- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- ASUS routerek
- Videó stream letöltése
- Hálózati / IP kamera
- Facebook és Messenger
- Linux kezdőknek
- A Google helyét akarja az OpenAI, hétfőn jöhet az AI-alapú kereső
- Milyen program, ami...?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
Új hozzászólás Aktív témák
-
Met
nagyúr
7 éve szűnt meg a bajnokság, ki is dobáltam azóta minden cuccot, képem sincs.
Viszont lehet nem fog menni, a Riley-t írtad hogy kell rá festés, megnéztem olyan rohad bonyolultan van szétdobálva a template hogy nem tudom egyes részek mihez tartoznak. A Nascar2013-hoz volt egy 3D View-er nevű program, behívtad a modellt, rádobtad a tga file-t és meg tudtad néz az autón a festést, tudtad forgatni, nagyítani. A Stock car-ok egyszerűbb felépítésűek de annál is szívtam mire az összes csík illeszkedett.
Ehhez nincs ilyen már kerestem, mivel nincs meg nekem az autó (és egyik sem amit írtál) csak úgy menne hogy rajzolok valamit, azt átküldöm, Te felrakod, megnézed mi nem jó és jelzed nekem.
Nem értem miért kell ezt így megbonyolítaniuk"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
fLeSs
nagyúr
Többször is írtad, hogy itt a topik, de linket nem adtál.
Amúgy regeltem a trading próra, de fogalmam sincs, hogy honnan szedjek a paint builderhez "design"-t meg "base paint"-et, márpedig enélkül nem ér sokat, lényegében csak a logókat lehet ide-oda rakosgatni.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
szacsee
nagyúr
TP-hez itt találsz ezt-azt.
Template-t pedig Iracing webes felületén:
myRacing - Customize Cars menüben találod jobb felső sarokban Download Car Template felirat alatt.
Itt ki tudod jelölni, hogy melyik autóét szeretnéd letölteni.
Ha megvagy a módosítással akkor elmented tga-ként dokumentumok közé (Iracing/Paint/ autótípus adott mappájába) és átnevezed az IR Acc ID-dre. pl 99665.tga
Ha megvan IR-ben indítasz egy tesztet és meglesed, ha módosítani szeretnél rajta, akkor Alt+Tab és módosítod, majd rámentesz az előző tga-ra. Ezután a tálcára rakott IR-t előtérbe hozod és nyomsz IR alatt egy Ctrl+R kombót (azt hiszem ezzel lehet frissíteni) és a frissített skin fog megjelenni. -
fLeSs
nagyúr
A TP-t tudom használni, csak ezek a dolgok hiányoznak, amiknek a resources alatt kéne lennie, de a Rileyhoz nincs semmi és a Corvettehez is csak egy.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
A GT3 autókkal egyelőre nemtok dűlőre jutni.
A BMW-t brutálkönnyű vezetni (igazi noob-autó, az már más kérdés, hogy mennyire vagyok gyors), de a hangját nem bírom.
A RUF pattog és a segge kicsúszik, egyszerűen képtelen vagyok vezetni, nincs másik ilyen autó.
A McLaren meg csak úgy csúszkál (kicsit hasonló a RUF-hoz) és kivették belőle az alacsony fordulatszámos felbömbölős hangot...
Mondjuk Bathurston és Road Atlantán próbálgattam mindet és ezek elég nehéz pályák.
Igazából a McLaren felé hajlanék, mindig is bírtam, csak kéne hozzá egy jó setup amit képes vagyok biztonságosan vezetni.szerk: az elmúlt órákban ~100 kört nyomtam a Rileyval Road Atlantán, ez az első alkalom, hogy egy autóval ennyit gyakoroltam szimplán élvezetből. Általában nálam a gyakorlás fél-egy óra szokott lenni.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
No akkor a festést senki nem vállalja?
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Az előző W13 sokkal jobb volt, RUF+McLaren+Radical minden nap más pályán.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Watkins Glen Classicon szenvedtem kb. 1/2+1/2 órát a McLarennel aztán a RUF-fal, és 1:08:045 és 1:08:170 volt a legjobb időm.
Beültem a BMW-be és a 2. körben 1:07:719-et mentem. Vicc."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
JoinR
senior tag
Stílustól is függ, mivel sokat Caddyztél, nem csoda, hogy az orrmotoros autóval vagy a leggyorsabb.
A baseline setupokkal nagyon hasonló a 3 autó köridőre, de egyelőre úgy tűnik, hogy a BMW lesz a befutó az egyedi setupokkal (bár ez nem meglepetés). A Z4 tömege nincs rendesen belőve, 30-40 kg-mal könnyebb, mint kéne. -
fLeSs
nagyúr
Holnap lesz egy 4 órás karbantartás, talán ezzel is csinálnak vmit.
Lassan btw ott tartok, hogy a GT3 Challengeben nem indulok, nem akarom a BMW elektromos fúró/fűrészhangját hallgatni [link]."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
zzeN
aktív tag
-
fLeSs
nagyúr
Ja láttam már ezt a videót, pont emiatt kerestem rá pár napja. Nem vagyok hangszakértő, de vhogy így mondanám: a kettő jellege egyezik, csak a hangok mások, iRacingnél alapból monotonabb és magasabbak a hangok, sztem az igazi autónál sztem a kaszni rezonancia is beleszól a videóba. Az igazit el tudnám viselni.
De ezzel már nem akarok fárasztani senkit, egyszerűen nem bírom (órákon át hallgatni) és kész.
Nem lehet vhogy kicserélni az autók hangját iRacingnél? Vmi hack? BMW-hez beraknám a Corvette hangjait oszt jónapot.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
zzeN
aktív tag
-
fLeSs
nagyúr
A GT3-ban egyelőre nincs szerencsém, első versenyen az első körben az utolsó kanyarban volt egy karambol előttem, a második versenyen meg az első körben a nagy kanyar előtt beragadt a gázpedálom...
Ezzel a Fanatec cuccal (mindig a gázpedállal) már elég sok gond volt. Amikor jó olyankor nagyon jó, de néha előjön belőle vmi hülyesség.
Egyébként 1:07-eket megyek a McLarennel, és nemtom, hogy hogyan kéne 1:06-okat menni, csak így kerülhetnék az első 10-be. Valszeg használnom kéne az iSpeedet, de azzal sem voltam képes gyorsulni amikor használtam.Ja és a HPD qrvajó!
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
tikshow
addikt
Én is csak 1.06.9-et tudok a RUF-al, habár nem egy tökéletes settel, viszont atomstabil vele az autó végig, mintha sínen menne, se nem alul, se nem túlkormányzott. Viszont ez a Watkins Glen Classic elég meredek pálya, majdnem egy teljes kört lehet egymás mellett menni, mint régen LFS-be a Redline Racing szerverén FOX - Aston Club kombón.
-
fLeSs
nagyúr
Ja csak most látom, hogy RUF-fal (este már nem figyeltem eléggé) mész. Ha McLarenről lenne szó akkor megkérnélek, hogy küldj egy replayt. Sztem szimplán ennyi van bennem ezen a pályán, nem vagyok elég gyors, nem a setuptól függ. Mondjuk nem is csodálom, ezeken a sweeperes pályákon elég lassú vagyok (+ a WG egy unalmas pálya és nincs is hozzá kedvem), egy Road America, Zolder vagy Montreal inkább fexik nekem. Road Americán is a Carouselben vesztem a legtöbb időt, nagyon nehéz megtalálni az ideális vonal/sebesség kombót az ilyen hosszú kanyarokban. Legalábbis nekem.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Harmadik GT3 Challenge: Mr. BO-Göran akárminek a carouselben az első körben előznie kell a draft miatt (3wide) mikor 8-an vagyunk 1 mp-en belül, persze hogy tömegkarambol a vége.
Érdekes módon Road Atlantán senkibe nem mentem bele a WSCS-ben 45 perc alatt. Már tudom, hogy emiatt nem tetszik nekem ez a GT3 Challenge, mindig vacilálok, nem nagyon van kedvem versenyezni benne a sok faszfej miatt.[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
v!ct0y
veterán
Vicc ez a nascar is mindenki azonnal előzni akar. Amerikai faszkalapok. És nyilván én totálkáros leszek ennek a majomnak meg semmi baja.
[ Szerkesztve ]
-
-
v!ct0y
veterán
Jó volt a mostani PGT. HPD sek nem nagyon bírnak magukkal. Amikor nem tudom őket elengedni akkor mennének amikor meg ott a lehetőség akkor meg semmi...Egyik kanyart elrontottam. Belém is jött egy gyökér. Pedig nem is az ideális ívre csúsztam ki. Meg is érdemelte. Ki is esett a versenyből.
-
JoinR
senior tag
Hétvégén lehet megyek én is a Forddal egyet egy komplett szezon kihagyása után. HPD-kkel mindig vigyázni kell, sokszor vannak veszélyes szituk - legveszélyesebb, mikor kanyar előtt kevéssel előz meg, de ő úgy gondolja, hogy visszatér az ideális ívre eléd (hiszen be is fér), és jó nagyot fékez. Na akkor lehetetlen megállni, nyilván a Ford alatt gyengébb a fék, anno ezen ment el az abszolút 2. hely pont Road Americában az 5-ös kanyarnál. De ugyanezt el lehet játszani a 8-as és 12-esben is
GT3 alsó split-ekben meg elhiszem, hogy nem lehet kontakt nélkül végigmenni, néha nézem az Empty Box GT3 versenyét, hát még a top split tetejében is zúzzák egymást az emberek, nem értem néha -
fLeSs
nagyúr
Ma nyomtam egy újabb versenyt GT3-ban ezúttal a RUF-fal, és incidens nélkül sikerült végigmenni! Persze elég necces volt végig a draftolgatás miatt, egy rakás esetben korábban fékeztem, hogy ne legyen gubanc, nem igazán érdekelt a helyezés, mert tudtam hogy nem vagyok gyors. De 14. lettem.
Előbb mentem egyet PGT-ben is a Corvette-tel. ~10 körön át második voltam, sima ügynek tűnt, mert a harmadik lassabb volt nálam és már ~10 sec volt a különbség.
Egyik kanyarban (T8) előttem kicsúszott egy Ford aztán visszajött az útra és elkezdett nekem ott szambázni. Lelassítottam, ki is mentem a pályáról, hogy ne menjünk egymásba, mégis sikerült neki belémjönnie... Észrevettem, hogy lelassult az autó. Kimentem pitbe, required repairs semmi, optional repairs semmi... visszamegyek az útra, még mindig lassú vagyok, megint kimentem a pitbe, ezúttal optional repairs ~2:30 perc. OK, itt már elment a verseny, megvártam, visszamentem az útra és onnantól 2,5 sec-kel lassabb voltam (pedig az autóból csak egy koccanásnak tűnt).
És akkor ilyenkor eltudnám küldeni ezeket a büdös picsába, mert beírják, hogy sorry és akkor az onnantól le is van tudva. Takarodjatok a faszba. Sorry mi? Bazmeg a szorrit.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Nekem ki van kapcsolva a chat és a hangok is (mármint amit mikrofonba beszélnek). Ez a fickó csak azután írta be, hogy sorry miután a verseny végeztével szóltam neki, hogy öcsisajt, ne szambázz az úton miután kicsúsztál és vissza akarsz jönni. Asszondja, hogy rosszul mérte fel a távolságot, állítólag F3-at is használ, akkor nemtom mégis hogy mérte fel rosszul. Én amikor kicsúsztam eddig volt, hogy megvártam amíg 5 autó is elment mellettem, mert láttam az F3 boxban, hogy jönnek, nem fogok ott farolgatni. Ha látta az F3-ban, hogy jövök akkor szépen az út mellett vagy az úton egyenesen (miután visszatért) kellett volna mennie, nem keresztben az úton farolgatni.
Tegnap Bo-Göran svéd pajtás sem írt be semmi sorryt miután kiütött kb. 4 autót (köztük engem). De ha azt látom, hogy jön mint egy állat és úgy próbál a belső ívben előzni, hogy nincs hely és hozzáér az autóm hátuljához és én nekicsapódok a korlátnak és végem van és beírja hogy sorry, akkor is mehet a faszba már bocs. Ez szimplán idiotizmus és idióta illetve türelmetlen az ilyen, és a sorryval nincs letudva, csak nemtok ellene semmit sem tenni. Sorry, azt kész.
2 incidenspontom volt a versenyen, még offtrack sem volt, és ez a contact ki is nyírt. Sorry , de ez felqrja az agyamat. Egyébként ez nem tetszik a GT3 Challengeben sem, sztem azt minimum Class A-tól kéne elérhetővé tenni, de méginkább Prótól, mert rengeteg pöcs van, akik MX5-tel felküzdik magukat Class B-ig (mint anno én is ) és ott bénáznak én meg nem a versenyre figyelek egész idő alatt, hanem arra, hogy mikor csinál előttem vagy épp mögöttem vki hülyességet, nem lehet megbízni senkiben.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Nemtom ismered-e, de ez az emberke a saját Nascar versenyeit veszi fel kommentelve, jól nyomja [link]. Én nem oválozok, de meg szoktam nézni a videóit.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
Met
nagyúr
Daytona, Silverado még mindig.
Az első körben (gyakorlatilag a célvonal után) az egyik idióta ráfut az előtte lévőre, az ide oda csapódik, 3-4 autó összetörik, persze én is nekimegyek az egyiknek...
Végsebesség 152mph, -0.02.
Még jó hogy azért fizetek hogy versenyezhessek és nem azért hogy ne legyen balesetem és még élvezzem is"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Met
nagyúr
Baj van, valamiért lassú vagyok
Rajt után, előttem a sor, a draft működik mert hallani a motoron hogy pörög mint állat, de az előttem lévők szépen lehagynak, mögöttem jön 2 kocsi, kanyarban külső ívről leelőznek és azok is otthagynak.
Nem tudom mi van, padlógázzal megyek, a zöld oszlop maxon van (zöld oszlop felette egy fekete vonal és egy zöld vonal), annyit vettem most észre hogy a fék egy nagyon picit fog, egy fél mm-es piros vonal látszik csak.Fixed versenynél be kell tölteni a setup file-t? Mert lehet most elfelejtettem de amikor egyedül mentem akkor annyi volt a végsebesség mint TT-n szokott lenni.
"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
fLeSs
nagyúr
Rileyval nyomtam egy versenyt, 13 Riley DP, 15 RUF, Road Atlanta. Ez volt életem legdurvább versenye minden szempontból. A 22. körtől 13 incidensem volt, úgyhogy paráztam rendesen. A verseny második felétől 3-5-ös csoportokban 2 mp-en belül versenyeztünk és a poén, hogy az első felében kaptam be a találatokat amikor alig voltak körülöttem. Asszem ez elég jó kis lecke volt. Ez a Road Atlanta poén pálya, csak szar ügy, amikor az essesben egy RUF feltartja a Riley mezőny felét.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
PGT második verseny: Juha Pekka Lammi HPD szépen kiüt a második körben, visszaesek utolsó helyre.
A 22 körben meg idióta voltam, és szépen megszívtam, kiestem.
Egyelőre nem igazán megy ez a PGT, lehet átmegyek a HPD-re. Vagy a Fordra. Igazából a C6R-rel csak a hangja miatt játszok. A fékeit képtelen vagyok beállítani, brutálkönnyű lockolni a kerekeket, az első kerekeknek meg alig van tapadása (legalábbis úgy érződik).[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Te most a saját pedálomra gondolsz, a Fanatecre? Annak mi köze van ehhez?
Én a brake bias-szal játszadoztam, de nem értem vele sokat, mert az autó ilyen, olvastam vhol, hogy kerámia fékjei vannak (vagy vmi ilyesmi, nem értek hozzá) és amiatt van ez. Még Empty Box is többször említette... Amúgy annyira nem zavar a dolog, mert hozzászoktam, elég sokat gyakoroltam már a Corvette-tel az előző szezonban is, sokkal inkább zavar, hogy az autó eleje, az első kerekek külön életet élnek, nem nagyon tapadnak, ezt írták is az iRacing fórumon hogy elég nagy gond.
Amúgy a Ford GT is tetszik, csak ne lenne ennyire nyomi a hangja.
[ Szerkesztve ]
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
fLeSs
nagyúr
Szóval arra célzol , hogy ugyanakkora pedálbenyomásnál kevésbé fékezzen az autó? Ezt akarnád elérni?
Nem fogom átállítani, mert nem ezzel van a gond (tudom használni így is a Corvette fékjét), hanem azzal, ha mondjuk hirtelen kell fékezni mert előttem lelassítanak vagy bevágnak elém. Ha itt jobban rátaposok a fékre azzal csak rosszabb lesz, mert blokkolnak a kerekek és csak csúszok.
Illetve most pl. Road Americán T1 (vagy akár T5 vagy T12) előtti fékezésnél ugyanannál a pontnál kezdek el fékezni, és mondjuk 80%-ban jól fékezek, jó a fékezés, de van amikor (20%) meg blokkolnak a kerekek, fogalmam sincs, hogy miért.Amúgy a Ford GT-ben nemtom minek van TC opció, mert nem működik. Ezt nem vették észre a 13. héten?
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
szacsee
nagyúr
tikshow jól írja, esetleg a por és szösz szokott még bezavarni a potis pedáloknál, ha pontatlanná válik. Fanatec-nél viszont van hal jeladós, annál nincs ilyen gond.
C6R-re visszatérve fékezésnél az első futómű betapadása féktávon javítható, viszont a menettulajdonságra visszahat (alul kormányzottá válhat). Nem mindegy, hogy kanyarban szűnik meg a tapadás, vagy még az egyenes szakaszon, illetve berugózás alatt vagy már a berugózás után (amikor a kasztni eleje lesüllyed).
Kanyarban az első kerekek döntésével tudsz betapadást javítani, viszont a belső fele jobban fog kopni és egyenesben sem annyira ideális, ha nagyon - -os a dőlészszög. Rugó előfeszítésével berugózás alatt tudod késleltetni a blokkolást (emberi hiba tényezőt kizárva), mivel a berugózás alatt helyeződik át a kocsi súlypontja a hátsó futóműről az elsőre. Tudni kellene hogy az ominózus esetekben a blokkolás mikor következik be, hogy akár egy jó settel ellen lehessen súlyozni az esetleges hibafaktort, vagy az IR hülyeségeit.
pl: 80%-ban féktáv egyenes szakaszában berugózás (kasztni eleje süllyed) alatt, állandó fékerő hatására is.
Fékerő elosztás amúgy nálad mekkora C6R-nél?
Ja egyik iracers.hu-s fórumtárs csinált egy elég jól érthető setup guide fordítást, esetleg nézz rá.
Ja és ha setet próbálsz szedni akármilyen autóhoz figyelj arra, hogy ha lehet adott szezonból származzon, mert érhetnek meglepetések annak ellenére, hogy a kocsik valósan nem változnak IR erről nem tud.[ Szerkesztve ]
-
szacsee
nagyúr
Ehh én meg az IR-ben a fékerő érzékenység állítására gondoltam.
Fanatec-nél is van "fapados" (értsd jól) pedálszett, CSR és Porsche szettjei nem load celles pedálosak. (igaz nem tudom fLeSs-nek milyen szettje van, ezért írtam), ha viszont potis, akkor mindig marad hibafaktor még ha alien alkat is.
Ez lett volna a következő amit belinkelek, de ha már clipboardon van...Múltkor találtam egy topikot Ir oldalán, ott azért van elmebeteg faktor a látogatók közt az biztos.
Igaz kulturáltan vitatkoztak és nem habzott a szájuk de ami ott ment az már szőrszálhasogatás volt.
(gondolom én az is közrejátszik, hogy nekem pl majndem elérhetetlen lett a load cell, míg nekik a kétkörös fékpedál is farzsebből kirázós téma a cockpitre és onnantól tényleg finomhangolásra lehet összpontosítani)
Emlékeim szerint vagy a hidraulikus fékes, vagy a pneumatikus fékes topikban volt. Szerintem a legnagyobb előrelépés, ha valakinek már nem potija van a féken, hanem nyomást érzékel, aztán hogy az levegős olajos vagy cellás már tökmindegy. Onnantól tényleg csak annyi a különbség, hogy ha kreatív valaki és magának kényelmesen be tudja lőni, akkor realisztikusabb lehet az olajos a csillapítás miatt, de pontosságát tekintve ha jól épített konstrukció akkor mindegy melyiket választja a manus.
A topikban ha jól vettem ki még a testhelyzet és a pedál bezárt szögén is ment a diskurzus.[ Szerkesztve ]
-
Met
nagyúr
Mire jár több SR, ha a classomban versenyzek vagy egyel lejjebb?
Tételezzük fel hogy ugyan olyan teljesítményt nyújtok."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
fLeSs
nagyúr
Hehe, épp 3. PGT futamomat megyem, 2 kör van hátra, és úgy tűnik megszakadt a kapcsolatom a szerverrel. Nem akar összejönni a dolog.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Kutya topik
- Diablo IV
- Autóhifi
- Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen