- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Linux kezdőknek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- ASUS routerek
- Videó stream letöltése
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mike-
addikt
Próbáltam a végéről indulni, hogy legyen valami eksön is, 2.-3. kör 16. hely körül első féktáv delikvens (Krisztián Pintér, ha itt van vagy ismeri valaki csókoltatom adja át neki) belső íven fékezve sodródik ki a külsőre, kanyarban és bumm belém, autó elállítódik, verseny felad. Igazából püfölhetném a bill-t de megannyi public verseny után az ilyen már lepereg rólam, csak mindig azt kérdezem meg magamtól, hogy miéééért?
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
2. helyről nem sokkal a vége előtt lefagyott a gépem De inkább itt mint hivatalos futamon.
-
-Mike-
addikt
Jó lenne tudni mondjuk, hogy én amit használok jó-e.
Nagyjából odáig eljutottam, hogy játékon belül 900-900fok a wheels lock-to-lock és a brake force faktor 0
Így van (szerintem) úgy beállítva, hogy annyit tekersz, mint a játékban és amennyire nyomod a féket annyit érzékel a játékban. (ugye ha a 0-tól feljebb veszed akkor félig benyomott pedálnál többet érzékel a játék)
Most már csak pl Szabó Tamás beállításai érdekelnének autóról autóra, mert a mazda mx5 roadster váltásai H váltóra utaltak nekem manuális kuplunggal... vagy tévednék? -
JoinR
senior tag
Ezen 2 paraméter mellett még bőven van beállítás ami rossz lehet, de igen, nagyjából oké. A brake curve az a potis fék elvi hibáját igyekszik kijavítani, ha olyan féked van, nem a legoptimálisabb a 0. Persze potis fékkel semmi nem optimális, de valamivel fékezni kell
Tominak DFGT-je van, úgyhogy nincs H-váltója.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Sok újat nem hiszem, hogy tudok mondani, sztem már sok helyen ki lettek beszélve ezek a dolgok, az én profiler-em így néz ki:
iR-en belül a "Use linear mode" be van pipálva, Damping és Minimum Force 0% (bár utóbbi 2-t lehet próbálgatni, hogy hogy jobb, én sose foglalkoztam vele)
A Strength meg autófüggő, annyira kell beállítani, hogy épp ne legyen FFB clipping. Gyakorlatilag az itt mutatott csík (F-bar) sose legyen piros, akkor nincs infóvesztés.
Pl. egy Mustang-nál akár 14-es Strength is mehet, mert túl van szervózva, egy 9° utánfutású Ford GT viszont 8 alatt kell legyen.[ Szerkesztve ]
-
-
JoinR
senior tag
Ha jól tudom az auto-shift nincs megengedve.
Amúgy most utánanéztem, az auto blip = auto-clutch + blip. Szóval az auto clutch kisebb segítségnek számít, tehát annál nincs rev match. Szerintem mindenki a kormány mögötti füleket használja DFGT-nél, annál a váltónál meg elég életszerűtlen mozdulat a gázfröccs visszaváltásnál, ezért mennek auto-blippel.
Az oldalt lévő váltókarhoz be lehet nyomni csak az auto-clutch-t, de nem hiszem, hogy sokan foglalkoznak vele.[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
Ha rolling start van (pl spa-ban) akkor a buszmegállóból kijövet az első sorból bármelyik autó azonnal a gázra léphet? Vagy az csak az első joga eldönteni, hogy csorog majdnem a vonalig és onnan padló a zöldre vagy már egyből gyorsít?
-
JoinR
senior tag
Valszeg különböző versenyeken indulunk
Ahhoz, hogy ez előforduljon, az első sorból kell kiugrani valakinek (ha hátulról valaki végigelőzi a mezőnyt, bünti van). Na olyan sorozatban nem érdemes indulni, ahol az első sor intelligenciája azon a szinten van, akkor milyen lehet a többi
Multiclass-ban a lassabb kategóriák nem is látják mikor megy ki a SC, úgyhogy eleve csak zöldre tudunk indulni. 2 év alatt 1 alkalomra emlékszem, amikor kiugrott egy FGT a rajtnál, de nyilván az is annyira n00b volt, hogy kb. a 2. kanyarban lezúzta magát.[ Szerkesztve ]
-
Met
nagyúr
Azt mondja meg nekem valaki hogy miért van az hogy álló helyzet a kormány jobbra balra rángat, illetve mivel lehet kikapcsolni?
De ha egyenesen megyek egy idő után elkezd rángatni kicsit, ha elengedném a kormányt akkor össze vissza rángatna mint álló helyzetben."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
-
JoinR
senior tag
-
painkillerx
tag
Nemtudja esetleg valaki hogy Wéber Gábor játszott-e valaha iRacing-el? Elvileg szimulátor bajnok, de nem találok semmit arról hogy iRacingben is teljesített volna. Pedig biztos jó lenne.
Csak ezt a FB linket találtam:Gábor Wéber - Az iRacing McLaren MP4-12C-je olyan ...
-
fLeSs
nagyúr
válasz painkillerx #837 üzenetére
Nyilván játszott azalapján amit írt.
De azóta már kijött jópár build, a McLarent teljesen más vezetni, mint egy évvel ezelőtt, még emléxem rá mekkora kaki volt."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
-Mike-
addikt
válasz painkillerx #837 üzenetére
Kipróbálás szinten játszott. Ő a GPL-ben volt bajnok de 2001-02-ben hagyta abba kb. Michelisszel néha race07eztek de semmi komolyabb.
-
ozoli78
tag
válasz painkillerx #837 üzenetére
egyszer jött egy futamra ment össze vissza
270 fokos momo kormánnyal akart gyakorlás nélkül topp időt futni sonomán a mclarennel
ott volt a két Norbi is ők szépen gyepálták egymást
az után irta ezt Gabi
nem is értem minek akarják hasonlítani ezeket a simeket akár AC,iR,R3R stb a valósághoz
ugy vagyok vele amelyik tetszik azzal megyek[ Szerkesztve ]
OSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal
-
JoinR
senior tag
sokan ezért NFS-eznek akkor
Azért akarják hasonlítani, mert a szimulátornak az lenne a lényege, hogy a valóságot szimulálja
Valamelyik jobban tudja, valamelyik kevésbé...wégé meg keverte a szezont a fazonnal, bár mentségére szóljon, hogy akkor tényleg hulladék volt a mclaren, mikor megvettem igen csalódott voltam. -
ozoli78
tag
kicsitt off
elkezdtem ujra elolvasni a hsz eket beszarok a kedvencem "GT5 után a legjobb az idén megjelenő GT6 lesz a király. A többi csak arcade játék."nem vagyok elvakult van mindnek hibája
engem annó csak az bosszantott,hogy igy leszolta gyakorlatilag 0 gyakorlással ,még ha igaza is lett volna akkor isOSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal
-
painkillerx
tag
Weber Gabor Interjú RFT Magazin
most így elkezdtem keresni róla, es talaltam egy ilyet még csak az elejét hallgattam 20 percet -
JoinR
senior tag
-
-Mike-
addikt
-
-Mike-
addikt
Decemeberben a jó kis ratingjeim oda lettek, mert volt egy hét, amikor a gt3 spa-ban volt, azon a héten két class-t romlott a licensem, vissza D-be. Most csináltam 4 race-t, 3.0 felett van az SR. Én jóhiszeműen azt hittem, hogy kedd reggel majd váltani fog C-re.
(anagylfszt)Végig pörgetve a calendárt mikor lesz promotion... ezt figyeld: Március 16. Ez most azt jelenti, hogy amúgy sem az én hibámból (minden gt3as versenyen nekem jöttek, ki löktek...stb.) szopok a D licensszel, pályákkal, autókkal ott közlekedő barmokkal még 2 hónapot???? Fasza, hogy van egy rakás autóm, pályám és most van ez a szitu. Valaki mondjon gyorsan valami okosat amin nem húzom fel magam[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Fogyjunk le!
- Fűnyíró topik
- Videós, mozgóképes topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen