment, aztán a KIA 2. -kal történt vmi, mert először 17, aztán kicsit később 35 mp-re lemaradt. Na mondom így akkor bemegyek a pitbe márcsak azért is, hogy letisztítsák a szélvédőt, úgyis elég nagy az előnyöm.
Ekkor a következő körben kicsúsztam a kanyargós részen egy olyan helyen, ahol még soha nem csúsztam meg. Az előnyöm 17 mp-re csökkent. Mondom inkább nem megyek be a pitbe.
Aztán a következő körben mégegyszer kicsúsztam, mert egy mögöttem lévő Cadillac előzésbe kezdett, de aztán MÉGSEM előzött meg, én meg kisodródtam. Ezért mondtam, hogy ez a pálya egy szar ezekkel a nagy autókkal versenyzésre. és megsérült az autó, szóval be kellett mennem a pitbe. 2. helyre jöttem vissza (az elsőnek 10 mp előnye lett), épp a harmadik elé.
Két kör múlva idegből vagy nemtom véletlenül épp a pit előtti kanyarban duplán váltottam vissza, a motor meg felrobbant. Kész. Ilyen pancser versenyem még sosem volt. Így kell elqrni egy tuti győzelmet.
Mindezt úgy, hogy kb. 2 óra practice alatt és még a Cadillac-kel verseny alatt is összesen egy off track hibám volt. Szóval nem ugyanaz.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Ohion vigyázz ha a grid végén startolsz, mert buckás a talaj, és az autó elkezd gurulni ha nem lépsz a fékre. Emiatt kaptam egy fekete zászlót az előbbi versenyemen (ki kellett mennem a pitbe, ennyi volt a verseny, onnan már nem tudtam behozni a hátrányt...).
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Egyébként megtetszett a Ford GT, ma is versenyeztem vele egyet. Tetszik benne, hogy azt csinálja, amit én akarok. És nagyon tapad. A hangját elviselem, ezt leszámítva f@sza.
Sebring egyébként elég durva pálya, sztem nehezebb, mint a Bathurst.szerk: ugyanakkor nemtom, hogy jó lóra tettem-e amikor a PGT Challenget választottam a szezon elején a GT3 Challenge helyett, mert a PGT-ben nagyon megcsappant a versenyzők száma. Csak az a baj, hogy a RUF nekem nem bejövős, a McLaren bár az, csak ez a "rámegyek a szegélyre és halott vagyok" móka nem bejövős + átlagos McLaren versenyzőnek esélye sincs még csak a top 5-be kerülni sem.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
Met
nagyúr
Lehet hülye kérdés, melyik autót/autókat érdemes kezdésnek megvenni amivel viszonylag sok versenyre be lehet menni?
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
fLeSs
nagyúr
A Skip Barber Car és a RUF, ez a kettő ha a versenyek és a versenyzők száma a lényeg.
De amúgy a Spec Racer Forddal és a Mazdával is sokan versenyeznek és ezek ingyenesek.szerk: youtube-on keress rájuk és akkor látod, hogy melyik milyen.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
JoinR
senior tag
Egy fajta auto most mar csak 1 szeriaban indul (regen ez nem mindig volt igy), viszont mivel a RUFnak tobb valtozata van, azzal 2 szeriaban is indulhatsz.
Ha a kerdes arra iranyul, hogy melyik a nepszeru, akkor tenyleg a RUF mellett a Skip Barber nagyon jo.
Dontsd el mi a celod, milyen iranyban akarsz kesobb tovabblepni, mindent nem lehet (legalabbis nagyon idoigenyes) magas szinten vezetni.
Kasztnis auto -->RUF es a tobbi GT auto
Open-wheeler --> Skip Barber, Star Mazda (ez is eleg nepszeru), majd Lotus79/Indy/Forma1 ha vonz barmelyik is
Prototipus --> Radical, Riley, HPD
Persze vannak meg ezen kivul, V8, Lotus49, stb.. -
fLeSs
nagyúr
Vki elmagyarázhatná, hogy miért jó ha növexik az iRatingem?
Magasabb splitbe kerülök, ha sokan neveznek a versenyre, ezen kívül?
Sőt, ha ezt veszem, akkor ez az én szempontomból még hátrány is, mert így állandóan UFO-időket futó emberkékkel kell versenyeznem, aminek nem látom semmi értelmét, mert esélyem sincs ellenük és elveszi az egész versenyzéstől a kedvemet, mert egyrészt nincs sikerélmény, másrészt nincs verseny, mert mindenki gyorsabb nálam, arról szól az egész, hogy elengedjem őket amikor beérnek.
Mentem ma egy versenyt a Spec Racer Forddal, és az én szememben általam ment qualify UFO-idő (fogalmam sincs, hogyan lehetnék méggyorsabb) arra volt jó, hogy 12. helyről startoljak.
Én nem akarok, nem is tudok annyit gyakorolni, hogy olyan gyors legyek, mint ők, sőt lehet, hogy ha tudnék még akkor sem lennék olyan gyors, mert nincs hozzá tehetségem. Szóval elkezdtem leépíteni az iRatingemet. Elindultam ma a RUF Cupon kb. fél óra gyakorlás után egy olyan autóval, amit nem bírok/nem ismerek egy olyan pályán, amit szintén nem ismerek. sajna nem lettem utolsó, de persze arról szólt az egész, hogy a mezőny otthagyott 2 kör alatt, aztán csak magamban körözgettem, amíg elkezdtek lekörözni.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
JoinR
senior tag
Hú sok mindent lehetne erről írni.
A versenyzésnek több célja lehet, de alapvetően a verseny lényege, hogy azt valaki megnyeri, aki a győztes lesz, dicsőség, stb. Minél erősebb helyen nyersz, annál jobbnak számítasz. Ha jó az 5. splitet megnyerni és elégedettséget okoz, akkor nincs problémád. Ha szeretnél az 1. splitben versenyképes lenni, akkor pedig sok munka vár még rád.
Valakinek ez szórakozás, valaki tanulni van itt, valaki egyszerűen csak a legjobb akar lenni. Meg még ezer ok miatt, kombinálva őket.
Ha nem tudod hogy mehetnél jobbat, akkor nézd meg a replay-eket, sokszor feltöltik akár a fájlt is, hogy lásd a gáz- és kormányállást, de a youtube-os is sokat segít. Persze csak ha jobb akarsz lenni.
Nyilván ha naponta cseréled az autót, Caddy, Ford, RUF, Spec racer, stb., úgy hacsak nem vagy szupertehetség, nem leszel versenyképes. Ahhoz, hogy a legjobbak között legyél, keményen kell dolgozni, setupolni, gyakorolni, és még többet gyakorolni. Persze tehetség is kell hozzá. Ha a legjobbak között vagy, az már önmagában egy életfelfogás, az egész az életed részévé válik, és az egyre jobb eredmények a befektetett munka gyümölcsei, amik (nekem) örömet okoznak. -
fLeSs
nagyúr
Jó, mert nekem nem célom, hogy szuperjó legyek vagy ilyesmi, mégha tétje (pl. nyeremény/pénz) lenne akkor asszondom OK, de így nem. Egyébként úgy sem, mert tudom, hogy nem lenne esélyem.
Én csak be akarok ülni 1-1 autóba amikor kedvem tartja és nyomni egy versenyt, persze szoktam gyakorolni, mert nem akarok az az emberke lenni, akit kerülgetni kell, szóval ha nem ütnek ki verseny közben akkor a mezőny első felében benne vagyok (ha jobban ráfexek, mint a Caddyvel akkor inkább az első háromban), de nem tudok órákon át körözni magamban (unalmas), és a setupokhoz sem értek. Kb. minden autóval 95% baseline setupot használok, olyan az autó, amilyennek az iRacing beállítja. Nemtom mik ezek a toe-in-ek meg perchek.
"lásd a gáz- és kormányállást"
Esélyem sincs leutánozni, eleve lehet hogy máshogy van beállítva az autó és tök más a vezetési stílusunk."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
Met
nagyúr
Tegnap megvolt 2 versenyem Mazda Cup Mazda Raceway Laguna Seca és iRacing Street Stock Series USA International Speedway.
Mindkettőt befejeztem csattanás nélkül.
Autó vagy pálya szerint nem tudok szűrni versenyre?
Ha csinálok egyedi festést azt a többiek is látják vagy csak én látom?[ Szerkesztve ]
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
knbs
senior tag
Ugy tudom nem tudsz szurni kulon autora vagy palyara.(bar en csak most kezdtem a jatekot, meg sokmindent en sem talalok, biztos jon majd aki jobban tudja mint en)
Az egyedi festeseket az latja aki az opcioban megengedi, hogy letoltse a festeseket. Sokan kiveszik, valakinek mar 3 GB a skines mappaja. Nalam be van kapcsolva, mert a hely annyira nem problema.A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Dragon Age: Origins
- Ukrajnai háború
- Gumi és felni topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Bomba áron új, bontatlan, iPhone 15 kártya-független, apple világgaranciával
- új, bontatlan, iPhone 14 gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- Bomba áron új iPhone 15 Pro Max gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- Mikrotik RB941-2nd (Soho) router otthoni használatra
- Asus ROG Strix G17 (G712LWS) - 17.3"
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen